HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ben onderstal 07-06-2023

in de winkel Amsterdam spaklerweg werkt deskundig personeel en erg vriendelijk en goede kwaliteit/prijs verhouding.

Eric 07-06-2023

Hoi, snel, fijn en netjes geholpen. Goede uitleg en had geen vragen meer.
Top gedaan👍

T Bakker 07-06-2023

Zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Naast dit feit waren de prijzen van de artikelen ook zeer aantrekkelijk. Prijs vergelijkers gaven ook aan dat HelloTV veelal de laagste prijs had. Dit was voor ons de reden om een bezoek te brengen aan HelloTV in Naarden. Een prachtig mooi ingericht pand. We werden daar door één van de medewerkers (Brian) zeer vriendelijk ontvangen. Hij heeft ons zeer vakkundig informatie gegeven. Waarop wij besloten hebben de apparatuur aan te schaffen. Zondag gekocht en dinsdag werd de apparatuur keurig op de van te voren aangegeven tijd afgeleverd. Wij zijn dus zeer tevreden.

Pieter 07-06-2023

Vriendelijk personeel, goede vlotte chatfunctie. Geven duidelijke info. En prijstechnisch gunstig.

Bas 07-06-2023

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe tv adviseerde een vriend HelloTV. Na het bekijken van de website en advies gekregen te hebben van een chat medewerker over welke tv het beste bij mij en mijn woning past en een mooie deal gemaakt (wat tegenwoordig nergens meer kan) Hierna besloten om naar het filiaal in Duiven te gaan om de tv te bekijken en extra advies te vragen. Ik werd gewezen op de Samsung qn90b omdat deze 4k 120 Hz en zeer goed kon tegen een felle woonkamer wat ook mijn eisen waren. In het filiaal werd ik geholpen door Renzo, zeer vriendelijk en niet opdringerig! Na wat extra advies de keus gemaakt om de Samsung qn90b te kopen voor een super deal! De hulp en afhandeling was zeer netjes en hiervoor complimenten.

Na het uitpakken en installeren van de tv liep ik al snel tegen wat problemen op. Door de antireflectiecoating liep ik op tegen enorme regenbogen over het scherm wat zeer afleidend was wanneer je naar donkere scènes kijkt. Wanneer het donker wordt en je kaarsen en een lamp aan doet krijg je last van grote regenboog strepen wat nog meer afleidt. Dit tot mijn teleurstelling van het advies en de prijs van de tv. Hierna heb ik contact opgenomen met de klantenservice en werd mij geadviseerd om terug te gaan naar het filiaal.

Tijdens het tweede bezoek heb ik de tv meegenomen om hem wellicht om te ruilen voor een andere tv. Hier werd ik geholpen door Marc, na het uitleggen van het probleem werd er zeer kundig op geantwoord en werd er goed naar de klant geluisterd. Eerst werd de tv gecontroleerd of deze nog in nieuwstaat verkeerd. Hierna heeft Marc opnieuw kundig advies gegeven en wordt er geluisterd naar je vragen. Marc heeft mij een aantal alternatieven aangeboden en werd er niet opdringerig gedaan voor de aankoop van een nieuw toestel. Hij heeft bij de alternatieven goed laten zien dat deze niet hetzelfde probleem zou geven. Het alternatief waar mijn oog op viel, is de Samsung s90c waar Marc weer een top deal voor heeft gemaakt. Na afronding van de nieuwe aankoop de tv thuis weer geïnstalleerd. Ik ben op dit moment zeer tevreden met de Samsung s90c zeer helder en fantastisch beeld kwaliteit. En deze tv is zelfs nog zeer goed te bekijken in een lichte woonkamer. Nu heb ik gelukkig  geen last meer van regenboog reflecties, natuurlijk nog wel last van lichte reflecties, maar dat weet je altijd met een tv want het blijft een kleine spiegel. Maar deze tv breekt toch de reflectie ligt af waardoor je er bijna geen last meer van hebt.

Indien je op zoek bent naar een nieuwe tv kan je het beste naar HelloTV gaan want hier hebben de medewerkers kennis over tv's wat je in grote elektronica zaken vaak mist. Wat ook bijna niet meer voorkomt, is dat je nog naar extra korting kan vragen waardoor de tv nog eens goedkoper wordt dan bij grote elektronica zaken. Bij HelloTV nemen de medewerkers ook de tijd voor de klanten zodat deze goed en kundig worden geholpen. Nogmaals zeer tevreden over mijn ervaring bij HelloTV

Roodkapje 07-06-2023

Prettige shop mooi rustig en overzichtelijk, snel en goed geholpen. Mooie prijzen en Super vriendelijke **** heeft mij als tevreden en blije klant de deur uit heeft laten gaan.
Jullie zijn een dikke aanrader, nu wachten op de levering en montage ik kan niet wachten op het eind resultaat.. van mijn Phillips the one ambilight 75 inch

Dikke 10 voor jullie

Nicky 07-06-2023

We werden in Groningen gelijk geholpen door ****. Hij beantwoordde al onze vragen over de ideale tv binnen onze prijsklasse. Dankzij de inruilkorting en weekactie hebben we een alvast mooie tv gereserveerd die binnen enkele weken wordt geleverd!

