HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5374 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bart 06-12-2022

Tijdens blackfriday een nieuwe televisie gekocht, de Samsung 65qn800b,
Ik was op zoek, en werd goed geholpen via de chat, er werd van alles voor me uitgezocht, en aangeraden. Duidelijke afspraken, en goede communicatie!
Op zondag besteld en had hem dinsdag al thuis staan! Top service!

Stan 06-12-2022

In eerste instantie was in geïnteresseerd in een ander model tv, helaas was deze niet op voorraad. Maar door een goed advies en een leuke korting ben ik alsnog geslaagd bij HelloTV!

Bram 06-12-2022

Prima contact per email, een mooie prijs en snelle levering binnen een fijn tijdvak.

Germaine 06-12-2022

Heel goed advies en ook nog eens een mooie korting gekregen met Black Friday. Communicatie verliep heel goed, netjes en beleefd. Tv werd snel geleverd . Ik ben erg tevreden!

Tomlightmountain 06-12-2022

Altijd ruimte voor onderhandeling, zelfs als ze al de goedkoopste online zijn ( pricewatch tweakers)

Echt top

Jan Verhoeven 06-12-2022

Ondanks de drukte tijdens Black Friday nam de medewerker ruim voldoende tijd om de voordelen van de ene tv uit toeleggen tov de andere. Na een complete rondgang door de winkel hebben we een goed besluit kunnen nemen welke tv + soundbar het moest worden. Directe levering en meehelpen om een en ander in de auto in te laden, super. Toelichting op installatie was helder. Kortom een prima ervaring met HelloTV

Jasperv91 06-12-2022

Fijne winkel die goed met je meedenkt voor aanschaf voor een product, altijd goed bereikbaar en snelle levering in deze drukke tijd

Sander 06-12-2022

Scherpe prijs, zelfs tov andere black friday aanbieders, snelle verzending en keurige verkopers via de mail.

kees 06-12-2022

prima geholpen op actie black Friday en geweldig goede deal gemaakt en aardig geholpen door medewerker in prachtige winkel

Ruben 06-12-2022

Vriendelijke klantenservice en mooie kortingsaanbieding via de chat. Ondanks de drukte is de bestelling snel geleverd. Heb de soundbar nog niet kunnen testen, maar ga er vanuit dat dit goed komt

DMM 06-12-2022

Echt een top bedrijf! Alles goed geregeld en optijd binnen. Wat je verwacht van een tv winkel!

Job 06-12-2022

Scherpe prijzen i.c.m. de goede service is Hello TV een echte aanrader.
Inhoudelijke vragen m.b.t. de TV werden goed beantwoord.
Snel en direct contact, tot slot een snelle levering.

William 06-12-2022

Op black Friday heb ik een medewerker via de chat een goede deal kunnen sluiten. Zij nam uitgebreid de tijd om te adviseren, met uiteindelijke een mooie deal. De bestelling werd uiteindelijk naar wens geleverd

Jeroen de Hooge 06-12-2022

Top service en gewoon goed advies! Ik ben erg enthousiast over HelloTV. Los van het feit dat ze mooie producten verkopen, lossen ze zaken erg goed en heel netjes op!! Ik ben geholpen door Zoeterwoude en Nijmegen (vanwege een defect) maar in beiden winkels gewoon supervriendelijk personeel! Fijn!!

Chris 06-12-2022

Alles ging zoals afgesproken en zonder gezeur.
Meer en zeker niet minder is net wat ik verwacht bij een online aankoop.

Valerie Pax 06-12-2022

Ik vind de site mooi en overzichtelijk en er zijn veel mogelijkheden tot contact.
Echter bij bestelling wordt er aangegeven dat het de vogelende dag in huis is en we zijn nu meer dan een week verder en nog steeds geen bezorgmoment beschikbaar.
Ook werkt de site niet naar behoren, want ik probeer al een aantal dagen naar bestelgeschiedenis te kijken alleen de pagina geeft aan niet te kunnen laden en dat er een probleem is.
Tuurlijk begrijp ik dat het Sinterklaas en black friday is geweest en dat het dan langer duurt, maar dan alsnog mogen er wel updates gegeven worden over de status en een goed werkend overzicht bij bestelgeschiedenis. Dus het is jammer dat de eerste bestelling hier zo is gegaan.

