HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5374 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dick 20-10-2020

Kundig en vriendelijk personeel. Je wordt goed en vlot geholpen. Niks mis met deze winkel.

Erica 20-10-2020

Netjes geholpen in de winkel. Helaas was de tv niet op voorraad in de winkel maar deze zou de volgende dag thuis geleverd worden. Ik was nog niet thuis of kreeg al bericht dat dit een dag later zou worden. Een dag later geen track en trace en klantenservice onbereikbaar. Na 45 minuten aan de telefoon nog niemand gesproken, de whatsapp wordt niet gelezen en ook via de chat krijg ik niemand te pakken. Wat een waardeloze klantenservice
Officiële reactie van HelloTV 21-10-2020

Beste Erica,

Wat vervelend dat u deze ervaring hebt gehad na aankoop van een televisie, dat is niet de service die u van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor! Zou een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Jelske - PlatteTV

Ernst Bustraan 20-10-2020

Update op 03/10/2020:
Na een prima advies in de winkel een geweldig Samsung set gekocht.
Bij het ophalen van mijn inruil apparatuur ben ik geweldig geholpen door verkoper xxxx met bepaalde instellingen en ook een duidelijk advies betreft het onderhoud van mijn tv ( Samsung Qled 65 en soundbar 950.) De monteur heeft mij fantastisch geholpen betreft gebruik en info en was zeer behulpzaam en heel netjes. Ben dan ook heel content dat ik bij Plattetv mijn installatie gekocht heeft. De monteur verdiend wat mij betreft een pluim. Mocht ik in de toekomst toevallig een probleem hebben dan zou ik graag dezelfde monteur weer willen hebben.
Tenslotte, ik wou maar dat alle monteurs zo waren.
Ernst.
Gr.Ernst Bustraan

Review van 03/10/2020:
Ik ben prima geholpen betreft de info die ik ervaren heeft van uw medewerker xxxx.
Alleen ben ik teleurgesteld met de afspraken betreft de levering van mijn nieuwe tv en soundbar die de andere dag geleverd zouden worden, dit wordt nu een week later waar ik moeite mee heb.

Ronald 20-10-2020

Goed geholpen met al mijn vragen. Ik had meerdere tv's op het oog. Prijs kwaliteit uistekend.

van der Lubbe 20-10-2020

Mooie winkel waar je veel tv's kunt vergelijken en waar je terecht kunt voor een goed advies. De verkopers weten waar ze over praten en nemen goed de tijd voor je.
Zondag gekocht en volgende dag in huis.
Uitstekende service!

Olaf 20-10-2020

Onlangs bij PlatteTV in Groningen een nieuwe TV gekocht. Het personeel is erg kundig en weet goed op de wensen van de klant in te spelen. Ze geven eerlijk en goed advies om je de juiste keus te laten maken zonder enige druk te voelen. We zijn erg prettig geholpen voelden en hebben met een goed gevoel deze aankoop gedaan.

Frans 20-10-2020

Snelle reactie op mij email over het product en levering, en ook nog een hele mooie korting gekregen via de kortingsdeal die ik had aangevraagd op de website. Meteen de bestelling geplaatst en die kon ik ook meteen ophalen in de winkel in Amsterdam. Snelle en duidelijke afhandeling in de winkel.

Nils 20-10-2020

Ik ben helaas minder positief over de klantgerichtheid van deze zaak.

Met een score van gemiddeld een 9,4 had ik meer verwacht. Voorafgaand bij het bezoek aan de winkel had ik een medewerker van PlatteTV gevraagd naar een type televisie dat aansloot bij mijn smaak. Er werd aangegeven dat dit type niet meer werd verkocht, maar een nieuwe versie beschikbaar was die drie tientjes duurder uit zou vallen.

Bij aankomst in de winkel viel het ons (pa en ik) op dat het rustig was in de winkel, waardoor een snelle service voor de hand leek. Echter stond ik 10 minuten bij de televisie naar keuze te wachten. De medewerker die ik aan de telefoon had gesproken keek ons niet aan en was druk bezig met zijn eigen zaken, terwijl hij de waardevolle informatie van mij had ontvangen voor een aankoop van de televisie.

Enfin, nadat wij na een aangeboden bakje koffie (die we overigens nooit hebben ontvangen) een medewerker zelf riepen om langs te komen, kwam hij met een hoop tamtam op ons af gestapt. In plaats mij te overtuigen het toestel te kopen, werd mij ook benoemd dat er een nadeel kleefde aan mijn voorkeur en dat ik ook eens naar de Sony moest kijken. Het prijsverschil was echter 120 euro, wat voor mij als klant voelde als een slinks verkoperspraatje.

