HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Cock Michels 15-10-2023

Ben nu geholpen door verkoper in Zoeterwoude deze heeft ons keurig geadviseerd en geholpen. Ben overigens eerst in filiaal Rotterdam geweest waar ik ook zeer goed geholpen ben door Eertwijn, echter daar was het type niet op voorraad. Mijn ervaring met helloTV is heel goed.

Albert 15-10-2023

Wordt het de Philips 55OLED807 of toch de 55OLED808? Lang over nagedacht maar uiteindelijk toch voor het nieuwste model gekozen. Tot nu toe geen spijt. Mooi ambilight, fantastisch beeld en nog een goed geluid ook. Hoewel sommige filmkijkers toch misschien liever een soundbar willen. Verschillende Philips TV's met ambilight gehad en als je daar eenmaal aan gewend bent is het toch lastig om daar vanaf te stappen. De laatste dagen zie ik overigens wel dat ambilight af en toe een verkeerde kleur in de vorm van een flits geeft, iets dat ik wel in de gaten zal houden. Prima geholpen door van HelloTV in Utrecht die een mooie deal maakte waarbij de oude TV kon worden ingeruild.

Johan Bos 15-10-2023

Via internet gezocht naar de dichtstbijzijnde winkel en in Rotterdam deze gevonden. Een prima winkel, goed geholpen.
nam de tijd voor ons onder het genot van een bakje koffie. De eerste ervaring van de nieuwe tv is positief.

bianca 15-10-2023

Mooie grote shop met veel voorbeeldtoestellen. Wij zijn zeer tevreden met het advies van ramon. Hebben een toestel waar we dik tevreden mee zijn.

Ons Ark 15-10-2023

Goed geholpen in het filiaal Eindhoven (Ekkersrijt) aan TV's voor de kinderopvang

Mark de jongh 14-10-2023

Laagste prijs eerlijk advies over verschillende merken zeer klantvriendelijk

Joan 14-10-2023

Je word goed geholpen, service is heel fijn!
Hele fijne medewerkers die je goed adviseren.

HelloTv Duiven een dikke 10!! 14-10-2023

Keurig te woord gestaan door vriendelijk personeel. Wist ons op een juiste manier te helpen binnen een bepaald budget, een goeie deal weten te maken. Kortom uiterst tevreden. Een dikke 10!! voor de vestiging in Duiven

Frank 14-10-2023

Duidelijke argumenten, en een goed onderbouwd betoog over de verschillen tussen de vele getoonde modellen. Zeer tevreden over de adviezen van de adviseur in Doetinchem. Positieve interactie. Positief resultaat.

Bas 14-10-2023

Goeie tv, goede verkoper, goeie prijs gwn keigoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herbert 14-10-2023

Op internet gezocht naar een betrouwbare tweedehands TV. Al snel kwamen we uit bij Hello TV in Den Bosch. Een deskundige vriendelijke en hulpvaardige jongeman (Esad) hielp ons aan een prachtige TV voor een goede prijs. De TV werd nog eens extra schoongemaakt, zorgvuldig ingepakt en ook door deze verkoper netjes voor ons in de Auto gezet. Echt top!

Eric 14-10-2023

Goede service bij hellotv Naarden

Pracht tv met goede uitleg en een goede prijs en een Soundbar met de zelfde uitleg en goede prijs
Duidelijk de punten waar je op moet letten gehoord en de voor en nadelen van een tegroot scherm
Gewoon eerlijk behandeld niet van koop die of die

Gezellige winkel en kom er zeker terug

Jan 14-10-2023

Vandaag bij uw vestiging Breda heel prettig geholpen door Ralf hij nam ruim de tijd op mijn vragen en twijfels over de aanschaf van een Oled Tv welk type en formaat onder het genot van een drankje hebben wij de koop gesloten voor de aanschaf van Philips Oled55 808/12 met een soundbar Denon DHT S416
en met een blij gevoel naar huis

Theo van Baarsen 14-10-2023

Prachtige winkel, goed uitleg, aardig in omgang. Verstand van zaken. Gelijk onze tv gekocht

Margit 14-10-2023

De winkel is heel overzichtelijk, ze hebben goede aanbiedingen en de medewerkers hebben heel veel verstand van zaken.

Installateur DK heeft de tv en soundbar geïnstalleerd.
Zelfs de muur nog aangetipt met verf.
Alles keurig opgehangen en uitgelegd. Helemaal top!

Adriaaan 14-10-2023

Duidelijke site met veel keus en duidelijke uitleg. daarbij ook de 24 inch TV's. Ruime en overzichtelijk ingerichte winkel waar ik plezierig en goed geholpen werd. Toestel werkt goed en maakt de beschrijving waar.

John R 14-10-2023

Nette winkel goed geholpen zou het zeker aanbevelen. De kundigheid van de medewerker was meer dan prima

Joop 14-10-2023

Ik ben fantastisch geholpen door Menno bij Hello TV in Rotterdam. Ik kan deze zaak dan ook bij iedereen aanbevelen.

Rob 14-10-2023

Werd goed geholpen en er werd super advies gegeven. Ook al was er een fout gemaakt bij het plaatsen van de order, werd daar goed op geanticipeerd en gerespecteerd door collega en heb ik er geen last van gehad! Top dus

Arno Spil 14-10-2023

Zeer snel en vakkundig geholpen, ook online snelle reacties en passende offerte gekregen. Gewoon top geregeld allemaal. Groet Arno

Adriaan 14-10-2023

Ik ben keurig en professioneel geholpen door Renzo in filiaal Duiven. Hij was terzake kundig en niet opdringerig

Alex 14-10-2023

Mooie ruime winkel. Prima geholpen door Marco. Niet opdringerig gaf ons ruimte om onze keuze te overwegen. Goede uitleg over de verschillende soorten TV's. Met de voor en nadelen van OLED en QLED. Waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken.

Mangé 14-10-2023

Goede ontvangst en duidelijke uitleg. Ik zal graag uw organisatie bij bij mijn vriendenkring aanbevelen.
Ook de koffie maakt het gesprek duidelijker. Ik zal er zeker nog eens langsgaan.

Vishaal 14-10-2023

Wij zijn vandaag zeer goed geholpen door Sanne. We zijn voorzien van goed advies, goede service en uiteindelijk ook een mooi aanbod! Wij kijken uit naar onze nieuwe televisies en bevelen HelloTV en Sanne van harte aan.

Bram 14-10-2023

Goed geadviseerd, er wordt tijd voor je genomen zodat je niet in overhaast een keuze hoef te maken. De koffie erbij en niet op voorraad, tv wordt kosteloos de volgende dag bezorgd. Top!