HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter T 23-11-2021

De shop is erg overzichtelijke en ...heeft ons uitstekend geholpen. Hij was zeer kundig en duidelijk en heeft goed de tijd voor ons genomen. Hij gaf goed advies en heeft extra zijn best gedaan om een spoedige installatie te regelen. Top service!

Anja 23-11-2021

We werden super aardig ontvangen door een jongeman die ons ook direct koffie/thee aanbood. Hij ging daarbij ook diegene halen die iets voor ons kon betekenen voor de oled tv.
Deze jongeman wist daarbij ook alles te vertellen zonder opdingerig te zijn over de tv's. Uiteraard met tv naar buiten door de vriendelijke, behulpzame en deskundig personeel.

Jan 23-11-2021

Gebruiksvriendelijke site. Goed geholpen in de winkel in Utrecht door .......

Joeri van den Kieboom 23-11-2021

Perfecte service bij de aanschaf van mijn nieuwe televisie, de LG OLED65G1RLA.

Vriendelijke medewerker met verstand van de vele verschillende toestellen. Geen vervelende praatjes om een duurder of 'beter' toestel aan te schaffen. Ik kreeg bevestiging op mijn eigen research en we kwamen samen tot de conclusie dat ik een mooi toestel op het oog had.

Ramon 23-11-2021

Had een receiver besteld via internet maar deze in de winkel retour gebracht. Was niet helemaal wat ik wilde en in de winkel hoopte ik wijzer te worden wat wel te kopen. Goed geholpen en uiteindelijk met tv huiswaarts gekeerd en de lg soundbar volgt per post. Nette winkel, nette prijs en veel persoonlijker dan de grote bekende massa winkel waar ik echt als een nummer met weinig interesse geholpen word.

Henk 23-11-2021

Goede service en duidelijke uitleg over de werking van het toestel, kom in het voorjaar terug voor een toestel in mijn recreatie verblijf.

Thijs 23-11-2021

Ik ben top geholpen door het personeel van de chat, mijn keuze is uiteindelijk gevallen op de XR-65X94J, hierop heb ik nog een mooie korting gekregen waardoor Plattetv het goedkoopste was tov de gangbare vergelijkingssites.

CS 23-11-2021

Kundig te woord gestaan. De verkoper nam zijn tijd om een en ander te laten zien en de verschillen aan te duiden. Alternatieven gezocht voor wat ik zelf in gedachten had. Uiteindelijk een goede deal ook gekregen.

Jan Willem Scheffers 23-11-2021

(*) heeft ons geholpen. Heel deskundig, meedenkend. Heel prettig. Geen gepush.

NSV 23-11-2021

Top service!! Prettig en snel contact gehad met (*) van de vestiging in Den Bosch.
We hadden bij het bestellen de afspraak gemaakt dat als hij tijdens Black Friday elders goedkoper zou worden ik het verschil terug zou krijgen. Die afspraak is nagekomen.
Raad iedereen aan hier een tv te bestellen, want naast dat ze echt de goedkoopste zijn lever je hier niets in op gebied van service.

Smit 23-11-2021

Naar aanleiding van de inruil actie een mail gestuurd met een aanvraag. Binnen 10 minuten had ik een reactie van (*) welke mij een scherp voorstel heeft kunnen maken en vervolgens per mail uitstekend verder heeft geholpen. Als de levering en nazorg de gelijkende kwaliteit heeft ben ik meer dan tevreden.

Inmiddels zijn de goederen bij mij afgeleverd. Een half uur van te voren kreeg ik een telefoontje van (#) welke mij aangaf hoe laat hij er zou zijn. Alles netjes en conform verwachting geleverd en opgehaald. Wat mij opviel is dat men niet met een hele grote reclame bus voor kwam rijden maar met een nette zwarte bus zonder reclame erop. Mijn inzien is dit een goede aanpak.

Arthur 23-11-2021

Prima geholpen met een snelle en duidelijke uitleg. Ook de installatie-service (ophangen met beugel aan de muur) was snel en goed.

Familie Hoeks 23-11-2021

Zeer nette overzichtelijke zaak. Erg goed en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe tv. Geen opdringerige verkopers. Wij zullen zeker teruggaan bij aankoop van nieuwe apparatuur.

Joey 23-11-2021

Goede service, alleen jammer dat je zolang buiten moet wachten, waarschijnlijk door corona

S.Aydin 22-11-2021

Hele goede ervaring en mooie kortingen vooral met Black Friday Top Winkel.
Tv die ik wou hadden ze niet op showroom maar ik werd wel geholpen bij het zoeken naar mijn tv alle vraagtekens waardoor ik twijfelde over 2 type tvs werd mij geduldig en duidelijk uitgelegd waardoor ik mijn keuze kon maken deskundige vriendelijke medewerker bedankt (*).

