HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kali 03-07-2021

Heel erg tevreden! Aardige medewerkers en behulpzaam.
Service is uitstekend! Voor mij geen minpunten en daarom geef ik ze een dikke 10!

Appie 03-07-2021

Vriendelijk behulpzaam en netjes mooie winkel goede service personeel heel aardig en behulpzaam uitleg is goed en duidelijk.

Marco 03-07-2021

Goed geholpen door een aardige en kundige medewerker. Zal in de toekomst zeker terugkeren voor meer aankopen.

Marijke 03-07-2021

Top levering en geduldige aardige meneer die geweest is en alles heeft uitgelegd.

3 7 2021 03-07-2021

Geweldig wat een service .Ik was van plan een andere TV te kopen maar door Thijs uit Eindhoven die mij te woord stond via de live chat die me geweldig geholpen heeft met technische instructies .Daarna via Samsung alles opgelost op Zaterdag
Heel veel dank Thijs en platte TV natuurlijk .

Erwin 03-07-2021

Snelle montage, netjes gewerkt door ***. Gaf perfecte uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden.
Duidelijke instructie over de oneindige mogelijkheden van onze nieuwe televisie. Top!!

Kosterman 02-07-2021

Geweldig. Zeer goed meedenkend. Perfecte service en goede communicatie. Alles goed geïnstalleerd.

Jeroen 02-07-2021

Fijne winkel goed geholpen met juiste informatie
Geen onzin verhalen .
Kan iedereen aanbevelen daar een tv te kopen .

Peter &Tina 02-07-2021

Na vele weken van zoeken en vergelijken kwamen wij bij platte tv uit.
Na het lezen van verschillende reviews wilde wij toch eens daar in Amsterdam Zuid gaan kijken.
Eenmaal daar aangekomen werden wij vriendelijk en toch met nette afstand i.v.m. de corona regels welkom geheten, kopje koffie zei de vriendelijk gastvrouw en dat was een verademing bij al die andere winkels waar we geweest waren.
Bij het zien van de vele tv's werden wij het spoor bijster, echter een jongeman genaamd Devon kwam ons redden en vroeg meteen, wat wilt u beide?
Mijn vrouw had immers andere wensen als ik.
Na deze aangehoord te hebben is hij professioneel op zoek gegaan en ja hij vond waar wij al tijden naar op zoek waren.
Maar toen kwam het, wij zijn a-technisch en hadden hulp nodig bij zowel de aansluiting en instelling als onze Onkyo.
Geen probleem zei de jonge verkoper, als Danny K. het niet kan, kan niemand het.
En ja, vandaag kwam de beroemde Danny K. en ja we waren sceptisch omdat er al zoveel mensen geprobeerd hadden om goed geluid in ons systeem te krijgen.
Nou, de kanjer, mag ik nu wel zeggen, stopte niet tot mijn vrouw en ik blij zaten te kijken en te luisteren naar het beeld en geluid.
Eindeloos geduld had hij met ons, wel 3x alles uitgelegd.
ik weet dat dit een lange review is maar ik wilde dit toch even allemaal melden.
Beste mensen van Platte Tv super bedankt voor de hulp, vriendelijkheid en expertise!
Vanavond kijken we Avatar!
P.S. misschien wil Danny K. onze buurman worden 😊

Johan 02-07-2021

De TV is geïnstalleerd door een kerel D. 👍met passie voor zijn vak, en heeft de TV dermate afgesteld op top niveau, winst voor Platte TV

Blezer Montage 02-07-2021

Zeer goede en snelle service. Denken met je mee en dragen oplossingen aan.
Gewoon top.

Stef 02-07-2021

Goede uitleg in de winkel
En de installateur Danny k was top nam de tijd en heeft goed advies gegeven hoe de tv moest hangen

Peter 02-07-2021

In de fraaie winkel in Zoeterwoude kom je al ogen tekort aan de mooie televisiebeelden, de een nog mooier dan de ander. Een medewerker komt snel vragen of hij kan helpen en je wordt keurig te woord gestaan. Er is ruime keuze uit goede, hoogwaardige producten. Vervolgens wordt de koop gesloten tegen een zéér scherpe prijs en wordt een acceptabele inruilprijs voor ons huidige apparaat gegeven. Kortom, niets staat een volgende aankoop bij deze winkel in de weg.

Henk 02-07-2021

Prima geholpen door verkoper in de winkel in Zoeterwoude. Goed advies gekregen. Er werd ruim tijd genomen om ons de verschillende tv’s en soundbar’s te demonstreren en de verschillen uit te leggen en te laten zien en horen. Ook nog een leuke korting gekregen.

Frank 02-07-2021

Zowel goed geholpen bij het bedtelproces via de chat als bij het afhalen in de winkel. Vlot en vaardig!

Pim 02-07-2021

Heel goed geholpen. Fijn om in de buurt producten te kunnen bekijken en vergelijken. Verkoper had duidelijk heel veel verstand van zaken. Fysieke winkel met (scherpe) internet prijzen. Top!

Pim 02-07-2021

Wederom goede en betrokken advisering. Zijn duidelijk zelf liefhebbers en weten waar ze het over hebben. En als het product alsnog niet goed bevalt, niet moeilijk doen, maar meedenken over beste oplossing.

Michael Giele 02-07-2021

Er is ruimschoots de tijd genomen om mij te helpen met het kiezen van een multiroom systeem.

Dit is iets dat ik mis tegenwoordig in andere winkelketens, de persoonlijke hulp met een voor de klant passend advies.
Officiële reactie van HelloTV 02-07-2021

Beste Michael,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zich zo gehoord voelt in onze winkels. We denken natuurlijk graag met u mee en zijn pas tevreden als u dat ook bent. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe multi-room systeem en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Bob rombach 02-07-2021

Ik ben onwijs snel, doch rustig genoeg, en uitstekend geholpen! Daarvoor wil ik xxxxx van de reparatie afdeling meer dan hartelijk bedanken!

Jeroen 02-07-2021

Goed geholpen en voorgelicht. We hadden een voorkeur en verkoper heeft ons toch uitgebreider voorgelicht dan nodig was. Verkoper had ruim tijd voor ons. Prettige koop ervaring.

Gerrit 02-07-2021

Geholpen door XXX. Hij is heel vriendelijk en neemt de tijd om alles rustig en duidelijk uit te leggen. Product gereserveerd ivm weinig voorraad. Volgende dag opgehaald in de winkel en netjes geholpen met inladen.

Hans 02-07-2021

Ik ben super geholpen door het personeel. Vriendelijk en opgewekt. Nuttige advisering en goede aftersales service.

G Polak 02-07-2021

Goed benaderd en keurig personeel .
Netjes en beleefd .
We gaan zeker terug naar deze winkel

Karan 02-07-2021

Geweldig geholpen in de winkel door een medewerker. Prima geadviseerd na een paar opties te hebben bekeken hebben we uiteindelijk een keuze gemaakt. Bezorgen en ophangen a/d muur.
Optijd geleverd en netjes opgehangen geen probleem gehad. Beste mensen van Plattetv bedankt. Top werk geleverd.

Karan Ramlal 02-07-2021

Prima geholpen, samen hebben wij gekeken naar wat ik wil, de grote en de mogelijkheden, kwaliteit van beeld en geluid. Kwamen wij uit bij Sony de nieuwste type van 2021.