HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Cor 07-11-2023

Goed geholpen, goede prijsafspraak gemaakt. Er werd ook nog nagedacht over de kabels of die nog van deze tijd waren.
Bezorging kwam eerder dan afgesproken maar dat was op zich niet erg.
Samsung neo qled geluid is niet al te best daar is op bezuinigd het is beter om gelijk ook een redelijke tot goede soundbar over te gaan, beeld is goed.

Van Dijk van Gerven 07-11-2023

Goed en met geduld geholpen om een juiste keuze te maken, attenderen met het verzorgen van bijkomende dingen, kabel, gebruikershandleiding
Etc.

Waldine 07-11-2023

Vrijdag de eerste keer bij Hello tv in Den Bosch geweest, vriendelijk geholpen en er werd tijd genomen voor duidelijke uitleg door (*), Zaterdag Tv gekocht en opnieuw vriendelijk en duidelijke uitleg door (#). Mooie ruime winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel, mijn ervaring was zeker positief.

L colaris 07-11-2023

Zeer vakkundig advies gekregen prijs kwaliteit is ook heel netjes en het laten installeren was ook heel fijn met duidelijk advies van installateur. Aanrader

Pim Berg van den 07-11-2023

Overzichtelijke winkel waardoor vergelijken van diverse opties makkelijk is. Bijzonder vriendelijk geholpen door (*). Heeft kennis van zaken en door zijn uitleg waren wij in staat om een keuze te maken. Die overigens anders was dan het idee dat wij van tevoren hadden.

Theo 07-11-2023

Geweldige service ! zeer vriendelijke medewerkers, heb mijn TV al in huis maar was niet echt tevreden over het beeld , probleem werd snel verholpen en krijg binnenkort een ander type TV ( met bijbetaling ). ik had een Qned en krijg binnenkort een OLED ! ik ben zeer benieuwd !

Casper Looyen 07-11-2023

We hebben de winkel in Amsterdam nav tv reclame gevonden. Parkeren geen enkel probleem en de ontvangst was vriendelijk en correct. Na een lekker kopje koffie werden we al snel geholpen door (*).
Deze enthousiaste jonge dame loodste ons op een prettige manier en met kennis van zaken door het enorme scala van televisies.
Uiteindelijk hebben we onze keuze gemaakt en tijdens de afronding van de koop werd ons helder verteld over garantie, eventuele verzekering etc.
Kortom, onze eerste ervaring met Hello tv was prima en in de toekomst voor herhaling vatbaar.

Edwin 07-11-2023

Goed geholpen, heel klantvriendelijk, ook al kocht ik een 2e hands product. Goede prijs.

Arthur 07-11-2023

Na veel problemen met onze tv en een aantal reparaties later is onze tv door Samsung teruggenomen. Ik was wat sceptisch omdat men niet kon zeggen wat de tegemoetkoming zou zijn ivm branduren en aantal jaren in bezit. Samsung en Hello TV deden absoluut niet moeilijk en we konden omdat we destijds de TV met een actieprijs gekocht hadden nu een tv uitzoeken voor dezelfde aankoopprijs maar dan tegen inkoopprijs. Zodat we een gelijkwaardige tv uit konden zoeken. (*)( Hello TV Nijmegen) heeft ons super geholpen en geadviseerd, van begin tot eind. Elke mail werd binnen no-time beantwoord.
Dus eigenlijk 1 woord... TOP

Philip Pelst 07-11-2023

Ruime en mooi ingerichte winkel in Zoeterwoude ; vriendelijke en deskundige uitleg door (*) ; Sony subwoofer in demo te beluisteren ; lage prijs ; snelle levering - zondagnamiddag besteld en maandagmiddag reeds geleverd.

Top winkel 07-11-2023

Dit is de derde keer dat ik dit jaar een aankoop heb gedaan bij Hello TV, (*) heeft mij weer goed geholpen, ik ben dik tevreden.

Don 07-11-2023

Vestiging Rotterdam.
Mooie, grote winkel met ruime keuze.
Alle uitgestalde TV's zijn keurig op merk gesorteerd met een goede differentiatie op formaat, mogelijkheden en prijsklasse.
(*)is een prima verkoper met gevoel voor de klant.
Een Philips 65OLED808/12 gekocht.
(#), de monteur die bij ons thuis heeft geïnstalleerd, verdient een 10+!
Hij luistert naar de klant, denkt mee, is geduldig en uiterst zorgvuldig.
Chapeau.
Kortom, een super goede ervaring met Hello TV!!

