HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Theo Van Der Linden 07-11-2023

Heel goed geholpen met de aankoop van een tv
Door de verkoper van hello tv
En kan deze winkel aanbevelen aan andere die naar een tv zoeken

Albert 07-11-2023

Wij zijn op een zondagmiddag naar Eindhoven getogen om te kijken voor een Samsung the Frame. Schijnbaar een rustige middag, dus werden we gelijk geholpen door ()*. Na een korte duidelijke uitleg gekozen voor een 55 inch Samsung the Frame 2023. Ondertussen aan de koffie en onderhandeld over inleveren van een oude tv. Goede prijs gekregen . Zou zeker naar deze winkel terug gaan al is `t alleen maar om de ontspannen sfeer en de professionaliteit van de verkoper (*).
HelloTV 08-11-2023

Hallo Albert,

We zijn blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij HelloTV in Eindhoven. De Samsung The Frame is een fantastische keuze, dus we snappen je enthousiasme. Bedankt voor de positieve feedback en geniet van je nieuwe tv.

Jelske - HelloTV

J Kochar 07-11-2023

Great service, good knowledge of the TV. Very patient. (*) service was top!

H van der Ham 07-11-2023

We zijn naar de winkel in Rotterdam geweest omdat hij voor ons dichtbij was en bij aankomst nette winkel met duidelijke tv hoeken qua merken.
Geduld met ons om de verschillen duidelijk te maken en uiteindelijk blij met onze aankoop wat met de deur betreft letterlijk aan de straat lig zodat je aankoop heel makkelijk de auto in gaat als hij past natuurlijk.

Maarten Fokke 07-11-2023

ik was al een tijdje een keuze van het maken en op zoek naar een Soundbar tijdens het zoeken kwam ik op internet Hello tv advertenties en goede reviews over Hello tv tegen. afgelopen vrijdag was het zover en bezocht ik met een maatje de winkel aan de Bronsstraat in Naarden. wij stapten dfe winkel binnen (echt een mooie zaak met een prachtig aanbod) en belanden op de afdeling inruil en gebruikte artikelen. Daar werden wij ontvangen door ..... die op een professionele wijze mij advies gaf en met een fijne voorstel kwam. even nadenken en zonder dat ik erom vroeg kreeg ik een demo van de Souindbar en was ik onmiddelijk overtuigd. Dus super tevreden over mijn aankoop en de fijne service van Alain. Ook ...... , de technische man daardie de demo gaf en mij uitleg gaf. ik kan niet anders zeggen,dat ik zeer tevreden ben over hello tv. Alain en ...... bedankt! Maarten Fokke

Maarten 01-11-2023

Goede deskundige hulp, scherpe prijs. Vanuit een online vraag naar de winkel in Den Bosch gegaan en van daaruit vlekkeloos verder geholpen! We konden onze uitgezochte tv direct meenemen.

Pieter Buijs 01-11-2023

Niet te evenaren klantvriendelijkheid in de winkel in Groningen; deskundig en met begrip voor de vragen van de klant. Zo ging ik met een andere oplossing de winkel uit, die veel beter blijkt te passen bij onze situatie.

Erik 01-11-2023

Heel goede service,zeer vriendelijk geholpen door **** . Mensen die weten waar ze het over hebben en ook een zeer goede korting gehad. Ik weet wel waar ik mijn Tv’s voortaan haal!

Koos 01-11-2023

Zeer duidelijke uitleg, waardoor ik een goede keus heb kunnen maken. Daarbij een aantrekkelijke prijs. Ga zeker bij mijn volgende aanschaf richting hello tv.

Bert 01-11-2023

Prima service. Hebben tenminste geen haast en helpen uitstekend met alles. Hellotv geeft goede inruil voor je “oude apparaat”. Daarom koop ik bij hun.

Jan 01-11-2023

De shop ziet er netjes en verzorgd uit en alle producten staan goed opgesteld zodat je deze goed kunt bekijken. Ook de koffie smaakt goed daar en de vriendelijkheid van de mensen die daar werken. Je krijgt goede uitleg en als je nog vragen hebt, krijg je daar een goed antwoord op. Verder hebben de mensen daar verstand van zaken en weten waar ze het over hebben. Ook fijn is het parkeren daar in Groningen, pal voor de deur zonder dat je er voor moet betalen. Als je iets hebt aangeschaft, helpen ze je om alles naar de auto te brengen, dat is gewoon een goede service wat je niet overal tegen komt. Conclusie, een aanrader deze zaak.

