HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Meys 05-06-2023

Goede aanbiedingen, service en prijs. Er wordt meegedacht, snelle reactie op vragen en ik heb een goede prijs kunnen afspreken.

A. Deugd 05-06-2023

Shop gekozen : Goedkoop.
Gebruiksvriendelijk van de site: heel goed leesbaar en goed begrijpelijk.
Het Personeel : Goed en erg vriendelijk en hebben heel veel kennis wat ze verkopen
Zelf de koffie was toppie daar.
En werden geholpen door xxx in Rotterdam.
Dit alles is best een dikke 10 best waard daar.

Patrick (Tilburg) 05-06-2023

Zeer goed geholpen door xxx ( en collega voor SONOS advies) TV selectie was snel gedaan (had ook wat voorwerk gedaan)) Daarna goede deal gesloten!!! en daarnaast ook goed advies mbt tot soundbar (ARC) TV Samsung Neo QLED 8K 65QN800B (2022). ( ophang beugel + HDMI 8K cable) Was op voorraad.
We zijn nog steeds verbluft over het eindresultaat. Nu aar hopen dat we de verzekering nooit hoeven aan te spreken (maar ook dat is geregeld) TOTAAL pakket.

Amber 05-06-2023

Mooi en fijne tv. Goede service nadat de eerst geleverde tv kapot bleek werd deze netjes omgeruild. De afspraak voor het onwisselen duurde ongeveer andere halve week maar de persoon die hem kwam omruilen deed dit snel en met humor. Wat dit dan toch wat minder erg maakte.

Jan 05-06-2023

Goede adviezen gekregen ook voor alternatieven waarbij ik eigenlijk zelf al een keuze voor merk en model had gemaakt. Vriendelijk en uiterst correct geholpen. Helaas na een week ook al gebruik moeten maken van de serviceafdeling omdat de nieuwe tv een rode streep op het scherm had staan. De tv is aan huis binnen een paar dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Uitstekend geregeld dus!

Tevreden klant 05-06-2023

Heel vriendelijk geholpen door de bezorger. Weet zijn naam niet meer, maar echt een topgozer.

Alles piekfijn uitgelegd.

Lok 05-06-2023

Goed en deskundig geholpen. Mooie deal gemaakt.
Vriendelijke verkoper
. Geen verkooppraatje maar deskundig advies

Roely 04-06-2023

Vandaag een samsung oled tv en soundbar gekocht
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en onder het genot van een kop koffie zijn we zeer goed en professioneel geholpen door een verkoper.
We kwamen voor een neo qled maar de verkoper gaf hier zijn eerlijke mening en advies over, zodoende nu de oled
Over de soundbar heeft hij ook goed zijn kennis prijs gegeven en zijn we ook daarin geslaagd
Daarna nog wat coaxkabel en hdmi kabel
Ik kan nog geen oordeel over het gekochte geven want het wordt a.s.vrijdag geleverd maar ik ben er van overtuigd dat het goed is anders heb je ook nog een omruilgarantie hihi
Ik kan iedereen hellotv aanraden
Groet Roely

Johannes 04-06-2023

HelloTV in Doetinchem had voor mij een prima aanbieding voor een Sonos Arc. Vlot geholpen door vriendelijk personeel in de winkel en het afhaalmagazijn. Mijn aankoop werd door medewerker in de auto gelegd, prima service.!

Erna 04-06-2023

Een goed advies gekregen in de winkel Eindhoven, een hele fijne TV met heel goed beeld. Makkelijk aan te sluiten en installatie verliep heel vlot. Zelfs voor mij een senior en ook nog een vrouw🤣🤣🤣 meestal is dit toch wel een mannen ding. Die ik overigens wel achter de hand had.

Bas 04-06-2023

Goed geholpen door verkoper.
Eerlijk advies, ging eigenlijk voor een andere tv.

Jan 04-06-2023

Afgelopen week en vandaag erg goed geholpen door verkoper in de winkel te Groningen.
Hij nam alle tijd om alles goed uit te leggen en te demonstreren, zonder daarbij opdringerig te zijn.
Uiteindelijk een leuke deal gemaakt voor een nieuwe Samsung TV en mooie set Sonos boxen.
De winkel in Groningen is ruim en mooi qua opzet. Ik kan iedereen aanraden om hier heen te gaan, je wordt goed geholpen en krijgt een goed en degelijk advies.

Carmen Jansen 04-06-2023

We zijn via een vriend in de winkel op de Daniël Goedkoopstraat in Amsterdam gekomen. We zijn hier enorm goed geïnformeerd, goede uitleg en geen gedram.
Eerlijke informatie waar we iets aan hebben. Er is met ons meegedacht en kregen geen vervelende verkooppraatjes, maar wel duidelijke uitleg. Hierdoor konden we een goede beslissing nemen om het juiste aan te schaffen.

Antoinette 04-06-2023

Uitermate prettig geholpen in vestiging Breda door Denyon. Ruime uitleg over de door ons gewenste en gekozen Tv plus soundbar. Goede en scherpe offerte voor het geheel.
Bij thuiskomst kregen wij al een datumvoorstel voor de installatie! In ons geval al een week later.
Vragen en aanmerkingen worden na de koop zeer snel en adequaat beantwoord. Ook de after sales is dus prima in orde.