Groet

Hassan 06-12-2022

Mooie winkel met grote collectie (grote) TV van de belangrijkste merken geeft goed overzicht van de mogelijkheden qua grote van de TV en beschikbare budget

Albert 06-12-2022

Wij kopen al jaren onze tv's bij Hello tv (voor heen was dit plattetv.nl). en altijd was het vanaf het moment van kopen/leveren meteen goed voor elkaar.
Helaas was het deze keer niet zo.
Drie dagen achter elkaar werd ons beloofd dat morgen onze tv geleverd zou worden en dat wij daarvoor thuis moesten zijn i.v.m. een handtekening die gezet moest worden en het mee helpen dragen van de tv. Tot 2 keer toe werd het echt op het laatste moment afgezegd en daar mee bedoelen wij hij kon tot 17.30 geleverd worden en om 17.25 kregen wij dan een mailtje met sorry het lukt niet om vandaag te leveren. Dit geintje heeft ons wel twee vrije dagen kost. Toen onze nieuwe Samsung tv eenmaal geleverd werd op de derde dag laat in de avond. Bleek de tv kapot te zijn telkens knal oranje beeld uit het niets. wij hebben geprobeerd om te bellen maar na 45 minuten wachten, zijn wij het maar via de chat gaan proberen.
Dit is echt waardeloos.
Gelukkig was er een nette medewerker die ons te woord stond en nadat wij een paar foto's van onze Samsung tv beeld hadden toegestuurd hij ons de kans gaf om onze Samsung tv terug te brengen naar de winkel en een nieuwe daarvoor te mogen uitkiezen.
Toen wij bij de winkel aankwamen kregen wij netjes eerst iets te drinken en konden wij ons verhaal doen.
Wij hebben toen in plaats van een Samsung tv voor een Philips tv gekozen en die kregen wij na wat gepingel mee voor het zelfde bedrag.
Dit was natuurlijk wel netjes, maar voor de extra gemaakte kosten hadden ze ons wel mogen compenseren.
Als ze ons een goed werkende tv hadden geleverd dan hadden wij niet onze vrije zaterdag op te hoeven offeren om een tv om te ruilen.
En na 3 dagen wachten en twee opgenomen snipperdagen die wij ook al kwijt waren was dit geen goede deal.
Hopelijk blijft deze tv wel goed werken!

Map van der Sommen 05-12-2022

Niets dan lof over Hello.TV. Denk dat jullie een dikke 10 verdienen. Vanaf de aankoopdatum op 15 november tot en met de installatie vandaag 5 december prettig contact gehad en altijd snel antwoord op vragen pet e-mail. Top web winkel!!

Bas 05-12-2022

Ik ben super goed, klantvriendelijk (koffie :-) en efficiënt geholpen bij Hello TV Naarden door (*).

Terrence 05-12-2022

Voor Hello TV gekozen vanwege de leuke aanbiedingen die ze altijd wel hebben maar met black friday was het helemaal feest. Eerst online goed en snel geholpen. Daarna goed, duidelijk en enthousiast geholpen door de verkoper in de winkel (Amsterdam).

Jesse 05-12-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan deze winkel, de medewerker die mij heeft geholpen was erg vriendelijk en had veel kennis.

Fiona 05-12-2022

Tv online gekocht. Meerdere email wisselingen gehad mbt aanbiedingen en uitbreidingen etc. Alles netjes en snel beantwoord en een mooie deal gekregen.

Vandaag is de tv geïnstalleerd. Opnieuw netjes te woord gestaan. Vriendelijke installateur die erg behulpzaam was met de aansluiting en uitleg.
Helaas hebben we er niet aan gedacht om de receiver te testen. Deze blijkt niet goed te zijn aangesloten en geeft geen geluid door en foutmeldingen. De tv moet helaas dus nog even van de muur af om dit te herstellen.

Tevreden Klant 05-12-2022

Afgelopen maand LG tv gekocht bij Hellotv. Twee weken later was de TV € 150,00 goedkoper door BlackFriday. De verkoper heeft de prijs direct aangepast naar de huidige prijs. Wij hebben de TV laten bezorgen en laten installeren. De monteur werkte netjes en heeft perfect werk afgeleverd. Hellotv is voor ons een toppertje.

Jessy 05-12-2022

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Wij zijn erg blij met onze aankoop en de verzekering er bij die deze winkel aanbied.