HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Katarina 18-10-2023

Geweldige winkel. We kozen de tv online, maar gingen naar de winkel om hem persoonlijk te bekijken. Ons model stond niet op de stand, maar de verkoper vond hetzelfde, alleen in een ander formaat, zodat we de kwaliteit van de video konden beoordelen. Hij beantwoordde ook onze aanvullende vragen. Bij de aankoop hebben we een levering afgesproken. Levering en installatie zijn boven alle lof. Een zeer vriendelijke man arriveerde op de afgesproken tijd, installeerde en stelde de tv in. Hij beantwoordde onze vragen over het bedienen van de tv en gaf ook veel aanvullende informatie. Wij zijn zeer tevreden over zowel de tv als de service in deze winkel.

Koen 18-10-2023

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel. Niks op aan te merken. Prijs ook lager dan in andere winkels

Willem 18-10-2023

Verkoper (C) begreep goed wat ik zocht en kent het assortiment goed. Goed advies en heel veel informatie gekregen. Heel prettig geholpen.

Sylvia Smith 18-10-2023

Ik heb vanmorgen een tweedehands tv gekocht in jullie winkel in Den Bosch.
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan door uw werknemer. Hij dacht mee en nam de tijd, zodat ik kon komen tot de juiste keus. Hij heeft de tv zorgvuldig ingepakt en hem zelfs in de auto gezet. Waren er maar meer vriendelijke werknemers. Is een feest om zo geholpen te worden.

Nico 18-10-2023

Supere benadering niet opdringerig-kennis van zaken - klantvriendelijk. Goede uitleg.

Daan Assenberg 18-10-2023

We werden prima geholpen door Daan in de vestiging Eindhoven. Duidelijk en met veel geduld als we iets niet goed hadden begrepen.

Taoufiq 18-10-2023

TV was op tijd bezorgd zoals afgesproken.
De monteur is zeer vriendelijk, professionele en geeft de nodige instructies en advies. Super.

Y&H 18-10-2023

Keurige grote winkel. Voldoende kundig personeel dat je allemaal vriendelijk welkom heet en je heel spoedig helpt indien gewenst. De gewenste TV was op voorraad, uitleg over garantie en extra bij te kopen garantie. Ik heb de indruk dat als er eens iets zou zijn met een product je hier beter en persoonlijker geholpen wordt dan bij de MediaMarkt, wat eerder een fabriek lijkt en de klant een nummer.

P. Meijer 18-10-2023

De monteur was vriendelijk kundig en hulpvaardig. Gaf duidelijke antwoorden op de gestelde vragen. Kortweg : TOP

Isa aksu 18-10-2023

Helle goede services goeie helpende jongens goede adviezen hep een leuke tv gehaald voor de beste prijs zeer tevreden was op voorraad gelijk meenemen en nu genieten hello tv bedankt jongens voor de beste services

GJ Schakelaar 18-10-2023

Ruim omgezet en overzichtelijk ingedeeld.
Eenmaal onze selectie gemaakt uit een aantal modellen en aan de hand daarvan hulp van een medewerkster gevraagd.

Goed geholpen en duidelijk de verschillen in beeld gebracht.

Wij hebben mede hierdoor een goede keus kunnen maken bij de aanschaf van onze nieuwe televisie.

G. Huijbregts 18-10-2023

Prettige sfeer in de winkel in Duiven, aardig en deskundig personeel. We zijn goed geholpen, ze namen alle tijd, heerlijke koffie en met een mooie tv de deur uit.

Ronald 18-10-2023

Vandaag Hello TV in Amsterdam bezocht en in tegenstelling tot andere electronica winkels was dit een verademing. Concurrerende winkels zien mij over het algemeen als een wandelende portemonnee en proberen het liefst meteen iets te verkopen (ongeacht wat en tevens met gebrekkige kennis).
Bij Hello TV was mijn ervaring veel prettiger. Geen haast, alle vragen die ik had werden beantwoord en ivm mijn woonsituatie werd er extra meegedacht en meegewerkt. Geen verplichtingen, veel tv's vergeleken en goed advies gekregen. In eerste instantie had ik niet het idee dat ik dezelfde dag nog de knoop zou doorhakken voor een nieuwe (prijzige) tv, echter vanwege de service en vriendelijkheid en het complete plaatje, was het eigenlijk een no-brainer om een tv aan te schaffen.

Bas 18-10-2023

Geweldig geholpen door medewerker xxxx echt een topper
Goed en deskundig advies deze man weet waar hij het over heeft.

Wilco de Groot 18-10-2023

Online geweldig geholpen met het maken van een keuze. In Breda de tv opgehaald en uiterst professioneel geholpen.

Mario Wieme 17-10-2023

Na overleg met ..... besloten mijn Panasonic na 1 weekend weg te doen en vervangen voor LG OLED48C3 Hello TV wou hem afleveren want de winkel die voor mij in de buurt was 140km verder Breda. Ik heb besloten dezelfde middag hier naartoe te rijden. ....... had Breda opgebeld en alles was in de winkel Breda Top geregeld ! Ik ben geholpen door ...... hij heeft alles prima uitgelegd en afgehandeld. Voor dit bedrijf is niets teveel wat een service deze mensen bieden! zowel via mail als in de winkel. Ivo en Anne bedankt voor jullie hulp

