HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jorrit Jan 09-02-2023

Prijs kwaliteit is prima. Ik had een buitenkansje, maar blijkbaar was deze er niet meer. Werd ik gebeld of ik €100 extra wilde betalen voor een nieuwe. Uiteindelijk alsnog een gekregen voor de prijs waarvoor ik het had gekocht. Top

Jelle 09-02-2023

Had eerder een aantal tv's gekocht de netjes geleverd werden voor een zeer nette prijs. Nu had ik er nog een nodig alleen was deze er niet meer maar kreeg een zeer net voorstel voor het opvolgende model.

Prijs, advies en leveringen waren top!

Edwin 09-02-2023

Ik had me via internet al goed geïnformeerd, en een keuze gemaakt. Daarna zag ik op kieskeurig Dat HelloTV de voordeligste keus was om betreffende TV te kopen. Toch nog gebruik gemaakt van de Button "vraag naar korting" op de site, en tot mijn verbazing ging er weer een mooi bedrag van af. Dus de beslissing was snel genomen. Ik was al bekend met de service/deskundigheid van het personeel na een vorige aankoop in de vestiging Ekkersrijt. En dat het dan ook weer de goedkoopste aanbieder is, is een fijne combinatie. De levering is snel gegaan, op een nette manier. De bus was netjes geladen, de tv mooi vastgezet tegen de zijkant. En de doos was mooi onbeschadigd. Dus tot nu toe alleen maar tevreden over het hele gebeuren.

Sybren 08-02-2023

Uitstekend geholpen, met wat onderhandelen heb ik de laagste prijs gekregen die ik heb kunnen vinden online

Oostwouder 08-02-2023

Goede service, doen niet moeilijk tv omgeruild omdat de 65 inch toch te enthousiast is aangekocht

Peter 08-02-2023

Shop via een vriend bezocht, uitleg met betrekking over de planning niet volledig.
Installatie van X 👍 zo vriendelijk en goede uitleg, gaat pas weg als het goed is

Roel 08-02-2023

prima advies nemen de tijd voor jouw om alles deskundig uit te leggen. Levering volgens afspraak. Keurig en deskundig geplaatst.

MK 08-02-2023

In Utrecht geweest toch even de tv van het plaatje even in echt bekijken. Goede prijs gekregen, oude tv ingeruild en direct meegenomen. Perfecte service!

Benny 08-02-2023

Veel geduld, altijd de beste deal, goede demo. Fijne uitleg en snelle service. Tv laten installeren is echt een hele goede service. Vriendelijk personeel.

Henk D 08-02-2023

Vandaag bij Hello tv in Eindhoven Ekkersrijt de mooie Denon DHTs517 gekocht.
Zeer tevreden over de bijzondere klantvriendelijkheid. Ook heel prettig de kennis van zaken. Ze weten goed duidelijk te maken wat de verschillen zijn tussen de verschillende mogelijkheden.
Eindelijk een zaak waar je weer met een goed gevoel naar buiten loopt.
Ook niet onbelangrijk zijn de gunstige prijzen. Zal zeker straks ook voor een nieuwe tv hier wel slagen. Halve stad aflopen is niet meer nodig, scheelt ook weer tijd.
Dankjewel Hello tv Eindhoven Ekkersrijt

Joanna 08-02-2023

Eerder bij Hello TV twee televisies gekocht waar ik tevreden over ben en ook tevreden over de behulpzaamheid en kennis van Hello TV. Daarom heb ik vandaag in Utrecht een soundbar gekocht.
De medewerkers Corné ,Naveem e.a. hebben mij goede adviezen gegeven en een goed aanbod gedaan.

michel 08-02-2023

Mooie tv. Goed geholpen met aankoop. Goede intuil oude tv. Installateur was goed, vriendelijk en erg behulpzaam

Ghees 08-02-2023

The staff denied the offer we talked about in just 2 days, the person who called to deny the offer was super arrogant

Michiel Beekhuizen 08-02-2023

Nieuwe Samsung 65 inch gekocht. Geinstaleerd door Danny K van Hello TV.
Goed advies gehad over mijn huidige luidspekers. Danny is zeer kundig.
Nieuwe Klipsch luidsprekers gekocht en over een paar weken komt Danny K ze installeren. Kortom zeer tevreden over advies en service!

Don Kwesi 08-02-2023

Dit is de derde keer dat Devi bij mij langs is geweest om apparaten te installeren. De reden spreekt voor zich, als hij niet goed is geweest, zou ik nooit naar hem vragen om terug bij mij te komen. Hij is een goede ambassadeur voor Hello tv, een fantastische visitekaartje.

Cindy Bee 08-02-2023

Zowel de medewerker in de shop als online via chat zijn super klantvriendelijk en klantgericht! Goede info gekregen in de shop en zelfs nog geholpen om de TV in de auto te plaatsen!
Mooie deal gemaakt voor mooie TV. Blije klant!

HLDRENTH 08-02-2023

Goede en uitgebreide service, het systeem goed uitgelegd qua mogelijkheden en ook laten luisteren naar wat voor ons belangrijk is qua geluid.

Andre 08-02-2023

Ik heb een mooie Smart tv aangeschaft in het filiaal Amsterdam. Ik ben daar zeer prettig geholpen door Sanne die veel kennis over de tv's paraat had. Ze kon goed advies geven en wilde dat we met een tevreden gevoel de deur uit zouden lopen. Ik had niet de indruk dat ze ons perse een duurder toestel wilde verkopen, ook al hebben we na haar gedegen advies wel iets meer dan oorspronkelijk het idee was uitgegeven. Al met al een prettige ervaring en de koffie was ook prima!!

Adje 08-02-2023

Tv die ik had gezien op internet was niet op voorraad maar er werd gelijk een aanbieding gemaakt voor een alternatief.

Kevin 08-02-2023

Ik ben super geholpen bij het kiezen van een goede tv. Ik werd erg vriendelijk geholpen door Corné van hello tv en er werd goed mee gedacht! Ik kom zeker vaker terug.

Corné 08-02-2023

Ik ben super geholpen bij het kiezen van een goede tv. Ik werd erg vriendelijk geholpen en er werd goed mee gedacht! Ik kom zeker vaker terug.

Frans 08-02-2023

Vanaf de eerste stap in de winkel (dank aan Thoren voor de plezierige aankoop-onderhandelingen) tot de levering van de t.v.’s in huis ( dank aan Martijn voor de vakkundige plaatsing en ophanging) is het contact met Hello tv heel plezierig geweest. Een absolute aanrader.

Maria 08-02-2023

Mooie winkel, je krijgt goed en eerlijk advies, het winkelpersoneel is erg vriendelijk, kortom je wordt er goed geholpen.

Ron Splinter 08-02-2023

Top service hele goede uitleg netjes en vriendelijk te woord gestaan

Goed geholpen door verkoper T in Amsterdam

Mustafa 08-02-2023

Danny and Wesley! You are great, u both did great work. I ordered smaller size tv and Danny advise me it should be bigger for the placement of tv and i listened now ım really satisfied. Thank uu soo muchhh. Wesley also really kind guy. They have passionate.