HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Iris 17-12-2021

Mooie en overzichtelijke shop in Naarden. Eerst rustig rondgekeken en vergeleken, daarna goed geholpen. Televisie was niet op voorraad maar kon besteld worden en snel opgehaald worden in de winkel. Hulp bij het in de auto zetten was een grote extra. Aardige werknemers en goede service. Voor de volgende televisie (of soundbar) ga ik zeker weer terug.

Daniel 17-12-2021

De winkel in Groningen ziet er ruim en overziend uit! En ik vond zelf dat alles leuk was opgesteld en aan gekleed! Ook duidelijk, Je word goed geholpen door de mensen in de winkel met tekst en uitleg! En uiteraard kan je een leuke deal maken! Dat was voor mij de doorslag om de televisie bij hun te kopen! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, ik ben zeer tevreden met de aankoop…
Officiële reactie van HelloTV 17-12-2021

Beste Daniel,

Bedankt voor de 10 en voor uw bezoek aan onze winkel in Groningen! Wat leuk om te lezen dat u dit bezoek als zo prettig heeft ervaren en uiteindelijk ook een mooie TV voor een goede prijs heeft kunnen kopen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Jeffrey 17-12-2021

Super geholpen bij de aankoop. En de montage ging perfect. Alles netjes in overleg. Goed geïnstalleerd. Erg tevreden over de service!

Geert 17-12-2021

Prima winkel, netjes geholpen en duidelijk uitleg gekregen van XXX. Ook nog beetje kunnen onderhandelen over de prijs van de TV.

Sanny liu 17-12-2021

Normaal doe ik dit zo snel een review maken maar voor deze keer maak ik een uitzondering
Ben in de winkel van plattetv Amsterdam
Geweest en erg vriendelijk en open gesprek gehad met de verkoper
En alles vriendelijk uitgelegd wat ik wilde weten en niet opdringerig als het niet zo gelopen was zoals nu
Anders was ik niet na een week terug gekomen ben ik gewoon eerlijk in
Dus top gozer die XXX erg vriendelijk en goed geholpen
Uiteindelijk een Samsung Neo QLED 4K 65QN95A (2021) met Samsung Cinematic Q series Soundbar HW-Q800A (2021) gekocht
Thomas nogmaal bedankt !!!!!!!!

Paul 16-12-2021

Ik ben geholpen door een verkoper die mij prima heeft geadviseerd. Toen ik naderhand er achter kwam dat de bestelde Tv veels te groot was voor in mijn nieuwe woning kon ik zonder probleem de Tv maatje kleiner omruilen met teruggave van de meerprijs. Echt een topdeal gesloten. Platte Tv krijgt van ons een tien!

Mooi 16-12-2021

Goede informatie omtrent de instalatie de werking van het toestel
Zeer netjes gewerkt
Gemaakte afspraak keurig op tijd
Dit geld ook voor de winkel waar we geholpen zijn door Robert.
Erg prettig en deskundig geholpen

Henk Kropman 16-12-2021

Vandaag in de winkel Platte tv Nijmegen een mooie TV gekocht, welke volledig voldoet aan mijn wensen. Geholpen door verkoper die mij hielp om door de bomen het bos te zien.
Stapsgewijs ( zonder druk) kleine beslissingen genomen en we kwamen toen uit bij de voor mij perfecte TV.

Sjoerd 16-12-2021

Alles helemaal naar wens. Prijs aanschaf gunstig, deskundige montage en uitleg. Aftersales ook prima.

Charmain Rijntjes 16-12-2021

Top medewerker, geluisterd naar de wensen goede uitleg, leuke tv.. geen min punten! Bedankt!

Cora 16-12-2021

Ik ben in Eindhoven geweest. Luisterend naar mijn wensen. Kennis van zaken, waardoor goed advies. Ruimte om te beslissen en prettige omgang en afhandeling.

GS 16-12-2021

Dag, ik ben kort, bondig en to the point geholpen bij het maken van mijn keuze. Ook was te merken dat de medewerker kennis van zaken had en het mede daardoor niet aanvoelde als een verkooppraatje. Ik heb te vaak meegemaakt dat medewerkers in andere winkels hun kennis van een kaartje aflezen, dat kan ik natuurlijk zelf ook wel. Kortom, ik ben positief over mijn bezoek.

Marc 16-12-2021

Helaas had ik een defect aan mijn toestel. Dit werd echter zeer snel opgelost. De service en behulpzaamheid vind ik van hoge kwaliteit en alle afspraken worden ook netjes nagekomen.

