HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johannes 24-09-2020

Top service en alles goed werkend geinstalleerd inclusief bestaande audio systeem.

J.Derks 24-09-2020

Na een zeer fijne aankoop van een samsung 4k tv 2 jaar geleden besloten om ook een 2e tv bij plattetv te kopen. Uitstekende service en eerlijke, vriendelijke verkopers staan je te woord en bieden tv's voor zeer scherpe prijzen aan, wordt gratis thuisbezorgd en voor een scherpe prijs extra 100% garantie erbij gekocht. Dik tevreden over deze winkel en heb ook geen intresse in andere aanbieders.

Daphne Lange 24-09-2020

Top winkel en service.
Het is dat ik niet elke week een nieuwe televisie nodig heb want anders zagen ze me wel heel vaak.

Bij binnenkomst voelden we ons al speciaal.
Wat een luxe winkel. Totaal niet schreeuwerig zoals sommige andere zaken.

We werden geholpen door een vriendelijke verkoper met al 16 jaar ervaring (vertelde hij) en we kregen goede informatie en waarom we wel of niet voor een bepaalde televisie of scherm zouden moeten kiezen. Ideaal als je er zelf ongeveer nul verstand van hebt.

We liepen spontaan binnen en zijn met een prachtige tv de deur uit gegaan! Of ja. Met de factuur, want de televisie is netjes afgeleverd en geïnstalleerd! Nog zoiets fijns.

Dus wil je een nieuwe televisie; ga langs bij de PlatteTV winkel (in Nijmegen).

Wij gaan lekker bankhangen en vaak genieten van ons mooie exemplaar!

Bedankt voor de TOP service.

Groetjes
Daphne
Officiële reactie van HelloTV 24-09-2020

Hallo Daphne,

Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat jullie je speciaal voelden in onze winkel en dat onze collega's erin zijn geslaagd om jullie van een advies te voorzien die erin resulteerde dat jullie een nieuwe TV hebben gekocht. We veel fijne uurtjes bankhangen gewenst en hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Familie Paans 24-09-2020

We zijn geweldig geholpen door Andre in Groningen. Niks geen flauwe verkooppraatjes, maar iemand die verstand van zaken heeft! Een advies waar we wat aan hadden!

Constantijn 24-09-2020

Ik kwam zonder verwachtingen naar deze winkel omdat ik dacht dat het een goedkope discounter was. Het kennisniveau van verkoopmedewerker T in Eindhoven was geweldig en heeft mij overtuigd de aankoop daar te doen. Ook de installatie door Boyd was briljant, een hele jonge vent maar hij wist precies wat er moest gebeuren en was uiterst klantvriendelijk. Een warme aanbeveling deze winkel.

Frans 24-09-2020

Eerst georiënteerd op de goede website. Bezoek gebracht aan de winkel in Zoeterwoude waar wij uitstekend werden geholpen in een ruim opgezette winkel met volop keuze. Persoonlijke benadering als zeer prettig ervaren. Binnen 5 dagen geleverd en vakkundig geïnstalleerd met goede uitleg. Kortom een zeer prettige ervaring met Platte TV!!

Sander 24-09-2020

Ik was op zoek naar een nieuw surround systeem, ik kon mijn wensen goed bij deze winkel neer leggen en er werd goed geluisterd en een goed advies gegeven voor de situatie. overigens werd dit gedaan met veel kennis en enthousiasme.

Ik ben goed geholpen hier en er wordt ook goed de tijd genomen voor je.

joop 23-09-2020

dit is tv nummer 2 bij platte tv nijmegen we zijn deze keer geholpen
door daniel ook weer klasse !!!!!!! voor ons is er maar een winkel
platte tv nijmegen

Leili 23-09-2020

- Professioneel en deskundig
- Uitgebreide informatie en nam tijd zonder haast
- Zeer goed werd ik geholpen met specifieke eisen, wensen en verwachtingen dat ik had.
- Hij was echt up to date, geduldig en zeer aardig.

R.agus 23-09-2020

Naar mijn zoektocht voor een nieuwe tv ben ik bij platte tv gekomen. Het mooie ervan dat er twee winkels vlakbij mij in de regio zijn. ik ben naar het filiaal in arnhem gegaan.
Leuke winkel om binnen te lopen als je opzoek ben naar een tv, jehebt zoveel keus.
Gelukkig werden we geholpen door een vriendelijke en aardige verkoper (XX).
Hij hielp ons bij het maken van een goede keus,wat aan onze wensen voldoen.

Meijer 23-09-2020

Wij zijn super goed geholpen door XX zowel met het advies voor de juiste tv en soundbar die passen bij onze wensen als in het after sales traject waarin wij nog een aantal vragen hadden

Dick Roele 23-09-2020

We dachten dat BOSE TV hier was, maar klopte niet, werden keurig geholpen en er werd ons gewezen om even in de winket te gaan kijken, wat een keuze in TV's en onder geweldig advies gingen we toch, zonder dat het de bedoeling was met een prachtige TV naar huis. Top.