Ruud 04-06-2023

Vriendelijkheid bij binnenkomst. Je wordt goed geholpen. Goed advies en uitleg van het product.

Ruud 04-06-2023

Ik wil graag mijn tevredenheid uiten over mijn recente aankoop van een televisie in jullie webwinkel. De service was uitstekend en de verzending was razendsnel. De TV overtreft mijn verwachtingen en ik ben erg blij met mijn aankoop.

Dank jullie wel voor de geweldige service!

Paul 04-06-2023

Zeer mooi en overzichtelijke winkel, personeel was zeer attent en vriendelijk en ik werd met kennis van zaken bij de aankoop van een TV geholpen. Ook heel duidelijk geïnformeerd wat ik verlangde zonder iets speciaals door te drammen ,wat ik helaas bij andere winkels wel meemaakte. Gezien mijn plezierige en goede en duidelijk advies kom ik zeker weer terug.p.s. Ik heb een heel mooi T V gekocht en meteen meegenomen.

Marco 04-06-2023

Zeer tevreden!
De verkoper nam ruim de tijd om informatie te geven over de verschillende tv’s. Erg aardig en behulpzaam persoon!
Verder is de winkel zelf erg overzichtelijk en hebben ze een ruim assortiment tegen een aantrekkelijke prijs.
Ga zo door 😁!

Denboch 04-06-2023

Supper fijne winkel met zeer fijn personeel vooral liam heeft ons op en top geholpen .
voelde ons snel op ons gemak hij nam ruimschoots de tijd voor ons .en de vele vragen werden goed uit gelegd zo dat we een juiste keuze konden maken hij dacht echt met ons mee en in onze wensen . We zijn zeer te vreden over deze winkel maar zeker ook over liam ook voor de afhandeling aan de deur keurig geleverd deze winkel met zeer fijn personeel verdient een dikke 10 + 👌👌👌wij geven dit zeker door aan onze vrienden heel erg bedankt voor de goede afwikkeling.

DO filiaal Utrecht 04-06-2023

Zijn naar de winkel gegaan om ons te oriënteren voor nieuwe tv. Deur uit gegaan met aankoop nieuwe tv. Zeer enthousiaste verkoper

Jeroen 04-06-2023

Goede service
Krasje op de tv binnen 3 dagen een nieuwe
Alleen maar lof over deze organisatie!
Goede prijs en service 💪

Stef 03-06-2023

Leuk personeel en behulpzaam .
En een goede motivatie naar de klant
Hello tv Duiven is top.

Ad Versteeg 03-06-2023

Via de reclame op TV zijn we bij hellotv in Utrecht terecht gekomen. Daniel heeft alle moeite genomen om ons te adviseren voor een nieuwe soundbar. Na aankoop direct geplaatst en voor alsnog lijkt het ons de juiste keuze. Complimenten aan Daniel

John 03-06-2023

Heel vriendelijk geholpen door Ramon
Een 9 omdat het jammer blijft dat de fabrikanten zoveel toestellen maken dat het onmogelijk is om ze allemaal in de winkel te kunnen zien. Thuis wat keuzes maken geeft weinig kans op “in het echt” vergelijken

Harro Smit 03-06-2023

Eindelijk gelegenheid om een nieuwe TV uit te zoeken. Eigenlijk wist ik al wat ik wilde hebben, een Philips 65OLED907. Maar waar ga je die dan kopen. Google is je vriend en zo kwam ik bij HelloTV in Naarden. Het was heel rustig in de winkel, kon ook haast niet anders op een doordeweekse dag. Ik had de hele winkel voor me alleen! Dat is luxe, en de TV van mijn keuze werd me snel en deskundig gedemonstreerd en uitgelegd. Mijn vragen werden beantwoord. De koop gesloten. Alles zeer correct en deskundig. Aflevering en installatie thuis afgesproken, met een paar dagen zou ik een telefoontje krijgen om om de datum te bepalen. Dat werd keurig nagekomen en op de afgesproken datum kreeg ik nogmaals een telefoontje in de geest van "we komen eraan". 65 inch is geen kleintje en de nog grotere kartonnen doos werd samen met ophangbeugel en montage gereedschap zorgvuldig naar binnen gebracht. Uitpakken en monteren verliep vlot en nauwkeurig. Klaar is Kees zou je denken, maar nee hoor. Afwerken, beetje rommel opruimen, uitleg geven en de ethernetkabel toch nog even (voorlopig) vast tapen (valgevaar voorkomen meneer) werd ook nog snel gedaan. Toch netjes, ik zat namelijk in een herinrichting van mijn woonkamer en een tijdelijke geïnproviseerde aansluting had ik echt geen bezwaar gevonden. De heren bezorgers/installateurs MV en MH (initialen op hun/HelloTV verzoek) maakten het met dit kleine extra service detail helemaal perfekt. De TV? Een prachtding. Een absolute aanwinst en HelloTV wat mij betreft 100% een aanrader.