HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marlon 18-04-2023

Mooie showroom en erg fijn geholpen door medewerker bij aanschaf soundbar Duidelijke en kundige uitleg

Robert V 18-04-2023

Ik heb, op goed vertrouwen, en op het deskundige advies van ... ( eerst via de app, later via telefoon, een TV inclusief soundbar gekocht! ... heeft me uitstekend geholpen, dus op basis van zijn kennis, en op basis van goed vertrouwen, een prachtige tv gekocht!

Rob B 18-04-2023

Eerst via internet de zaak bekeken en in contact met I een offerte prijs afgesproken.
We zijn een paar dagen later naar Utrecht gegaan waar we door DO prima werden geholpen om de soundbar Q990B te horen en het geluid te kunnen beoordelen.
Tevens twee bijpassende steunen aangeschaft voor de achterspiekers.
Thuis even gepuzzeld hoe het werkt maar eruit gekomen.
We kunnen nu het tv geluid horen en radio of anders via de telefoon aan sturen.
We zijn enthousiast over de geluids beleving.

Familie 18-04-2023

Via internet bij hallo tv uitgekomen..via de correcte chat service een scherpe deal afgesloten.
Apparaat gereserveerd in de winkel Rotterdam . Bij afhalen in de winkel vriendelijk en correct te woord gestaan en kregen zelfs een bakje koffie ...
Voor ons voor herhaling vatbaar om hier als de prijs scherp is hier weer terug te komen.

Eline Blok 18-04-2023

Goede doelgerichte hulp, erg meedenkend. Zeer tevreden. Wij zijn goed geholpen door (*).

Jan 18-04-2023

Klantvriendelijk mooi ingericht vlotte afhandeling waar product voor jou geld en goeie nette prijzen

Tinne Berckvens 18-04-2023

Aangenaam, neemt zijn tijd voor alle info.
Korting was leuk, zeker voor herhaling vatbaar.

A.Aksu 18-04-2023

Zeer goede service, redelijke prijs in vergelijking met andere sites, snelle levering, snelle reactie

Jeffrey 18-04-2023

Perfect geholpen in de winkel na de dag ervoor al een mooie deal online te hebben gesloten.

Ellen Nijland 17-04-2023

Eerst via mail offerte aangevraagd, met deze mail naar vestiging Duiven gegaan om de knoop door te hakken.
Aanvullend nog een duidelijke uitleg over aanschaf en garantie ontvangen. Geen verkoop praat, zeker aanrader en een scherpe prijs. Helaas was het artikel niet op voorraad, wij kijken nu uit na de levering.

Harm 17-04-2023

Groningen, winkel goed bereikbaar, parkeren voor de deur, laagste prijs met deal.

Ard 17-04-2023

Ik wil alleen een zeer positief geluid laten horen voor monteur/ installateur xxx. Hij heeft op zeer fijne en professionele wijze de tv opgehangen( zelfs 3 x van de muur om 2 mm aan te passen!!) En ook duidelijk en met veel geduld werking tv uitgelegd. Was zeer prettig in de omgang en als jullie allemaal dergelijke werknemers in dienst hadden, zou het een wereldzaak zijn!! ( heb veel problemen met hello.tv zelf gehad, vergeten te komen, slechte service), maar montage was in één woord geweldig..

Richard v D 17-04-2023

In Nijmegen ben ik erg vriendelijk geholpen door Sebastiaan, er wordt goed geluisterd naar de wensen en zijn we tot een "zeer" nette deal gekomen. Voordat het geleverd werd, nog een vraag gehad en ook telefonisch ben ik zeer goed te woord gestaan. De installatie is afgelopen vrijdag geweest, ik kreeg bericht dat de monteur ziek is geworden, maar gelukkig kon een andere collega het later op de dag overnemen. Eenmaal gearriveerd heeft de monteur alles zeer professioneel gedaan en ondanks dat hij uitloop had en naar nog een klant moest. Werd het niet afgeraffeld op de vrijdagmiddag. Vervelend genoeg levert Samsung korte kabels als je dit combineert met een wandbeugel. Ook ter plekke werd mij evenredig de korting voor de langere kabel aangeboden welke ik ook kreeg in de winkel. Kortom, een zeer fijne ervaring van aanschaf tot en met installatie!

theo 17-04-2023

Goed geholpen en zeer goed advies gehad. Verkoper was zeer gemotiveerd. Hielp ook met het inladen van de TV in de auto. Top !!!

