HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5383 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

G.J. van Hekken 10-10-2021

Winkel gevonden via internet. Goed geholpen door Max . Bij levering was er een probleem bij het plaatsen van de tv. Dit binnen enkele dagen opgelost. Alleen dat Duncan zaterdag langs kwam was niet gecommuniceerd. Gelukkig waren wij thuis. Voor de rest alle lof voor Platte Tv, verkoper., verkoper en verkoper voor de goede service

Reintje 10-10-2021

Overzichtelijke winkel. Heerlijk ruim opgezet. Uitstekend voorgelicht en goede deal gesloten.
Koop zeker mijn audio en beeld zaken hier
Prijzen zijn goed, hoef niet bang te zijn dat je hier te veel betaald.

Ronny 10-10-2021

Prettige ervaring, erg vriendelijk en goed geïnformeerd voor ik de koop bevestigde

Sander 10-10-2021

Afspraak om TV op te hangen is snel en correct gemaakt.
Nette, vriendelijke monteur heeft de TV keurig opgehangen !

Suresh 09-10-2021

Heel begripvol geholpen door Masie met een smart tv voor een klein budget Super!!

Manon van Meer 09-10-2021

Onwijs fijn en super goed geholpen vandaag! Tom heeft echt ervaring en dat merk je… Hij heeft echt kennis. Thanks Tom!!

Rodger 09-10-2021

In eerste instantie een schitterende 65” gekocht, die bij thuiskomst toch iets te klein uit viel.
De heren van filiaal Rotterdam boden aan de tv kosteloos om te ruilen, uiteraard met bijbetaling, voor een 77” die vandaag keurig geleverd is. De vriendelijke bezorger Joey heeft geholpen m’n nieuwe tv op te hangen en heeft de “oude” tv mee retour genomen.

Uitstekende service en zéér vriendelijk personeel. Echt een aanrader als je, net als ik, persoonlijk advies prefereert boven internetshoppen :)

10/10 would shop again ;)

Jaco 09-10-2021

Super geholpen en mee gedacht ik zeg loop gewoon even naar binnen en ze helpen je perfect de goede weg op top zaak

JdeR 09-10-2021

Vandaag de gisteren voor mijn ouders bestelde LG LCD TV opgehaald bij Plattetv.nl in Utrecht. Wij werden geholpen door Danny die ons tipte voor de mogelijkheid om de garantie uit te breiden met 1 jaar waar ook een pixelgarantie, aan huis service en leen tv bij in zit. Gezien mijn ouders op leeftijd zijn deze er bij genomen. TV stond al klaar dus afrekenen en naar huis om te installeren wat in no time geregeld was. Dik tevreden met de alles rondom de aanschaf van de LG LED TV.

TV-T 09-10-2021

Netjes en fijn geholpen door Justin in het filiaal Rotterdam. Alle collega’s zijn daar opmerkelijk vriendelijk en geduldig met elke klant en nemen rustig de tijd. Ook met inladen van de nieuwe TV springt men gelijk bij om dit volledig uit handen te nemen. Niks cash-and-carry maar goede en niet te overdreven service.

Geen winkel met wanden en rekken vol met apparatuur maar praktisch alleen TV’s van de grote merken en daarbinnen alleen de nieuwe modellen. Overzichtelijk, duidelijk en alles tegen scherpe prijzen.

Huismuijs 09-10-2021

Grote hal met ruime plekken waar verschillende merken tv's hangen. De ruimtes zijn overzichtelijk ingericht zodat de beeldschermen goed tot hun recht komen. Vriendelijk en geduldig personeel wat antwoord heeft op al mijn vragen. Blij met mijn aankoop.

** en *** hebben voor mij de TV opgehangen en geïnstalleerd. Er werd heel duidelijk met mij besproken waar ik de TV precies wilde hebben. Iedere stap werd rustig toegelicht. De installatie was in notime gedaan en de uitleg was prima. Keurig werk heren!

