HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

P.j.de Koning 04-04-2023

Heel goed geholpen vriendelijke personeel en juiste uitleg en tv werkt goed

Joop Boon 04-04-2023

Ik ga hier al jaren heen, duidelijke afspraken, altijd ruimte tot onderhandeling van prijs en andere zaken.

Jelle 04-04-2023

Erg blij met de nieuwe tv. Bezorger was een uurtje later dan gepland, maar scheen ook de nodige tegenspoed te hebben gehad die dag. Dit was voor mij geen groot probleem. Oude Tv ingeruild, deze is na een paar checks netjes mee retour genomen. Enige mindere ervaring zijn alle aanbiedingen die je nog krijgt aangeboden bij het plaatsen van de bestelling. Extra garantie, onderhoudsmiddelen, etc. Dit mag echt wel wat minder. Verder zou ik hier zeker opnieuw bestellen.

Fam Glogosa 04-04-2023

Bij een heerlijk kopje koffie, konden wij op ons gemak een prachtige Philips tv bewonderen, de verkoper heeft ons mega goed en leuk geholpen, een een fijne deal, deze winkel en verkoper is goed voor de klant een echte aanrader

Andre Rutting 04-04-2023

Super vriendelijke en correcte verkoper. (*)

Mooie Sonos set gekocht. Alles is netjes en helder uitgelegd.

D. van der Horst 04-04-2023

Mooie winkel. Alles mooi uitgestald. Goed en rustig en kundig geholpen. Ik kom binnenkort nog langs om te vragen of jullie mij over enige instellingen kunnen helpen van de Denon 2800 Dab.
Ik neem aan dat dit goed komt.

jw verhagen 03-04-2023

Zeer snelle en betrouwbaar bedrijf, tv werd zelfs sneller aangeboden dan beloofd

Super tevreden 03-04-2023

Wij hadden een tv besteld voor een vriendin met ALS. We kregen netjes een mail of we interesse hadden voor een nieuwer model. Zonder extra kosten schonken ze haar het nieuwere model. Top gasten echt dank ook namens haar. Ze geniet nu van prachtig beeld en geluid. Super zaak.

Mike 03-04-2023

Super leuk en snel geholpen. Aardige jongen die de tv kwam omwisselen. Zeer correct en kundig! Dank voor jullie hulp bij de aanschaf van de mooie nieuwe tv!

Wendy 03-04-2023

Erg fijn geholpen! Veel informatie ontvangen en al onze vragen zijn beantwoord. Een mooie tv gekocht voor een mooie prijs.

Mariken 03-04-2023

Vandaag was installateur bij ons, dacht heel fijn met ons mee, werkte netjes en was eerlijk en heeft ons goed geholpen. We zijn erg tevreden!

Hendrick 03-04-2023

Medewerker heeft me heel goed geholpen en dingen uitgelegd die ik niet begreep over televisies.hij was erg vriendelijk en gezellig en buitengewoon professioneel.

J.P.B. 03-04-2023

Uitstekend geholpen door medewerker van het filiaal in Zoeterwoude. Levering en aansluiten uitstekend. Uitleg van apparatuur ter plaatse ook heel goed. We zijn heel tevreden. Ook geduldig bij leveren bij oudere dame.

Duncan van Ginkel 03-04-2023

Wij zijn bij de winkel in Rotterdam gekomen door aanbeveling van goede vrienden. Zij vertelde dat het personeel erg klantvriendelijk was. Hierom wilde wij hier graag komen kijken.
Bij binnenkomst werden wij direct vriendelijk begroet door xxx. Hij vroeg direct of hij ons kon helpen en ons wat te drinken kon aanbieden. Wij hebben ons verhaal gedaan over onze wensen, de huidige situatie en ons budget.
Vanaf het begin tot het eind, van de televisie zelf tot aan het betalen dacht onze verkoper erg fijn met ons mee. Hij gaf ons advies, liet ons van alle eventuele opties voorbeelden zien/horen en gaf ons vergelijkingsmateriaal. Het leukste was dat xxx veel gevoel had voor humor!
Kortom, wij zijn onwijs vriendelijk geholpen, er was goed advies, meedenkende gedachten en een hoop geduld voor onze twijfels, hahaha.
Ik zou hier in de toekomst zeker nog een keer terugkomen!
xxx, bedankt voor je goede hulp!

