HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henny Jeukens 12-06-2021

Mooie tv gekocht Sony oled goede en leuke verkoper in Nijmegen goed onderhandeld echte aanrader

De Vries 12-06-2021

Gekozen voor platte tv vanwege de grote keus. Erg vriendelijk geholpen, koffie gekregen en gebruik mogen maken van het toilet. Fijn winkelbezoek!

Carel 12-06-2021

Zeer tevreden over de behandeling als klant, verstand van zaken, leuk met de aanbiedingen. De uiteindelijke prijs is toch nog hoger als de prijs Incl. Kortingen, maar dat is normaal wij zijn er erg tevreden mee! Compliment voor de verkoper en Platte TV😜

Xmaster 12-06-2021

Wederom keurig en vriendelijk geholpen in Eindhoven. Altijd ruime keus tegen de scherpste prijs. Prima zaak waar de klant nog koning is.

Louis Kouwenberg 12-06-2021

Mooie winkel in Eindhoven. Ben vandaag geholpen door D***. Goed advies Zou platte tv zeker aanraden.

Anoniem 12-06-2021

Zeer professionele uitleg en goede service. Zeer hulpvaardig bij het zoeken naar de juiste tv met ondersteunende tv-poot. Alle mensen in de winkel kennen hun vakgebied en zijn actieve dienstverleners. Kortom top!

M v zuidam 12-06-2021

De shop was goed duidelijk alleen op shop stond 299 in de winkel 325 dat is wel een verschil maar de eerste prijs kreeg ok hem

Richard 12-06-2021

aantrekkelijk financieel voorstel voor aanschaf tv en audio. Samsung tv keurig opgehangen. Lange levertijd van Sonos ARC systeem voorkomt het krijgen van een 10

Sjors 12-06-2021

Kwam een speaker retour brengen, alhoewel ik via de achter ingang binnenkwam werd ik zeer hartelijk ontvangen, snel geholpen, en mijn dag was weer goed!

Jeroen Vogels 12-06-2021

Netjes beleefd en vakundig advies. Graag had ik ook een bakje koffie gehad . Al mijn vragen waren beantwoord door een goede behulpzame adviezen.

Vincent 11-06-2021

Al goed geholpen via de chat met het kopen van 2 tv's. Zag later dat er ook een winkel in Amsterdam was dus de volgende dag na werk even langs gereden. Verkopen trouwens ook top bbq's. Mooie winkel en werd meteen welkom geheten(zonder opdringerig te zijn). Naast aardig personeel ook kundig. Nick kon nog een heleboel extra vertellen en toch fijn om even in werkelijkheid te zien wat je hebt gekocht en wat de andere merken te koop hebben. Ook nog even betere hdmi- kabel meegenomen voor de PS van mijn zoon dus die was ook blij. Bij aankoop van een volgende tv of BBQ ga ik na deze winkel.

Nathalie Coesel 11-06-2021

Heel erg tevreden met X en Y. Supergoed werk verricht, zeer kundig en alles zeer duidelijk uitgelegd. Helemaal top! Heel blij met onze LG OLED EVO

Eddy 11-06-2021

Prima geholpen prima prijs gewoon top alleen jammer dat het lang duurt bij de afhaalbalie. Voor de rest een fijne zaak om te kopen

Ton 11-06-2021

Alles heel goed geregeld. Prima geholpen voor herhaling vatbaar. Door Danny en Edwin alles voortreffelijk geinstalleerd

Franklin- Amersfoort 11-06-2021

De SERVICE van Platte TV mag echt met hoofdletters worden geschreven. Aron, Remon en anderen, geweldige service.De sound bar, die gedeelte lijk niet goed werkte, binnen 1 dag omgeruild. Wij kunnen PLATTE TV van harte aanbevelen.
Een 10 is zeer op z'n plaats.✌️😀

Erik 11-06-2021

Snelle reactie goede prijs
En top advies gegeven was voor een ander type in de markt maar door jullie advies en betere tv en voor een nog betere prijs echt top

Marcel 11-06-2021

Ik kwam voor het één en ging met het ander, topverkoper heeft mij behoed voor huidige en toekomstige irritaties.
Zeer vriendelijk personeel met uitgebreide product kennis.

Fijn gesprek met koffie gehad.

WH VD BOOM 11-06-2021

De winkel is goed ingedeeld je kunt op je gemak rondkijken met een lekker kopje koffie of thee, je wordt vriendelijk te woord gestaan en krijgt uitleg over de verschillende opties.personeel is deskundig ,fijne winkel in Ekkersrijt bij Eindhoven

Paul 11-06-2021

Na een live chat gesprek over de voorraad meteen mijn Denon home box op kunnen halen in de winkel in Zoeterwoude. Daar heel goed,snel en vriendelijk geholpen. Wat een goede winkel die PlatteTV.nl

Hans 11-06-2021

Prima winkel vriendelijk en geduldig personeel
Gelukkig diverse tv s op voorraad zodat je eea kunt vergelijken
Ook qua prijs komt platte tv.nl goed uit de bus

Edwin 11-06-2021

Duidelijke uitleg en mogelijkheden gekregen. Moeite gedaan om mij als klant tevreden te houden en persoonlijk

Paulo 11-06-2021

Bij de platte tv Zoeterwoude erg vakkundig en objectief geholpen. Goed advies en meerdere mogelijkheden aangedragen.

Bjorn 11-06-2021

18 mei besteld en gisteren (10 juni) gebracht en geïnstalleerd. Het was even wachten op de NEO Qled met de nieuwste Samsung soundbar Q950A maar dan heb je ook wat. Vakkundig en volledig naar wens door monteur x geplaatst (opgehangen) en afgesteld. Zeer tevreden over de hele gang van zaken. Zowel de apparaten als PlatteTV zijn een aanrader.

Ellen 11-06-2021

Erg goed geholpen en geadviseerd! Daarnaast een snelle afhandeling en omdat de tv niet voorradig was in de winkel werd hij de volgende dag thuis bezorgd! Top service.

Marcel 11-06-2021

Ik ben super vakkundig in de winkel in Naarden geholpen door xxx
Alle vragen, makkelijk en moeilijk, werden vakkundig beantwoord.