Dion 22-11-2021

Waarom je bij Platte TV moet kopen? Ja, waarom niet?
Vandaag naar de winkel in Nijmegen gegaan met al enig wat informatie in mijn hoofd die ik al op het internet had gevonden. Echter was daar een medewerker die er al 18 jaar werkt en mij en mijn vriendin werkelijk ALLES kon vertellen wat voor ons van toepassing was. En ja, de moeilijke woorden vliegen je om de oren maar worden vervolgens zo nodig 100x in Jip en Janneke taal uitgelegd zonder enige moeite en de glimlach en klantvriendelijkheid blijft gewoon.
Het is dat ik een mooie deal kon maken, ook qua garantie, maar anders kwam ik volgend jaar gewoon weer terug al is het alleen om deze mooie winkel te bezoeken.
Wat mij betreft mag die 9,5 een dikke 10 worden!

Inge Hendriksen 22-11-2021

Ze hebben onze electrische tv beugel van merk vogel op gehangen met daar onder de suroud Sonos Bean.Die ze ook nog op gehaald hebben in winkel tussen door. We besloten toch een nieuwe erbij te nemen.
Wat bij de TV het beste was.
Geweldig aardig goede service van de jongens.En een goede uit leg.
Ik ben zeer tevreden.De volgende keer kom ik zeker bij jullie PATTE TV terug.
Ik heb zeker mn fam aan geraden om naar jullie te gaan.
Mvg inge

Ab 22-11-2021

Prima winkel met prima prijzen en goede service
Ben heel gelukkig met de heel snelle levering van de receiver Maranz sr 2015
Kan iedereen aanbevelen om daar te gaan kopen

BPC 22-11-2021

Na thuis al het huiswerk al gedaan te hebben naar de winkel gekomen om de kansmakende TVs fysiek te kunnen bekijken. Uiteindelijk (ik had het niet verwacht) nóg een stukje wijzer geworden van de uitermate hoge kennis van de expertverkoper.

Zeer vakkundig en transparant/neutraal (!) advies ontvangen, geen onnodige verkooppraatjes en buzzwords, geen merken of duurdere modellen aangesmeerd gekregen waar de verkoper mogelijk baat bij heeft... al met al een ontzettend fijne ervaring.

Als klap op de vuurpijl de prijs gematcht met de goedkoopste concurrent, een dode-pixel-verzekering voor een spotprijs gekregen en is de TV de kofferbak in getild door 2 medewerkers. Absolute aanrader.

Er is ook een grijs gebied! 22-11-2021

De verkoper krijgt een 10 van mij. De leidinggevende krijgt een 3. Ik ben claustrofobisch voor mondkapje, ik heb het aangegeven bij gastvrouw die mijn persoonlijke medische dossier wilt inzien. Dacht het niet is privé. Ik wist welke tv ik wilde hebben en de leidinggevende weigerde me om me te helpen. Ik vroeg hem om mij eventueel buiten te helpen. Ik heb het geprobeerd met een mondkapje, maar krijg het benauwd met paniek aanvallen. Gelukkig was de verkoper bereid om mij buiten te helpen, zijn kennis was top. Wat ik jammer vind is ,dat de leidinggevende het alleen zwart en wit zag. Geen mondkapje, dus geen TV. Ik zei,dat ik wist wat ik wilde hebben, de philips 55oled805. Ik stelde zelf voor om naar buiten te gaan....regels zijn regels maar de leidinggevende weigerde. Ik gaf 987 euro uit aan een tv. Jammer van de cijfer, want de desbeteffende verkoper die me heeft geholpen buiten heeft geen blaam.

Nico 22-11-2021

Goede service en uitleg vd boys uit
Zoeterwoude
Met name de calibratieuitleg vd tv😉
Mijn dank
Met vriendelijke groet
N Bechan

Eric 22-11-2021

Goed geholpen, goede uitleg over de producten en goede uitlevering/bezorging

Tim 22-11-2021

Mooie overzichtelijke winkel. Personeel is erg vriendelijk en goed op de hoogte van de verschillende producten.
Scherp geprijsd, goede aanbiedingen tijdens Black Friday. Mooi systeem om online korting te kunnen vragen, hier volgt snelle reactie op.

Maurice 22-11-2021

De winkel is overzichtelijk met deskundig personeel. Ondanks de drukte een vriendelijke ontvangst. Uitgebreide uitleg gehad over de verschillende tv’s. Geen opdringerige verkoper die je iets wil aansmeren of je de winkel al weer uitkijkt voor de volgende klant.

John 22-11-2021

Mooie TV aangeschaft, maar verkopers zijn opdringerig om je extra dingen bij te laten kopen. Ik ben bijna de winkel uitgelopen zonder tv omdat dit heel naar over komt. Uiteindelijk toch met een mooie TV naar huis gegaan.