Mike 01-11-2023

Goede service en vriendelijke assistent op de app, duidelijk en eerlijk.
En zeer snelle levering van het product.

Hans van den Hurk 01-11-2023

Niet opdringerig en zeer deskundig
Hij kon er ok met argumenten nog een verzekering uitleggen. En verkopen😀

GerardP 31-10-2023

Snel, vakkundig en vriendelijke begeleiding bij de aanschaf van een soundbar. Winkel heeft veel showroom modelen en een ruime voorraad.

Merijn 31-10-2023

Keurig en vriendelijk geholpen aan een nieuw toestel in de fysieke winkel in Breda! Denkt mee en komt ook met alternatieven. Prettige ervaring en een aanrader.

j de boer 31-10-2023

Vriendelijk en behulpzaam. Apparaat voldoet aan de verwachtingen.Redelijk vlotte levering.
Aanbevelingswaardig

Barbara Otten 31-10-2023

Mooi ruimte ,zoveel keuzes van soorten maten van tv .
De Personeel van Hello tv winkel met veel geduld aan ons uitgelegd en laten zien wat het verschil waren .
Ze hebben ook verstand van zaken van tv met inhoud .
Rustig gratis kop thee, koffie en of glas water kunnen we rustig nadenken en gekozen .
Ze hebben ook grote opslag ruimte om op te bergen van gekozen tv .

Hans 31-10-2023

Ik kom hier al jaren, juist omdat je hier alle TV van alle merken goed met elkaar kan vergelijken in een ruim opgezette winkel. De verkoper in Utrecht gaf eerlijk advies en nam alle tijd. Er werd me niks opgedrongen, ook werd er niet toegepraat naar een duurder model zoals zo vaak het geval is. Hij wist goed de verschillen tussen de verschillende types en merken uit te leggen. Bij andere winkels weet ik vaak zelf al meer van de TV die ik wil bekijken dan de verkoper. Hier was dat duidelijk niet het geval. Uiteindelijk met een prachtige LG tv naar buiten gelopen en ook nog met een mooie korting. Het was weer een hele goede ervaring! Ik geef eigenlijk nooit een 10, maar ik kan simpelweg niks bedenken om punten aftrek te trekken.

Nick 31-10-2023

Tijdens het bezoek zijn duidelijk de voor- en nadelen van de verschillende merken televisies/soundsystems benoemt. Er is veel tijd genomen om ons te helpen bij de keuze voor de voor ons bestemde televisie/soundsystem.

Thomas 31-10-2023

Aardige en vakkundige verkopers in Duiven, ook naderhand toen ik belde voor een vraag mbt levering snel en heldere reactie top!

Hans 30-10-2023

Hellotv heeft op de website scherpe prijzen en met zijn inruilactie kan je nog extra korting krijgen. Na contact kreeg ik een goed alternatief op de door mijn uitgezochte tv. Levering ging volgens afspraak, al met al zeer tevreden.

F. Mooij 30-10-2023

Vandaag in jullie winkel geweest en werd daar geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper.
Hij wist waarover hij sprak en heeft mij uitstekend geholpen.

Pierre 30-10-2023

Mooie winkel, prima advies, vriendelijke mensen. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Prima assortiment.

D. Duygu 30-10-2023

RH heeft ons erg vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een nieuwe TV.
Ook heeft hij ons met alle eerlijkheid geholpen met de juiste tv kiezen in Duiven.

Jaap 30-10-2023

De heldere website met aantrekkelijke prijzen en kortings- en inruilmogelijkheden brachten mij online bij Hello TV. Na een serieus aanbod ging ik met in te ruilen tv naar de shop in Groningen. Een ruime en overzichtelijk ingerichte winkel met goede koffie. Ik werd erg vriendelijk en deskundig geholpen door M.. Er was alle tijd om vier interessante toestellen naast elkaar te zien en met verschillende scènes te vergelijken. Zo uiteindelijk in alle rust tot een erg goede keuze gekomen. Nu een week later nog steeds erg tevreden.