Bastiaan 07-06-2023

Ik was opzoek naar een vervanging voor mijn 14 jaar oude Sony tv + Sony homecinema set. Kwam uiteindelijk bij hello tv terecht. Voor mij een nog onbekende winkel en dat maakte het wel wat spannend, maar ik ben zeker niet teleurgesteld. Ze hebben een mooi aanbod met mooie prijzen en aanbiedingen. Het contact via e-mail was even wennen maar zeker niet onprettig. Er werd op elk verzonden e-mailtje snel gereageerd.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor een mooie Samsung tv met Samsung soundbar en kreeg daar een mooie aanbieding op. Daarnaast heb ik er ook een 3 jarig A-Z Service Totaalpakket bij genomen, dat geeft toch een gerust gevoel mocht er iets met de tv zijn. Het bestelproces ging gemakkelijk en via e-mail werd ik goed op de hoogte gehouden. Enige minpuntje was dat de bezorging via PostNL ging, die maken er vaak 'en dus ook dit keer' een zooitje van.
Na de levering en het installeren van de tv en soundbar heb ik via een e-mailtje laten weten dat ik zeer tevreden was en dat werd zeer gewaardeerd. Daarnaast had ik nog wat vragen/advies nodig en ook daar werd ik prima mee geholpen.
Ik kan dus niet anders dan zeer tevreden zijn. Mijn dank hello tv!

Toria 78 06-06-2023

Na een positieve ervaring bij de koop van een Samsung TV+soundbar, nu ook een prettige levering en installatie.Alles vakkundig uitgepakt en geïnstalleerd. Tijdens de installatie geadviseerd om de garantieperiode van 3 naar 5 jaar te verlengen, zodat we de komende jaren zorgeloos kunnen genieten.Al met al alles in een fijne sfeer.

Sheila 06-06-2023

Goed advies welk type tv bij aankoop, goede prijs en snelle levering. **** heeft de TV vakkundig opgehangen en geïnstalleerd. Hij was keurig op tijd en gaf tevens duidelijke uitleg. Kortom; prima bedrijf met prima medewerker(s) en goede service!

Ben Hansen 06-06-2023

Via de website gezocht naar een geschikte TV, deze gevonden en vergeleken met enkele andere. Prima TV tegen een aannemelijke prijs. Snel en makkelijk besteld, volgende dag ook netjes geleverd, aangesloten en ingesteld. Prima TV met mooie kleuren en geluid. Ben zeer tevreden. Aanbeveling waard.

Gido Verheijen 06-06-2023

Vandaag fantastisch geholpen door de monteur van Hellotv met het ophangen van mijn Samsung QN800B.

Hangt prachtig aan de muur samen met de soundbar. Nu heerlijk van genieten.

A te Nijenhuis 06-06-2023

Een topzaak ook met onderhandelen en met het installatie is het heel goed verlopen hij heeft het netjes achtergelaten.
En de service van jullie heb je bij geen enkele andere zaak alleen bij jullie!

Lydia 06-06-2023

We waren op zoek naar een Samsung tv The Frame, daarbij stond bij Hello tv dat je naar een "mooie prijs" kon vragen. Zo gedaan en een hele mooie aanbieding gekregen, stukken goedkoper dan bij andere winkels! Daardoor ipv een tv van 2022 een van 2023 gekocht. Communicatie ook zeer goed en snel, ik kreeg steeds antwoord via mail. We hebben de tv dus net, maar ik neem aan en hoop dat mocht het nodig zijn de verdere service net zo zal verlopen. Lydia

Dennis 06-06-2023

Vriendelijk en goed geholpen, niet opdringerig. Nog een mooie extra korting gekregen.

