HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marc 04-04-2022

fijne en nette behandeling alles is goed uitgelegd ben zeer tevreden ik zal deze winkel zeker aanbevelen bijfamilie en bekende

Ivan Gonzalez 04-04-2022

Snelle en schone installatie. Zeer professionele service door ***i. Alles tot in detail uitgelegd.

Jan Willem 04-04-2022

Ik kwam voor een andere tv waarop de verkoper mij vroeg wat mijn wensen zijn en wat ik verwacht. hij kwam met 2 alternatieven waarvan 1 zelfs een stuk voordeliger was. dfeze is het uiteindelijk geworden. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

cazander 04-04-2022

verhuizing van tv door platte tv gedaan. Deden netjes hun werk en wilde zelfs nog alle kabels voor me aansluiten

Lisanne 04-04-2022

Fijne winkel met goede prijzen. Je wordt goed geholpen, zowel online als in de winkel. Ze kijken met je mee even geven goed advies, passend bij je wensen.

Peterenadry 04-04-2022

Goede uitleg verschillende beeld kwaliteiten. Budget aangehouden Tv voldoet aan onze verwachtingen.

Mark en Danielle 04-04-2022

Jullie hebben een mooie overzichtelijke winkel! we werden gelijk geholpen door een vriendelijke man. hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven betreft de Oled tv en de branduren vd lampen hiervan, kortom uitstekende service. daarnaast hebben jullie ook nog wat leuks met de prijs kunnen doen!

kees 04-04-2022

vriendelijk en goed geholpen nemen de tijd voor je zou het iedereen aanraden je te laten voorlichten als je een tv gaat kopen door dat bedrijf vriendelijke en behulpzamen verkopers

Pim 04-04-2022

De winkel in AMSTERDAM is een erg mooie zaak met zeer professionele medewerkers. Bij binnenkomst direct goed ontvangen en een adviseur aangewezen gekregen. Die nam alle tijd voor ons en gaf ook eerlijk zijn mening. Hiervoor bij de Mediamarkt geweest, maar dat is niet te vergelijken qua kennis/aanbod en professionaliteit. PlatteTV, helemaal top!

Chiel 04-04-2022

Ik ben goed geholpen in de winkel!
Mijn vriendin en ik zijn super blij met de nieuwe televisie.
Heel erg bedankt voor het advies en de goede hulp.

M 04-04-2022

Super geholpen door henk-jan, snel en zeer kundig en voor een goede prijs. Deze man verdient een bonus

Michel 04-04-2022

Geen hijgerige verkoper in je nek nee pas als je wat wil vragen komt een verkoper na je toe. De winkel is ruim en oogt rustig en personeel vriendelijk.

Wij zijn zeer prettig geholpen en ondanks dat wij wisten wat wij wilden gaven zij genoeg tijd om die vragen te beantwoorden die wij nog hadden.

Personeel neemt genoeg tijd zag ik bij een ouder echtpaar die allerlei vragen had over een surroundset.

De combinatie sfeer in winkel en geen hijgerige verkopers is dit voor ons een heerlijke winkel.

E 04-04-2022

Er is goed een deal temaken goede uitleg en service, veel keuze snelle en goede levering

Michel Bleij 03-04-2022

Wij vinden de shop super mooi,netjes👌🏻en we hebben n tv en een soundbar uitgekozen,
En Naveen heeft ons hierbij geholpen en heeft alles goed uitgelegd en laten horen,
Deze man weet waar ie over praat en je ziet dat hij er plezier in heeft .
Van ons krijgt ie n dikke 10👍,en wij raden deze shop zeker iedereen aan!!!!

Dit is onze ordeent:772988

Jeff 03-04-2022

Een uitstekende service door erg vriendelijk personeel met verstand waar over ze praten en wat ze verkopen. Erg erg tervreden weg gegaan met een prachtige nieuwe aanwinst voor een mooie prijs! In 1 woord AANRADER!!!

Martijn 03-04-2022

Geholpen door Björn! Geen verkoper, maar een echte adviseur! Nam uitgebreid de tijd en was eerlijk in het geven van zijn mening. Daarnaast waren de overige personeelsleden ook heel vriendelijk en professioneel. Al met al erg blij met de aankoop en de winkel

Pieter 03-04-2022

Prima vergelijkend advies gehad van Aron. Snelle reactie via chat. Mooi aanbod voor LG tv met beugel. Klasse!

Monique 03-04-2022

Ik ben goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken. Dit betreft de vestiging Amsterdam

Bianca 03-04-2022

Goede snelle service en meedenken . Goede prijs kwaliteit verhouding
Ik beveel ze zeker aan

Jos 03-04-2022

Platte tv bood een goede inruilprijs voor mijn oude audio apparatuur én haalt het op bij afleveren van de nieuwe apparatuur, dus geen gesjouw! Bezorging was perfect op tijd, de medewerker was vriendelijk en deskundig. Helaas was ik vergeten een cd uit de ingeleverde speler te halen maar deze was snel teruggevonden door Platte tv en men bood gelijk aan deze op te sturen. Al met al een dikke 10 wat mij betreft!

Twan L 03-04-2022

Wie zijn erg goed geholpen bij platte TV in Nijmegen , de meneer die ons heeft geholpen was erg vriendelijk en gaf ons een eerlijk advies nadat wij dachten de tv voor ons te hebben gevonden echter keek hij eens over zijn bril en stelde ons iets anders voor waar we uiteindelijk ook voor hebben gekozen
beter beeld nieuwer type meer mogelijkheden voor een iets hogere prijs , erg blij met onze aankoop en ik kan platte Tv echt aanraden

John Warner 03-04-2022

Prima geholpen,en verstand van zaken.
Top.
Ik beveel deze zaak zeker aan andere personen.

Arthur 03-04-2022

Zeer vriendelijke medewerker die al mijn vragen omtrent mijn aankoop op prettige wijze beantwoordde en mij van het nodige advies voorzag.

Visscher 03-04-2022

Gisteren in Groningen een tv gehaald na uitstekend te zijn geinformeerd door zeer deskundig personeel.
Zijn toevallig bij de shop beland waren voor andere zaken in Groningen.
Hoewel er hulp via whats app wordt aangeboden mis ik wel een goede handleiding temeer daar dit op internet van dit type niet te vinden is.
Uiteraard is dit voor de fabrikant en kan de winkel dit niet veranderen.

Nathalie 03-04-2022

Door Bryan geholpen in Naarden. Erg vriendelijk en goede service, en hij bracht de tv voor ons tot IN de auto😀..Ik kom terug voor een tv in de huiskamer. TOP en ga zo door!