HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

fred 07-10-2021

dit commentaar betreft Edwin. op afgesproken tijd aanwezig. meedenken met de plaatsing en keurige uitleg over de te nemen stappen. nauwkeurig en efficient gewerkt. plaatsing van TV en soundbar perfet. en daarna nog de tijd nemen voor uitleg en werking van de tv en soundbar. heel goed gedaan!!! ik ben zeer tevreden.

Peter Louwe Kooijmans 07-10-2021

Dit is een geweldig bedrijf met het oog klanten goed te helpen. Het personeel is erg behulpzaam, vriendelijk en inhoudelijk goed op de hoogte. Dus ik ben helemaal blij.

Wesley 07-10-2021

Snel en vakkundig geholpen op zowel de website als op locatie in de vestiging in Zoeterwoude.

J. de Graaf 07-10-2021

Mooie producten in een sfeervol ingerichte showroom. Vriendelijke en kundige werknemers die alle tijd voor je nemen. Bij een "klacht" wordt je direct op je gemakt gesteld. Onder het genot van een kopje koffie wordt er naar een passende oplossing gezocht.

Verhees 07-10-2021

Zeer tevreden met mn nieuwe televisie.
Zeer vriendelijk geholpen..personeel Zeer behulpzaam.

Mark 07-10-2021

Ik ging voor informatie naar de PlatteTV winkel in Amsterdam omdat ik vragen had over OLED, QLED en Nanocell. Ik ben perfect geholpen door Thomas, die mij rustig en professioneel alle info kon geven die ik zocht. Alhoewel ik voor informatie op pad ging, had ik 's avonds een nieuwe Philips OLED Ambilight TV aan de muur hangen. Zonder enige druk van PlatteTV overigens: ze hadden zo'n goed aanbod dat ik niet kon weigeren. Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe aankoop: het beeld is geweldig, het geluid gaat naadloos naar mijn Denon versterker, en de TV pakt alle inputs zonder problemen op. Geweldig! Thomas Bedankt!
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2021

Beste Mark,

Wat leuk om te lezen dat uw nieuwe TV al zo snel na uw bezoek aan onze winkel in Amsterdam aan de muur hing. Dat moet een goede deal zijn geweest. Heel veel kijkplezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Rick 07-10-2021

Prettig geholpen, binnen gekomen met een model in gedachten, maar in goed overleg voor een beter passend model gegaan. Meer kennis dan de Media Markt, dat was vrij snel duidelijk. Al met al geslaagd!

Rogier Krone 06-10-2021

Duidelijk en heldere uitleg. Het geboden alternatief was top, voor een goede prijs

Joop 06-10-2021

Besteld 04.10.2021 geleverd en geinstalleerd vandaag 06.10.2021 door zeer behulpzame / bekwame
installateur. Alles werkt perfect. Complimenten aan personeel Platte TV.

Jan kramer 06-10-2021

Mooi bedrijf, super vriendelijk geholpen in Filiaal Groningen met de Sonos Beam2. Snel geholpen door medewerker ***, top.

l.j schneider 06-10-2021

Op internet een tv gevonden, PlatteTV gebeld. Het toestel opgehaald, goede service en leuk personeel , top!

Jos vd Galien 06-10-2021

Zeer goed geholpen met mijn aankoop via mail zeer snel en goed antwoord en in de winkel duidelijke en vooral eerlijk antwoord ook ruim de tijd genomen om de verschillen te laten horen en zien

Ronald 06-10-2021

Het ging mij bij deze beoordeling zowel om de telefonische ondersteuning alsmede het installeren. fantastisch gedaan door Dannyk.

John 06-10-2021

Prima geholpen met advies via chat, e-mail en in de winkel (Nijmegen en Arnhem). Aardige medewerkers en snel reactie. Daarnaast scherpe prijzen. Kortom tot nu altijd een goede ervaring gehad, Inmiddels 4 TVs met alle tevredenheid bij Platte TV gekocht.

Bakker 06-10-2021

Goede service, heldere uitleg over de mogelijkheden van de televisie. Uitstekend geholpen door de medewerkers en blij met mijn aankoop.

A. 06-10-2021

Veel mooie woorden in de winkel, maar als er iets is met de tv en je hebt de doos niet meer heb je gezeur.

