HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wesley 20-11-2022

Wij zijn vriendelijk geholpen, onze vragen zijn duidelijk beantwoord en zijn goed geïnformeerd.

William Habets 20-11-2022

Ten eerste een geweldige korting gekregen op onze nieuwe tv👍👍 email verkeer zeer vriendelijk, echt mensen die weten waar ze over praten!👍👍
En A is de vriendelijkste bezorger/monteur en heeft verstand van zaken en heeft onze nieuwe tv geweldig aan de muur gehangen! Wat een topper👍👍 ga zo door en wij weten waar we in de toekomst onze nieuwe tv gaan aanschaffen. Groetjes van 2 zeer tevreden klanten.

Tjerk Does 20-11-2022

Ondanks drukte, goed geholpen. Snel aangesproken door een medewerker, lekker koffie gekregen en er was snel een verkoper beschikbaar.
Gezocht naar een TV die ook goed zou klinken en dat kon in de showroom. Ricardo liet al snel geschikte toestellen zien en nam alle tijd.
Top geholpen.

Hido 20-11-2022

Vooraf per mail een deal afgesproken. In de winkel in Eindhoven opgehaald. Omdat een muurbeugel niet op voorraad was een duurdere voor dezelfde prijs gekregen als die niet op voorraad was. Top geholpen

Willem 20-11-2022

Ik was op zoek naar een vervanger voor onze huidige LG TV. Via internet had ik me al georiënteerd op een bepaald model. Vervolgens heb ik HelloTV gemaild wat de Black Friday prijs zou zijn. Van die prijs kon nog maar heel weinig af, waardoor het aantrekkelijker was een opvolger (2022 model) van het door mij gekozen toestel aan te schaffen. Daar kon ik me wel in vinden en heb er nog een nachtje over geslapen. De volgende dag kreeg ik een mail met de vraag of de aanbieding naar wens is geweest. Toen heb ik meteen doorgepakt en was alles in een mum van tijd geregeld. Dezelfde dag stond de TV al klaar om hem in de door mij gewenste winkel in Zoeterwoude op te halen. Daar kregen we nog allerlei tips en werd er geholpen de TV in de auto te laden.
Kortom: een geweldige service vanaf het moment van prijsaanvraag, tot en met het ophalen in de winkel.
Ik had eerder nog nooit van HelloTV gehoord, maar kan het iedereen nu van harte aanbevelen.

Rose 20-11-2022

In eerste instantie vond ik dat het personeel wat passief was en de zaak vertoonde wat legen plekken en tv's die niet aan stonden. We zijn daarna fijn en netjes geholpen en er werd goed met ons meegedacht.

Rob 20-11-2022

In de winkel onze wensen aangegeven en door de kundige verkoper al snel tot een mooie/goede deal kunnen komen.
Zeer tevreden met onze aankoop.

Ronald 20-11-2022

Zeer mooie en ruime shop. Ik werd zeer goed geholpen en geadviseerd door Paul.
Ook de kortingen die gegeven zijn via de chat waren snel en zeer aantrekkelijk waardoor de keuze voor HelloTV snel gemaakt was

Thijs 20-11-2022

Zeer plezierige winkel. Goede service en aantrekkelijke prijzen. Online wordt je snel geholpen met vragen. De winkel ziet er zeer netjes uit. Voldoende personeel om iedereen te helpen. Moet je toch even wachten? Dan wordt er voor een kopje koffie gezorgd. Grote doos? Geen probleem om even hulp te krijgen om het in de auto te krijgen.

Tony 20-11-2022

LG TV gekocht wat een ouder type bleek te zijn. Hellotv heeft deze niet uitgeleverd maar meteen een goed aanbod gedaan om de laatste nieuwe variant te krijgen. Heel proactief, meedenkend en spotgoedkoop!

Jan de Jong 20-11-2022

Goed advies gehad en daar de keuze op gebaseerd. Raad het iedereen aan om bij hello tv te gaan kijken.

RCM 20-11-2022

Ik werd professioneel geholpen door Collin van Kemenade.
Deze jongen was erg goed op de hoogte van alles wat met beeld en geluid heeft te maken .
Daarom ook van mijn eerste keuze naar het advies van Collin gegaan .