Kees 06-06-2023

Goed advies gekregen online. Het is mogelijk om over de prijs te onderhandelen. Het lukte me overigens niet om op een aanbieding nog extra korting te krijgen. Utrecht heeft mooie showroom met veel TV's. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hans Meijer 06-06-2023

Vandaag meerdere elektronica winkels bezocht voor een goed vergelijk van service en aanschaf van een TV. De laatst bezochte winkel was "Hello TV" in Duiven. Hier werden we vriendelijk ontvangen en uitgebreid geïnformeerd over verschillende toestellen met voors- en tegens. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken waarbij we ook nog van € 150,= korting konden profiteren
Update 12-6:
De monteur was volgens afspraak keurig op tijd.
Vriendelijke man met kennis van zaken. De TV is professioneel opgehangen en de randapparatuur aangesloten.

Mohamed 06-06-2023

Dank Rodrigo. Heel goed geholpen en advies gekregen. Zowel op de mail als in de winkel ook goed geholpen.

Michael 06-06-2023

Vandaag is er een medewerker van hello tv bij ons geweest om onze mooie Samsung 65qn900b op te hangen strak tegen onze mooie lattenwand aan.
De medewerker is een zeer klantvriendelijke monteur die zijn werk zeer goed uitgevoerd heeft naar positieve tevredenheid van ons.
Hij heeft alles super goed en duidelijk tekst en uitleg gegeven over alles,en onze vragen netjes en vriendelijk beantwoord.
De monteur heeft netjes van te voren gebeld dat hij onderweg was bij binnenkomst netjes voorgesteld en maakte al een fijn,rustige en vooral goeie indruk.
Zulke werknemers zijn goud waard voor hun werkgever en netjes als visite kaartje zich vertegenwoordigen voor hun werkgever.
Ik heb niks anders dan alleen maar goede positieve dingen te zeggen.
Zeer vriendelijk en sympathieke jongen en prachtig onze nieuwe aanwinst gemonteerd met een wallmount van samsung.
Wat een genot om naar deze tv te kijken ,tv heeft een prachtig beeld alles wat je van een high end neoqled televisie mag verwachten.
Zowel kijken naar content op televisie als gamen zien er beide geweldig uit,een grote vooruitgang met wat we hiervoor hadden.
Van een 55inch 4k HD tv van samsung naar een 65 inch neo qled en moet zeggen daar heb ik geen spijt van wat een pracht scherm.
Hier een zeer tevreden klant en ik zou hello tv zeker aanbevelen ,dit is mijn 1e ervaring met hello tv maar ook direct goed plus een goede service en dringen niks op luisteren naar klant wat klant zijn wensen zijn.
Wat ook een pluspunt is vind ik, is dat ze voor een goede service en dat geen wat ze in de service aanbieden een stuk goedkoper zijn dan een mediamarkt of coolblue qua installatie service etc....een pluspunt en ook de service/verzekering voor als er wat met de tv gebeurd is veel goedkoper en blij dat ik die er toch nog bij heb kunnen doen thanx voor je advies daarin.
Hoop dat jij nog heel veel mensen blij mag maken met jou goede dienstverlening/service en ervaring van ons krijg je een dikke 10👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻

Rolf Rodrigus 06-06-2023

Hello TV heeft mij ook dat gebracht wat ik had gehoopt en verwachte, qua klant vriendelijkheid, deskundigheid, info voorziening en correcte afhandeling van zaken.

Frank 06-06-2023

De shop heeft een ruime keuze aan TV’s en aanverwante artikelen tegen scherpe prijzen.
Vooral ook het vriendelijke contact met de medewerkers en het uiteindelijke installeren van de TV thuis door Rodrigo, heb ik als zeer prettig ervaren.
Aan mij hebben ze een vaste klant overgehouden.

VT 06-06-2023

Goede website, met mogelijkheid om te chatten. Men reageerde alert op een chatverzoek. Ruimte om te onderhandelen over de aanschafprijs. Nadat ik was overgegaan tot de aankoop van een set speakers werd ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang.
Een paar dagen later de speakers opgehaald in de winkel te Groningen. Mooie en ruime winkel. Maar veel belangrijker was de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Aanrader!

L 06-06-2023

Service in de winkel in Utrecht door (*) is professioneel en daarnaast heel vriendelijk.
De prijs is bovendien ook beter dan bij alle grote concurrenten.
Bedankt voor de hulp, aanrader!

Heizenberg 06-06-2023

Wij zijn super geholpen bij Hello tv Groningen.
Vriendelijk en verstand van zaken.

Patrick - Den Haag 06-06-2023

(*) stelde zich netjes voor ,dat gebeurd ook niet altijd door een monteur,
hij is 2 uurtjes bezig geweest om mijn LG 77 inch aan de muur op te hangen,
dit deed hij heel nauwkeurig en precies hij is heel klantvriendelijk en heeft een fijne babbel