HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Toos 06-12-2020

Wij zijn erg goed en deskundig geholpen. We zijn al wat ouder en het valt niet mee om de nieuwe technologie en ontwikkelingen te volgen en te begrijpen. Op een rustige en duidelijke manier werd ons uitleg gegeven in de winkel door verkoper .. uit Breda.

Jeroen 06-12-2020

Prima een snelle deal en goed geholpen in de winkel in Doetinchem.
Kortom Top.

Robert 06-12-2020

Geweldig geholpen door .... van Platte tv Zoeterwoude. Terwijl zijn collega de bestelling ging halen werd er door hem keurig het een en ander uitgelegd over de garantie en eventuele verlenging daarvan. Niet opdringerig of gejaagd.

Na het afrekenen hielp hij nog met het inladen in de auto!

Onze complimenten voor de service !

Ethel 06-12-2020

In het filiaal van PlatteTV in Nijmegen ben ik door .. geholpen. Hij luisterde goed naar wat mijn wensen waren en gaf geen opdringerig "verkoop-advies". Heldere uitleg en hulp om de verschillen op een rijtje te zetten zodat ik vrij makkelijk mijn keuze kon maken. Ook nam hij bij het overleggen over welke tv het zou worden afstand zodat we dat in rust konden doen. Daarnaast had hij een heerlijk gevoel voor humor en openheid. Het is dat hij zoveel jonger is dan ik ben en het Corona-tijd is anders had ik hem misschien wel gevraagd om iets te gaan drinken. ;)

Peter Goossens 06-12-2020

Na een hoop informatie opgezocht te hebben op internet, en tips van mijn omgeving kwam ik op de site platte tv terecht.
Na wat mail verkeer met jullie, werd er een deal gemaakt, dit ging op een zeer prettige en snelle manier, toch wilde we nog een keer fisiek gaan kijken in een winkel omdat het op de website er heel mooi uit zag en toch nog die persoonlijke informatie wilde inwinnen.
Vrijwel snel kwam er al een professionele verkoper naar ons toe, die ons perfect geholpen heeft.
Super winkel en website, met heel veel service.
Vooral door de persoonlijke aandacht, ik raad het dan ook iedereen aan.

Paul K 06-12-2020

Aankoop eerst via chat en daarna voortgezet via telefoon op een zondag avond in de week voorafgaand aan blackfriday. Top geholpen door adviseur D en een deal kunnen maken.
Installatie en montage de zaterdag 28-11-2020 daarop al!! Perfect verzorgd door installateur D. Het laten installeren was zeker een pre voor mij aangezien ik geen 65 inch durf op te hangen. Voor D was het zo geregeld.
De LG65CX kwam het beste uit verschillende testen en dat was voor mij de hoofdreden om hem aan te schaffen. Over de beeldkwaliteit heel erg te spreken. Ook de interface is erg makkelijk te gebruiken. Ook mijn sonos set was zo aangesloten op de tv met gebruik van de LG afstandsbediening.
Al met al tevreden.

Buske 06-12-2020

Ik ben heel goed geholpen door Tom.
Hij had alle tijd om mij alles uit te leggen.
Er zat geen druk achter om snel te beslissen.
De volgende dag weer naar platte tv gegaan om de tv te kopen.
Daar ben ik ook zeer goed door Stefan geholpen.
De verkoop is zeer prettig verlopen.

Gr Buske

Michael 06-12-2020

Toen ik op zoek was naar een winkel kwam ik uit bij PlatteTV.nl. Ik heb een 75Q95T televisie gekocht. Om een dure aankoop via een Webshop te doen maakt mij altijd nog altijd heel sceptisch. Ik denk dat ik daarom tegen 15 keer heb gemaild met het filiaal in Naarden. Ik moet zeggen dat ze in het voortraject beschikken over een geweldige klantenservice. Binnen een paar uur kreeg ik een reactie terug. Uiteindelijk de TV gekocht en ook de bezorging was snel en top. In het hele proces heb ik een goed gevoel gehad bij mijn aankoop. Hartstikke bedankt hiervoor.

Gerard Rijkeboer 05-12-2020

Super snel en goed geholpen- nieuwe tv aangeleverd in deparkeergarage, goedeservice.

Dennis 05-12-2020

Vandaag een wel heel bijzonder sinterklaas cadeau mogen uitpakken. Wat een feest!

Van begin tot eind geweldig geholpen. Platte TV weet exact waar zij het over hebben.

