HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ger uit Breda 30-05-2021

Je wordt hier super vriendelijk en door medewerkers geholpen met verstand van zaken. Mooie prijzen en een uitgebreid aanbod.
Wij zijn hier op aanraden van vrienden naartoe gegaan.

Natasja 30-05-2021

Netjes geholpen, de prijs werd uiteindelijk hoger dan ik in gedachten had met een nieuwe hdmi kabel en een servicepakket erbij...word netjes gratis thuis bezorgd...

Jan Kampers 30-05-2021

Goed bereikbare lokaatie. Prettige winkel met vriendelijk en deskundige medewerkers. Goed geadviseerd en een ander maar betere tv aangeschaft. Duurder dan de bedoeling was maar door de aangeboden deal heb ik wel het allernieuwste in huis.

Jan Plenter 30-05-2021

Uitstekend geholpen in de winkel in Groningen: kennis van zaken, prettige uitleg over de verschillende led schermen, zodat je een gewogen keuze kunt maken; ook tav audio systemen heldere uitleg. De winkel is ruim van opzet en overzichtelijk met kundig personeel.
Prettige sfeer. Zeer tevreden!

Vincent 30-05-2021

Vriendelijk geholpen,kundig personeel en een goede prijs. Volgende keer weer naar deze winkel

peter lafeber 30-05-2021

We hadden een Qled en soundbar gekocht in filiaal Breda . Jammer genoeg kwam de soundbar niet gelijktijdig . Maar uiteindelijk was hij er.
De medewerker voor afleveren soundbar was aardig maar niet 100% kundig ik zit nu met een hoop vragen en vind dat best vervelend. Daarvoor had ik juist gekozen voor plaatsing en goede uitleg .

Marcel Visser 30-05-2021

Graag wil ik even mijn mening geven over de manier waarop ik de koop van mijn tv heb ervaren. Bij aankomst krij je eerst de gelegenheid om eerst te kijken!!
Dus geen gevoel van opdringen!!
Na dit kijken komt er een verkoper, die vraagt of ik gebruik wil maken van zijn advies of eerst nog rustig verder wil kijken!
Dus ik kan kiezen!!
Bij het gebruik maken van advies geeft de verkoper met veel geduld de nodige uitleg! Dat kan hij op zo een wijze doen, dat zowel een techneut als een leek het begrijpt!!
En dat met engelengeduld!

Amish 30-05-2021

Altijd een betere prijs dan bij andere winkels en heb zelfs na het plaatsen van een order een betere aanbieding gehad. Toppers!

Don uit Bergen nh 30-05-2021

Goede eerlijke! adviezen, ze hebben kennis van zaken.
Veel keus.
Mijn zoon kocht er eergisteren een Sony en ik dus gisteren een LG

As 30-05-2021

Goed geholpen, alle vragen waren beantwoorden, klantvriendelijk en acties/korting.

Jordy van Barlingen 30-05-2021

Duidelijke communicatie, niet opdringerig, alles was zo gepiept, up-selling was gemoedelijk, fijne medewerker. Binnen 12 min alles geregeld.

dhr walhof 30-05-2021

prima geholpen en een duidelijke uitleg en goed personeel een fijne winkel en een goede service

rinus van riel 30-05-2021

heb nog nooit meegemaakt dat iemand in een winkel vroeg mag ik u helpen meestal is de vraag zeg het eens of kan ik u helpen natuurlijk kan dat maar de vraag mag ik u helpen vind ik gewoon klasse en daarom krijg je van mij gewoon een dikke welverdiende 10

Patrick 30-05-2021

Ik heb online wat vragen gesteld met betrekking tot een tv. Heel goed geholpen en vervolgens de tv in de vestiging eindhoven aangeschaft. Ook hier heel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan

Ferry van Nimwegen 29-05-2021

De sfeer in de winkel in Utrecht is goed en de klantvriendelijkheid is ook prima. De prijs voor het aangeschafte toestel is redelijk, niet de goedkoopste, zeker € 50 te duur. Vooral jammer dat de HDMI kabel die me werd aangepraat om maximaal van mijn toestel te kunnen genieten voor veel te veel geld op de rekening kwam te staan (van € 90 voor € 60 werd ie verkocht, terwijl ie overal op internet voor minder dan € 30 is terug te vinden). Ik voel me dus best een beetje genaaid, ondanks de koffie en de vriendelijkheid.

h poot 29-05-2021

wij zijn goed geholpen in de winkel vriendelijk personeel en wij zijn erg tevreden met de aankoop van de tv

Nick 29-05-2021

Op advies van anderen hebben wij gekozen voor PlatteTV. Wij werden heel hartelijk ontvangen en kregen deskundig en eerlijk advies. Ook de installatie verliep vlekkeloos en de installateur nam alle tijd. Een aanrader voor een ieder die een platte tv wil kopen!

JP 29-05-2021

Voor een paar weken terug de Denon home 150 gehaald, top speaker! Goed geluid uit een kleine box. Kon het echter toch niet laten om vandaag de grote broer te halen de home 350 wat een helder geluid goeie bass en alles is zelf aan te passen. Ook is de installatie een fluitje van een cent

jan burgers 29-05-2021

was een top ervaring zeer goed geholpen tv huiskamer tv slaapkamer en
soundbar

Jan Loffeld 29-05-2021

Leuke sfeer, deskundig personeel, goede scherpe prijzen. Groot aanbod en erg makkelijk verschillende types vergelijken. En oh ja, ook zeer aardige koffie aangeboden gekregen.

Yordi 29-05-2021

Is een goede winkel . Werd bij binnenkomst direct geholpen en nemen daarna ook de tijd voor je . Smeren je niet zomaar een televisie aan.

Carla 29-05-2021

Een prachtige zaak waar je in alle rust je aankopen kunt uitzoeken en uitproberen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers! Gaan we zeker aanbevelen.

Gert-Jan 29-05-2021

Uitstekende advies, vriendelijk en duidelijk. Verkoop medewerker Boris begreep precies waar ik naar opzoek was en had daar een passend advies bij. Tevens was hij totaal niet opdringerig en had juist uitermate veel geduld wat een erg prettige ervaring was.

De TV heb ik laten installeren door PlatteTV, medewerker Alex was behulpzaam en had de juiste adviezen mbt positionering. Héél erg tevreden.

Ik zou nergens anders meer een andere/nieuwe TV willen kopen. Voor toekomstige (rand)apparatuur ga ik er zeker weer naar toe!

Joop 29-05-2021

Gebruikers vriendelijke behandeling!
Tv is netjes gemonteerd en Installateur P. was perfect op tijd en heeft klasse werk afgeleverd.
Zeer blij met Plattetv.
Joop

Bas 29-05-2021

Vanwege een probleem met mijn TV zag ik bij PlatteTV de mogelijkheid van inruil. Ik kreeg een heel mooi aanbod en het contact met PlatteTV en advies van Jordy zijn van hoge kwaliteit.
Ook was het geen probleem om de order te wijzigen.
Aflevering door Boris was ook super kreeg zelfs nog een paar andere bouten zodat ik me TV weer aan de muur kan hangen.