HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ineke 03-11-2020

Op 16 oktober hebben wij bij platte tv in Naarden een Philips oled tv gekocht.
In deze winkel kregen wij uitstekende uitleg over de mogelijkheden van deze tv.
Op maandag 2 november is deze tv door (*) bij ons geïnstalleerd.
Wij zijn bijzonder tevreden over de installatie en uitleg. Goed gedaan platte tv

MEDARD ALBRECHTS 03-11-2020

heel leuke shop, de mensen zijn allemaal vriendelijk, en de dienstverlening is werkelijk top ,ik had een tv gekocht die na 3 dagen al defect was, is zonder probleem vervangen door platter.nl, heel aardige mensen zijn langs geweest om dit in orde te brengen, deze winkel is echt een aanrader mensen, gewoon doen.

Martin van der Mooren 03-11-2020

In Amsterdam zijn wij uitstekend geholpen door verkoper (*), alle informatie werd kundig verteld en de juiste keuze in TV werd gedaan.
Met de afhandeling door de Installateurs (*) en (%) is alles perfect verzorgd en uitgelegd. Een totale super behandeling en zeker aan te bevelen aan een ieder.
Officiële reactie van HelloTV 04-11-2020

Beste Martin,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om te lezen dat u voor PlatteTV heeft gekozen en dan ook nog voor het totale pakket: aanschaf van de TV en installatie door onze installateurs. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw nieuwe TV!

Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Robert 03-11-2020

Bijzonder goed, vriendelijk en niet te vergeten deskundig geholpen in de shop in Groningen.

Jos 03-11-2020

Dramatische service. Artikel wordt niet op de beloofde datum geleverd, ze zijn telefonisch, via mail en via de chat onbereikbaar, geven de schuld graag aan hun partners, denken niet mee in oplossingen, komen vervolgens hun vastgelegde afspraken niet na en snappen gewoon niet wat er allemaal gebeurt. Is denk ik niet eens onwil maar wel onkunde. Absolute afrader als je zekerheid wil dat er iets geleverd wordt en niet zelf achter van alles aan wil gaan.

Wil Bouwman 03-11-2020

Goede communicatie en snelle reactie. Installateur (*) werkt accuraat en heel vrolijk niets is hem te veel. Netjes gewerkt En alles opgeruimd. Heel tevreden.

Romy van de Pavert 02-11-2020

Ik ben erg goed geholpen bij het uitzoeken van een tv.
Klantvriendelijk, erg goede service.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Joris 02-11-2020

Goede service en advies met een passende deal.
Personeel gaf daarnaast goede tips over hoe de tv te onderhouden is. Kwaliteit van de tv zelf is ongekend. Al met al zeer tevreden!

Hans HLS 02-11-2020

Life'sGood in Nijmegen! Prima LG tv gekocht... En zo plat als de tv is, zo rond en compleet was het advies en de service. Hoezo platte TV? Ik stapte binnen met met een vrij platte beurs en ben binnen mijn budget uitstekend geholpen. Tv, kabeltje en servicepakket vormen een mooi geheel. Plat geseid ; ik bin heel tefreje met mien aonkoop en dese nimwèègse gaste !

szabo 02-11-2020

Ook nu weer terug gekomen bij Platte TV in Utrecht. Een goede sfeer in de winkel, worden prettig geholpen, de know-how is perfect, goede ondersteuning in keuze, ze willen met je meedenken. Kortom: ook voor de volgende aanschaf zullen wij gewoon weer richting Utrecht rijden!
Officiële reactie van HelloTV 04-11-2020

Beste Szabo,

Bedankt voor het compliment, we zien je de volgende keer graag weer terug in onze winkel in Utrecht!

Jelske - PlatteTV

Aad van Vliet Oosterhout 02-11-2020

Professioneel geholpen door medewerker en stagiaire in de winkel te Breda. Goed advies, luisterden goed naar onze wensen zonder opdringerig te worden. Hier kun je gerust heengaan voor aanschaf van een tv

Martin de Kruijf 02-11-2020

Ik heb na een snelle chat een hele goede deal kunnen maken voor een witte sonos sub 3
Afgesproken om in Naarden aftehalen en hij stond al klaar.
Top geholpen.
Naarden ik hou jullie in de gaten en kom zeker terug :-)

J.L. Haverkamp 02-11-2020

Ik ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door in Arnhem.
Twee dagen eerder had ik een aanbod gehad door een collega en dat is keurig afgehandeld!!
De volgende dag (binnen 24 uur werd de TV geleverd.
‘s Middags de TV aangesloten door mijn kleinzoon en nu geniet ik met volle tuigen van de prachtige TV.
Mooie kleuren.

Hofstra 02-11-2020

Heel prettig geholpen , op alle vragen die ik had kreeg ik ook een bevredigend antwoord. Ben ook zeer tevreden over de prijs / pretverhouding van het product dat ik heb gekocht. ( Qled TV van Samsung ) Kortom helemaal niets op aan te merken.
O ja, kreeg ook nog een goede prijs voor mijn "oude " inruil TV.

