HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Forest 23-01-2021

goed geholpen door verkoper Constant, die mij goed informeerde en adviseerde over de keuze van een Oled TV. De bestelling werd ook vlot gereed gezet.
Helaas, maar dat heeft niet met de verkoper te maken, bood het Post.nl bezorgsysteem geen enkele keuze-optie 'zorg dat u thuis bent", dat kan natuurlijk niet een paar uur van te voren. Dus de TV is weer meegenomen.

max.v 23-01-2021

Afgelopen maandag heb ik bij platte tv een samsung QE55Q64R nieuwstaat bestelt, deze was al is uit de doos geweest en teruggestuurd, maar zou in uitmuntende staat verkeren en als nieuw in de doos zitten. De service voor dat je een aankoop doet is geweldig. Een paar gehaaide verkopers zitten flink achter je aan en maken het beste dealtje voor je.

Even later heb je de tv in huis, de doos wordt onbeschadigd en netjes afgeleverd door post nl, je mag hem uitpakken. Dan begint de teleurstelling… de tv is lang niet zo goed als dat je mag verwachten. Het zachte bescherm schuim wat normaal netjes om de tv zit, ligt los in de doos, ook de schroefjes voor de standaard vind je los in de doos terug, hier en daar zitten er vieze kleverige plekken op de achterzijden van de tv, het scherm zit onder de vegen en door dat hij dus zo slecht verpakt was is op alle hoeken de zilveren verf van het frame gesleten.

Met alle bevindingen hierboven ga je toch denken… ‘hebben ze hem überhaupt wel even gecontroleerd toen ze hem de eerste keer terugkregen?’

Een maal uit de doos ontdek je een echt schade het buiten frame heeft niet alleen lak schade maar is ook volledig gebroken.

Dus snel even bellen naar platte tv. Je krijgt onmiddellijk een lijst met foto’s die ze van je willen. Binnen 30 minuten ontvingen ze die. Dan begint het wachten…

Tegen het einden van de dag word je weer is teruggemaild en gebeld met allemaal aanbiedingen. Welke nimmer gelijk zijn in prijs of kwaliteit… op eensgevend moment dacht de verkoper, M** D, dat ik wel even €450,- bij wilden gaan lappen. Na dik een uur heen en weer bellen kon ik dezelfde tv krijgen met een ‘kleinen’ bijbetaling en ik maak met de verkoper de afspraak dat als ik de bijbetaling gelijk doe hij hem dezelfde dag nog verstuurt.

Wederom van mij kant geen getreuzel binnen 10 minuten na het ontvangen van de betaallink heb ik netjes betaald.

Pas na het betallen word je verteld dat je nieuwe tv niet al morgen wordt verzonden, maar dat platte tv 3 werkdagen nodig heeft om je überhaupt te gaan bellen om te overleggen wanneer het hun uitkomt om jouw tv te vervangen.

Ondertussen toch zeer teleurgesteld heb ik de volgende dag meerderen malen contact met hen, maar eenmaal het extra geld binnen is platte tv niet meer zo behulpzaam als eerst. Door zowel verkoper M** D als N*** G krijg ik zaken naar mijn hooft als “ik ben nu aan het woord, u wilt het niet begrijpen he, ik zal het u nog een keer langzaam uitleggen, anderen klanten zijn wel normaal” en als het bijvoorbeeld N*** G te warm onder de voeten wordt hang meneer gewoon op…

Nieuwe dag nieuwe kansen en ik krijg een whatsappje van platte tv. Zij kunnen, aangezien alles draait om hun agenda en zeker niet die van jou, 01-02 wel even langskomen… het moet dus serieus anderhalve week duren voor dit bedrijf instaat is een nieuwe tv te brengen… terwijl als je een nieuwe klant bent je morgen je tv in huis hebt.

Na lang aan de telefoon zitten met dit bedrijf komen er wat opties. Een daarvan is als u nu nog even een tv besteld en betaald krijgt u dat bedraag een anderen keer weer terug…uhm sorry… na al het bovenstaande verwachten jullie dat ik jullie vertrouw met nog is €850,-… nou nee

Wederom lang aan de telefoon met M** D hierover, maar aan het eind belooft hij mij dat hij mij gaat bellen voor 18:00 afgelopen vrijdag met een mogelijk nieuwe oplossing… u kunt het raden dit is natuurlijk niet gebeurt. Nog geprobeerd hem via hun online chat hieraan te herinneren, maar het mocht niet baten.

In de avond heb ik hun gemaild alles te willen annuleren en dat zij 01-02 geen nieuwe tv hoeven te brengen, maar slecht één defecten hoeven mee te nemen.

Waar platte tv normaal nog wel snel reageert, al dus niet altijd even respectvol, is het nu dus al een tijdje radiostilte en ben ik benieuwd of ik überhaupt mij geld nog terug ga zien.