Remon 16-12-2021

Nadat ik een online bestelling (wat super eenvoudig en overzichtelijk gaat) had geplaatst voor een Denon x6500h receiver, kreeg ik een paar uur later een telefoontje met een vriendelijke medewerker die mij vertelde dat mijn bestelling helaas niet door kon gaan omdat deze receiver niet meer leverbaar was. Enigszins teleurgesteld kwam hij direct met een geweldig aanbod om voor een zeer, maar dan ook echt een zeer, scherpe prijs het nieuwe model Denon x6700h te leveren.

Top service!!!!

Equiline van Dooren 16-12-2021

DannyK kwam gisteren onze nieuwe tv aansluiten, en wat opviel was dat hij alle tijd nam, samen met me keek waar de tv het beste kon hangen en antwoord gaf op alle vragen. Wat een fijne ervaring!

Daan 16-12-2021

Mooie winkel met veel ruimte, veel prettiger om tv's te kunnen vergelijken dan in de gemiddelde volgebouwde MediaMarkt oid.
Vriendelijke medewerkers die goed de tijd nemen, meedenken en adviseren. Geholpen door Max, zijn vriendelijke en hulpvaardige houding heeft mij over de streep getrokken om juist hier mijn tv te kopen. Nog niet alles kunnen uitproberen van de Samsung QN95A maar tot nu toe zeer tevreden. Vogels ophangsysteem was meer werk dan gedacht, maar alles hangt inmiddels wel heel strak.

Andor 16-12-2021

Nadat ik bij een andere winkelier (online) niet de service kreeg welke ik gewend was en de producten waar ik voor had betaald niet werden geleverd, besloot ik een (fysieke) winkel in de buurt te zoeken. En zo kwam ik bij PlatteTV, locatie Rotterdam terecht. Het was kort voor sluitingstijd en had niet de verwachting dat ik de televisie waar ik al even naar op zoek was direct mee te kunnen nemen. Kort na binnenkomst bleek echter dat deze op voorraad was en ook nog eens scherp geprijsd. Ik werd kundig en kortdaad geholpen, voorzien van beknopt en bruikbaar advies en had het idee dat de heer zeer servicegericht was - wat een verademing, dank! Misschien was het enige minpunt dat ze geen installatieservice lijken te hebben, dit werd in ieder geval niet als optie aangeboden.

Ardy Geerts 16-12-2021

Op en fijne manier zaken gedaan. Ben enthousiast over de geleverde TV en de manier waarop deze gebracht en geïnstalleerd is.

A van der Wijk 16-12-2021

vandaag mijn nieuwe tv geleverd door een heel aardige medewerker van Platte tv , een paar dagen geleden wou ik graag mijn favoriete tv bij hen bestellen toen hebben ze mij er direct op gewezen dat er een nieuwer type beschikbaar was waar ik nu heel blij mee ben. geweldig goede service en vakmanschap.

Hennita 15-12-2021

Mooie winkel en erg vriendelijk personeel die ons goed hebben geholpen met onze keus Het personeel die de tv bij ons hebben gemonteerd waren erg netjes en vriendelijk en hebben de tv opgehangen en alles geïnstalleerd alles was luid en duidelijk en wij zijn erg te spreken over hoe wij zijn geholpen

Sjoerd 15-12-2021

Absoluut een 10 waard. Vakkundig, vriendelijk, eerlijk en je wordt niet als een nummer behandeld. Ben erg blij dat ik bij jullie naar binnen ben gelopen. Je koopt niet elke dag een televisie en jullie nemen de tijd, geven een goed advies en dat zorgt ervoor dat je met een goed gevoel de winkel uit loopt. Niets op aan te merken, ga zo door!

A.J. van der Haar 15-12-2021

Prima shop, kundig personeel, vriendelijk geholpen en zeer goede prijzen. Thuis de tv/soundbar geinstalleerd door Ayrton. Zeer kundig en prima uitleg. Zoals het hoort.

José 15-12-2021

Superfijn geholpen, goede informatie en mijn vragen werden duidelijk beantwoord.
Advies: ga daar maar eens kijken

Richard 15-12-2021

Fijne winkel. 2e TV gekocht inmidddels. Beste prijs, op voorraad dus gelijk afhalen. Goede korting op aanschaf. Net te woord gestaan. Zeer tevreden.

Dijkstra 15-12-2021

Slip is een kundige installateur die goede kennis heeft van het gekochte product.
Na kortstondig overleg over de beste plaatsing van de The Frame werd dit tot volle tevredenheid uitgevoerd.
Het installeren ven de zenders en aangekoppelde andere producten ging op vakkundige wijze.
Al veel genot gehad van jhet procent,bedankt Skip