HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Dave 13-11-2021

Heel goed geholpen en er is met mij meegedacht om de juiste prijs op het juiste moment te betalen.

J 13-11-2021

Goed geholpen door X in de winkel van Breda. Zeer nette concurrerende prijs betaald voor de LG OLED 55” tv.

Sanjay Nandpersad 13-11-2021

Zeer goed geholpen vriendelijke personeel en een luisterend oor naar de klant zijn wensen.
Medewerker was zeer duidelijk in uitleg over het toestel en had ook verstand van en dat vind ik fijn.

Jeroen Willemsen 13-11-2021

Normaal geloof ik zelf nooit zo in de reviews. Ik had nog nooit van platte tv gehoord en zag het met toeval. Perfect... binnen 10 minuten een offerte, mooi bedrag terug voor mijn oude tv, 1 dag later mijn nieuwe aanschaf in huis staan!! Top!

Peter uit de Bulten 13-11-2021

We werden vriendelijk en deskundig geholpen waardoor wij een goede keuze konden maken en daardoor nu een fijne TV hebben staan.

Özlem 12-11-2021

Wij hebben een prachtige tv gekocht met behulp van Masie Amin uit Rotterdam! We hebben er een aantal uur over gedaan om een tv te kunnen uitkiezen en hij heeft ons al die tijd heel geduldig geholpen. Hij heeft ons goed geïnformeerd en ons kunnen helpen ondanks dat ik erg besluiteloos was aan het begin.

Wij zijn blij met de perfecte service!

Ton 12-11-2021

Gisteren een nieuwe tv gekocht bij Platte TV. Na een uitstekend advies online (de medewerkers zijn goed op de hoogte over de verschillende producten) over de juiste aankoop van een tv deze gisteren besteld en vandaag ontvangen.

Naast het advies heb ik uiteraard ook op de website gekeken. Deze was erg duidelijk en overzichtelijk en ik kon de exemplaren waarvoor ik belangstelling had gemakkelijk vinden. Door het uitgebreide assortiment is het vrij gemakkelijk om producten met elkaar te vergelijken en de juiste keuze te maken.

Het bestellen werd mij erg gemakkelijk gemaakt door de klantenservice die mij online door het bestel- en afhandelproces leidde. Ik hoefde weinig in te vullen en de betaling online ging erg snel.

Vandaag de tv precies volgens vooraf aangegeven tijdschema geleverd.
Bij opening van de doos bleek iets niet helemaal te kloppen. Hierover met de klantenservice online van gedachten gewisseld.
Vervolgens is de onduidelijkheid uitstekend opgelost.

Ook zal ik bij mijn volgende zoektocht naar vergelijkbare producten wederom bij Platte TV kijken en waarschijnlijk ook kopen.

Gerda Brugman Klomp 12-11-2021

Wij zijn geholpen door Naveen en zijn hierover erg tevreden.
Neemt de tijd legt alles goed uit dringt niets op als het gaat om te verkopen.
Alles was erg duidelijk en ook het aanbod ivm een korting was heel fijn.
Dankjewel Naveen en veel succes met jullie zaak, van ons krijg je een dikke 10.
Dit is ook voor de installatie wat een kennis en netjes alles opgehangen. Top.

John en Gerda Brugman

Gerda Brugman Klomp 12-11-2021

Wij vinden de kundigheid en de voorlichting bij de platte tv.nl heel goed . De service van de installatie en de kennis ervan uitstekend .

Ons advies aan vrienden of familie zal dan ook zijn om bij jullie deze apparatuur aan te schaffen.

Dankjewel John en Gerda Brugman

Hand 12-11-2021

Verkoop proces gaat prima Goed ontvangen in de winkel Omdat we pas laat geleverd wilde hebben zakte de prijs Platte tv heeft de prijs aangepast Prima
Laten ophangen en dat was niet helemaal zoals het moet De ruimte tussen tv en kast was links meer dan rechts je ziet dat hij tov de kadt scheef hangt
Officiële reactie van HelloTV 14-11-2021

Beste Hand,

Wat vervelend om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent over de installatie van uw TV, dat is niet wat u van ons mag verwachten. We lossen dit dan ook graag voor u op. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer?

Jelske - PlatteTV

Robin D. 12-11-2021

Uitstekend geholpen in de winkel, jonge verkoper Raphael luisterde goed naar onze wensen en kwam met een goed advies (Samsung Art Frame). We kregen een mooie deal aangeboden. Monteur DannyK kwam op de afgesproken tijd, adviseerde over de ophanghoogte en installeerde de tv geduldig en vakkundig. DannyK nam alle tijd om de tv goed in te stellen en de werking uit te leggen. Uitstekende ervaring, volgende keer zeker weer PlatteTV.