Floor 07-11-2023

Vandaag Philips tv en soundbar gekocht bij Hello TV in Breda . Hele goede en vriendelijke verkoper!! Prima alles uitgelegd. En dat voor een leuke prijs!

D.P 07-11-2023

Great place to buy a TV, all my shortlisted TV's were on display and it made it a lot easier to make a purchase decision.

We bought the LG C3 55" and we were helped by a knowledgeable sales agent that made our decision to purchase in 20 mins. The early store only black Friday discount helped us seal the deal.

HelloTV Amsterdam Branch

Paul Havenaar 07-11-2023

Geweldig assortiment, goede verkoop ondersteuning van mensen die er echt verstand van hebben. De afspraken die gemaakt zijn omtrent de levering werd prompt nagekomen. De man de de bestelling kwam leveren was ook een 100% capabel iemand, met een hele goede kennis van het product en heel hulpvaardig.

J. Eissens Info@EBidee.nl 07-11-2023

In alle rust en met een cappuccino hebben mijn vrouw en ik vakkundig advies gekregen in de winkel in Groningen. Door zijn ruime ervaring waren we er snel uit. Mogelijkheden waar wij niet over hadden nagedacht werden door hem uit de doeken gedaan. Ook kregen we nog een aantal tips met betrekking tot de net door ons aangeschafte Retro apparatuur. Mijn bedoeling was te kopen bij Coolblue maar door het raadplegen van internet kwam mijn vrouw uit bij Hello TV. Een aanbevelenswaardige keuze.

Tom 07-11-2023

Was gewoon een goed advies van iemand met kennis. Goede koffie in de winkel Eindhoven (Ekkersrijt)

Thea 07-11-2023

Zeer goed geholpen door (*) in filiaal Den Bosch. We raden dit zeker aan bij onze vrienden en familie, dikke 10

Emiel1980 07-11-2023

Zowel via de app als de mail werd ik zeer vriendelijk (schriftelijk)te woord gestaan. Duidelijk uitleg over de mogelijkheden om de achter speakers van Samsung te bestellen met een bedenktijd en een offerte via een link per mail. Nu aan het genieten van het geluid.

Philip 07-11-2023

Mooie winkel in Rotterdam. Via de website eerste contact. Ik was opzoek naar een goede prijs en die heb ik hier gekregen na aanvraag op de website. Service is goed. Ik moest even wachten in de winkel voordat ik aan de beurt was, maar toen kreeg ik ook alle uitleg en aandacht op vriendelijke manier. Ze proberen wel van alles erbij te verkopen, maar ook hier kreeg ik korting op.

Vervolgens hebben ze netjes de tv helpen dragen naar de auto. Ik had ook de keuze om deze gratis naar huis te sturen, maar wilde gelijk met mijn nieuwe aanwinst aan de slag!

Kees 07-11-2023

Prima winkel voor het kopen van een TV. Geholpen door een verkoper met veel verstand van TV’s en een prima uitleg gaf over het product.

Rudolf 07-11-2023

Wij waren vandaag in uw zaak om veel technische informatie te halen betreffende een aan te schaffen tv en sound bar. De hoeveelheid duidelijke informatie die wij kregen en de tijd die voor ons genomen werd, op een uiterst vriendelijke wijze bracht ons ertoe gelijk de bestelling te plaatsen. Ook de totale hoeveelheid apparatuur in de winkel met erbij verstrekte informatie gaf ons een goed inzicht in wat wij wilde weten. Gezien het bovenstaande hebben wij er vertrouwen in dat de afwikkeling even goed zal zijn.

Sander 07-11-2023

vriendelijke en duidelijke adviezen en uitleg over de tv!! Mooie winkel waar je kan kiezen tussen nieuwe en 2de handse toestellen met zeer leuke aanbiedingen!!

Anton 07-11-2023

De eerste TV voldeed niet aan onze verwachtingen, de volgende dag terug gegaan en uitleg gegeven wat er in onze ogen beter kon. Het eerder gekochte toestel werd zonder discussie terug genomen. Vervolgens zijn we met de verkoper gaan kijken wat er dan wel een goede optie zou zijn. Na een gedegen advies zijn we met een andere TV naar huis gegaan, deze TV voldeed geheel aan onze verwachtingen. Wij zijn volledig tevreden over de service en klantvriendelijkheid. De volgende TV zal ook van Hello TV komen.

Peters 07-11-2023

Shop is uitgebreid keuze genoeg voor iedereen de medewerker gaf duidelijke uitleg en advies top