HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Anthony Wolter 07-11-2023

TV haperde steeds tijdens eerste contact zou een mail komen om een afspraak te maken met de monteur. Daarna hebben we niks meer gehoord. In de tussentijd weer de tv gereset bleek het goed te doen tot maandagavond deze week na een periode van 2maanden gaf de tv het helemaal op. Weer contact gehad zouden mail krijgen om afspraak te maken met de monteur. Deze is gekomen 7-11 zou de monteur langskomen. We zouden een leentv krijgen. Deze is op vrijdag nog niet geleverd. We zitten nu al 5 dagen zonder tv. De leentv zou spoorloos zijn verdwenen met verzending.

De service van a-Z die ze garanderen is waardeloos. Ik wacht tot zondag als er dan geen tv is gekomen dan eis ik al het geld terug!

Vandaag zaterdag en nog geen track en trace na een lange chat niks verder dan doortrapte leugens als ik hellotv moet geloven zijn ze al 2 leentoestellen kwijtgeraakt.

We hebben geld terug geëist maar ze houden vol dat ze alles volgens het wetboek doen.

Jacqueline 07-11-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn goed geholpen en geadviseerd.
We kwamen eigenlijk voor een andere tv , maar naar aanleiding van het advies hebben we toch voor een ander merk gekozen.

Eline 07-11-2023

Ik heb de winkel een tv gekocht die de volgende dag geleverd zou worden. Het toestel stond een dag later niet meer beschikbaar in het verzendmagazijn waardoor mijn tv niet geleverd is. Ze zouden met mij contact opnemen, dit is niet gebeurd. Ik kan ze telefonisch ook niet bereiken. Ik baal hier onwijs van omdat ik speciaal was thuis gebleven en nu nog steeds zonder tv zit. Slechte service!!

Helen 07-11-2023

Ik had op de website van Hello tv een mooie tv gezien maar wilde deze ook in het echt zien in de winkel in Eindhoven. Daar ben ik heel vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd alle tijd voor me genomen. Ben heel blij dat ik naar Hello tv ben gegaan.

David de Wit 07-11-2023

Wij zijn vandaag voor het eerst bij Hello TV geweest en super geholpen door (*) met als resultaat een nieuwe LG 65QNED826RE (2023) en Denon DHT-S416 soundbar.

Echt super geholpen.

Michael de Jong 07-11-2023

Heel deskundig geholpen in deze mooie zaak! Diverse televisies goed kunnen bekijken.

Ed 07-11-2023

De winkel ademt rust en volop overzicht. Het personeel dat ons hielp was vlot en eerlijk. Bovendien een stuk vlotter en minder “vaste verkoop praatje” waar we tegen aanliepen bij de grote ketens. Een fijne ervaring dus.

Dave Zegelink 07-11-2023

Vorig jaar december een sony tv gekocht gaf vanochtend 04-11-2023 een storing aan .
De tv kon niet meer aan rood knipperend lampje
Gelijk gebeld en in de middag kon ik de tv omruilen voor een andere sony tv .
Super geholpen echt super blij mee .
Ga zo door met deze service .

Harrie en Andrea 07-11-2023

Vlot, correct, nuchter en geen poespas... keurig nette winkel, en correcte info

Aad Boverhuis 07-11-2023

Na wat rond gekeken hebben werden wij keurig geholpen door (*) gaf goede en duidelijke uitleg dus zeer tevreden

Wessel 07-11-2023

Goed en netjes geholpen in Den Bosch, helaas was de televisie die ik van te voren op basis van ervaringen in mijn directe omgeving uitverkocht. Uiteindelijk voor het nieuwe model gegaan en mede door de pre- blackfriday korting toch redelijk dicht bij de prijs van het oude model uitgekomen.

Marc 07-11-2023

Wederom super geholpen in Utrecht. Nu voor aanschaf tv.
Alle tijd genomen en goed meegedacht!

Michel 07-11-2023

We gingen eigenlijk voor een andere tv maar deze bleek vandaag niet leverbaar, hij kon op maandag geleverd worden. Dit wilde we niet en we zouden naar Den Bosch kunnen waardoor we 1 uur extra onderweg waren. Ook dit lag niet echt in de planning waarop de verkoper ons tegemoet kwam en ons een beter aangeschreven tv met een leuke korting aanbood, hierop zijn we akkoord gegaan. Het klopt natuurlijk niet dat als er op de site staat dat een bepaalde tv vandaag leverbaar is bij 12 winkels waaronder die van Eindhoven dat ik dan of tot maandag moet wachten of naar Den Bosch moet rijden. Vandaar die 8 de uiteindelijke oplossing is wel een pluim waard.