Jolanda Flikweert 12-11-2021

Heel vriendelijk geholpen, goede duidelijke uitleg. Snelle service.
Woensdag tv gekocht en vrijdag al bezorgd, top

Eric L. 12-11-2021

Ik was op zoek naar een 'Samsung, The Frame' en deze winkel is officiële dealer, waardoor je de lijst erbij krijgt. Eigenlijk is hij dan niet veel duurder dan al die stunt-webshops die TV's uit Oost-Europa aanbieden. Dan heb ik hier een beter gevoel bij! Ik ben naar de winkel gereden en daar was alles perfect. Super vriendelijk geholpen.

Tom van der Burgh 12-11-2021

Deze winkel is voor mij de eneige i.v.m. woonachtig in nijmegen. De beer van nijmegen heeft mij goed en vriendelijk geholpen. Gr. Tom

Dyanne 12-11-2021

Super goed geholpen door xxxx. En gezellig! :-) ik kan deze winkel in Eindhoven zeer aanbevelen.

M.Eijberts-T 12-11-2021

Hele aardige mensen, erg vriendelijk en behulpzaam! Goede uitleg gegeven, en er stond ook nog een leen T.V beschikbaar.

Majoor 12-11-2021

Vakkundig geholpen en duidelijke uitleg. Concurrerende prijs. We zijn tevreden met de aankoop. Er wordt niets opgedrongen.

Ton van Leijden 12-11-2021

Wij zijn super tevreden met de adviezen en de wijze van afhandeling. I.v.m. de chip problemen hebben we best wel geruime tijd op de Sonos producten moeten wachten maar nu ze er zijn genieten wij enorm. Ook na een geconstateerd probleem werd dit direct professioneel opgelost. Echt top!

Ad Timmermans 12-11-2021

Alles schermen netjes opgesteld keurige nette winkel ook goed geholpen bij het maken van een keuze

willemse 12-11-2021

grandioos geholpen top alles werd perfect uitgelegt ook de oude tv inruil was heel goed geregeld erg tevreden.

Jeffrey Klarenbeek 12-11-2021

Zaterdag voor een nieuwe tv wezen shoppen bij Platte tv in Naarden. Wat een service van XXX. Uitgebreide info over de verschillende tv's. Maandag kwam onverwacht de tv die wij graag wilde (maar niet het budget voor hadden) als buitenkans op de site te staan. Gelijk contact opgenomen met XXX en de deal rond gemaakt. En toen werd er vandaag gebeld door XXX, de buitenkans tv had onherstelbare schade en de koop kon niet doorgaan. We konden wel een heel nieuw toestel krijgen met bijbetaling. Helaas was dit voor ons niet mogelijk. (het geld van de tv was eigenlijk al voor een nieuwe vloer).Toch belde XXXons terug en mogen we deze tv alsnog voor het afgesproken bedrag. Dat noem ik nog eens top service. Als iemand aan mij vraagt waar ze het beste een tv kunnen kopen dan raad ik aan om naar Platte tv in Naarden te gaan.

A.J. van der Haar 12-11-2021

De winkel in Groningen is zeer uitgebreid, mooi opgebouwd en kundig personeel. Wijn zeer vriendelijk geholpen met wat de mogelijkheden zijn wat betreft de installaties enz. en de daar aanhangende prijzen.
De kortingsweken, de inruil de garanties enz. Groots!

gerard 12-11-2021

Op zoek naar een platte tv kwam ik in de winkel van PlatteTV Zoeterwoude. De keus is enorm, je zou door de bomen het bos niet meer zien. Gelukkig is het een winkel met vakbekwame medewerkers, hebben alle tijd voor je en ze zijn nog erg aardig ook. Na demonstratie van diverse modellen en inhoudelijk advies kon ik mijn keus maken. Extra garantie, een scherpe prijs en goed advies, TOP!

Joop 11-11-2021

Mooie locatie, deskundige medewerkers, ruime keus.
XXX van platte tv in groningen heeft ons goed geadviseerd en geluisterd naar wat wij belangrijk vonden. Niets was te veel moeite en Robert heeft alles laten zien en uitgelegd. Zo hebben we onder het genot van n kopje thee een goede keuze kunnen maken. En we zijn echt blij met onze sony oled tv.
Platte tv ga zo door.

Wim 11-11-2021

Ik was via de website al enthousiast over een buitenkansje maar toen deze niet meer op voorraad was ben ik professioneel geholpen in de winkel in Utrecht die mij geholpen hebben een keuze te maken voor onze nieuwe 4K Neo Qled tv met bijpassende soundbar voor beide modellen werd al een scherpe prijs gemaakt en dan ook nog totaal €600,- cashback van Samsung verder nam het personeel de tijd voor uitleg en vragen en tussendoor was er ook nog koffie.