HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Manon 25-01-2023

Nette winkel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vele malen beter dan de concurrent.

Khalid 25-01-2023

Zeer duidelijk en neemt de tijd voor de klant zoals het hoort, top service!

vW 25-01-2023

Prima zaak, prettige communicatie. Eerdere ervaringen ook prima, duidelijke site en advies en levering uitstekend!

R. de Vries 25-01-2023

Kopen en afleveren alsmede instaleren geen probleem en geschiede vakkundig, ook de na service tot op heden geen enkel probleem

Carel de Bruijn 25-01-2023

Vanochtend volgens afspraak mijn oude tv opgehaald. Helemaal top. Een dag later dan de bezorging van mijn nieuwe tv. Jammer dat Postnl hem niet meenam maar perfect door jullie opgelost.

Patrick 25-01-2023

Ik heb op aanraden van een kennis deze winkel vorige week bezocht en ben perfect geholpen tijdens mij oriëntatie voor een nieuwe TV. Het was geen probleem om alle informatie even te laten bezinken en gisteravond ben ik dan teruggegaan met mijn 'short-list' en ook nu was er alle rust en tijd om mij te helpen de juiste keuze te maken. Wel een andere medewerker gesproken, maar even vakkundig en ik heb echt het gevoel dat ik goed geholpen ben in plaats van dat ze je persé een duurdere/andere willen aanpraten. Ik geef nooit een 10, want het kan altijd beter, maar een 10- is hier afgerond nog steeds een 10.

Rodrigues.v 25-01-2023

Alles wat as goed geregeld tot aan de thuis bezorging en de omruil zelfs geholpen me de.oude tv van de muur afhalen hiervoor nog extra bedankt aan Rodrigo

Dennis 25-01-2023

Naar deze winkel toegegaan om een specifieke Soundbar te kopen. Wij wisten al welke wij wilde hebben. Toch heeft de verkoper uitgebreid laten horen wat deze allemaal kon, terwijl onze beslissing alvast stond. Via de online webshop nog een mooie aanbieding mee kunnen nemen naar de winkel waardoor onze Soundbar nog voordeliger werd. Zou iedereen aanraden hier naartoe te gaan!!

Marijke Snel 25-01-2023

Goed en vakkundig advies gehad door enthousiaste verkoper. Zeker een aanrader.

Ronny Gerard van Doorn 25-01-2023

Ik kom niet voor niets weer terug bij Hello Tv Prachtige zaak. Goede info. Goede prijzen. Maar ja daar zijn er meer van. Waarom kom ik dan weer naar Hello tv? Het personeel en de super klantvriendelijkheid. Personeel heeft kennis en kunde. Goede adviezen en denken mee met je voor een mooie deal. Een nieuwe Tv ik ga weer naar Hello Tv

R.J.Miller 25-01-2023

Vandaag, erg positief. Correct en terzake deskundig geholpen .
Inruil besproken en overeenkomst afgesloten .

F. Rodrigues 25-01-2023

Ik liep zonder verwachtingen de winkel binnen. Na een half uurtje heb ik een zo'n goed aanbod gekregen dat voor mij onmogelijk werd om nee te zeggen. Ik ben heel tevreden met de extra stappen dat ze zetten om de klanten op de goede weg te helpen.

Dank jullie wel.

Siem Kromkamp 25-01-2023

Vriendelijke verkopers, goed advies, prettige winkel mooi overzichtelijk. Het is de moeite van Fryslân naar Groningen te rijden.

Peter 25-01-2023

Mooie duidelijke winkel leuk vriendelijk personeel en super geholpen in Duiven
Ambilight was stuk van een nieuwe tv geen probleem ik kreeg direct een nieuwe .. no nonsens winkel .....zeer tevreden over de service

Gooitzen 25-01-2023

Vandaag mijn prachtige samsung qn75 800b mogen ontvangen en opgehangen door Skip van HelloTV nam hier alle tijd voor om alles goed uit te leggen echt super .

Pieter 25-01-2023

+ goed advies
+ meedenkende verkoper die luistert en de goede vragen uit zichzelf stelt
+ winkel is rustig zodat je goed kunt kijken (en luisteren) - kleine tip is wel een daglicht simulator
+ behulpzame verkoper: TV mee auto in tillen en zo
+ niet pusherig op moment dat we beslissing nog niet hadden genomen (nachtje willen slapen was OK, maar na uurtje wisten we het al!)