Wees gewaarschuwd en geef iets meer uit bij de meenstream verkoop punten.

Max

Gerrie 23-01-2021

Ik ben niet echt in de shop bezig geweest . Maar wist wat ik wilde hebben. Ben super geholpen door Devon. Advies van mijn kant hou die jongen binnen.

Hans 22-01-2021

Gewoon via het internet besteld bij platte TV, een geweldig mooie prijs gekregen voor deze Oled TV, verzekering en montage. Cash Back en vandaag gemonteerd en geïnstalleerd door super monteur A.! Geweldige service en vertrouwd kopen, maar ook altijd de laagste prijs! Zou Iedereen de Platte TV aanbevelen! O ja, A. had ook div kabels bij die ik niet had, kon dus toch vandaag kijken. Een dikke 10+

Peter van Rooij 22-01-2021

Platte tv is mijn inziens is dit een bedrijf dat de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid hoog in zijn vaandel heeft staan.
De man die bij mij de tv heeft geplaatst in een visitekaartje voor het bedrijf.

B. Pörrzgen 22-01-2021

Telefonisch en via email contact gehad met xxxx (vestiging Nijmegen)
Onze tv had opeens geen beeld meer en alleen maar geluid.
Hij heeft voor een oplossing gezocht en daar zijn wij uiterst content mee!
Vandaar dat we hem een 10 geven.

Hans van Schijndel 22-01-2021

Via Platte TV met xxxx gechat, een mooie prijs overeengekomen incl. verzekering en montage!
Was een zeer prettig gesprek en kreeg alle antwoorden op mijn vragen.
Uiteindelijk de factuur toegezonden gekregen en betaling geregeld. TV werd door Post.nl geleverd en vandaag door monteur opgehangen en geïnstalleerd!
Ik heb een zeer prettige ervaring met Platte TV en de monteur xxx Echt ouderwets klantvriendelijk!
Zou volgende koop zeker weer blindelings doen.
Echt zijn 5 sterren waard!!
xxxx

Deborah 22-01-2021

Ik ben echt super goed en vriendelijke geholpen door Tessa. Ik heb geen kennis als het gaat om tv’s en zij heeft alles uitgebreid uitgelegd en toegelicht, waardoor ik nu een hele goede deal heb en blij mee ben!
Officiële reactie van HelloTV 22-01-2021

Beste Deborah,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om te lezen dat Tessa u op een goede manier heeft geholpen om een TV uit te kiezen die past bij uw wensen, en dat ook nog eens voor een mooie prijs. Heel veel kijkplezier gewenst!

Gewoon goed. 22-01-2021

Ruime keus, prettige ondersteuning, goed afgehandeld t/m de levering toe. Gewoon no nonsense. Dit was mijn tweede aankoop en weer tevreden.

Joris 22-01-2021

Goed geholpen, wordt met je meegedacht en je kan samen tot een mooie prijs komen.

Ruud 21-01-2021

Naar veel winkels te zijn geweest zijn we toch bij plattetv uitgekomen goede uitleg en scherpe prijs ben zeer tevreden

Ton 21-01-2021

Wat een top bedrijf.
Hele goede en deskundige service en instalatiemonteurs en verkopers.
Het is dat het hoogste cijfer een 10 is want ik had best hoger willen geven.
Het belangrijkste is dat de klant blij is met zijn aankoop en dat laten ze echt merken!

ELLES 21-01-2021

De meneer die de tv heeft gebracht was ontzettend prettig, heeft uiterst nauwkeurig de tv opgehangen en de tv geïnstalleerd en helemaal uitgelegd hoe alles werkt, ik ben heel erg blij en tevreden, dank je wel!

Hubert 21-01-2021

Ik heb de, vorige week bestelde, TV nog niet binnen. Maar ben zeer tevreden over de afhandeling. PostNL schuttert hierin: TV niet afleveren, maar wel afmelden als zijnde bezorgd. En Platte TV krijgt maar geen reactie.
Maar de medewerker, Thoren, handelde adequaat. Bestelde de TV opnieuw en gaat zorgen voor retour betaling.
't Mooie was, dat hij belde dat deze TV niet op korte termijn te leveren was. Gelijk maar een wat duurder type voorgesteld en deze wordt de volgende dag geleverd!