Tevreden klant 17-04-2023

Patrick kwam netjes volgens afspraak om de tv om te ruilen. We hebben samen de TV rustig ingepakt en daarna is de nieuwe netjes in de woonkamer neer gezet. Dat was allemaal top geregeld.

Alleen jammer dat de installateur niet wist wat er precies speelde nadat ik dat inmiddels meerdere keren per chat, telefoon en e-mail heb moeten doorgeven aan zijn collega’s.

Maar alles is relatief snel en goed afgehandeld.

Mans 17-04-2023

Goed geholpen en prima uitleg van de Hellomedewerker.
Daarbij ook nog een leuke korting gekregen..

Daniël 17-04-2023

Fijne winkel met goed advies en vriendelijke medewerkers. Mooie prijs voor oude tv teruggekregen.

Ruud 17-04-2023

Zeer prettig geholpen. Heeft ons geholpen het juiste model te kiezen. Wees ons op alle mogelijkheden zonder erop aan te dringen andere zaken bij deze tv te kopen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv

E. Jens 17-04-2023

Geweldige winkel waar je alle toestellen prima kan vergelijken. Van te voren had ik 2 toestellen op het oog en door deze goed te kunnen vergelijken in de winkel heb ik mijn keuze kunnen maken. Zeker na de beargumentatie van de medewerker was de keuze simpel. Wel sloeg de twijfel toe om wellicht toch een 77inch ipv een 65 inch TV te kopen maar dit werd afgeraden door de medewerker toen ik vertelde dat ik thuis op 4 meter afstand van het scherm zit. In de grote ruimte van de winkel oogt het heel anders.
Bij het aanschaffen nog korting gekregen op het toestel en op de extra (pixel) garantie.
Geweldige winkel, Goed personeel en goede prijzen.

Roland B 16-04-2023

Ik heb na lang twijfelen op 16/4 bij Hello(TV) in Amsterdam een nieuwe Samsung Neo QLed 4K 55inch TV gekocht.

Bij binnenkomst word je opgevangen en te woord gestaan door een vriendelijke hostess die na mij voorzien te hebben van een kopje koffie mij door verwijst naar een verkoopspecialist die mij alle in’s en out’s van de aanwezige tv’s kan uitleggen en mij verder kan helpen om de juiste keuze te kunnen maken.
Ik ben hier meer dan uitstekend en vriendelijk geholpen door verkoopster S. Zij heeft mij op zeer deskundige en humorvolle wijze geholpen en met een hoop geduld alle vragen beantwoord die ik had. Ik heb de winkel met een heel goed gevoel en met een nieuwe tv verlaten.

Ronald 16-04-2023

Vakkundig personeel die vriendelijk de klanten helpen.
We werden oorknop geholpen met het inladen in de auto.

Arthur 16-04-2023

Mooie shop, ruime opzet en inrichting. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede aanbiedingen.

Enige minpunt: Ik had vooraf een selectie gemaakt uit 2 modellen die volgens de site bij de vestiging op voorraad waren, en voorgenomen om na definitieve keuze in de winkel de TV mee te nemen. De televisie bleek dan uiteindelijk op de vestiging toch niet op voorraad te zijn.

Elly 16-04-2023

Mooie grote overzichtelijke winkel. Ik had online al de tv uitgezocht en hun benaderd voor een leuke deal, dat mailcontact verliep al heel fijn en snel. Eenmaal in de winkel werden wij fantastisch en kundig geholpen. Geen opdringerige verkoper! Ik kan Hello Tv van harte aanbevelen

M 16-04-2023

Snel en goed geholpen door een zeer klantvriendelijke en ervaren man
Goede duidelijke uitleg mooie deal gesloten tv gelijk mee

Happy 16-04-2023

De shop ziet er goed uit, ruime keuze, en je krijgt goed advies, en niet te vergeten een aantrekkelijke aanbieding, helemaal top