HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter Odijk 01-12-2021

Goed geholpen door Dax. Prima service. Ze nemen de tijd voor je en geven koffie.

Jot 01-12-2021

Medewerker heeft me goed geholpen met het kiezen van de juiste TV. Service was op en top en er is oprechte interesse in de klant. Dus mijn advies koop je tv hier!

Remco 01-12-2021

In de winkel Utrecht erg goed geholpen, dank daarvoor!

Mede doordat alles rustig en duidelijk werd uitgelegd, was het voor mij makkelijk een keuze te maken die bij mij past :-)

Familie Borst 01-12-2021

Wat een mooie winkel!!!Alles hangt er keurig op merk en je krijgt het gevoel dat je welkom bent om even rustig rond te kijken. Als je een vraag hebt dan is er een vriendelijke medewerker die voor je klaar staat en al je vragen kan beantwoorden. Zeer goed geholpen en een fijne keuze kunnen maken voor ons nieuwe scherm.

Erik Bouter 01-12-2021

Goede uitleg en zeer goed geholpen , TV werd ook netjes naar de auto gebracht en ingeladen.

Fina Pekelder 30-11-2021

Wij vonden het zeer prettig winkelen. Goede uitleg en vriendelijk geholpen.
De bezorging was erg goed en deskundig.
Alles werd op tijd geleverd. We waren zeer tevreden

Herman 30-11-2021

Prettige ervaring in de winkel in Naarden, zeer goed geholpen door medewerker xxxx die alle tijd voor ons nam en een mooie aanbieding maakte. Bezorging en installatie door medewerker yyyy die vriendelijk, Coronaproof en vakkundig alles opgehangen en geïnstalleerd heeft. Later bleek er een iets te korte HDMI kabel aangesloten te zijn, na 1 mailtje kwam er geheel gratis een nieuwe kabel onze kant op. Wij zijn uitermate tevreden over het vriendelijke personeel en de goede service van Platte TV.
Officiële reactie van HelloTV 01-12-2021

Beste Herman,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Het is erg fijn om te lezen dat zowel uw ervaring in onze winkel in Naarden als met onze installatieservice zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

SA 30-11-2021

Goed geholpen bij de aanschaf van Samsung The Frame 55". Duidelijke uitleg van alle mogelijkheden en erg fijn om toch eerst een tv te zien alvorens je deze koopt. Wij konden hem meteen mee naar huis nemen.

MB 30-11-2021

Super geholpen. Eerst in de winkel en ook later, online. De monteur werkte supernetjes en had kennis van zaken. Top!

Bakker 30-11-2021

Via internet kwamen we bij deze winkel uit in Utrecht, we waren op zoek naar een soundbar. We zijn heel erg fijn geholpen, de verkoper nam alle tijd voor ons, gaf goed advies en nadat we uiteindelijk een soundbar hadden uitgezocht heeft hij hem ook nog naar de auto gebracht omdat dat voor mijn man onmogelijk is vanwege zijn ziekte. We raden deze zaak zeker aan bij vrienden.

maria baas 30-11-2021

Na aanschaf van een O-led LG tv waren er wat moeilijkheden met de verbinding van onze receiver en de buitenboxen. Na diverse pogingen en face-timen met een andere collega kwamen ze er niet uit. Er is direct een afspraak gemaakt met een andere collega die het vandaag top heeft opgelost. Danny K. kwam uiterst bekwaam over en ik zou zo weer voor Platte TV kiezen.

Mark 30-11-2021

Goede service, fijn geholpen door de medewerker. Na zelf met een model te zijn aangekomen werd ik geadviseerd om een ander model te nemen die beter bij mij past. Dit advies klopte inderdaad en ben ik met een mooie deal naar huis gegaan.

J 30-11-2021

De verkoper heeft duidelijk een goed beeld van wat hij verkoopt.
Niet te veel pushen en de klant over elk merk informeren.
Heel erg fijn geholpen

Ad Harpers 30-11-2021

Via chat kontakt gezocht en zeer snel en keurig beantwoord. Goed advies voor de te kiezen TV. Zelf opgehaald in winkel Utrecht en werd ook hier prettige en snel geholpen. Dit is nu mijn tweede tv die ik hier gekocht heb en ben ook nu weer zeer tevreden.

m&e 30-11-2021

Ik moest per se die dag kiezen vanwege black friday. Mijn vader koopt dezelfde tv 2 dagen later maar mag toch nog gebruik maken van de black friday deal en blijkt 100,- minder te betalen dan ons. Ik voel mij een beetje opgelicht.

Van lent 30-11-2021

Net en vriendelijk personeel, die alle tijd voor vrij maakt om tot de juiste beslissing te komen. Bedankt voor de goede uitleg!

L.M. 30-11-2021

Ik ben vandaag heel vriendelijk door verkoper (*) in het filiaal in Groningen geholpen
Kreeg eerst een lekker kopje koffie aangeboden, daarna duidelijke uitleg gekregen over de tv die ik graag wou kopen. Ik kreeg alle tijd om vragen te stellen. Na mijn aankoop behulpzaam om de tv in mijn auto te laden.

Meijer 30-11-2021

Kleinschalig en compacte winkel met mooie en goede audio-apparatuur tegen de scherpste prijs.
Vriendelijk en kundig personeel.

van den Boogaard 30-11-2021

Via internet bij deze winkel uitgekomen en van horen zeggen. Keurige winkel. Netjes en vakkundig geholpen ondanks het feit dat het (erg) druk was. Tijdens het wachten een kopje koffie.

Mark 30-11-2021

Gister op pad gegaan voor nieuwe TV! In de winkel super geholpen door (*) vestiging Utrecht! Dik voor elkaar! Kan niet wachten tot deze geleverd wordt! Top zaak Platte TV

Bert Eckhardt 30-11-2021

(*), heeft ons vanaf het begin tot het einde zeer professioneel geholpen. Wist heel veel van de Oled tv te vertellen en een goede verkoopster.

Lalita 30-11-2021

Goede informatie en klantvriendelijk personeel. In de winkel goed geholpen en verkoper had kennis van zaken

Cees v Rossen 30-11-2021

Keurig geholpen door (*)! Heel behulpzaam!
Fijn dat we in deze winkel in Utrecht verschillende geluiden van soundbar en de verschillende tv's konden bekijken.
Mooie afspraak over de prijs kunnen maken. Top!

Rene P 30-11-2021

duidelijk site, prachtige winkel in Rotterdam. De on-line medewerkster was professioneel, up-to-date en goed te bereiken, steeds snel antwoorden en zelfs in de chat kwam ze vriendelijk over.
Winkelmedewerker was volledig en niet bevooroordeeld. Hun keuze kwam exact overeen met de beoordeling van de consumentenbond. Prijs was ook nog eens prima

Thendriks 30-11-2021

Mijn mening over Plattetv.nl is dat ik uitstekend ben geholpen door (*) klantvriendelijk zoals het hoort mijn complimenten ook aan de juffrouw van de koffie .kom er graag nog eens terug