De beste service op gebied van TV en audio. Enige jaren al klant en sinds vandaag mijn 2de Sony TV geleverd gekregen.

Bedankt en tot de volgende ronde weer!

Michael Molenkamp 05-12-2020

Prima hulp , het product was niet in de winkel maar de verkoopster Sanne ging meteen op internet kijken of via centraal magazijn zonder kosten kon worden bezorgd en dat is gelukt. Helemaal tevreden en deze week genieten van mijn Sonos one SL.

Kevin Sprenkels 05-12-2020

Het filiaal van Platte tv in Utrecht is echt top, goede service en goed advies. Ik ben echt super geholpen en ging tevreden de winkel, samen met mijn aankoop weer uit

Ramon khelawan 05-12-2020

Deze shop uitgezocht in Groningen omdat ik daar een topdeal heb gekregen en ik zeer tevreden ben met de behulpzaamheid van de medewerker goede uitleg en tips.

Peter 05-12-2020

Onlangs een Samsung Qled 55/95T aangeschaft. Deze TV was niet op voorraad, maar de mannen en vrouwen van Platte TV doen hun best om via chat en mail je op de hoogte te houden van de voortgang. Waarom Platte TV, vanwege de grote mate van klantvriendelijkheid, de gunstige prijzen en de hoge inruil. Bij het ophalen zeer vriendelijk geholpen, met de nodige tips voor gebruik en schoonmaak van TV, daarna geholpen bij het inladen in de auto. Goed geregeld.

Johan 05-12-2020

Bij PlatteTV Utrecht geweest. In begin kwam meteen medewerker naar ons toe, wij gaven netjes aan eerst rond te willen kijken. Dit hebben wij mogen doen zonder gestoord te worden. Nadat wij de hele winkel gezien hadden en teruggingen maar wat wij in gedachten hadden kwam er netjes een medewerker naar ons toe. Hij heeft ons goed geholpen en goede informatie gegeven! Nu wachten tot het thuis word bezorgd!

Jan 05-12-2020

Wij zijn geholpen door Nick. Prima advies en antwoorden gehad op onze vragen, prima verkoper

Johan 05-12-2020

Breda perfect geholpen. Hadden een probleempje achteraf. Ook dit naar tevredenheid opgelost. Ook de bezorging en instaleren van de TV en geluidsinstallatie top gedaan.

Mike Warnau 05-12-2020

Vandaag bij PlatteTV in Doetinchem geweest.
De tv die wij op het oog hadden voldeed niet.
Goede adviezen gekregen en tenslotte een tv gekocht met een goede korting

Madelon 05-12-2020

Heel goed geholpen door Tijs verstand van zaken echt superrrrr pluim voor deze medewerker

Fam Mulder 05-12-2020

helaas onze oude tv kapot gegaan en gebeld naar de winkel breda werd keurig te woord gestaan en kreeg duidelijke uitleg, aan de hand van zijn advies langs gekomen en zeer duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.
Mocht mijn oude tv mee nemen die werd keurig gerecycled voor ons en koste ons niks extra.
Na afrekenen werd keurig met ruime afstand geholpen de nieuwe tv in de auto te laden.
Top service top winkel en zeer vak bekwamen personeel voor ons geen andere zaak dan plattetv breda .
R.k. Vriendelijk bedankt u heeft ons na volle tevredenheid geholpen!

R. Alofs 05-12-2020

Vandaag een nieuwe philps tv gekocht inarnhem super geholpen door Julian nu afwachten waneer die kom maar super blij met de nieuwe tv en voorlopig een leen tv meegekregen 👍

Bert-Jan 05-12-2020

Mooie winkel, alles goed vind en zichtbaar. Wij kwamen gericht nav een internetaanbieding. Goed geholpen en geadviseerd. Er werd rustig de tijd voor ons genomen en steeds vriendelijk onze vragen beantwoord.

Blackunicron79 05-12-2020

Winkelketen met slechte service en zeer slechte communicatie, ze komen afgesproken datums niet na en laten niets van zich horen, intussen wacht ik al een week op een reactie op een email die binnen een half uur zou komen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Marco 05-12-2020

Altijd goed advies in de winkel, helemaal niet aan het "verkopen", luisteren goed naar je wensen en kijken samen naar het juiste model.

Marion ter Maat 05-12-2020

Top service! Goed geholpen en snel binnen. Heel blij met de aankoop van mijn tv! Ze reageren snel op de mail of chat. Top!