- na verkoop moet er ineens nog van alles aan veel te dure upsells gedaan worden: pixel garantie, poetsmiddel, hdmi 2.1 kabels
- je moet zelf actief achter kortingen aan - meestal sla ik dat over en ga ik wel direct naar de concurrent
- er werd wel geschermt met laagste prijsgarantie, maar die werkt niet goed, 's avonds zag ik dezelfde TV bijna 200 euro goedkoper, misschien niet bij de directe concurrent om de hoek, maar wel op internet
- na een week was de prijs meer dan 200 euro gezakt, kan gebeuren, en natuurlijk wil een bedrijf geld verdienen, maar een bedrijf dat een 10 verdient zou daarvoor waarschuwen of compenseren (desnoods met een tegoedbon)

Ik zou de winkel, of in ieder geval de verkoper nog steeds aanbevelen, omdat de plussen wat zwaarder wegen, en ik betwijfel of de concurrentie zo veel beter is, maar goed, ook 4 verbeterpunten

Tinus en Thea 25-01-2023

Aankoopdatum: !6-01-2023. Bij HalloTV te Groningen.

Bijzonder mooie showroom en Ruime winkel mooie opstelling van de artikelen.
Goed en vriendelijke geholpen door advieseur deze nam ruimschoots de tijd en zijn uitleg was erg duidelijk. De bezorging van de tv op ons adres is uitstekend.
Wij hebben de tv zelf geinstalleerd wat uitstekend ging en niet erg moeilijk was. Op ons KPN internet aansluiting. Wij zullen zeker onze vrienden en kennissen HalloTv adviseren.

Martijn 25-01-2023

Online een tv gekocht half november (Samsung Oled 55s95b) na een goed advies via de chat en een mooie korting. Helaas heeft de tv het 3 januari al begeven, voeding kapot. Hierdoor start hij op en na 5 a 10 seconde valt hij uit en start hij opnieuw op. Dit gemeld via de klantenservice en 5 januari komt de monteur al langs (best snel). Er bleek intern iets niet goed te zijn gegaan met het maken van de bon (verkeerde naam bij goede adres met verkeerde tv). Hij zou dit intern nagaan en een nieuwe afspraak maken. Tot op heden 25 januari zo’n 3 weken later nog steeds niks gehoord. Klantenservice gaf eerder aan dat er een storing is in het service center. Optie is om een leen tv in Eindhoven op te halen.

Slechte gang van zaken dat er tot op heden geen nieuwe acties meer zijn genomen om de defecte tv te repareren.

Monique van der wielen 25-01-2023

Ik had eerst op de site gekeken, maar het aanbod was zo groot en ik wist niet precies wat te kiezen. Vervolgens ben ik naar de enorme showroom gegaan en heeft een adviseur mij uitstekend geholpen met het make van een keuze voor een tv en soundbar, ook nog met korting.. Ik koos voor bezorging en installatie, super gedaan. Snel en vakkundig. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst, ik vond film kijken al leuk, maar nu helemaal, prachtig beeld en geluid..

Eric 25-01-2023

Topshop, mensen met verstand van zaken die nog tijd nemen om klanten op een correcte wijze te adviseren. Geen drammers en doordouwers, gewoon zoals je verwacht.

R v M 24-01-2023

Goede service,mooie winkel,tv wel 2 keer om moeten ruilen tot goed eindresultaat en uitstekende installatieservice van Timo.

Marijke 24-01-2023

Fijne winkel, veel keus, goede uitleg, zeer bereidwillig om te helpen bij het maken van de juiste keuze.
Heel vriendelijk en deskundig. Bovendien heerlijke koffie

Gianni van Bentveld 24-01-2023

Super winkel!! Ik heb heel veel hulp gekregen van de servicemedewerker via de website dit was heel behulpzaam. Door de prima service ben ik tot een goeie deal gekomen. Zeer tevreden klant

Brenda 24-01-2023

Ik was op zoek na de juiste tv. Ben super geholpen door een vriendelijke man via de chat. En zoals afgesproken een super korting gekregen en de tv de dag erna in huis

Ronald en angeline 24-01-2023

We kwamen binnen met het idee een tv met soundbar te kopen maar wij konden hem niet meenemen en daar onze appartement pas maart opgeleverd wordtdachten wij dat ging hem niet worden en daar kwam een lieve dame genaamd xxxx met een prettige mededeling geen probleem wij gaan hem leveren als u op uw woning woont en hij wordt gratis bezorgd we zijn heel fijn en klasse geholpen door dame genaamd xxxx.