HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Radna 26-11-2021

Ik ben vandaag heel goed in de winkel, op de chat en aan de telefoon geholpen. Een super service heb ik gekregen. Vakkundige medewerkers. Doen wat ze zeggen.

R. Collewijn 26-11-2021

Heel erg goed geholpen vandaag bij het kopen van een TV. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen ook nog koffie. Na aangegeven te hebben welke TV ik op het oog had werden we netjes begeleid naar mijn gekozen TV. Hier konden we even wachten op een expert die mij alles netje heeft uitgelegd. Door de goede en professionele uitleg heb ik uiteindelijk voor een andere TV gekozen. Was een ervaring om hier een TV te kopen. Echt een fijne winkel met vriendelijk personeel. Niks anders dan Lof.

René 26-11-2021

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg. Namen tijd voor de klant te woord te staan.

Rene B 26-11-2021

Als je komt aanrijden dan heb je het idee waar kom ik nu terecht. Een slagboom waar je een kaartje moet trekken maar als je de auto hebt geparkeerd dan begint de belevenis. Je loopt langs de super de luxe buiten keukens en bbq en komt dan in een belevingsruimte van PlatteTV Een vriendelijke dame heet je welkom en vraagt of je geholpen wil worden. Tevens bied ze je een kopje koffie aan. Nadat ik zelf de diverse merken en ruimtes heb bekeken komt er een vriendelijke jonge man naar me toe. Na het aangeven waar ik geïnteresseerd in ben gaat hij alle voor en nadelen vertellen van mijn keuzes. Nadat ik de keuze heb gemaakt wordt de bon gemaakt en komt een collega de tv in de auto zetten. Een dikke tien verdient deze winkel. 👏🏻

M el Hattabi 26-11-2021

Laat ik beginnen dat met het feit dat ik geen makkelijke klant ben, ik stel kritische vragen en maak goed gebruik van de kennis van een verkoper. Ik ben geholpen door Marc (Utrecht) en dankzij hem heb ik een goede keuze kunnen maken.

Marc heeft gedegen kennis over alle toestellen en ik heb met hem ruim een uur uitvoerig een drietal toestellen bekeken. Hij heeft elke vraag van mij kunnen beantwoorden en is zeer geduldig geweest.

Een punt van kritiek is dat ik bijna 20 minuten moest wachten omdat er tussendoor een andere klant werd geholpen. Ik begrijp dat als het druk is dat een klant soms moet wachten, maar echter zou het fijn zijn geweest als dit naar mij werd gecommuniceerd. Toch krijgt Marc een 10/10, omdat hij mij een aanbod heeft gedaan dat ik niet kon weigeren.

Helaas kan ik nog niks zeggen over de TV vanwege 4 weken levertijd, echter was de service op en top. Hopelijk is de TV net zo goed.

Ahmed 26-11-2021

Goeiedag platte tv

Ben zojuist geholpen door xxx een uitstekende werknemer bij platte tv hielp mij perfect wist waar hij het over had en is zeker een aanwinst voor het bedrijf platte tv hoop dat jullie deze jongen erg waarderen en goed met hem omgaan want zo een top service heb weinig gezien dikke 10!

Henk 26-11-2021

Ik heb een nieuwe Samsung smart tv gekocht en geholpen door Jordy. Dit is op een hele fijne en deskundige manier gedaan. Ben niet eerder zo fijn en professioneel geholpen.

Jeroen van der lugt 26-11-2021

Bijzonder goed geadviseerd en geholpen door de verkoper. Niet opdringerig en duidelijk kennis van zaken. Prima service.

Garry Scholtens 26-11-2021

We waren blij en verrast, mooie winkel en prima personeel, erg vriendelijk en behulpzaam en kennis van zaken. We zijn super geholpen, kregen zelfs koffie. Komen hier zeker terug.

Nicolai 26-11-2021

Zeer goed geholpen met de aanschaf van deze tv, ook prijstechnisch zeer tevreden

Willem 26-11-2021

vriendelijk personeel en goed geinformeerd,alles snel en correct afgehandeld en hulp gehad bij het inladen van de tv

Willem 26-11-2021

Ik was al van plan een bepaald type beeldscherm te kopen en bij plattetv verkopen ze die ook. Nog eens gevraagd wat de voordelen van dit beeldscherm zijn t.o.v. de concurrenten en hier een goede uitleg bij gekregen. En nog eens het feit dat plattetv een heel grote ervaring heeft opgebouwd in al de jaren dat ze bestaan heeft voor mij de doorslag gegeven. Bedankt voor je hulp Rafael van team Zoeterwoude.