Rjw 23-09-2020

Nemen echt de tijd voor je, zoeken alles uit.
Super uitleg!
En Ze zijn eerlijk

Jan Hendriks 23-09-2020

Ik mocht de tv die ik gekocht had omruilen voor een andere omdat hij mij tegen viel .
Zonder gedoe keurig geholpen. Top service

Ludo 23-09-2020

Wij waren zojuist in winkel Utrecht. Super mooie TV gekocht (‘The Frame’ van Samsung) en prima geholpen door de medewerker van PlatteTV. Wij kregen een kop koffie en kregen ook rustig de tijd om na te denken over onze beslissing nadat wij onze vragen hadden gesteld. Helaas deed de airco het niet dus het was best heet binnen, maar prima service gehad!

Cheryl Veldkamp 23-09-2020

We zijn in de winkel in Utrecht geweest en super fijn geholpen. Goede adviezen gehad, je merkte dat de verkoper er al lang werkte en veel verstand ervan had. De televisie wordt morgen al geleverd, dat is goed geregeld! Wij raden het zeker aan om hier een TV te kopen!!

Marjo 23-09-2020

Eerst via de site het betreffende product bekeken en vergeleken. Daarna via een medewerker van de klantenservice een mooie prijs kunnen afspreken en gekeken in welk filiaal het product op voorraad was. In het betreffende filiaal (Eindhoven) goed geholpen. Goede service, advies en vriendelijke medewerker (s). Je wordt hier goed geholpen.

hermam baartman 23-09-2020

winkel verzorg uitstraaling
veel merken /prijs
heel vriendelijk /zoeken alles uit en op geen moeite
goede advies

Herman de Graaff 23-09-2020

Omdat we via internet aangegeven hebben dat we een televisie in wilde ruilen en PlatteTV een redelijk bedrag biedt voor onze oude tv 46pfl8505 zijn we op woensdagmorgen naar PlatteTV in Nijmegen gegaan.
Bij aankomst worden wij te woord gestaan door een jonge man met een bril die ons heel vriendelijk vroeg of wij een kopje koffie wilde. Nou dat gaat er wel in. En voor mij even de gelegenheid om in de winkel even rond te lopen. Ik vind de hoek waar de tv staat die we willen kopen 58PUS8505, alleen formaat 50", maar dan kun je de kleuren zien. De verkoper komt naar ons toe en vraagt ons waar het om gaat. Wij vertellen het verhaal en hij gaat ons een goed verhaal vertellen over de mogelijkheden. Wij zien ook er een televisie naast staan, een OLED scherm, wat een kleuren! De verkoper heeft ons enthousiasme in de gaten en doet het voorstel om te kijken wat dit voor ons zou betekenen. Het voorstel valt bij ons in goede aarde, het verschil tussen de beelden is enorm. We besluiten dat dit het waard is. Hij moet geplaatst worden, verzekering voor 3 jaar erbij, super hdmi kabel, reinigingsset, bliksembeveiliging. Alle adviezen worden geaccepteerd omdat de uitleg helder en duidelijk is. We hebben er samen en heel goed gevoel over, de fijne ontvangst en de goede uitleg. Een geslaagde morgen.

Rob 23-09-2020

Na aanvankelijk een aantal administratieve foutjes, (geen ordernummer) en na verschillende email- en chatgesprekken, is mijn bestelling eindelijk geleverd. Dat had beter gekund.
Maar, de contacten waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Deels lag het probleem overigens ook bij de zeer slechte leverbaarheid van mijn bestelling (Sonos Arc). Toen mijn bestelling echter administratief goed in het systeem stond, ging het razendsnel. Bestelling in de winkel in Breda opgehaald en daar een zeer behulpzame medewerker. Alles tot in de auto meegedragen. Samengevat, administratief kon het beter, maar de vriendelijkheid was prima op orde.

Sebastiaan DR 23-09-2020

Vriendelijke en kundige geholpen voor mijn nieuwe televisie in het filiaal in Utrecht. Zeer mooie aanbieding voor een prachtige televisie.

Bart 23-09-2020

Erg fijn en vooral eerlijk geholpen door Thomas. Hij begrijp goed de wensen van de klant en kan daar gelijk op anticiperen.

Tot een volgende aankoop!

H.de Graaf 23-09-2020

Super geholpen en een philips oled tv gekocht goed advies mee denken over nieuwe kabels. Ik heb de tv bij platte tv in Doetinchem gekocht men hielp ook mee de tv in de auto te zetten

Svdb 23-09-2020

Ruim assortiment, snelle levering, goede service en hele nette prijzen! Zal zeker vaker aankopen doen bij platte tv

Debora 23-09-2020

Wij zijn in de winkel in Utrecht geweest omdat wij op zoek waren naar een nieuwe Televisie. De winkel is mooi ruim opgezet. Wij werden al vrij vlot geholpen door een medewerker aldaar. Daar wij interesse hadden in een Samsung Frame tv kon hij al snel de verschillende functies (van televisie naar schilderij modus) laten zien. Wij zijn erg tevreden over deze winkel. Het is een ruim opgezette winkel maar niet massaal, en daar houden wij ook niet van. De televisie kan volgende week al geleverd worden, dat is sneller dan verwacht, dus een dik pluspunt. Ook nemen zij de oude tv weer mee retour waarop wij ook nog een mooie inruilkorting hebben gekregen. De televisie moeten wij nog ontvangen maar tot nu toe zeer tevreden over Platte TV.