Sven 02-11-2020

Een 10 klinkt vreemd/onmogelijk, maar de reden om dit toch te geven is dat mijn cijfer dichter bij de 10 zou zijn als bij de 9. Platte TV Utrecht heeft mij prima geholpen en zelfs thuis gebeld om nog wat details te bespreken/toe te lichten toen er van mijn kant nog vragen waren. Naast prima advies heb ik niet het gevoel dat ik ergens een betere deal had kunnen krijgen....
Bij een volgende aanschaf zou ik hen zeker weer om een aanbieding vragen!

Riël 02-11-2020

Ondanks de redelijke drukte in de winkel in Naarden uiterst correct en deskundig geholpen en geadviseerd. De televisie was niet op voorraad maar zou binnen 2 weken worden geleverd. Ik heb even gewacht met mijn review tot de transactie volledig was afgerond. De TV werd in 5 dagen afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Diepstraten 02-11-2020

Beschaafde jongens, netjes gewerkt en uitgelegd. Kortom, prima!!!
Hebben hart voor de zaak.

Wester 02-11-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen door Y. van filiaal Nijmegen nadat mijn eerste OLED na bijna 3 jaar de geest gaf. Gelukkig had ik het extra A-Z service totaal pakket afgesloten. Na creditering van mijn OLED heb ik een fijne afspraak met Y. kunnen maken om het geld bedrag eerst voor langere tijd bij hun te parkeren vanwege een grote aanstaande verbouwing. Nu de verbouwing bijna klaar is heb ik weer contact opgenomen met Y. van filiaal Nijmegen. Volgens afspraak kon ik het bedrag inzetten voor een nieuwe OLED TV. Inmiddels was mijn oog gevallen op een prachtige nieuwe TV die bij een aantal andere aanbieders voor een scherpe prijs werd aangeboden. Tot mijn grote blijdschap wilde Y. deze prijs voor mij matchen. Dit bewijst dat Plattetv niet alleen service hoog in het vaandel heeft staan, maar ook erg integer handelt wanneer het op aftersales service aankomt. Ik heb dan ook alleen maar lof voor Plattetv en wil met name Y. van filiaal Nijmegen nogmaals bedanken voor het meedenken en de geboden service!

Felice 02-11-2020

Heel goed geholpen en erg vriendelijk Ik ben heel blij mee met nieuwe tv. Echt aanraden om daar te kopen. Mooi winkel.

Mr.Mansvelt 02-11-2020

Goede ondersteuning en uitleg, ben tot nu toe super tevreden. Xxx heeft het toestel juist geïnstalleerd en geholpen. Zeer tevreden!!!!

Marc 02-11-2020

We zijn prima geholpen, er loopt voldoende personeel rond, dus we hoefden niet lang te wachten om advies in te winnen. De verkoper kon prima uiteen zetten wat de verschillen waren tussen de verschillende tv’s. Heeft ook goed geluisterd naar onze wensen en budget dat we hadden. Uiteindelijk een goede deal kunnen maken en met een tevreden gevoel naar huis gereden met een mooie 65” platte tv op de achterbank.

Han 02-11-2020

Een tien voor de nieuwe medewerkster in filiaal Nijmegen! En met de hulp van de brillenman een 10+!
Fijne uitleg, goed geholpen door heel vriendelijk en kundig personeel. Vooral voor mij die er weinig van af weet.
Bedankt

Bert 02-11-2020

klantvriendelijk ontvangst met koffie en een duidelijke uitleg.
hulp bij het naar de auto brengen van de gekochte toestellen.
scherpe prijs maar geen dozenschuiver maar klant vriendelijk verkoper.

James 02-11-2020

Ik ben uitstekend geholpen door xxx. De voorlichting, Service en voorwaarden zijn zeer goed (ik heb gebruik gemaakt van zichtgarantie). Ook de prijs was zeer scherp vergeleken met andere electronica leveranciers. Belangrijk is ook dat een NL model geleverd wordt i.p.v. een Europees model (i.v.m. garantie). Daarnaast is het mogelijk om extra garantie (totaal 5 jaar) erbij te kopen tegen ook een scherp bedrag, wat fijn is mocht er bijv. in het 3e jaar een pixelprobleem (bij pixelgarantie eventueel vervangen tv) zich voordoen of een ander probleem, dan komt er iemand aan huis wat handig is in geval van een groot beeldformaat (in mijn geval Sony KD65A8). Ik koop meestal bij Coolblue maar ik raad iedereen aan in geval van aankoop van een tv, soundbar e.d. hier te kopen doordat het bedrijf betrouwbaar is (net als Coolblue) en de prijs veel scherper is, de service prima en de afhandeling zeer prettig/uitstekend was (door Danny ; -) Bijkomend ander voordeel is dat er een ruime zeer overzichtelijke showroom is. Kortom gewoon uitstekend!

Jos 02-11-2020

We zijn geholpen door R uit Nijmegen en hij gaf duidelijke en vlotte informatie over de door ons gekochte subwoofer en muziek-box-standaards.
De producten die we gekocht hebben konden we makkelijk via de achteringang op gaan halen met de auto zodat we niet met de zware dozen door Nijmegen moesten sjouwen.