Orlando 21-01-2021

Uitermate tevreden over Danny die mijn tv heeft geïnstalleerd. Als ik een 11 kon geven had ik dat gedaan. Daarom een 10. Ook de contacten over de bestelling waren uitstekend. Kortom platte tv beveel ik iedereen aan. 10 keer beter dan Mediamarkt.
Officiële reactie van HelloTV 22-01-2021

Beste Orlando,

Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de service van Danny en de wijze waarop uw bestelling is verlopen. Met de 10 zijn we uiteraard ook heel erg blij ;-) Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Johannes 21-01-2021

Geweldige service op afstand. Goed geholpen door medewerker (Thoren). Vriendelijk en ook nog persoonlijke aanbieding gemaakt voor gekochte set (soundbar + achterspeakers). Kunnen andere (online) aanbieders nog wat van leren.

Roehaco 21-01-2021

Vlak voor de jaarwisseling, 's avonds via ook online chat advies ingewonnen en besteld. Na initiële problemen loodste men mij ook door het betaalproces. Keurige afspraak gemaakt voor installatie waarna installateur P (mag naam niet noemen) the Frame keurig conform afspraak kwam ophangen en korte handleiding gaf over hoe de TV te bedienen.

Retty Bakker 21-01-2021

Ik ben erg tevreden over de bereikbaarheid van de medewerkers van Plattetv en de vlotte installatie van mijn TV. Installateur D. was erg vriendelijk en heeft met veel geduld alles uitgelegd.

Jeroen 20-01-2021

Afspraken zijn keurig nagekomen en vlotte afhandeling bij de aanschaf van de TV.

Hans Waldus 20-01-2021

In het hele bestelproces ben ik uitstekend geholpen. En vandaag bij de aflevering en installatie van de TV ging het weer prima. X is een hele plezierige kerel, die de tijd neemt om e.e.a. uit te leggen en de TV keurig heeft geïnstalleerd.

Ien 20-01-2021

Ten eerste vind ik het plezierig, dat deze webshop "fysieke" winkels heeft, mede omdat ik liever met mijn aankoop "de middenstand" steun, dan een snelle jongen of meisje die louter een webshop opzet en runt. Bovendien geeft me dat een veilig gevoel.
Ten tweede heb ik al mogen ervaren, dat het servicegericht bedrijf betreft. Zo ben ik bv werkelijk onder de indruk van de "dienstbaarheid" van de monteur, die de tv kwam bezorgen en ophangen. Hij verdiepte zich desgevraagd in mij om te achterhalen welke producten het beste passen bij mijn situatie. Dat deed hij op een vertrouwenwekkende wijze met verstand van zaken (niet als iemand, "die je wat wil aansmeren"!). En aansluitend was hij niet te beroerd om de nog ingepakte tv weer mee te nemen naar de zaak, en op een ander tijdstip terug te komen voor de montage en installatie van de spullen van mijn op zijn informatie gebaseerde keuze. Anders gezegd == de monteur kan m.i. zonder meer worden aangemerkt als een visitekaartje van Plattetv.nl
Officiële reactie van HelloTV 21-01-2021

Beste Ien,

Bedankt voor het schrijven van uw review en voor het compliment m.b.t. onze service en installateur. We zijn zelf inderdaad ook trots op onze fysieke winkels en we hopen ook dat we snel onze deuren weer mogen openen. Tot die tijd helpen we online met dezelfde service. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Henk 20-01-2021

Ik heb een mooie Sony Tv (XH95 55) bestelt. Over de prijs waren we snel eens. De volgende werkdag was hij al binnen. Een 10+ voor alles.

Mirella 20-01-2021

Goede service en uitleg van Installateur D.
Ook de communicatie en flexibiliteit is uitstekend

Xxxxx 20-01-2021

Zeer goede site, perfect advies, vriendelijk en geduldig. Daarnaast een zeer nette prijs, met dank aan T(xx). Keurig afgeleverd door V(xxxx). Installatie (zelf) was een 'eitje'. TV werkte meteen zoals verwacht en gehoopt. Kortom: als alles zo goed klopt is het mij een '10' waard. Aanbevolen!

Jeroen 19-01-2021

Eerst goed advies en zeer nette levering van een LG Oled TV. Blijkt de LAN connector defect dus kan omgeruild worden, Tot zover nog tevreden. Omruilen duurde langer dan verwacht omdat er door de helpdesk met verschillende personen gemailed moet worden en er allerlei foto's verstrekt moeten worden van een ingepakte (in doos met piepschuim) tv voor de vervoerder. Foto's op tijd verstrekt. Geen reactie. Blijkt na een paar dagen dat de foto's ineens niet aangekomen te zijn en bleken er nog foto's te ontbreken. Na de eerste belofte binnen 2 dagen omruilen, werd dit uiteindelijk ruim 13 dagen. Doordat alles ingepakt moest worden, uiteindelijk 5 dagen geen tv kunnen kijken. Hier beklag over gedaan met een verzoek tot tegemoetkoming, maar dan is het ineens stil bij PlatteTV. Kortom eerste levering tevreden, totdat er omgeruild/service verleend moet worden...... jammer