HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

MM 19-09-2022

Everything was fine, I have good experience whit the shop. Salesman from Naarden was very helpful and explain to me some technical details. I do recommend it.

De Jong 19-09-2022

In de winkel lag de focus van de verkoopster wel heel erg op de wens om snel een tv te verkopen. Na een paar dagen nadenken ben ik erg goed geholpen door een volgende verkoper. Levering ging vervolgens snel en zonder problemen.

Valanti 19-09-2022

Wij zijn heel erg goed en deskundig geholpen in de winkel in Rotterdam. De verkoper Masi heeft ons een breed scala mogelijkheden aangeboden en uiteindelijk was aan ons de keuze om de knoop door te hakken. Tevens de beste prijs. Wij zijn heel erg tevreden.

Bert 19-09-2022

Bij Hello tv bijzonder goed geholpen. De medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor je, hebben uitgebreide productkennis, zijn vriendelijk en luisteren goed naar je wensen. Zoeken voor je naar de beste keuze. Een echte aanrader!

Robert-jan Ekdom 19-09-2022

Er is goed hulp en kennis aanwezig in de winkel.
Ook na het stellen van de vragen krijg je genoeg ruimte en rust om e.e.a. te proberen.

Na bestelling diverse malen contact gezocht via chat en mail, allen snel en netjes geholpen.

Arie 19-09-2022

Snel en vriendelijk geholpen met nog een extra korting bovenop de al scherpe prijs.

Karanski 19-09-2022

Uitstekend geholpen door MC in nijmegen! Erg tevreden over de service tot nu toe!

Damian 19-09-2022

Goed geholpen vandaag, Blij met de aankoop!
Mooie winkel in Utrecht! Nog even rondgekeken voor dat ik mijn aankoop heb gedaan.
Klasse! Dankjewel

Bert Hupkes 19-09-2022

Ik vond de winkel erg goed:mooi ruim opgezet en perfect om rustig alles goed te kunnen bekijken.
De ontvangst was uitermate vriendelijk:
Het meisje (ben helaas haar naam kwijt),dat mij op weg hielp voordat ze de uiteindelijke verkoop aan Lorenzo overliet was bijzonder prettig in de omgang .
Lorenzo is een uitmuntende verkoper.
Als bedrijf zou ik daar zeer zuinig op zijn:
Hij is empatisch en intelligent.
Je krijgt als klant geen enkel moment het gevoel dat je wat verkocht MOET gaan worden bij hem.
Hij legt de dingen rustig en deskundig uit.
Mij zou het niet verbazen als hij een mooie carrière tegemoet gaat.
Voor de goede orde:ik kende hem niet.

Ad van keulen 18-09-2022

Ruime sortering en erg deskundig personeel. Gekocht in Amsterdam. De verkoopster Sanne was goed op de hoogte van alle specificaties en erg geduldig.

Hans H 18-09-2022

TV gekocht via internet en heel goed geholpen. Op mijn vragen heb ik een perfect antwoord gekregen.
Daarnaast heb ik een nieuwe TV gekocht voor een hele scherpe prijs. Vergeleken met andere aanbieders
is Hello TV veel goedkoper.

Jaco Foppen 18-09-2022

Op zoek naar een nieuwe televisie kwam ik terecht bij Hello TV. In de winkel werd ik geholpen door C. Door zijn goede advies en zeer uitgebreide kennis van de producten ben ik tot de juiste keuze gekomen.

Erik 18-09-2022

We zijn goed geholpen door Marco in Groningen. We twijfelden in eerste instantie over de grootte van de tv (55 of 65 inch). In de winkel hebben we verschillende modellen op onze kijkafstand geprobeerd en zijn zo tot de conclusie gekomen dat 65 inch het beste past. Daarna verschillende modellen van LG en Samsung bekeken en vergeleken qua specificaties en beeldkwaliteit. Uiteindelijk hebben we de LG OLED65G26LA aangeschaft. We konden echt merken dat Marco verstand van zaken had. Ook kwam hij erg oprecht over en heeft ons totaal niet gepusht om iets aan te kopen. Ook de prijs viel mee vergeleken met andere aanbieders :)

Wim 18-09-2022

TV gekocht na deskundig advies, waarbij alle mogelijkheden besproken zijn. TV wordt as vrijdag geleverd
we hadden zeker niet het gevoel per se de duurste tv te moeten kopen, zelfs werden er alternatieven aangedragen.
Echt super geholpen en met een goed gevoel!!

Anita 18-09-2022

Goede duidelijke mijn inziens eerlijke communicatie. Had het gevoel echt geholpen te worden en niet me iets werd aangesmeerd.

Gert. 18-09-2022

Super aardige en behulpzaam personeel met verstand van zaken en een eerlijk advies

Edwin 18-09-2022

Deskundige en vriendelijke hulp. Overzichtelijke en prettige winkel. Absoluut een aanrader!

Dutchcowboy 18-09-2022

Hellotv duiven, vriendelijk en kundig personeel. Goede hulp en advies gekregen.

W. Penning 18-09-2022

Wij werden heel vriendelijk ontvangen en hulpvaardig en adviserend geholpen

Kitty 18-09-2022

Vandaag door verkoper prima geholpen.
Goed advies gekregen en ook goed meegedacht over het aansluiten van de tv

Alekos 18-09-2022

Persoonlijke deskundige bediening. En advisering. Ruime keuze in werkende tv’s in de winkel ter vergelijk. Aantrekkelijke deal.

Theresia 18-09-2022

Ik ben heel vriendelijk ontvangen door een leuke jongeman. Hij bood ons meteen een kop koffie aan en heeft alles goed uitgelegd.

Kees Hamelink 18-09-2022

ben naar rotterdam gegaan omdat mijn zwager goed geholpen was.ben geholpen door medewerkwer.die staat normaal in Breda.

Didi 18-09-2022

Ik heb een goede ervaring met hallo tv
Ontzettend goede begeleiding door de adviseur
En vriendelijke mensen ook die inruil actie is goed betaald voor de oude tv al met al top

Wim 18-09-2022

Service was goed .de tv zelf was even uitzoeken wat de beste beeldinstellingen waren.maar hangt mooi aan de muur! Well done