Appie 03-04-2023

Wij zijn zeer tevreden over de uitleg van de aparatuur door onze verkoopster S ze had alle geduld om ons goed voor en na delen van de aperatuur uit te leggen bezorging is ook naar wens verlopen nu nog installeren.dit betreft winkel in amsterdam

Bart-Jan Jansen 03-04-2023

Op een zeer vriendelijke en deskundige manier geholpen door xxx bij de vestiging in Den-Bosch.
Één apparaat was niet op voorraad maar er werd heel netjes meegedacht en een oplossing gezocht.
Mooie overzichtelijke winkel waar ik graag nog een keer op bezoek ga.

Dr. H.C.M. Michielse 03-04-2023

Wij waren al heel enthousiast over de behandeling in de winkel bij de bestelling. En nu zijn we even enthousiast over de levering en installatie van het nieuwe tv-toestel door Martijn. Prettig, deskundig, toegewijd! Een 10+.

BV 03-04-2023

Cijfer 10 voor de prettige ontvangst en deskundig advies door verkoopadviseur ( jonge dame) S in Amsterdam. Ze nam alle tijd.en demonstreerde de gevraagde producten keurig. Het advies was eerlijk en ze was duidelijk over de voorwaarden. Fijn geholpen en een prima deal gekregen. Top!

Anastassia 03-04-2023

Gister mijn eerste TV gekocht en Menno was erg behulpzaam. Ik gaf aan naar wat voor TV ik op zoek was en wat mijn budget was. Heeft goed geluisterd naar wat ik precies voor tv nodig heb en aan de hand daarvan een paar goede tv’s laten zien binnen mijn budget en met een betere kwaliteit dan de tv die ik in gedachten had. Erg blij mee.

Donné Elzinga 03-04-2023

We zijn uitstekend en vriendelijk geholpen. Bestelling was op het afgesproken moment voor ons beschikbaar om opgehaald te worden

Daantje 03-04-2023

Weer geweldig geholpen ,prima deal gehad met de era 300 ,inruil was oke ,zeer snelle reacties vriendelijk geholpen ,is altijd goed diverse producten al aangeschaft altijd voor de scherpste prijs dus het goedkoopste van alle concurrenten ! Bedankt en tot het volgende product, hello tv grote aanrader!

C.j hooiveld 03-04-2023

Prima geholpen in de winkel in Amsterdam door de verkoper bij aanschaf van de Soundbar ook een goede deal kunnen maken bij de inruil van mijn oude apperaturen kort om zeer tevreden

Fam van der Vlis 03-04-2023

Hebben op 01.04.2023 in de vestiging te Rotterdam een TV + soundbar aangeschaft en hebben de service en de manier waarop wij zijn geholpen als zeer prettig ervaren, vakkundige uitleg, waarbij we voldoende ruimte kregen om beslissingen mbt de aankopen te nemen.De klant is koning is hier zeker op zijn plaats en we zijn dan ook met een goed en tevreden gevoel over onze gedane aankopen uit de winkel vertrokken.

Onur 02-04-2023

Ik heb vandaag een soundbar set van Sonos gekocht in vestiging Zoeterwoude.
Ik ben daar geholpen door Amit. Amit is heel klantvriendelijk en legt alles heel duidelijk uit. Hij is absoluut niet bezig met pushen om te verkopen. Hij heeft zelfs laten zien hoe de Sonos set ingesteld dient te worden.

Al met al, wij zijn zeer tevreden. Als je in Zoeterwoude bent vraag zeker naar Amit.

Kouters 02-04-2023

Goed geholpen door Jordy in Breda. Mensen met verstand van tv's en heeft ons uiteindelijk gewezen op een Samsung OLED waar wij ontzettend blij mee zijn! Duidelijk advies en een eerlijke mening.