HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

George Ketelaar 12-09-2020

Goed geholpen, vakkundig, beleefd, koffie gehad, nemen de tijd voor je, goede overzichtelijke winkel, hielden zich aan de afspraak, probeerde je niets aan te "smeren"

Personeel was vriendelijk, gaf goed advies, deskundig.
Moet wel meer aparte desk komen om klanten te helpen.
Ik stond aan de balie om alles op en door te nemen.
Moet aan een tafel gebeuren met een kop koffie erbij.
Dan gaat het voor mij naar een 10

Peter Roffel 12-09-2020

Zeer prettige behandeling met uitgebreide informatie over de TV die wij op het oog hadden. Men denkt ook mee met wat voor ons de ideale TV zou kunnen zijn. Uiteindelijk een prachtige TV voor een mooie prijs gekocht inclusief muurbeugel.
Platte TV is zeer aan te bevelen als je van plan bent om een TV te kopen.

Martijn Stals 12-09-2020

Er bleek bij levering dat mijn tv nog niet helemaal in orde was. Toen heeft Platte TV kosteloos en razendsnel dit model voor mij omgeruild voor een nieuwe. Ik kan Iedereen Platte TV aanraden!

Ferry 12-09-2020

Fijn geholpen, goed advies, goede prijs. TV moet nog geleverd worden, alles loopt tot nu toe erg goed!

Julian 12-09-2020

Hele mooie winkel! Top service ook en zal hier vaker komen voor tv’s en dergelijken.

F.R.Bucher 12-09-2020

Bijzonder goed geholpen door de medewerker van vestiging Utrecht.
Medewerker had veel kennis van zaken en heeft alle vragen heel correct en bijzonder helder beantwoord.

F. Ruijssenaars 12-09-2020

Er waren redelijk veel klanten, maar ontvangst was goed doordat er gelijk een drankje werd aangeboden. We werden snel geholpen en er werd tijd en ruimte gecreëerd voor een goede, professionele en enthousiaste uitleg. Er is veel kennis op elk gebied. We zijn correct, uitgebreid en professioneel geholpen. Super gewoon.

Loes Lokate van Slobbe 12-09-2020

Door ervaring van een kennis ben ik bij deze winkel terecht gekomen.
De installateur was erg vriendelijk en gaf een duidelijke uitleg.

Bart 12-09-2020

Na een miskoop (Sony receiver voldeed niet aan de verwachtingen) kon ik zonder problemen ruilen voor een duurdere Denon, het verschil heb ik bijbetaald bij het ophalen in de winkel, waar de wachttijd helaas wel lang was.. maar ik ben verder erg tevreden.

Roland 12-09-2020

Ik zou niet weten wat er nog beter kan. De winkel wordt aanbevolen door - in mijn geval - Philips, ruim assortiment, ruime zaak, goed overzicht, deskundige adviseur/verkoper, goede prijs.

Phojean 12-09-2020

Wij zijn zer goed, professioneel, maar ook zeer persoonlijk geholpen. Alle vragen werden uitgebreid en met begrip voor ons kennisniveau beantwoord. Drie jaar later wilden we de TV op de wand bevestigen. We kregen de monteur X. en deze heeft buitengewoon accuraat, handig en conform onze wensen de installatie voltooid. Geweldige vakman en zeer vriendelijk

will basten 11-09-2020

Hele fijne winkel bij ons in Eindhoven,Goed en deskundig personeel goede uitleg en extra garantie voor een hele redelijke prijs ZEKER een bezoek waard. grt Wiil

Hein Wessels 11-09-2020

X heeft een eerdere, negatieve ervaring met PlatteTV volledig tenietgedaan! Hij levert keurig werk af (alle overtollige kabels werden netjes opgerold!) en weet wat klantgericht zijn betekent. De tv hangt perfect en de werking is heel duidelijk uitgelegd. Wij zijn dus heel tevreden.

Leon 11-09-2020

Goed advies gekregen voor een nieuwe surround systeem. Daarnaast ook een nog een mooi bedrag gekregen voor mijn oude home cinema set.

R.H.Zeegers 11-09-2020

gekozen voor Naarden omdat het dichtbij is, veel informatie over de producten op de website. Duidelijke uitleg over alles van het gekozen product en alles duidelijk verwoord. Voel me daar klant en niet een nummer.

Hans 11-09-2020

Super service denken met je mee en doen altijd een passende aanbieding. Geven goed vakkundig advies en gaan zeker niet voor het duurste product ben dus heel erg te vrede.

G. Dijkstra 11-09-2020

Ik heb een Denon AVR X2700H aangeschaft, dit na een vriendelijke onderhandeling via de chat. De rest van het proces liep vlotjes en de volgende dag was de receiver al geleverd. Prima service.

Rob 11-09-2020

Afgelopen zaterdag ben ik hartelijk ontvangen door het profesionele team van plattetv Nijmegen. Na een korte introductie van de wensen kwamen we al snel tot de conclusie dat ik de Lg55cx66la een perfecte match is. Snelle levering en een zeer tevreden klant als gevolg. Bedankt!

Ronald 11-09-2020

In de winkel zijn we goed geholpen en geadviseerd. Later bleek dat de gekozen televisie in onze persoonlijke situatie minder goed tot zijn recht kwam (teveel omgevingslicht). Het was toen geen enkel probleem om de tv te ruilen en er werd goed meegedacht voor een passende oplossing, De klantgerichtheid was erg fijn en ik voelde me serieus genomen!

Bart 11-09-2020

Beste prijs en accurate service. Mijn vraag was al beantwoord voordat ik hem kon stellen

Familie Pellen 11-09-2020

Petje af voor de behulpzame verkoper, die al 16 jaar werkt bij Platte TV Nijmegen.
Na een verontrustend telefoontje van onze kant, met de vraag wanneer onze soundbar bestelling zou worden geleverd, heeft hij ons wederom verbaasd om zijn snelle handelen.
De dag erna werd de soundbar bezorgd!
Ons “Platte-TV-Petje-Af” voor deze enthousiaste en meewerkende verkoper!!

fam. Kerkhof 11-09-2020

Zeer goede advisering. Volop keuze.
Klantvriendelijke benadering.
Deskundige installatie.
Geleverd volgens afspraak.

Minpunt: geen levertijd kunnen noemen van de Sonos geluidsapparatuur.

van zeland 11-09-2020

uitstekende deal kunnen maken. levering was stipt op tijd en service van monteur was geweldig; deze man is een uithangbord voor platte tv.
volgende keer zal ik zeker weer kontakt nemen met Platte tv
dikke tien.

Paul Houg 11-09-2020

JM heeft ons perfect geholpen. Hij heeft geluisterd naar onze wensen. Hij heeft nagedacht over de opstelling in onze woning. Hij waarborgde tevens de kwaliteit van de producten. Tot slot, kon hij een mooie deal maken, waarmee hij ons erg blij heeft gemaakt.

Tom0mie 11-09-2020

Top product geleverd. Levering en bestel proces ging soepel. Geen min punten ervaren.