HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kees 02-02-2023

Perfecte speakers voor een lage prijs. Schitterend geluid en perfect op tijd geleverd zoals afgesproken. Ben ook zeer vriendelijk en professioneel geadviseerd.

Sjaak v.d. Linden 02-02-2023

Ik ben voor de eerste keer in de winkel van hello tv in Breda geweest en was aangenaam verrast door de uitstraling van het geheel, prachtig. Ik had mijn tuner telefonisch besteld en deze stond al gereed. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.
De tuner zelf voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

Aken 02-02-2023

Uitermate goed geholpen met bepaken vsn keuze in aanschaf tv en soundbar en niet onbelangrijk de gekregen inruilprijs. Dit alles via internet geregeld. Ook de personen die e.a. leverden en installeerden , prima gasten en uitstekende uitleg en beantwoorden van mijn vragen. Had eerder al zaken gedaan en was toen ook super geholpen. Hier kunnrn hun concurenten wat van leren. Ga zo door 😄

Sam 02-02-2023

Service is top, heel erg vriendelijke monteur.
Op tijd zoals afgesproken, dus ben heel erg tevreden. Alles werk prima.👍

Ineke van vliet bolleboom 01-02-2023

Ik vind het een super relax winkel in zoeterwoude .Ze hebben alle tijd en uitleg voor je .ik heb mijn dochter aangeraden en is ook geslaagd .Ik ben heel tevreden

Me van der zee 01-02-2023

Zeer goed geholpen. De verschillen laten zien qua de merken en types. Zeer tevreden

winters 01-02-2023

vriendelijk personeel, je wordt snel en zeer goed geholpen, goede service. Geven goed antwoord op je vragen en zijn dar erg duidelijk in.

Sanne 01-02-2023

Gemakkelijk te navigeren website, uitstekend, eerlijk advies, snelle levering en een zeer scherpe prijs.

Alles verliep soepel dus een aanrader!

Rene 01-02-2023

Duidelijke site en fysieke winkels om de tv’s te kunnen bekijken. Ik werd vlot geholpen via de chat. Scherpe internetprijs en oud toestel in kunnen ruilen. Ook gekozen om de tv te laten monteren. Hij werd gemonteerd door MV, hij heeft het super netjes gedaan. Tot op de millimeter gecentreerd opgehangen. Ook moest er een kabel door een buis getrokken worden. Allemaal geen probleem, werd beslist geen haastklus, echt top!

P houttuin 01-02-2023

Ik werd super netjes te woord gestaan en geadviseerd. En de tv werd netjes op tijd thuisbezorgd

Wim van den Heuvel 01-02-2023

Ik heb de TV gekocht bij Hello TV omdat je kon praten over een extra korting en dat adverteren ze ook. Dus wat ze beloven doen ze ook. Verder hele goede service, vriendelijk en deskundig personeel met goede adviezen.

Frans 01-02-2023

Duidelijke uitleg, erg vriendelijk geholpen, kundig en weet waar hij het over heeft.

Ted 01-02-2023

Goed geholpen en snelle reactie op gestelde vragen. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden.

Opa_Oma&Kleinzoon 01-02-2023

Wij hebben samen met onze kleinzoon hier 2 nieuwe televisies gekocht. We zijn ontzettend aardig en goed geholpen door XX bij HelloTV in Naarden. Hij heeft ons geholpen bij de beste keuze. Ook konden wij onze televisies inruilen. Hierdoor hebben we voor een mooie prijs mooie televisies kunnen kopen.

B. Scholten 01-02-2023

De winkel is ruim en overzichtelijk opgezet. Daarnaast is het winkelpersoneel zeer klantvriendelijk en beschikt over een hoge mate van productkennis. Op basis van het deskundig advies de juiste keuze kunnen maken.

Johannes 01-02-2023

Deze winkel begrijpt gewoon dat je goed advies moet combineren met de scherpste prijs. Dat is precies wat een koper wil. Je voelt je bovendien niet opgelaten om daar ook naar te vragen want je wordt daartoe uitgenodigd. Vervolgens krijg je ook de scherpste prijs, goed advies en hangt er de volgende dag een schitterende tv aan de muur. Ik zou mijn tv nergens anders kopen.

Lies 01-02-2023

We hebben de tv in de winkel gekocht en zijn zeer vakkundig geholpen.
Ook over de installatie bij ons thuis zijn we zeer tevreden, beide monteurs waren erg vriendelijk en kundig. Al onze vragen werden vakkundig beantwoord. Toen ze al in de auto zaten hadden we nog een vraagje (die overigens over het inloggen van een app ging en niet over de tv), kwam de monteur meteen uit de auto om me te helpen! Alleen maar lof over deze winkel en hun monteurs.

Tevreden Klant 01-02-2023

Prima online geholpen, en ze geven goede technische tip. Zeer vriendelijk.
En toen ik om een goed aanbod vroeg, kwam er daadwerkelijk een aanbod waarover ik niet lang hoefde te twijfelen.
Ga jullie zeker aanbevelen

Lissy 01-02-2023

Ik had nog nooit van HelloTV gehoord, maar na deze deal die ik online sloot met 1 van de medewerkers in de chat heb ik verschillende mensen HelloTV al aangeraden en de link van de website doorgestuurd. Bedankt voor de goede eerlijke service!

Simon 01-02-2023

Advies was heel goed , men probeerde niet de duurste tv aan te bieden.
snelle levering , ook de oude tv kon keurig worden ingeleverd

LG oled 01-02-2023

Na al diverse keren binnen geweest te zijn, ben ik vandaag tot aanschaf over gegaan van een nieuwe LG oled tv, de zeer prettige manier van communiceren met Olav maakte het voor mij erg makkelijk om de juiste keuze te maken.
Goeie adviezen, we werd echt geluisterd.
Kortom top!!!

Richard 01-02-2023

Bij binnenkomst had ik niet echt een behulpzaam gevoel. Dat komt misschien door de situatie. Ik heb eerst netjes de medewerkers begroet en gevraagd of ergens is de winkelstraat een toilet aanwezig is. Hij heeft me wel naar de mc donald gestuurd. Maar toch........ na terug komst hebben mijn vrouw en ik toch wel even rondgekeken voordat een van de medewerker echt na ons toekomt. Gelukkig troffen wij een heel erg behulpzaam iemand die echt wel kennis en moeite nam om te helpen. En uiteindelijk geslaagd van een mooi oled tv en soundbar van samsung. Jammer van het begin als dit ook goed was gegaan dan is zeker en 10 terecht voor vriendelijkheid, advies en kennis.

f.pollmann 01-02-2023

Wij zijn zeer tevreden over het personeel van hello tv in duiven, zijn zeer goed voorgelicht en de uitleg was ook uitstekend
Nadat we het artikel hadden uitgezocht en hebben meegenomen bleek dat het na een dag naar te hebben geluisterd bleek dat het toch niet was wat we wilden hebben.
Gebeld met de winkel was geen probleem om het om te ruilen , wij zijn dan ook zeer tevreden over hello tv in duiven.
F .Pollmann Didam

Hans Michiels 01-02-2023

Wij zijn in Zoeterwoude geweest omdat deze het dichtstbijzijnde winkel was.
Overzichtelijk en heel goed geholpen.
De site is ook heel overzichtelijk ,evenzo ook de installatie door Danny K, wat een top installateur is dat 👍

Paul Loomans 01-02-2023

Vooraf gebeld en keurig op tijd. Vriendelijk en snel gemonteerd. Beugel voor Sonos beam hangt naar wens.