Donald 07-11-2023

Dit was mijn eerste contact en aankoop bij hellotv (amsterdam). Mooie ruime zaak.
Na wat speurwerk op de site en online vlot een offerte en interessant inruilvoorstel gekregen, naar de winkel gefietst bij mij in de buurt. Ter plekke enkele soundbars van mijn voorkeur beluisterd en goed geadviseerd door de verkoper. Met name de inruilmogelijkheid van mijn oude AV versterker gaf de doorslag. Ik vind dit een prima regeling. Minpuntje vond ik de serviceplusregeling waarover nog geen letter op papier staat/stond. Wel genomen a 37.50 jaar extra garantie en omruil voor nieuw. Wij sturen hem op zodra gereed…Even afwachten dus.

Marcel van der Louw 07-11-2023

Wij zijn ontzettend goed en deskundig geholpen door (*) van Hello TV Utrecht.
Hij nam ontzettend veel tijd voor ons, bijna 3 uur om ons te helpen in het maken van de juiste keuze voor de TV en soundsysteem.

Gerrit Zeilstra 07-11-2023

Pro actief denken ook meedenken wat goed is voor de klant, de tijd nemen voor de klant, goede uitleg.

Gabriëlle 07-11-2023

Een nette winkel, ruime keus.
Werden vriendelijk begroet bij binnenkomst. Er werd vriendelijk maar zeker niet opdringerig gevraagd of hij ons ergens bij konden helpen. We keken eerst wat rond en daarna kwam hij helpen. Had goed en duidelijk advies. Hij luisterde naar onze wensen. Hij gaf verschillende opties. We zijn heel tevreden en geslaagd!
En 9 ipv 10 omdat de koffie hoek wat netter mag en de koffie kopjes opruimen en de winkel.

Ans Reijven 07-11-2023

Zeer duidelijke uitleg , en ontzettend vriendelijke, jonge man heeft ons geholpen, dank zei hem werd er veel, duidelijk

Erwin 07-11-2023

Gekozen voor HelloTV vanwege de deskundigheid en prima hulp bij het bepalen van de tv. Je merkt aan alles dat ze daarin gespecialiseerd zijn. Er wordt geluisterd naar wat wij belangrijk vinden en het advies is daarop afgestemd.

hello tv - een uitstekend adres voor je aankoop! 07-11-2023

Duidelijk en overzichtelijke website; personeel zeer deskundig en niet opdringerig - erg vriendelijk en zeer behulpzaam!

Mike 07-11-2023

In de winkel van Hello TV in Nijmegen ben ik uitstekend geholpen. In eerste instantie had ik zelf een televisie gezien, maar na deskundig advies en duidelijke uitleg is mijn keuze uitgekomen op een ander model die mijns inziens ook meer bij mij zal passen. Al met al een uitstekende ervaring.

Keurig afgehandeld 07-11-2023

Keurig geholpen in Groningen. Terwijl ik hem online gekocht had maar nog met enkele vragen zat. Ben ik Keurig en uitgebreid geholpen door de medewerker van de vestiging in Groningen

Rowin van Fessem 07-11-2023

Wij werden fantastisch geholpen door de verkoper, nam nog ruim de tijd terwijl de winkel eigenlijk al gesloten was. Goed advies gekregen en zeer tevreden met de aankoop, zeker aan aanrader!

Hans Goudriaan 07-11-2023

Prachtige winkel parkeergarage
Goed geholpen en uitleg.
Normaal naar Coolblue maar de korting bij dit bedrijf gekocht.

Aart 07-11-2023

Prima geholpen en duidelijke uitleg gehad over de mogelijkheden. Medewerker luisterde goed naar onze wensen met het bijpassende budget. Daarnaast kregen we diverse tips en zijn zeer tevreden naar huis gereden met onze nieuwe NEO Qled TV . Nogmaals bedankt voor de goede service. WE zullen jullie bij onze vrienden aanbevelen.