HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

San 12-10-2023

Hadden in eerste instantie LG50QNED826RE van 2022 besteld maar door logistieke problemen werden we gebeld dat het weken zou gaan duren en ons de 2023 met wat korting aangeboden. Het is een mooie tv maar je moet er goed voor zitten dan is die prachtig van kleur en scherp maar niet van opzij want dan is die erg flets en licht. Kan niet anders zeggen dat de klantenservice grandioos is.

Gerrit 12-10-2023

De service was goed en een prima advies en uitleg van het product!
Er werd goed de tijd genomen om alle vragen van de klant te beantwoorden.
Vestiging Duiven

Riek 12-10-2023

We zijn in Rotterdam naar HelloTV geweest .we zijn daar netjes en vakkundig geholpen door verkoper Masie.we hadden eerst via de site gekeken en een korting gevraagd.Dit was een mooi bod.Maar we wilde de tv toch eerst zien.En we zijn daar geslaagd en we kregen de zelfde korting als op de site.we hebben de tv gekocht en zijn er heel tevreden mee.HelloTV heeft er weer een paar klanten bij.woensdag gekocht de volgende dag bezorgd en hij speelt al makkelijk te installeren top.

Kim 12-10-2023

Recent heb ik een tv gehaald bij HelloTv in Eindhoven. De service was zeker goed en vriendelijk personeel. Ik heb veel informatie gekregen over de Oled tv. Super !!

Wim 12-10-2023

Geholpen door Boris, vriendelijk en niet opdringerig. Bespreekt de mogelijkheden en is niet opdringerig. De klant staat voorop.

Daan Assenberg 12-10-2023

Ik heb best een goed gevoel over de tv, maar heb geen goed gevoel over de naar mijn idee opgedrongen bij producten zoals de schoonmaak middelen, de veel te dure hdmi kabel en de extra verzekering tegen de zeer geringe risico's. Eenmaal thuis heb ik daar wel spijt van

Daan 11-10-2023

Super service en onlinewinkel! Komen afspraken na, snelle levering, snelle chat, snelle reacties via de mail. Als er iets niet leverbaar is of geen garantie op leveringsdatum van een bepaald produkt, raden zij een nieuwe type aan met idemdito extra hoge korting en gegarandeerde levering. In mijn geval op een avond besteld en volgende dag was het al geleverd op een zaterdag, daar waar veel webshops na het weekend pas leveren. Super duidelijk over de Merkgarantie als ook eigen extra garantie en opties voor eventuele extra onderdelen wat handig kan zijn als je ze niet hebt. Medewerkers hebben alle kennis en ervaring. Geen dag zonder tv gezeten. Helemaal happydepeppi! 👍👍👍
HelloTV 13-10-2023

Hallo Daan,

Bedankt voor de 10! Dat is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Super dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je nieuwe tv en we zien je graag terug!

Harm 11-10-2023

Was al langer op zoek naar een bepaald type televisie, heb daarvoor bij electronica speciaalzaken bestelling geplaatst maar de televisie werd maar niet geleverd. Ten einde raad naar Hello TV gegaan en zie daar, binnen één dag was de gewenste televisie beschikbaar. Erg prettig, ik kan Hello TV dan ook eenieder aanbevelen!

Bruin 11-10-2023

Kundige verkoper die snel doorhad wat wij zochten. Was behulpzaam en dacht goed mee.

Frans 11-10-2023

We hadden op het internet de korting aangevraagd.
Maar wilde tv toch in de winkel gaan kijken.
We zijn goed en vakkundig geholpen.
De aanbieding van het internet overgenomen.
En we hebben de tv aangekocht .
En vier jaar garantie bij genomen als zekerheid.
Alle lof voor Masie de verkoper die ons goed geholpen heeft en alle voorwaarden goed uit gelegd heeft.
Dus nu gaan we genieten van onze tv.
Groeten van een tevreden klant.

Jeroen 11-10-2023

Het duurde wel een tijdje voordat er iemand op ons afstapte om te helpen, maar verder echt super geholpen!

Duidelijk taalgebruik, niet te beroerd om verschillen tussen schermen te laten zien en horen. Iedereen kreeg een koffietje en mijn zoon zelf warme chocomelk. Echt top!

Dick 11-10-2023

Mooie ruim opgezette en overzichtelijke zaak. Prima en correct geholpen, goede service en advies.

Jaouad 11-10-2023

Top service, eerder de Samsung Soundbar gekocht maar geluid viel tegen. Heb het makkelijk kunnen omruilen zonder tegenspraak mocht gelijk naar de winkel en heb de Soundbar kunnen ruilen tegen een Sonos beam zeer tevreden hierover

Wim 11-10-2023

Ik heb deze winkel gekozen omdat daar de opstelling zoals ik hem wilde hebben kon zien en vooral horen. de persoon die mij hielp had gedegen kennis van zaken temeer omdat hij regelmatig opstelling thuis test om een goed beeld te krijgen van het geheel.