We hebben hier een tv gekocht, die het binnen twee weken al niet meer goed deed. Maar omdat we de doos niet meer hebben (we wonen klein, geen ruimte er voor!) konden ze alleen met heel veel gezeur iets voor ons betekenen.

Zogenaamd omdat ze de televisie niet meer kunnen verkopen, maar hoezo wil je een tv weer opnieuw verkopen als hij het sowieso niet goed doet....

Daarnaast neem die dertig euro verzekering niet.

Joop 06-10-2021

Mijn zoon had kort geleden een tv aangeschaft bij de PlatteTV winkel in Zoeterwoude Rijndijk. Hij was hierover erg tevreden. Met name de service en producten waren erg goed. Een reden voor ons om hier ook te gaan kijken en dit resulteerde in de aanschaf van een tv.

De winkel is erg overzichtelijk en heeft voldoende merken en van alle merken genoeg modellen tv’s staan. Hierdoor hadden we genoeg vergelijkingsmateriaal.
Wij hadden veel vragen, die allemaal werden beantwoord. Onderhandelen over de prijs leverde voor ons een prima prijs op (vergeleken met concurenten), waar we blij mee waren. Naar onze mening is de kennis van de medewerkers over de producten uitstekend.
We konden zelf kiezen of we de tv zelf wilden meenemen of laten bezorgen. Bezorgen kon op een door ons gekozen dag.

Zimmerman 06-10-2021

Wij zijn verrast door het volledige en mooie aanbod dat de winkel van plattetv in Naarden te bieden heeft. Van elk merk staat een groot aanbod tv’s in de winkel waardoor je een goed beeld krijgt van alle verschillen.

Wij zijn geholpen door de ‘topverkoper’ Max. Eigenlijk mag hij geen ‘verkoper’ heten maar een ‘tv adviseur’. Hij heeft enorm veel kennis van de verschillende merken tv voor wat betreft het beeld en geluid en kan je daardoor van goed advies voorzien.

Max bedankt dat je ons zo goed hebt geholpen. Mijn man is niet de makkelijkste en jij hebt hem echt weten te overtuigen. 💪🏼

Ella 06-10-2021

Wij hebben vandaag een nieuwe tv aangeschaft bij Platte tv in Breda vandaag. Wij zijn bijzonder te spreken over de tekst en uitleg die wij hebben gehad. Deskundige enthousiaste uitleg ook op onze vragen. En dat alles onder het genot van een heerlijk bakje koffie.

Peter Alessie 06-10-2021

Ik werd vriendelijk geholpen door het personeel van platte tv
De shop had een grote keuze en werd goed voor gelicht
De shop zag en netjes en overzichtelijk uit er werd me ook gewezen op acties door het personeel
Waaardoor het aanschaffen van de tv ineens aantrekkelijk maakte
Dus kortom ,een hele vriendelijke zaak met vriendelijk personeel ,en de koffie stond klaar , zijn de kleine
Dingen die het doen

Rosalie 06-10-2021

Heel netjes en kundig geholpen door jordy. Duidelijk verstand van hetgeen wat hij verkoopt.

's Hertogenbosch 06-10-2021

Mooie , ruime winkel in den Bosch. Overzichtelijk opgezet en zeer vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat er geen toilet is.

Martijn 06-10-2021

Naar de winkel gegaan voor uitleg over de diverse types en mogelijkheden in oled,qled etc... Verkoper Devon kon ons haarfijn uitleggen wat de verschillen,voordelen en nadelen van de diverse modellen zijn. Wij zijn uiteindelijk gegaan voor de Samsung Neo Qled ! Devon bedankt voor de goeie en duidelijke uitleg.

Els 06-10-2021

Fantastisch geholpen in de winkel in Utrecht. Niets dan lof over de klantvriendelijkheid! Aanrader.

Henriette 06-10-2021

We hebben eerst online naar verschillende tv's gekeken maar wilde ze graag in het echt zien voordat we de juiste keuze konden maken. We werden geholpen door Daan die zeker wel verstand heeft van wat hij verkoopt. Dat is bij andere winkels soms wel anders. Hij wist ons precies de verschillen te vertellen tussen de tv's waartussen we twijfelden. Wat uiteindelijk de doorslag gaf was de goede prijs. We kregen een flinke korting! We konden de tv niet meteen meenemen maar werd gratis op de door ons gewenste dag afgeleverd door PostNL.
Wij raden iedereen zeker aan om zaken te doen met PlatteTV.