HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Vermeulen 19-10-2022

Perfect geholpen waar ik voor kwam duidelijk antwoord op de vragen. Mooie zaak overzichtelijk Top

Cimdalli 19-10-2022

Goed uitleg gekregen bij het kopen van TV en soundbar leveren monteren ook netjes op de afgesproken tijdstip professionele monteurs.

Jan 19-10-2022

zeer vriendelijk geholpen via email en de prijs kwaliteit.
er werden ook nog andere artikel aangeboden met korting.

Pimmo 19-10-2022

Zeer vakkundige verkoper met goed adviezen. Prettige, niet opdringerige manier van verkopen. Hij heeft mij zelfs kunnen overtuigen van het nemen van een andere soundbar!
Vestiging Den Bosch.

John 19-10-2022

Goede hulp en vriendelijke personeel na advies en vergelijk tussen Q en O led en Android goed keuze kunnen maken

Yolanda 19-10-2022

Keurig op tijd geleverd, opgehangen en geïnstalleerd. Alles duidelijk uitgelegd. Zeer goede bereikbaarheid via chat voor vragen. Snelle reactie. Zeer tevreden.

John 19-10-2022

Enorme goede ondersteuning en advies ter plaatse in Duiven door *****. Tevens een goede combinatieprijs ontvangen voor een tv met soundbar. De tv werd zelfs de volgende ochtend geleverd

C. Van Hellemond 19-10-2022

Nette, overzichtelijke indeling in de winkel. Vriendelijk personeel dat goed helpt, ook telefonisch. Top!

Karin 19-10-2022

Goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd. eerlijk en vriendelijk. Helemaal top 👍

Fam. Boekhorst 19-10-2022

Zeer vakkundig en prettig geholpen. Goed geluisterd naar de wensen van ons en daarvoor alle tijd te genomen. Prettige en sfeervolle winkel. Opstelling tv's sluit goed aan op huiskamer verbeelding (licht en ruimte).

Henk van de steeg 18-10-2022

Mooie deal kunnen sluiten inclusief monteren. Binnen 48u netjes een afspraak kunnen maken, werd een half van tevoren netjes gebeld door medewerker xxxx. De tv is netjes en vakkundig gemonteerd, alles in goed overleg en super netjes! Medewerker xxxx is een vakman! Al met al tevreden over hello tv👍👍

Suzanne 18-10-2022

Snelle communicatie en hele fijne service gehad bij zowel de aankoop in augustus als bij het ophangen van de aangeschafte televisie vandaag. Erg blij mee!

Gerard 18-10-2022

Ik wilde een OLED TV kopen en kwam via tweakers.net op Hello TV uit. Dit gezien de goede beoordelingen en de scherpe prijs. Het contact met de klantenservice verliep zeer goed. Accuraat, vriendelijk en adviserend. Echt de goede toon. Zeer tevreden over deze communicatie. TV besteld. Werd de volgende dag (netjes verpakt) bezorgd en staat nu naar volle tevredenheid in de huiskamer. Zeer tevreden.

Ad 18-10-2022

Wij hebben bij hello tv Den Bosch een tv en sound systeem gekocht,daarbij prima en vriendelijk geholpen en goede uitleg gekregen van Collin,
Hello tv Den Bosch is een fijne en overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Rick s 18-10-2022

Online een mooie aanbieding gezien, maar wilde de tv toch in het echt zien. Ter plekke een andere tv gezien en advies gekregen van van de verkoper. Uiteindelijk daar een nog betere deal op gekregen. Goed advies en mooie aanbieding.

Walter 18-10-2022

Goede service prijs kwaliteit goed
Levering zeer snel
Goede deskundigheid van de verkoper

Johan 18-10-2022

Mooie nette ruime winkel met apparte audio kamer.ik wist wat ik wilde hebben samsung soundbar hwq950a.heb lekker even op de bank zitten luisteren. Wat een heerlijk geluid.dus kopen maar dacht ik

Arikan 18-10-2022

Heel erg klantvriendelijk. Ze nemen de tijd voor je. De werknemers hebben erg veel geduld en er word goed naar de klant geluisterd. Ze geven goeie advies wat het best bij je past. Ik raad ze zeker aan!
Ik weet waar ik voor de volgende keer weer moet zijn.

Bedankt Menno, je hebt ons erg goed geholpen!
Officiële reactie van HelloTV 18-10-2022

Beste Arikan,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de manier waarop wij, en onze collega Menno in het bijzonder, je hebben geholpen. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Willem M 18-10-2022

Hello TV heeft een mooie ruime winkel in Amsterdam.
In eerste instantie een chat via internet gehad.
Uiteindelijk naar Amsterdam gereden om uitstekend geholpen te worden door Bjurn met een goud eerlijk advies en prijs.
We zijn spoedig met een samsung 65" oled 2022 tv naar huis gegaan en komen binnenkort terug voor een nieuwe soundbar.
Ik kan Hello TV zeer aanbevelen voor een eerlijk en prijs(technisch) zeer interessant advies.

Reggie Douwes 18-10-2022

Zowel in de winkel en thuis goed geholpen door de verkoper en installateur.
Zal anderen Hellotv aanbevelen bij anderen die een tv willen aanschaffen.

Rodney 18-10-2022

Ontzettend prettig geholpen door de medewerker met de bril uit filiaal Nijmegen. En fijn advies en service voor het vinden van de juiste tv.

Gerrit 18-10-2022

Samsung TV gekocht in de inkel van Hello TV te Duiven. Een verademing dat je hier nog geholpen wordt door personeel dat kennis van zaken heeft, waar kom je dat nog tegen?

Ramon 18-10-2022

Zeer vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling. Alleen parkeren is bij het filiaal Rotterdam wat lastig, maar dat neemt niet weg dat alles verder goed bevallen is.

Johan 18-10-2022

Was op zoek naar een goede betaalbare tv, had een type op het oog, werd door medewerker goed geïnformeerd en kwamen samen tot de keuken een ander model.
Wilde deze graag dezelfde dag, kon deze dan ook ophalen in één van de filialen, ook daar keurig geholpen.
Ben zeer tevreden met het advies, de service en de tv.
Bedankt HELLO Zeer tevreden

Gerrit 18-10-2022

Prima geholpen in de winkel in Duiven. Eindelijk weer eens iemand getroffen als verkoper, die kennis van zaken heeft en die een gefundeerd advies geeft waarop je je koop op af kunt stemmen.
Zal deze winkel zeker aanbevelen. Ga hier vooral mee door…
Gekochte Samsung 32 inch doet het prima.