HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

C. Putter 30-03-2022

Erg goed geholpen en er werd te tijd voor je genomen.
Liam heeft zelfs op de tv uitgelegd hoe een aantal zaken in zijn werk gaan.

RO 30-03-2022

Bedankt voor de uitstekende service, de goede voorlichting en het bevestigen van de TV’s.

RO 30-03-2022

Het was een perfecte service en dienstverlening! Alle gemaakte afspraken en het bevestigen van de tv’s was geen issue erg blij mee!

Harm 30-03-2022

Geholpen door een jongeman die veel kennis van zaken had en me veel kon vertellen over de diverse mogelijkheden aan tv’s.

Diederik 30-03-2022

Top service via de app. Montage wederom via **** echt een dikke 10!
Denkt super mee en weet duidelijk waar hij het over heeft. Daarnaast de vriendelijkheid zelf.

Violet 30-03-2022

Fijne winkel, vriendelijke verkoper. Heeft alle vragen met geduld beantwoord en mij goed geadviseerd over welke het tv het beste past bij mijn wensen.

Alexander 30-03-2022

In de winkel werden we snel geholpen, echter was de verkoper wel erg aan het pushen om voor een 8k tv te gaan, voelde mij daardoor niet helemaal op gemak. Aangegeven dat ik een totaal prijs wilde hebben voor twee verschillende tv, incl beugel en alle andere zaken die erbij kwamen. Bleek bij het afrekenen toch nog extra kosten erbij te komen, voelde als slim gedaan want stond al met pinpas in de hand maar wederom voelde ik mij er niet helemaal goed bij. Ook moest ik meerdere keren aangeven/ verantwoorden waarom ik geen verzekering bij hun wilde afsluiten. De installatie verliep totaal anders, erg vriendelijk man die zeer netjes te werk ging en alles tot in de puntjes uitlegde.

Tim 30-03-2022

Ik vind het een hele fijne winkel. Ik kom hier al jaren om mijn tv’s te kopen. Ik wordt ook altijd uitstekend geholpen en geadviseerd door verschillende collega’s. Ik raad deze winkel ook ten zeerste aan om uw TV te kopen. Ze doen hier zeker niet moeilijk om uw goed te adviseren welke product bij u past.

JL Riool 29-03-2022

Ook na een jaar nog top service. We hadden onze tv schoon gemaakt met een Cleaning set en helaas was de coatings laag aangetast. Na chat contact met met een medewerker was het antwoord dat dit niet onder de garantie zou vallen. Toch nog maar even met een medewerkster contact opgenomen en die zou het voorleggen aan de teamleider. Vandaag is de tv omgewisseld voor een nieuwe. Ik zeg helemaal top nette service en zeer klantvriendelijk. Ik ga zeker wanneer ik een nieuwe tv nodig heb deze bestellen bij Plattetv.

Piet 29-03-2022

Tv gekocht bij Platte TV. Prima prijs. Via chat en mail alles geregeld. Na 2 dagen keurig bezorgd en mijn oude tv werd meegenomen. Medewerker xxxx heeft nog wat adviezen gegeven over de aansluitingen. Over het algemeen goede ervaring.

Jerrie 29-03-2022

Online een stereo gekocht en deze zou een levertijd hebben van ongeveer 4 weken. Na een week of 10 toch maar naar de winkel om te kijken naar wat anders. Hier zeer vriendelijk en goed geholpen en ik helemaal tevreden naar huis met een stereo.

Rob Kl. 29-03-2022

Na een eerder bezoek met mijn vrouw waar we uitstekend en ook voor mijn vrouw begrijpelijk zijn voor gelicht en een overzichtelijke offerte mee kregen om alles op ons gemak door te nemen.
vandaag weer langs gegaan om nog wat details door te nemen motage e.d. wederom vakkundug en zeer plezierig te woord gestaan uiteindelijk nog even zoals ze aangeven naar de korting gevraagd ( die zeer plezierig was) het totaal compleet besteld. Het was erg aangenaam. grt Rob

Wilco Telderman 29-03-2022

Goed geholpen door ...... , Goede service en goede bijverkoop techniek!
Zeer tevreden. Nu hopen dat de TV op tijd geleverd wordt en dat de kwaliteit optimaal is.

Marjan 29-03-2022

Wij gaan altijd naar Platte TV. Vriendelijke en behulpzame medewerkers die weten waar ze over praten. Ook goede prijs. Vorig jaar tijdens corona online een TV gekocht. Toen ook prima service, maar nu de winkels weer open zijn, zijn we blij dat we weer zo super zijn geholpen. TV wordt zelfs mee naar de auto gebracht.
Officiële reactie van HelloTV 29-03-2022

Beste Marjan,

Wat leuk dat u wederom voor PlatteTV heeft gekozen en ditmaal ook een bezoek aan één van onze winkels heeft kunnen brengen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

PJ van der Veekens 29-03-2022

we waren in amsterdam bij platte tv om te kijken voor een nieuwe tv en een soundbar doordat de sortering zeer ruim is wordt het uitzoeken ook moeilijk maar we werden goed geholpen door ........ die het allemaal goed ging uitleggen aan ons

Hugo 29-03-2022

In de winkel professioneel geadviseerd door (*). Vriendelijk en gastvrij.
De monteur was geweldig. kennis van zaken, rustig, professioneel, prettig in de omgang.
Zuinig zijn op dit soort personeel!!!

Goed gevoel. 29-03-2022

Werden er heel goed geholpen, en zijn een stuk wijzer geworden ,dank zij (*) en komen zeker terug,

K Rodenburg 29-03-2022

Goed geholpen top winkel en hebben verstand van zaken. Top service aan huis.

Pauliene 29-03-2022

CAS in Eindhoven heeft verstand van zaken en is totaal niet pushy. Zeer netjes geholpen en komen hier zeker terug.

Mandy 29-03-2022

Super fijne service ! Installateur (*) is vriendelijke man en helpt je erg goed !

Robin 29-03-2022

Vandaag in winkel Utrecht geholpen door (*). Vriendelijk geholpen en goede kennis van de producten. Ook blij met de aankoop.

Hanny van Dijk 28-03-2022

Wij werden ontzettend goed geholpen. Een zeer vriendelijke verkoper, luisterde goed naar onze wensen.
Liet ons heel veel zien en gaf een duidelijke uitleg. Was geenszins opdringerig .
Na de koop, liep hij met ons nog alle punten door.
Zo zouden ze alle maal moeten zijn.

Daniëlle 28-03-2022

Wij (mijn moeder & ik) zijn vandaag op een super vriendelijke en geduldige manier geholpen vanuit het filiaal van plattetv in Groningen uiteindelijk alletwee tevreden weggegaan met een super mooie iets voor mij te grote tv hihihi de mannen in huis hadden nog wel groter gewild dus wie weet maken we nog gebruik van de super omruil service ;-) namens mijn moeder en mij bedankt wij raden platte tv Groningen zeker aan !!

Marco Kerkhof 28-03-2022

Ik heb 9 á 10jaar geleden mijn 1e tv in Naarden gekocht, zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen.
Mijn 1e tv daar doet het nog steeds, inmiddels voor de kinderen en slaapkamer ook in Naarden gekocht.
Vandaag nog 1 voor een loterij.
Ik had mijn keuze al gemaakt maar had toch nog een vraag welke zeer goed is beantwoord.
Ga zo door.

Rene 28-03-2022

Keurig geholpen door rafael uit filiaal zoeterwoude en goede uitleg over de verschillende apparatuur die wij op het oog hadden.