HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

luc rijpma 02-03-2022

Top geholpen en geinstaleerd!
Bij instalatie nog wat kabeltjes bijgekocht, op advies.
Helemaal blij mee

Wil 02-03-2022

Zeer goed advies en prettige benadering.
De verkoper gaf informatie over veel technische aspecten. De voorinformatie via de klantenservice was ook goed. Naast een goede prijsaanbieding ontving ik technische informatie over de plaatsing op de bestaande tv voet.

Denon 02-03-2022

spontane verkoper en eerlijke uitleg over geluids kwaliteit, en heeft mij dat ook laten horen.
dit heeft mij over de streep getrokken om een iets duurder model te nemen.
top service dus.

N&L 01-03-2022

Vandaag weer een goede ervaring met Platte TV in Den Bosch.
We hadden een omruilgarantie en daar hebben we gebruik van gemaakt,
We hadden gekozen voor 48 inch maar eenmaal thuis en TV op kastje gezet, hadden we spijt dat we niet voor 55 inch hadden gekozen.
Contact met verkoper ***** opgenomen en het was geen enkel probleem, klasse!
Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.
Ga het zelf ervaren.
Officiële reactie van HelloTV 02-03-2022

Beste N&L,

We begrijpen heel goed dat het belangrijk is om een TV thuis te ervaren, inchmaten zijn soms lastig in te schatten. Fijn om te horen dat jullie zo prettig geholpen zijn en nu helemaal tevreden zijn met een maatje groter. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Dave Koentjes 01-03-2022

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!
Meeste onder de indruk van snelle, duidelijke en klantvriendelijke communicatie …. echt super!!

Marlice 01-03-2022

Goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Gekozen voor bezorgen en installeren. Vanmiddag was dan zover! Medewerker xxxx kwam de tv netjes installeren, super aardig en geduldig. Heeft zelfs de afstandsbediening en verschillende opties uitgelegd! SUPER!

H.A. Kemp 01-03-2022

De eerste kennismaking met Platte TV was aangenaam. Een ruim inzichtelijke showroom. Ik ben door de heer xxxx op een prima wijze geholpen en geadviseerd. Na informatie ben ik een paar dagen later weer geweest om de Sonos soundbar te bestellen. Wel vind ik eerst betalen, dan gaan wij bestellen niet juist. Als ik een auto koop betaal ik ook niet voor uit. Een kleine compensatie is de 14 dagen regeling.

Puck 01-03-2022

Advies door verkoper was erg goed. Communicatie over te late levering is voor verbetering vatbaar.

M. Brouwer 01-03-2022

....... heeft ons uitstekend geholpen, en heeft ons ook boven verwachting extra service geboden.

rgv 01-03-2022

Het is een ruime winkel met vriendelijke verkopers. Als verkoper trof ik (*) welke geduldig al mijn vragen bij de aankoop van een Lg 65 inch oled tv geduldig en vriendelijk en vooral correct beantwoorde zonder zinloos niet ter zaken doende gezever.

De monteur (#) welke een paar weken kwam controleren of de tv goed is opgehangen en of de geluids en beeld instellingen goed waren was ook zeer vriendelijk en vakkundig en geduldig.

Gert 01-03-2022

Vriendelijke bediening ,goede parkeergelegenheid.
Mooie ,ruime overzichtelijke winkel.

Mick 01-03-2022

Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn vriendin in de winkel geweest aan de Daniel Goedkoopstraat in Amsterdam.
We kwamen de winkel in en kregen rustig de tijd om rond te kijken waarna wij perfect advies kregen.
Onze verkoper was (*), hij wist ontzettend veel te vertellen over de verschillende soorten televisies en geluidsinstallaties.
Wij zijn dan ook heel blij om uiteindelijk geslaagd met een heel goed gevoel naar buiten te zijn gegaan.
Het verschil met concurrenten is het persoonlijke en fysieke advies.
We kijken uit naar onze nieuwe televisie en sonos. Nogmaals bedankt.

N&L 01-03-2022

Wij waren vandaag, 28-2-22, bij Platte TV in Den Bosch, natuurlijk op zoek naar een nieuwe TV.
Wij zijn uiterst tevreden over het aanbod, wat een groot assortiment.
Wij hadden al wat info opgezocht maar werden door verkoper, (*), nog beter ingelicht over allerlei mogelijkheden.
We kregen ruim de tijd om alles te bekijken en vragen te stellen, die ook goed werden beantwoord.
Dus nu een nieuwe TV met soundbar gekocht. Komende tijd gaan we ervaren wat het is om naar een OLED scherm te kijken en te luisteren.
(*) bedankt voor jouw duidelijke uitleg, de koffie en thee.