Nadat ik toch mijn keuze had bevestigd op de televisie, waarvoor ik naar de winkel was gekomen kreeg ik nog het voorstel of ik éénmalig voor 50 euro extra een verzekering van de winkel wilde afsluiten, omdat het gunstiger voor mij zou uitvallen dan de Samsung fabrieksvoorwaarden. Toen ik dit voorstel vriendelijk afsloeg en licht geagiteerd raakte kwam als kers op de taart nog een aanbod voor een tv-spray.

Al met al had ik het geduld om toch vriendelijk het toestel af te rekenen en huiswaarts te keren. Maar of ik nog een review wilde geven wat dichtbij de 10 kwam moest ik PlatteTV zeer teleurstellen

Er is qua servicegerichtheid nog een hoop winst te boeken!

Tips:
-Als een klant belt voor een toestel en zeer veel interesse heeft in een product, helpt het om deze gegevens te noteren en als medewerker de klant enthousiast klant aan te spreken op het voorafgaande gesprek en vervolgstappen te maken. Ben je te druk? Geef dan aan dat jouw collega het met volle motivatie oppakt en blijf niet zonder iets te zeggen op 5 meter van je klant zitten.
- Als je koffie aanbiedt, breng het dan ook. Beetje zeurig, maar je hebt het over klantgerichtheid.
- Heeft iemand al een keuze gemaakt voor een toestel, hoef je niet onnodig andere televisies te slijten.

Ik hoop dat je wat met de review en feedback kunt!
Officiële reactie van HelloTV 21-10-2020

Beste Nils,

Allereerst bedankt voor uw uitgebreide review, daar doen we zeker wat mee. Heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad, dit klinkt niet zoals u van onze verkopers mag verwachten. We zoeken graag uit wat hier misgaat. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin uw ordernummer? We zien uw reactie graag tegemoet.

Jelske - PlatteTV

Wim Raanhuis 20-10-2020

Je merkt de kwaliteit van een winkel pas als er iets mis is. Op de livechat werd snel gereageerd op een vriendelijke toon. In ons geval liep er een horizontale streep door het beeld. We werden snel geholpen en de volgende dag konden we de TV omruilen. Deze werkt prima! Een ander voordeel van Platte TV is dat de prijs ook nog eens scherp is.

Jeroen 20-10-2020

..... van PlatteTV Amsterdam heeft ons buitengewoon goed geholpen. Nam alle tijd voor ons, is heel deskundig en bood daar en boven ook nog eens een mooie korting op het totaalpakket. Ik beveel PlatteTV Amsterdam en ...... van harte en 100% aan!

Jordy 20-10-2020

Top winkel! Vriendelijk personeel dat goed op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen. Scoren altijd hoog op prijsniveau. Echt een aanrader!

Sytze 20-10-2020

De medewerker in de winkel was zeer behulpzaam en heeft mij bij de keuze van mijn OLED-tv voorzien van een kundig advies. Toen bij het uitpakken van de doos bleek dat het scherm licht beschadigd was heb ik, aangezien de tv in de vestiging niet meer voorradig was, een goede aanbieding gekregen op een alternatief voorradig toestel met (nog) betere specs. Top service!

Diny Verstraten 20-10-2020

Vandaag in de winkel in Breda een nieuwe tv gekocht, we zijn heel vriendelijk en goed te woord gestaan door ........ We hebben niet het gevoel gehad dat ons iets opgedrongen werd, mijn ervaring was al positief met deze winkel.

Davey 20-10-2020

Directe snelle service in Nijmegen. Binnen no-time een passend toestel gevonden en besteld, allemaal vanuit je luie stoel thuis. Prima deal gemaakt, zelfde dag verzonden. Volgende keer weer.

William vs Aron 20-10-2020

We zijn goed en deskundig te woord gestaan in alle rust. Dit terwijl het toch wel steeds drukker werd in de winkel. Super! Uiteindelijk toch meer uitgegeven dan de bedoeling was :-) Blijkt een goede verkoper! Complimenten ....!

E. N. 20-10-2020

Via internet terecht gekomen bij dit bedrijf. Naar Breda gegaan omdat via internet de levertijd lang was.
Geholpen door JM in Breda die allerlei vragen had en uiteindelijk (door zijn advies) zijn we voor een andere merk gegaan. We zijn goed geadviseerd. De prijs ligt nu iets hoger dan waar we naar op zoek waren maar tot nu toe( 3 dagen) zijn we erg tevreden met de tv. Enige minpunt is dat er geen gebruiksaanwijzingen bijzitten. Inmiddels ontdekt dat die in de tv staat. Maar bij de opstart en installatie was een boekje handig geweest. Maar dat zegt niets over de winkel.

Guus 20-10-2020

Filiaal Zoeterwoude. Ik ben in deze winkel goed geholpen en ik kreeg een goed uitleg van de type tv die ik wilde aanschaffen.
De verkoper was erg vriendelijk en hij nam de tijd voor uitleg en advies.

