HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rob 07-08-2021

De LG-organisatie had nagelaten, winkelpersoneel goed voor te lichten over de voordelen van hun nieuwe serie TV-schermen.
Pro-actieve jongste medewerker toverde in no-time, de antwoorden op mijn moeilijke vragen te voorschijn, door met zijn kassa op internet de gevraagde kennis bij elkaar te te vegen. Dat verkoopt!

Wendy Spuijman 07-08-2021

Geweldig geholpen door Menno van platte tv.nl, er werd alle tijd voor ons genomen en we voelden ons echt op ons gemak. Alles over de televisie, een Philips ambilight netjes uitgelegd. Geen vraag was te gek en de verkoper wist waarover hij het had. Probeerde ons ook geen duurder model aan te smeren en legde ons uit wat de verschillen waren. Hij word maandag pas aangesloten dus over de tv kan ik nog niet veel zeggen.

Wil van der Star 07-08-2021

Beste Platte TV.

Wij zijn blij met de aankoop van de QE65QN85AAT. Ik moet ook vermelden dat wij zeer klantvriendelijk zijn geholpen bij de aankoop. Uitleg over het product was top en er is veel tijd ingestoken om ons te overtuigen van deze aankoop. Ik al jullie zeker aanbevelen bij vrienden kennissen en familie. Nogmaals dank voor de installatie van de tv en sound bar. En ook de uitleg thuis.

met vriendelijke groet:

Wil en Mariska van der Star.

Mitchel 07-08-2021

Goede, eerlijke service. Werd goed ingelicht over de soorten en specificaties.

Utrecht 07-08-2021

Goed zonder opdringerig te zijn, tijd gevend , correct.
Elke vorige ervaring was ook zo

Kees 07-08-2021

Uiterst goed geholpen door T*****. Handige winkel. Telefonisch lastig te bereiken.

Tim K 07-08-2021

*** van de winkel in Eindhoven heeft mij prima geholpen. Deskundig en duidelijk mijn wensen aangehoord en verwerkt in zijn advies met aanschaf van een voor mij perfecte televisie tot gevolg. Cas bedankt!

NEEF 07-08-2021

Ik ben laatst in de winkel in Amsterdam geweest, deze winkel werd mij door mijn neef aangeraden. Super mooie en voor groot. Bij binnenkomst werd ik meteen vriendelijk gegroet door een hele nette dame en er werd gelijk heerlijke koffie verzorgd. Ik kwam voor een Sonos subwoofer en ben geholpen door verkoper X, Y en Z. Ik had nog al wat moeite om de knoop door te hangen maar de super leuke verkopers hebben mij in combinatie met de lekker koffie meteen overtuigd. Dikke 10 heren en dame😉

Edmond 07-08-2021

Uitstekende service en producten voor een goede prijs. Onze nieuwe Samsung Frame TV van 65 inch is kundig en snel opgehangen aan onze holle hsb wand. Daarna nog advies gekregen voor het gebruik. Helemaal top. Dank aan de vriendelijke monteur ***!

Frank 07-08-2021

Uiterst vakkundig en zeer vriendelijk personeel, topservice in zeer prettige winkelingeving.

Sneha 07-08-2021

From my first contact to casually check around for replacement for my 55 inch samsung TV, I am impressed and pleasantly surprised that there was plattetv.nl all these years doing such a fine job. I was looking for a particular 85 inch model and contacted via email to find out more. Unfortunately, ***, the person who helped me all through said the model was out of stock but suggested an alternative. From then on, I think I have exchanged over 15 emails from negotiating the price, checking if the TV fits in my house. These guys know their job well and answer every question with a mindset to solve problem.

The TV was delivered as agreed. The delivery persons were super nice, very courteous and did their job perfectly. I bought Sony KE-85XH9096 and I love it.

Definitely recommend platte.tv to anyone tired with big shops and their promises.

Rw 06-08-2021

Ik kwam voor een platte tv en ging er met een mooie platte tv de deur uit! Eerst op de website gekeken wat er in de aanbieding was, en toen naar de winkel gegaan.
We werden deskundig geholpen en we kregen een mooie aanbieding voor onze nieuwe tv. Keuze genoeg en voldoende voorraad. Een tevreden klant.

Koos 06-08-2021

We zijn vandaag in de shop in Groningen gaan kijken naar een Soundbar. Er wordt rustig de tijd genomen om je een goede uitleg te geven. Geen haastwerk en geen druk om een bepaald product te kopen. Ben zeer tevreden met de uitleg en de service van deze zaak

Paul Thijssen 06-08-2021

Zeer kundig geholpen. Geen gladde praatjes maar een duidelijk verhaal. Erg klantvriendelijk zonder opdringerig te zijn.

Corne Hermsen 06-08-2021

Op een druilerige zaterdagmorgen reden we naar Plattetv in Utrecht.
Binnengekomen keken we onze ogen uit.
Zoveel keus in tv's en audio.
We hebben er 2 tv's gekocht, werden heel
goed geholpen door medewerker M...
Zeer deskundig advies en een leuke korting gekregen.
Een aanrader.

Marnix Bouw 06-08-2021

Super goed geholpen met de keuze uit een aantal televisies. Ik kreeg helder advies en een lekker bakje koffie. Thuis blijkt de televisie perfect te staan en te voldoen aan al mijn wensen.

mw Koning 06-08-2021

Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen over maat, kijkafstand, gebruik, opties, kwaliteit en budget. Binnen die wensen heeft de verkoper de beste beschikbare tv's aangegeven. Uiteraard probeert men je te bewegen tot een koop over te gaan. Daarbij heb ik als stimulering een prijsaanbod gekregen dat onder de gemiddelde marktprijs ligt voor het aangeschafte toestel. Tevens de mogelijkheid tot inruil gekregen. Dat is een mooie service, maar alleen financieel rendabel als je huidige apparatuur in goede staat en niet te oud is.

Johannes 06-08-2021

Je wordt persoonlijk goed te woord gestaan en ook wegwijs gemaakt wat er nog meer mogelijk is ,wat kan een raadzaam is als je besluit om een tv te kopen.

Iwan vd Weide 06-08-2021

Via internet een tv besteld, helaas 2 weken levertijd, winkel in Breda bezocht. Onze dochter was geïnteresseerd in een nieuwe tv en super advies (demo's) gekregen van Tom omtrent keuzes van de tv's. Twee tv's gekocht en we komen terug als we weer een nieuwe tv nodig hebben. Chat en mail verkeerd loopt ook super bij platte tv, eigenlijk alles een dikke 10!

Henny 06-08-2021

Fantastisch geholpen! xxxx heeft voor mij de juiste soundbar uitgezocht, ik ben enorm tevreden.

J.Middelham 05-08-2021

Een nieuwe tv uitzoeken dus kwam uit bij platte tv . Keurig gemonteerd, goede prijzen, erg tevreden.

Rick 05-08-2021

Professioneel advies, razendsnelle reactie en goede deals. Ik kon de tv binnen no-time op komen halen voor een mooie prijs.

Yolanda Cohen 05-08-2021

Zeer professioneel en aardig geholpen in Dronten!! Alles was zeer snel en goed geïnstalleerd.

SDK 05-08-2021

Goed geholpen in de winkel. Aardige mensen en veel aanbod. Goede prijzen, kortom een aanrader dus.

Yvonne 05-08-2021

Prima communicatie gehad met bedrijf en ook monteur verdiend een 10 goede voorlichting gehad met betrekking tot extra verlenging garantie periode