A koster 28-02-2022

Hele fijne winkel, goede uitleg over de producten en goed personeel die overal afwist.

van Loon 28-02-2022

Na eerst zelf uitgebreid research te hebben gedaan naar mijn nieuwe tv ben ik geland op de Sony Bravia XR-55A80J. Via Tweakers price watch kwam ik bij platte tv terecht.
Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat vind ik het prettig om de TV in het echt te zien voordat ik tot aankoop over ga. Gelukkig is er een fysieke winkel niet ver bij mij vandaan.
Ik werd goed ontvangen in de winkel en kreeg de kans om even met het door mij gekozen model te "spelen". De 80J was niet op voorraad maar voor hetzelfde geld mocht ik een 85J meenemen.
Een heel mooi aanbod voor een winkel die al de laagste prijs had.
Men is enigszins gebrand op het verkopen van een aanvullende verzekering, accesoires en reinigingsmiddelen waar ik niet echt op zat te wachten. Deze mag je gelukkig ook gewoon weigeren zonder "hard feelings" ;)
De verkoper heeft zelf de TV mee in de auto geladen. Erg vriendelijk en veel kennis van zaken.
Ik heb de TV zelf opgehangen en ingeregeld. Dit is allemaal naar volle tevredenheid gelukt. Het is een fenomenaal scherm waar ik en mijn gezin nog heel lang plezier van zullen hebben.

Junior ter laak 28-02-2022

2weken geleden een leuke deal kunnen maken met een tv en soundbar. Na geïnformeerd te zijn over over het oudere model heb ik
advies over de nieuwe pus8506 gekregen , vandaag kunnen ophalen in de winkel in Naarden, mooie winkel met goede service en de tv en soundbar bevallen prima! Bedankt voor het advies tijd en service mijn volgende producten zal ik hier zeker ook aanschaffen ik raad jullie aan!

Mattijs 28-02-2022

Via vrienden van Platte TV gehoord, medewerker in Utrecht heeft ons heel prettig geholpen. Hij wist veel van de televisies en uiteindelijk hebben we een nieuwe Philips Ambilight en een Barbecue gekocht. Kom ik hier zeker weer terug.

Bert 28-02-2022

Zeer deskundig geholpen door verkoper. Hij had meteen door wat wij graag wilden.
Topgozer

Daan 28-02-2022

Geweldige service van *** die mij erg goed heeft geholpen met de aanschaf en juiste garantie voor mijn nieuwe televisie. Ik beveel het bedrijf 'platte tv' van harte aan!

Roelf 28-02-2022

De aflevering en installatie was eerder dan gepland dus helemaal prima
installateur deed zijn werk goed en ondanks wat tegenvallers betreffende de ophang beugel ging alles naar wens

Carlz 28-02-2022

Ik heb via de mail goed contact gehad met de aankoop van de nieuwe tv. En ook de aflevering van de tv verliep soepel. ik vond het ook erg prettig dat ik bij Platte Tv mijn oude goedwerkend tv kon inruilen. Kortom ik ben tevreden.

Jean-Paul de Rooy 28-02-2022

De winkel in Zoeterwoude is een heel mooie winkel! Veel spullen om te bekijken en te vergelijken.
Goed en kundig advies van het personeel.
Zeer goed geholpen.
Een dikke 10 voor deze winkel!!

Ed 28-02-2022

Deskundig advies en een ruime sortering. Na aankoop hadden we helaas een verkeerde televisie gekocht die niet geschikt was betreft de kijkhoek. De volgende dag terug gegaan en zonder gedoe een andere mogen uitzoeken. Dat is service en klantgericht zijn.

Sander L 27-02-2022

Degene met wie ik heb gechat nam ruimschoots de tijd voor me en heeft uiteindelijk de TV verkocht aan me voor een leuke prijs/ kwaliteitsverhouding.
Werd goed meegedacht en snel geleverd en gemonteerd (voor meerprijs)

Martin 27-02-2022

Wij hebben vandaag een nieuwe tv gekocht. Wij zijn geholpen door Michiel (de jongen met bril filiaal Nijmegen) Deze man is een geweldige en vriendelijke verkoper. Hij was zeer helder met zijn verhaal over de extra garantie. Ook de uitleg van de tv en soundbar waren zeer duidelijk. Ik zou zeker deze vestiging aanprijzen aan de mensen die opzoek zijn naar een nieuwe tv.