HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Abdelhamid 22-10-2022

De medewerker die me heeft geholpen kon al mijn vragen goed en duidelijk beantwoorden en heeft me goed advies gegeven.

Otto 22-10-2022

Vriendelijk personeel en zij nemen de tijd voor je. Eerder deze maand heb ik een TV bij winkel gekocht en nu dus een Samsung soundbar. Ben hier uiterst tevreden over, maar toch heb ik een punt van kritiek:
Deze soundbar bestaat uit een basbox en de soundbar. ik heb deze laten plaatsen en aansluiten door een medewerker maar ik moest hier 100.00 euro voor betalen. 60 euro voor de soundbar en 40 euro voor de basbox. Voor de basbox kreeg ik 35 euro korting. Ik ben van mening dat de soundbar en basbox een artikel is, het zit ook in een doos, en dat je voor het installeren dus, maar een keer 60 euro voor hoeft te betalen. Hier ben ik wel teleurgesteld over.

Van den Berg 22-10-2022

Hele fijne winkel ruime keuze en vriendelijk personeel de levering was precies zoals gepland

Miranda 22-10-2022

Wat een goede service. 's Avonds op de site via de chat besteld en vanmorgen vanaf 10.00 uur konden wij hem ophalen in filiaal Zoeterwoude.
Zowel via de chat als in de winkel vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en ook kregen we korting op de televisie en de extra garantie. Hello TV is zeker een aanrader.

Henk Hartman 22-10-2022

Duidelijke site, enorm fijn geholpen via de chat. Mooie aanbiedingsprijs en snel verstuurd

Leonie van Leeuwen 22-10-2022

De tv voor in de woonkamer hier gekocht dus toen er een nieuwe tv voor de slaapkamer moest komen ben ik direct naar Hello tv gegaan en daar heb ik absoluut geen spijt van. Deskundig advies en we zijn uitermate vriendelijk geholpen. Absolute aanrader!

Hester 22-10-2022

Vriendelijk en goed geholpen. Volledige informatie. Fijn meegedacht. Voldoende keus.

Bjurn krijgt van ons een dikke tien!!! 22-10-2022

Bjurn krijgt van ons een dikke tien!!! Hij heeft ons heel goed geholpen. Heel vriendelijk, legt alles goed uit en neemt echt de tijd voor je. Verder tijdens het wachten een lekker bakkie koffie gekregen. Overigens is Daan en de rest van het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Voor audio en tv is Hello tv echt een aanrader.

Margo 22-10-2022

Super fijn geholpen in de winkel in Naarden. Goed informatie over de mogelijkheden gekregen.

g velthuizen 22-10-2022

een tip gekregen van mijn schoonzus.
wij zijn uitstekend geholpen door een winkel medewerker,een lekker bakje koffie.
wat wil je nog meer

van der Stoop 22-10-2022

van der Stoop 22-10-2022

Snelle en nette reactie op vragen die je via de chat vraagt. Daarna kun je een deal aanvragen en gelijk daarna een order laten maken.. echt super handig.

Mariëlle 22-10-2022

Vriendelijk personeel, niet opdringerig tenminste! De tv die wij in eerste instantie wilde was verkeerd geprijsd, dit is heel netjes opgelost! Top service!

paul 22-10-2022

ik wist al welk toestel ik wilde hebben,dus dit was een gevalletje dozen schuiven. de verkoper was vriendelijk en behulpzaam

Wouter 22-10-2022

Goed geholpen met duidelijke uitleg in de winkel, en verschillen gezien tussen de ‘jaren’ van de tv’s

AlexT 22-10-2022

Online al kontakt gehad met Hello tv. Prima service, goed advies en scherpe aanbieding via mail.
Uiteindelijk naar de winkel in Groningen geweest om de tv te bekijken en wat meer hulp te krijgen in het maken van een keuze. Geholpen door Chris R. Kundig en eerlijk advies en uiteindelijk een mooie aanbieding gekregen. Geen verkooppraatjes en er werd geluisterd naar onze wensen. Aanrader.
De tv moet nog geleverd worden maar de service in de winkel was in ieder geval al erg goed.

F 22-10-2022

Ik werd heel goed geholpen door een professionele medewerkers bij de vestiging van Rotterdam.

J 22-10-2022

De klantenservice staat bij HelloTV echt centraal. Ontzettend vriendelijk personeel en mooie prijzen. Ik ben heel fijn en geduldig geholpen door Jari voor de aankoop van mijn nieuwe tv en soundbar! Ik kan iedereen HelloTV aanbevelen en ik dit is dan ook mijn vaste winkel voor tv en audio!

Melissa 22-10-2022

Ik heb voor Hello tv gekozen omdat ik dacht hier het beste geïnformeerd te kunnen worden voor een nieuwe televisie. Vriendelijke verkoper met verstand van zaken. Televisies werden naast elkaar gezet zodat het fijn kijken was welke tv mijn voorkeur had. Tevreden met een tv naar huis gegaan. Verkoper plaatste de tv in mijn auto, top service. Ik zal Hello tv Groningen aanraden!

Kees 22-10-2022

Mooie overzichtelijke winkel en het belangrijkste je krijgt een eerlijk advies ook wanneer een tv niet de duurste tv is die je kiest.

michael lens 22-10-2022

goed geholpen , goede service word met je mee gedachten en de wensen van de klant worden besproken en hier de beste oplossing bedacht

Robin timmermanns 22-10-2022

Goeie vriendelijke bezorger , zijn goed geholpen hele goede service netjes gebeld dat hij er bijna was, zijn er blij mee

Piet Willems 22-10-2022

Ondanks de redelijke drukte zijn we snel geholpen. De verkoper M**** nam alle tijd voor ons, en liet ons de verschillende apparaten zien en horen.
Ook werd na de aankoop de redelijk zware doos door hem naar onze auto gebracht.
Top geholpen !

Ton 22-10-2022

Zeer vriendelijke mensen met enorm veel kennis van de apparatuur die ze verkopen, vakmensen!!!
Geven zeer goed advies, ze kijken naar wat je wil en zoeken dan in overleg met jou naar een geschikt toestel.
Ze kijken dan niet naar de prijs, prijzen net zo goed een veel goedkoper apparaat aan als wat jij in gedachten heb gehad.
Zo zie je dat duurkoop niet altijd goedkoop hoeft te zijn.
Zeer te vreden over de service,

Jenny Ketelaar 22-10-2022

Via mijn broer die me tipte over Hello TV op jullie site terechtgekomen. Was blij om te zien hoe zulke toegankelijke prijzen er worden gehanteerd en buiten dat , er wordt adequaat en snel gereageerd op vragen mbt bestellingen of vragen over installatie etc. Dus nadat we hadden besloten een TV aan te schaffen die fantastisch is hebben we er een soundbar bijgekocht met een super aanbieding van jullie kant. Nogmaals dank voor de snelle service en vriendelijke benadering. mvg Jenny Ketelaar