Ik heb het geheel ook laten installeren door hello Tv en ook daar was ik bijzonder tevreden over, de tijd en geduld omtrent het uitleggen en ophangen van de combinatie OLED en Soundbar was TOP .

Goed bezig ga zo door...

andre 11-10-2023

Dit is een topwinkel, via de site heb ik een offerte gehad voor een nieuwe TV heb daar een mooie korting op gehad, ben vervolgens naar de vestiging Amsterdam geweest en daar ben ik geholpen door ****, die alles netjes heeft uitgelegd en de tijd heeft genomen voor mij, heeft overal verstand en is heel aardig, alle medewerkers daar zijn helemaal top en aardig.
Mijn volgende TV ga ik zeker daar weer kopen.

Sjoerd 11-10-2023

Ging langs de winkel vanwege specifieke vragen omtrent verschillende tv's. Goed geholpen door ****, heeft verstand van de tv's. Uiteindelijk onder begeleiding van **** de tv die voldeed aan mijn wensen gevonden en ook nog eens een goede deal kunnen sluiten. Zeer tevreden over de ervaring

Gerard 11-10-2023

Duidelijke uitleg, goede service en komen hun beloftes na.
Er is een groot aanbod en parkeergelegenheid genoeg tegen redelijke prijs.

Ina 11-10-2023

Omdat de huidige tv na 3 jaar een inbranding vertoonde en bijna 5 jaar in ons bezit ( aangeschaft bij platte tv) hebben we besloten om een nieuwe aan te schaffen, na mailcontact met Hello TV Breda kwamen ze met een goede deal waar we ons goed bij voelde, daar we ook naar volle tevredenheid destijds onze Sonos instalatie hebben gekocht, hebben we de deal via de mail gesloten.
Vandaag bezorgd door een hele aardige beleefde jonge man, en op de tijd die ons beloofd was.

Prettige winkel, wat komt door het fijne kundige personeel. Tweedehandsjes zijn best aan de prijs, maar je weet dat ze in orde zijn en anders wordt elk defect vermeld.

Nick 10-10-2023

Ontzettend fijn geholpen door .... Eerlijk advies, scherpe prijs en goede uitleg over de verschillende modellen. Daarbij wordt de televisie snel bezorgd en is er flexibel omgegaan met de inruilactie. Deze mag ik binnen een maand nog inruilen voor een mooi bedrag.

Hans 10-10-2023

Nette winkel en showroom, werd snel en deskundig geholpen, met extra uitleg over het garantie pakket

Martin- Noorden 10-10-2023

Bij de aanschaf van de LG oled 55 c35 la ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan ik heb mij laten informeren niet alleen door Hallo.tv maar onze zoon had al 4 jaar een LG hij vond en vind dat LG nog steeds de scherpste beelden geeft en blijft geven, dan gaf Hallo.tv mij een scherpe prijs waar wij ons prima in konden vinden voor een 55C3 ik heb hem ook nergens goedkoper kunnen vinden in wij wilde hem in Zoeterwoude ophalen op 9 okt en dat kon, we werden geholpen door ....... en die gaf nog wat instructies mee waar we prima mee uit de voeten konden dat vonden we een prima service, hij hielp met het inladen en 2 uur later konden we genieten van de LG oled 55C35La

Tim 10-10-2023

Goede winkel en zeer deskundig personeel. Heeft een zeer mooie televisie voor een scherpe prijs voor ons geregeld.

Ron gelder 10-10-2023

Goed geholpen en goede adviezen fijne winkel ook sfeervol . en de koffie gelijk leuke mensen

Lou 10-10-2023

Mooie overzichtelijke winkel, verkoper die duidelijk op de hoogte was van alle ins en outs !
De verkoper nam ook alle tijd om alles uit te leggen en vergelijkingen te maken, geen opdringerige verkoop technieken .
Oftewel een zeer prettige ervaring .
uiteindelijk een zeer mooie 55 inch Oled tv gekocht van Philips, wat een verschil met onze oude Led TV, prachtig strak, helder beeld, oftewel een tevreden klant!

Jan van Bakel 10-10-2023

Super geholpen, zeer duidelijke en eerlijke uitleg over de mogelijkheden en onze wensen. Veel aandacht voor elke klant, zelfs toen we moesten wachten terwijl er een andere klant geholpen werd kregen we aandacht door de mededeling dat hij bijna klaar was en met een kopje cappucino is wachten en al de mooie TV’s bekijken geen enkel probleem. Kortom een prachtige zaak en super klantvriendelijk personeel.