Anildo 26-11-2021

Uitstekend geholpen.
Voor herhaling vatbaar.ik zal doorgeven aan vrienden en familie.

Jan 26-11-2021

Goed geholpen bij het kopen van een tv in een ontspannen sfeer door ***. Ik had al een soort van keuze gemaakt thuis. Tom liet echter ook een alternatief zien. Hij bood ons ook een goede deal aan. Uiteindelijk de keuze gemaakt. Ook nog een ophangbeugel er bij. Leek even dat degene die ik wilde op was, maar gezocht en gevonden. Werden ook nog geholpen met de tv naar de auto brengen en er in leggen. Al met al dik tevreden.

Vergeten om bij mijn review te vermelden dat wij geholpen en geslaagd zijn in de winkel in Breda. Dus nogmaals een top winkel en top personeel.

Ruben 26-11-2021

Ik vind deze winkel een ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Daarnaast ben ik erg goed geholpen door Mehmed. Na goed advies heb ik voor mezelf een goede keus kunnen maken en daarom ook een TV uit kunnen kiezen die bij mijn wensen past. Erg tevreden!

Marc 26-11-2021

Mooie winkel met vakkundig personeel. Ik ben heel goed geholpen en ben zeer tevreden.

Waterreus 26-11-2021

Twee dagen geleden zijn we via de chat functie op hun website tot een mooie Black Friday deal gekomen. Vandaag kon ik deze Sony Bravia XR a84j ophalen bij mijn gewenste locatie in Groningen. Daar werd ik goed en professioneel geholpen. Top bedrijf en fantastische service.

David 26-11-2021

Wij waren al een lange tijd opzoek naar een nieuwe tv, vele webshops bekeken, maar plattetv springt er boven uit met hun snelle reactie in de live chat en ook op de email. Op beide communicatie platvormen zijn we goed geholpen.

Vandaag zijn de tv's afgeleverd, wij hebben hierbij gekozen voor de montage. De TV bezorgers/monteurs Danny K en Dave waren erg vriendelijk en heel vakkundig. Ze namen de installatie stap voor stap door en betrokken ons in het proces. Toen bleek dat wij voor de slaapkamer TV een verkeerde beugel hebben uitgekozen, heeft hij door goed mee te denken een passende oplossing geboden door een andere beugel aan tebevelen die ze meehadden in de bus, uit eindelijk zijn we hierdoor nog blijer dan de keuze van de verkoper online, omdat de installateur de situatie in de kamer goed kon inschatten en hierdoor een passende oplossing kon bieden, daarom zijn we super blij met PlatteTV en zullen wij dit aanbevelen!

Bart 26-11-2021

Door vooraf wat onderzoek te doen wisten we wat welke eisen we aan een TV hadden. Nadat we deze aan verkoper xxxx hadden gemeld kwam hij met een pachtige Black Friday deal. Heel prettige winkel met vriendelijk personeel. En de TV? Die is perfect 😀

Erik 26-11-2021

Snel en met kennis geholpen. Echt super, maar ik ben dan ook niet anders gewend van jullie :)

Elly NH 26-11-2021

Super ervaring. Er werd een kop koffie aangeboden. We werden vriendelijk, snel en deskundig geholpen. En er liep een medewerker mee naar de auto om de tv helpen in te laden. Kan niet beter.

Randy 26-11-2021

Nette en beleefde verkoper. Gaf goede en heldere adviezen. Daarna netjes en snel afgehandeld.

W.ten Dolle 26-11-2021

Geweldige service alles is goed uitgelegt,ik kan ierdereen de fa.. aanbevelen

Jeff 26-11-2021

Zojuist wederom voor de 2e keer terug gekomen naar PlatteTV om weer ons beeld en geluid voor de nieuwe woning aan te schaffen. Super goed geholpen door een ervaren medewerker xxxx. Hij dacht goed mee en adviseerde waar nodig was.

Addie 26-11-2021

De cashback die belooft wordt is niet te doen.
Er word €200 voorgehouden en daardoor over de streep getrokken om de tv aan te schaffen.
Vervolgens het mensen zo lastig maken in de hoop dat ze het opgeven lijkt het.