SchelValk 20-10-2020

Je zoekt een "platte TV en toebehoren" en kijk deze winkel (vestiging Ekkersrijt Eindhoven) biedt "niets" anders; Je wordt niet afgeleid door allerlei andere producten. Ook de oriëntatie op de uitgebreide, duidelijke website geeft je helder beeld op je zoektocht. Overzichtelijk, per merk etc. En op verzoek wordt je vriendelijk en persoonlijk geholpen, zeer goed geadviseerd door ..... en ...... Men stelt gerichte vragen en geeft waar nodig de nodige punten ter overweging. We gingen naar huis met een offerte en een goed gevoel om uiteindelijk de juiste keuze te maken. Op 1 oktober zijn we teruggegaan en zijn uitstekend geholpen door ..... om
naar rijp beraad en (duidelijk advies) toch te kiezen voor een Samsung Q Symphony 4KQLed TV en Soundbar.

Tom 20-10-2020

Ik bestel hier nooit meer iets!
Zegge producten op voorraad te hebben. Vervolgens bestel je het en dan kan je wachten tot je je geld terug krijgt!
Ook nog eens zeer onvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Mails en whatsapp wordt nauwelijks op gereageerd.

Schalkers 20-10-2020

Door een kennis aan deze zaak gekomen. Mooie winkel met bekwaam en vriendelijk personeel. We zijn geholpen door Jelle, die verstand van zaken heeft.

Ibra88 20-10-2020

In oktober 2018 hier een Samsung TV (55 inch) gekocht. Lekker prijsje, snel geleverd, niets aan de hand tot augustus 2020.
Toen kreeg ik opeens de melding dat de interne opslagruimte vol zat, en het Tizen systeem niet meer geüpdatet kon worden. Apps verwijderen helpt, maar dan kan ik dus geen Netflix, YouTube, etc etc kijken. Op een webforum ook gevonden dat dit een bekend Samsung probleem is (opslag is niet vol, maar software matig geeft hij foutief aan dat die wel vol zit). Dit heb ik dus begin augustus voorgelegd aan Platte TV.
Al snel werd een reparateur ingeschakeld, een monteur kwam langs en zei dat ze enkel het moederbord kunnen vervangen en dat dat ook niets gaat oplossen. Niet fijn - ik dus weer terug naar platte TV. En raad eens wat... Week later krijg ik weer telefoontje van de monteur bedrijf, wanneer kunnen we langskomen. Ik vroeg wat ze gingen doen en jawel - enige wat ze kunnen doen is moederbord vervangen (wat het probleem niet gaat oplossen zoals al aangegeven door de eerste monteur).
Platte TV weer gemaild aangezien ik het kastje naar de muur zat was, en toen is Platte TV gestopt met reageren (laatste mail is van 25 september). Platte TV weigert constructief mee te denken en schuift alles af op Samsung (die niets kunnen doen).
Ik begrijp de positieve reacties hier dan ook echt niet, eenmaal na verkoop is de service beneden alle peil. Ik zit dus nog altijd met een TV die steeds de melding aangeeft opslag is vol, en Platte TV reageert niet of komt niet met een oplossing. Apart dat ze hier dan nog een 9 krijgen - van mij in ieder geval niet.

cees van leeuwen 20-10-2020

We hadden al eerder een tv gekocht bij Platte Doetinchem. Op grond van de goede ervaringen wilden we ook voor deze tv bij Platte kijken. We werden heel spontaan ontvangen waarbij de verkoper zich volledig richtte op onze wens en specificatie. Zonder omwegen en met een goed resultaat

Martijn 20-10-2020

Ik ben in eerste instantie naar jullie filiaal in Groningen gegaan. Daar ben ik (zoals altijd) keurig en vakkundig geadviseerd. Vervolgens heb ik aangegeven nog even te moeten nadenken over de aankoop en ben ik enkele dagen later naar jullie webshop gegaan voor een leuke aanbieding, waarna ik overgegaan ben tot aanschaf.

Inmiddels enkele aankopen aangeschaft bij jullie!
Blije klant.

Inge 20-10-2020

Via de e-mail heb ik een mooie deal gekregen voor een Samsung tv. Helaas was deze niet meer op voorraad in Naarden, maar wel in Amsterdam. Dezelfde dag de tv opgehaald in Amsterdam. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over de cashback actie. Ook goede service mocht er iets zijn, kan ik altijd even bellen. Tevens geholpen met het in mijn auto tillen van de grote tv.

Ben 20-10-2020

Super geholpen alle mogelijke manieren geprobeerd om hem direct mee te nemen helaas niet gelukt maar word dinsdag bezorgd verkoper echt zijn best gedaan