Christon Louws 17-10-2023

Een keurige, correcte en persoonlijke behandeling door ...... Goede adviezen. Fijn dat je, bij problemen, de verkoper rechtstreeks per e-mail kunt benaderen. Prima garantievoorwaarden en prettige onderhandeling mogelijk, zonder dat op een tientje wordt gekruimeld. Mooie, ruime en gezellige opstelling van tv schermen. Gratis parkeermogelijkheid in de omgeving. De dozen met aankpen worden zelfs tot in de auto gebracht

Marjanne 17-10-2023

Wat een verademing om bij Hello TV onze nieuwe TV te hebben gekocht. Naast een bakje koffie kregen we een uitstekende uitleg over de diverse televisies. Thuis wederom een prima gevoel aan over gehouden, want we konden we direct kijken en heeft de medewerker alles netjes ingesteld

Phons 17-10-2023

In de winkel in Utrecht werden we zodanig goed van advies gediend, dat we spontaan besloten een nieuwe TV aan te schaffen. Alles in de winkel ademt klantvriendelijkheid en de heer die ons hielp spande de kroon.

Quintin 17-10-2023

Mooie winkel, genoeg keus. Waarnaar ik op zoek was, had men ook meerdere optie voor staan, en ook op voorraad.
Kon de nieuwe televisie voor mooie prijs meenemen en gelijk de oude achterlaten. In 1 keer alles klaar.

Tamara 17-10-2023

TV vervangen, daar deze een mankement had.

Contact gehad met klantenservice HelloTV, dit ging heel voorspoedig.

TV werd netjes omgeruild, (*) heeft ons enorm goed geholpen!

Wij zijn blij met de goede en nette service.

Gera janssen 17-10-2023

Mooie grote winkel alle tv’s mooi gesorteerd aan de wand
Ik kreeg een super aanbod wat ik niet verwacht had en wat je nergens anders hoeft te verwachten
Hierdoor was onze keus snel gemaakt
In de winkel zijn we netjes geholpen door (*) hij liep ook mee naar onze auto om te helpen om de tv erin te leggen
Wij waren erg tevreden

Marcel 16-10-2023

Of ik hier nog een keer een televisie ga kopen, weet ik nog niet zo goed...

Afgelopen week had ik besloten om voor een nieuwe televisie te gaan kijken omdat mijn oude was ingebrand, zodoende was ik op de site bij het model van voorgaand jaar uitgekomen deze was aantrekkelijk geprijsd en zodoende dacht ik een mooi model te hebben, op de site stond deze beschikbaar af te halen in verschillende winkels, zo ook Rotterdam.

In de winkel bleek deze niet op voorraad te zijn, via andere winkel laten leveren kon wel, maar dit zou veel gedoe op leveren en ook ik zelf wilde graag de televisie dezelfde dag nog meenemen. Voor ik het wist stond ik al bij het nieuwste model van Philips... Deze tv zou volgens de verkoper bijna niet in te branden zijn en nieuwe technologieën en noem maar op die het zouden voorkomen. (Dit had het vorige model ook volgens de verkoper) De televisie zag er prachtig uit en ik kreeg een mooie korting aangeboden, desondanks was het prijsverschil nog best groot, omdat ik aangaf nog te twijfelen kreeg ik nog een korting aangeboden maar dit was ECHT het LAATSTE wat de winkel kon doen, uiteindelijk heb ik toch ja gezegd.

Vervolgens biedt Hello TV ook een zekerheidspakket aan, wij hadden aangegeven dat we dat niet wilden, in de veronderstelling dat wij een goede tv zouden hebben met de nieuwste anti inbrand technologieën. Vervolgens konden wij onze oren niet geloven! De verkoper zegt dat het wel heel verstandig is het om te nemen omdat je dan verzekerd bent tegen o.a. inbranden.

Eerst is volgens de verkoper de tv optimaal tegen inbranden beschermd en vervolgens hebben wij een verzekering er voor nodig?! Na 2 keer nee te hebben gezegd ook met diverse kortingen waren we nog steeds niet bij het betaalproces, we moesten een speciale moes hebben volgens de verkoper van € 30, hier kon ook weer een korting van af. Hierop aangegeven dat we enkel de tv wilden en zelf enkel een doek zouden gebruiken hoopten wij eindelijk te kunnen betalen. Weer de vraag over de verzekering, nu werd het toch echt wel vervelend. Uiteindelijk nee tegen gezegd en de tv met hulp van de medewerker ingeladen en naar huis gegaan.

Nadat ik thuis was vrijwel meteen de vraag om de winkel met een 10 te beoordelen. Dit zou ik nog gedaan hebben, echter kreeg ik een uur nadat ik thuis was een mail van Hello TV ik had namelijk een dag van te voren ook 'vraag naar korting' gedaan, hierop kreeg ik ook dat de desbetreffende tv waarvoor ik had gekeken niet meer leverbaar zou zijn echter kon ik dezelfde tv die ik heb gekocht in de winkel met € 100 meer korting zou kunnen krijgen dan ik had betaald! Dit vond ik zeer vervelend te weten dat ze in de winkel hebben gezegd dat ze echt niet meer korting konden geven. De medewerker van Hello TV heeft het verschil terug gegeven, maar toch heb ik niet meer een lekker gevoel over mijn winkelbezoek. Vooral omdat ze zeggen dat ze staan voor hoge klanttevredenheid. Mijn tip aan allen bestel de tv online de deal is beduidend beter en minder verzekeringspakketten e.d. die worden aangesmeerd.

Tuurenhout 16-10-2023

We werden snel en zeer goed geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd dus de nieuwe tv lag al snel in de auto. Volop keuze voor iedereen!

Ron 16-10-2023

Prima eerlijk en deskundig advies. We zijn samen tot een mooie deal gekomen.