HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Arie 29-12-2022

Op aanraden van een buurman afgelopen dinsdag heb ik de prachtige overzichtelijke en complete site van hello tv bekeken. Ook de filmpjes op de site zijn een welkome aanvulling om een keuze voor te bereiden op de aanschaf van een nieuwe tv. In de avonduren een mailtje gestuurd voor de scherpste prijs voor een LG televisie. Van de prijs werd ik bijzonder blij alsmede ook het razendsnelle antwoord dat ik kreeg. Gisteren mijn nieuwe aanwinst opgehaald in filiaal Groningen. Prachtige zaak goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid. Ik kon de auto voor de deur kwijt wat zeker ten goede kwam omdat ik zo met mijn oude loodzware plasma tv niet zo ver behoefde te sjouwen. Het personeel aldaar is zeer vriendelijk, behulpzaam en zeker ook deskundig! Al met al een prima ervaring die ik zeker zal delen zoals ook mijn voornoemde buurman dat met mij deed!

Simon James 29-12-2022

Top service en vriendelijke telefonisch service!!Kan de BCC en de MEDIAMARKT nog wat van leren!!!Koop best wel een hoop op jaarbasis zakelijk maar zeker niet meer bij jullie concurrenten!Dus zeker een dikke 10.
Mvrg,
Simon James
James interieur&Projecten
En een super nieuwjaar toegewenst aan al jullie personeel (Dikke 10)

Lorenz 29-12-2022

Scherpe prijs. Mooi tv's. Hele snelle reactie mail.

Had een 10 geweest als ik tot 3x bellen wel opgenomen was.

Marco 29-12-2022

Mooie overzichtelijke winkel. De uitleg was duidelijk en de service prima. Ging eigenlijk voor een ander model maar werd geadviseerd voor een paar euro meer een beter en scherper model te nemen. Zeker geen spijt van.

Henny 29-12-2022

Wij zijn heel goed geholpen door David.
Hij gaf ons heel goed advies, en legde alles goed uit.

Tolhoek Jan 29-12-2022

Een geweldige winkel, goed ingedeeld en niet volgepropt. Personeel laat je rustig rondkijken voor ze naar je toekomen. Was er vorige week en geholpen door Jerreau.Wat een geduld heeft die man. Ik kon toen niet beslissen maar nu even wachten met kopje koffie op Jerreau en een tv gekocht. Ik ben 81 jaar maar alles werd tot in de puntjes uitgelegd. Waarvoor mijn hartelijke dank.

Werner 29-12-2022

Mooie winkel, producten zijn goed te bewonderen. Advies van de verkoper is top

Kim 29-12-2022

Fijne winkel in Naarden. Vriendelijk personeel. Super geholpen door Bjurn. En kon gelijk mijn nieuwe tv meenemen.

Wouter Brouwer 29-12-2022

Nette overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg. Behulpzaam bij inladen TV in auto…en koffie was ook lekker

T koster 29-12-2022

Nette winkel waarbij wij netjes zijn geholpen door andré zeer deskundig en behulpzaam, ook de installateur ayrton was vriendelijk en nauwkeurig met het instaleren van onze aangekochte tv en sonos installatie.

Casper 29-12-2022

Ik had deze winkel gekozen omdat ze de beste prijs aanboden voor het scherm wat ik wilde hebben. Hierbij hebben de medewerkers mij netjes geholpen met goed advies, en extra uitleg bij vragen die ik had. Topzaak zou ik zeker aanraden.

Dorien 29-12-2022

Ontzettend fijn en goed geholpen door de medewerker van Hello TV. Als geen technische en wetende persoon van tv’s ben ik heel rustig en met geduld geholpen van het vinden van een tv. Goede uitleg! Heel blij en tevreden met een geweldige tv de winkel uitgekomen! Top!

Edwin 29-12-2022

Gisteren eerst via online na al paar keer testen bekeken een tv uitgezocht, met inruil van onze oude plasma Tv. Ik kom in de winkel om de tv om te ruilen,en staat er naar ons idee een nog beter en scherper type tv. De medewerker heeft veel kennis op gebied van tv's en gaf ons goede raad om dat type van samsung te nemen, in vergelijking met onze keuze, en nu thuis wat een scherp en helder beeld, eenvoudig aan te sluiten en een mooi sierraad op het meubel. Bedankt voor het advies ook over de dode pixels garantie van de leveranciers.

William 29-12-2022

Prima winkel met een ruim aanbod voor TV's. Personeel bood netjes en voortreffelijk advies voor televisies, in de categorie, wens en budget van de klant.
Ook via de mail advies & bedenktijd gekregen om goed over de aanschaf na te denken en eventueel nader onderzoek te doen.

Al met al een prima ervaring en goed geholpen. Zelfs met het inladen werd er geholpen. Perfect.

Dionne 29-12-2022

Vriendelijk in contact niet opdringerig dacht goed mee! Legde goed uit wat er soms mis kan gaan met tv’s en hoe de wetgeving geregeld is. Eerlijke uitleg waarbij ik niet het gevoel kreeg dat mij iets opgedrongen werd en dat vind ik heel belangrijk bij een dure aankoop.

Felix 29-12-2022

Het begon met een vraag aan HelloTV via mail, die snel en netjes beantwoord werd. In de mooie winkel in Amsterdam werd ik door B snel en vriendelijk geholpen. Ik kon zelfs mijn oude tv inruilen en ook dat is professioneel afgehandeld. De tv staat inmiddels en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Martijn 29-12-2022

Super geholpen erg klantvriendelijk.
Met een mooie televisie en soundbar naar huis gegaan. Erg blij mee.

Dro 29-12-2022

Geweldige service! Reageren snel per mail. En de geleverde offerte voor de Marantz model 40n was de meest aantrekkelijkste van de andere hifi shops! Hello tv stijgt naar nr. 1 op mijn lijst van hifi audio-video shops.
Helemaal top!

P van kessel 29-12-2022

Perfect geholpen en toch wat geld bespaart. Door goede aankoop kom ik zeker terug

Ralph 29-12-2022

Hello TV Naarden, zeer vriendelijk geholpen en de uitleg over de verschillende features was zeer duidelijk. Daardoor super blij met de Samsung Oled in combinatie met de Sonos Arc. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Astrid Hofstra 29-12-2022

Wesley heeft mijn nieuwe Samsung tv perfect geinstalleerd. Hij was heel voorkomend en beleefd en deed er alles aan om mij nog op de ouderwetse manier als een koning te voelen
Hij bleef tot het product tot mijn volle tevredenheid werkte.
Ik zou hem zo aanbevelen.

Itz 29-12-2022

De winkelervaring was mee dan goed, maar vooral de installatie was uitmuntend. hele fijne installateur. Flexibel. Snel en ervaren. De TV hang t heel mooi. Erg blij.

Norman kors 29-12-2022

Heel vriendelijk geholpen, snelle service. De verkoper wist waar hij het over had, was heel vriendelijk en behulpzaam.

Mike 29-12-2022

Aankoop online kunnen regelen voor een
Prima prijs
Via Hello tv nu een tv - soundbar en achterspeakers besteld .
De laatste aanschaf om mijn set compleet te maken is een Samsung bass box maar daar gaan we even opnieu voor sparen .

Mevrouw Reijnders 28-12-2022

We werden vriendelijk geholpen in de winkel en de tv werd geïnstalleerd met goede uitleg erbij