Robert 20-11-2022

Bijzonder fijne winkel met een mooi aanbod aan televisies. We zijn geholpen door Ramon, die ons met alle geduld op een drukke zaterdag heeft geholpen.

PdeB 20-11-2022

Werden netjes ontvangen en aangegeven dat we ivm drukte even moesten wachten. Geen voordringen dus was prima georganiseerd.
Ook expert gaf eerlijk en open advies en dacht met ons mee.
Erg fijn geholpen gewoon!

Niels 20-11-2022

Wat een geweldige winkel in Den Bosch. Ik kwam binnen met mijn zijn en Liam kwam direct aanlopen hen heette ons welkom. Hij was zeer deskundig in zijn uitleg. Wat ik helemaal fantastisch vond is dat hij ook meedacht over randzaken als speciale bekabeling etc. Daarna kwam een collega die tot aan de deur van mijn auto mee ging en hielp de TV in de auto te leggen.
Verder is de winkel in Den Bosch zeer mooi en staat er echt een team!.

Team HelloTV, jullie weten wat een klant graag wil en daar zorgen jullie voor, tot de volgende!

Johnny 20-11-2022

Gisteren een Samsung oled gekocht en zeer goed geholpen door Rob met zijn duidelijke uitleg en advies en ook belangrijk nog wat kunnen onderhandelen over de aanschaf prijs kortom tis me zeer goed bevallen kom beslist nog eens terug bedankt Rob Mvg

Frans ten Bookum 20-11-2022

Bijna een 10. We zijn heel goed door Nick geholpen.
Na eerst een oriëntatie bezoek aan de vestiging Amsterdam gebracht te hebben wij we op 13 november weer naar de winkel gegaan. leuk bezoek. Het heeft geresulteerd in een de aanschaf van een Samsung 50QN93B tv. Top TV voor een mooie prijs. Tenminste vorige week. Nog geen 3 dagen later (eerder heb ik niet op jullie site gekeken) blijkt de tv voor bijna 20% goedkoper aangeboden te worden. En dat geeft een niet zo fijn gevoel. Hadden wij 2-3 dagen moeten wachten of had Hello TV ons kunnen tippen om nog 2 dagen te wachten? Maar misschien kunnen we het er als nog over hebben?

Max en Mirjam 20-11-2022

Zowel via de mail, chat als telefonisch onwijs snel en goed geholpen. Ze denken mee, geven goede tips.
Heel er blij met de twee the frame tv’s van Samsung. Op de dag gemaild, mooi aanbod gehad, via de telefoon alles doorgesproken inclusief hun goede A tot Z service en de volgende dag geleverd. Ook de levering verdiend een compliment want ik werd zeer goed op de hoogte gehouden en werd net voor levering zelfs gebeld.

Co 20-11-2022

Netjes ontvangen en aangemeld bij een verkoper.
Goede duidelijke uitleg en advies van de verkoper .
Tv op voorraad , deze kon gelijk meegenomen worden

Thomas 20-11-2022

Wij kochten een tv in de winkel in Rotterdam. Vanwege Black Friday kregen we €100 korting op de tv, wat de concurrerende prijs nog wat verder omlaag bracht. Masie Amin heeft ons deskundig geadviseerd en goed geholpen bij de aankoop van de tv.

Tom 19-11-2022

Netjes geholpen door een mevrouw die eigenlijk geen verkoopster is. Hart voor de zaak

Jacques van Kempen 19-11-2022

Prettige en deskundige bediening door Naveen. Nam uitgebreid de tijd zodat wij een goede keuze konden maken en beantwoordde geduldig de vele vragen. Kortom: prima service!

Erik 19-11-2022

Snel geholpen door aardige jongen,mooie winkel binnen 10 minuten lag er een televisie in mijn auto

Fred 19-11-2022

Vandaag onze nieuwe tv gekocht bij Hello TV . We zijn uitstekend geholpen door Simon hij is goed op de hoogte van de specificaties van de tv.
Wij zijn zeer tevreden en bevelen deze winkel aan.
De prijs was ook zeer scherp😃

Astrid 19-11-2022

Supervriendelijk verkoper (david) aan de telefoon gehad. Alles heel snel geregeld voor een mooie prijs!!