HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michel 01-05-2021

Ik ben vandaag geholpen door Danny in jullie filliaal in Utrecht.
Wij zijn bij jullie terecht gekomen op aanbeveling van 2 verschillende kennissen.
We zijn goed en deskundig geholpen.

Jeffrey Schierboom 01-05-2021

Televisie gekocht. Bij thuis komst bleek de tv kapot. Direct teruggegaan naar winkel waarbij we opnieuw vriendelijk werden geholpen. Wel het idee dat ik nu een 2de hands televisie heb uitgekozen, aan de afstandsbediening te zien. Ook stonden account gegevens van andere mensen op Netflix, Videoland enz.

San 01-05-2021

Ik ben naar de winkel gegaan met de deal in mijn hoofd die ik de dag ervoor online heb aangeboden gekregen (Sabrina). Toch had ik nog wat vragen over de tv en gelijkwaardige modellen, en de verkoper (Thomas) heeft me duidelijke informatie gegeven. Uiteindelijk ben ik weg gegaan met het model waar ik de deal van had en nog wat kabels en schoonmaakspul. TV opgehangen en totaal geen spijt van deze keus. Thanks voor de goede service en uitleg!

Nicole Weijs 01-05-2021

Ben bij Platte TV Nijmegen top geholpen door Daniel vandaag 1 mei! Goede tips en adviezen en zeer klantvriendelijk met een lekkere cappuccino erbij! Dank!!

Wvz 01-05-2021

Kundige mensen die weten waar ze over praten. Weten alles over tv's. Dat is fijn praten.

Chrissy 01-05-2021

Binnen mijn budget zonder aan te dringen op een duurdere/ betere en daar hou ik van. Super leuke spontane jonge man.

Chrissy 01-05-2021

Ik heb aangegeven wat mijn budget ongeveer was en ik heb een super fijne TV incl een soundbar( die komt volgende week) Het paste precies in mijn budget en ik werd geholpen door een hele vriendelijke jonge man en heeft ook niet geprobeerd om een duurde TV aan te schaffen en daar hou ik van. Als de soundbar net zo goed bevalt als de TV dan ben ik een zeer tevreden klant die jullie graag zou willen aanbevelen.
Vriendelijke groet Chrissy

Jamie 01-05-2021

Zeer nette service van PlatteTV. Mij werd een nieuwer model aangeboden met betere specificaties voor nagenoeg dezelfde prijs. De bestelling is ook verder keurig verwerkt. Ik zou zeker de volgende keer weer bij PlatteTV bestellen.

Peter 01-05-2021

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. Klant niet onnodig duur apparaat aansmeren maar duidelijk gericht op de situatie in huis. Goede inruilwaarde. . Plaatsing thuis was n feest. Monteur vriendelijk vrolijk en behulpzaam. Alles tot in de puntjes verwerkt en volop info verstrekt.
Mochten er problemen komen dan meteen bellen en ze staan er voor je
Een dikke 10 voor platte tv.

Elly 01-05-2021

Sterke prijzen en goede kwaliteit. Deskundig personeel, behulpzaam zeer klantvriendelijk en meedenkend

Matthijssen 01-05-2021

Erg goed advies gehad met betrekking tot de aankoop van een tv en soundbar.

jan iwema 01-05-2021

ben top geholpen bij platte tv goede uitleg van het produkt gewoon super ga er meer produkten kopen

Wim 01-05-2021

Uitstekend geholpen door Danny van PlatteTV vestiging Utrecht. Goed advies bij tv keuze en bij het afsluiten van verzekering en aankoop accessoires. Mooie bijkomstigheid dat er een cashback actie van de leverancier net per 1 mei gestart is,.

Erik hagen 01-05-2021

LG 43NANO756PA
Voor mijn zoon gekocht om te game
Erg goed geholpen in de winkel
En alles goed uitgelegd hoe en wat
Voor herhaling vatbaar
Bedankt Gr Erik

Monique 01-05-2021

Scherpe prijs. Goede service tijdens de installatie. Tot op heden erg tevreden.

Erik 01-05-2021

Op tweede paasdag naar de winkel geweest voor wat laatste tips en uitleg over the frame toestellen. Super goed geholpen door Marco met een duidelijk verhaal. Paar week later werd de tv geïnstalleerd door X. met veel aandacht voor onze wensen. Ook voor de uitleg van de tv en afstandbediening werd alle tijd genomen. Super tevreden!

DH 01-05-2021

Gisteren kwam vriendelijke X van vestiging Son bij ons een TV installeren.
Hij was keurig op tijd en heeft de TV op de millimeter nauwkeurig op gehangen. Daarna alles ingesteld en hij nam de tijd om alles uit te leggen en onze vragen te beantwoorden. Goed geregeld!

Rutger 01-05-2021

Erg goed en snel geholpen in de filiaal te Breda! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Sander 01-05-2021

Na de nodige research die ik online naar de TV heb gedaan, werd ik ook in de winkel vakkundig geholpen. Vooral de hulp bij mijn vragen over verschillende type schermen en technieken hielp mij om een goede keus te kunnen maken.

Ye-Lin Liebregt 30-04-2021

Vriendelijk en heel behulpzaam. Dacht mee en gaf goed advies.
Tv wordt gratis thuis bezorgd, super fijn!

Klaas R 30-04-2021

Super goed advies en eerlijkheid. Ze laten je eerst rustig kijken en komen dan pas vragen of je geholpen wilt worden. Ik raad ze echt aan

Jean 30-04-2021

Ik ben vandaag geholpen door Max in de vestiging te Naarden. Hij had enorm veel geduld en was zeer bekwaam. Het is een leuke winkel met fijn personeel!

harrie kobes 30-04-2021

hebben een sony bravia t.v gekocht en prima geholpen bij onze keus hebben oude t.v ingeruild wat geen probleem is dus wij zijn zeer tevreden hebben nu de nieuwe ingebruik

Joska 30-04-2021

Goede service in de chat en wordt goed geholpen. Thuis tv geïnstalleerd, ook prima gegaan, keurig op tijd, vriendelijke service!

Ed Blokland 30-04-2021

Ben eigenlijk best overdonderd in die zin heel veel kennis bijgeschaafd en professionele kundigheid verkregen door verkoper Danny die uiterst meedacht zodat we uiteindelijk allebei een zeer goede deal hebben gesloten, kortom bij volgend bezoek inzake deze artikelen beslist eerst naar Platte tv informeren 👌💐