David 09-10-2021

Uitstekend geholpen door verkoper Andre in winkel Groningen. Heldere, rustige en vakkundige uitleg zonder opdringerig te worden. Heel plezierig. Met een mooie tv weggegaan en een surroundset in bestelling.

Rut Verhoef 09-10-2021

Vandaag in Utrecht een Samsung TV gekocht en prima geholpen door Danny. Goede adviezen en uiterst deskundig. Het enige minpunt is (maar daar kan Danny niets aan doen) is dat mijn oude TV (ook een Samsung en ook gekocht bij Danny) het maar ruim 4 jaar heeft uitgehouden.

Jerrie 09-10-2021

Goed geïnformeerd over verschillende mogelijkheden qua merken en modellen.
Werd geholpen door Stephano, aardig en meedenkend. Zien mij zeker terug als klant!

Reny 09-10-2021

Ik heb tv gekocht bij plat tv in Naarden goed en duidelijk geholpen mijn zoon was mee heeft zelf verstand van tv’s hij vond ook dat ze verstand hadden waar ze over praten! ( heel belangrijk) werd vriendelijk en rustig geholpen een aanrader voor de volgende aankoop….

peter verkaik 09-10-2021

zeer deskundig geholpen en goed prijs. we zijn een terugkerende klant. ook goed geadviseerd over de keuze van de TV.

Sergio 09-10-2021

Vriendelijk personeel, kreeg bij binnenkomst drinken aangeboden. Netjes antwoord op elke vraag. Na afloop werd geholpen de tv in
de laden. De tv die volgens de website op te halen was in de vestiging in Amsterdam was niet meer beschikbaar dus heb een nieuwer vergelijkbaar model aangeschaft die Platte TV mij aanbod met korting. Heel netjes vond ik dat

Jason 09-10-2021

Dit is mijn tweede bestelling bij plattetv en de eerste keer dat ik het op heb laten hangen. De monteur was echt heel goed en heeft me goed geholpen en geadviseerd.

Er was een foutje met het label en na overleg met ** is dit tot een uitstekende oplossing gekomen.

Ik ben echt zeer tevreden over de service en ga zeker weer in de toekomst bij Plattetv kopen.

Bea 08-10-2021

De shop is overzichtelijk en rustig. De technische kennis van de medewerker was zeer goed. Gelegenheid om vragen te stellen, met goede uitleg. Niet opdringerig. Creatief meegedacht voor eventuele andere opties.
De voor en tegens werden duidelijk uitgelegd, waardoor de klant een goede, weloverwogen keuze kan maken. Ben tevreden met mijn keus.

Annet 08-10-2021

Wij kwamen om 2 tv’s te bekijken. De LG OLED65G1RLA en een Samsung. Door goeie uitleg en de tijd nemen hebben we gekozen voor de LG OLED65G1RLA. Veel TV’s om goed te kunnen vergelijken. Wij hebben tevens gekozen om het toestel te laten installeren.

Bernard 08-10-2021

Uitleg is goed Max was vriendelijk de afhandeling van de aankoop had iets meer 1 op1 gekund als je wat slecht hoort verder top

Elâ 08-10-2021

We zijn in de winkel in Naarden fantastisch geholpen door Stephano!! Vanaf de eerste keer dat we in de winkel kwamen voor een 50 inch tv totdat we de tweede keer weggingen met een 55 inch tv!! Ook een zeer mooie prijs gekregen en verder nog betrouwbare service afgesproken, wij zijn helemaal blij. Dit is alweer onze 2e tv die wij kochten in Naarden! Waarschijnlijk ook niet de laatste!

jan 08-10-2021

Goed geholpen en super vriendelijk behandeld, kennis van zaken daar heb je wat aan. Echt aan te bevelen!!

Wessel 08-10-2021

Nette ruime en overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.
Erg vriendelijk geholpen door xxxxx

Wim 08-10-2021

Nette en behulpzame service. Ook de adviezen bij de koop zijn correct verlopen.