HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Albert 22-10-2023

Het personeel is professioneel (emphatisch en deskundig)met de juiste touch voor de situatie waar de klant in zit. En ook de prijsstelling valt niet tegen!

Ron 22-10-2023

Ik werd door een vriendelijke en professionele medewerker geholpen. Ik werd gewezen op een nieuwe hdmi kabel, voor een nog betere beeldkwaliteit

Matthieu 22-10-2023

Een hele fijne winkel waar je goed en duidelijk wordt geholpen wordt.Een duidelijk uitleg en niet opdringerig.
Top winkel en lekkere koffie

Jan Oomen 22-10-2023

Ik vond het pop-up mannetje van de site wat opdringerig, dus ik ben naar de winkel gegaan om daar eens te gaan kijken.

Heel fijn dat ze gespecialiseerd zijn in tv's, en goede uitleg over de producten waarin ik geïnteresseerd was.

Uiteindelijk voor een mooie prijs de tv en bij behorende beugel gekocht, hier installatie en garantie bij gekocht.

Installatie was echt een aanrader, niet zelf boren of ophangen en een goede uitleg. Zonder rotzooi of gedoe een prachtige tv aan de muur!

Susanne 22-10-2023

Fijne service, goed advies op maat bij aankoop van de juiste receiver en subwoofer. De verkoper beschikte over erg veel kennis en verstand van zaken en kon goed meedenken in wat de juiste oplossing is o.b.v. onze wensen.

Harry 22-10-2023

Website was top
En zeer goed geholpen in de winkel
Ik zou er zo weer heen gaan
Ik vertel het zeker tegen vrienden

Sander 21-10-2023

Ik had eerst contact met de klantenservice Nederland over een prijsopgave. Ik dacht dat ik wist wat ik wilde ; oled tv en soundbar en kreeg een mooi aanbod. Daarop besloten om de producten meteen op te halen. Meest dichtbij was Breda en zij hadden alles op voorraad. Daar aangekomen de bestelling nog eens doorgenomen en ik lreeg een heel eerlijk advies om de soundbar niet te nemen omdat de tv al voorzien was van een soundbar. John liet merken dat hij het waardeerde dat ik langskwam en nam alle tijd om te kijken naar de beste combinatie. Uiteindelijk het aanbod iets gewijzigd en ik kon meteen alles meenemen. Al met al een topervaring.

Dick 21-10-2023

Zeer adequate bediening, verstand van zaken en een heldere begrijpelijke uitleg. Er wordt goed geluisterd naar je vraag. Heel behulpzaam en vriendelijk. En een prima tv gekocht voor een mooie prijs.

Coen 21-10-2023

Ik ben uitstekend in Utrecht door D**** geadviseerd. Deskundig en professioneel, en met een goed oog voor zaken doen. Highly recommend.

Ma 21-10-2023

Vandaag een nieuwe tv gekocht bij hello tv in duiven vriendelijk geholpen door Marco dank je wel voor de goede info

e***********@g******** 21-10-2023

Werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en kreeg uitgebreid uitleg over the frame van samsung.
Chris heeft me alles uitgelegd de voor maar ook eventueel de nadelen tegen over een qled scherm
Echt een top zaak waar ze weten waar ze over praten heel vriendelijk kan het iedereen aanraden als je voor een nieuwe tv gaat je je daar laat informeren
Ik ben geslaagd dank je wel Chris

Hello TV , top bedrijf 😊👍 21-10-2023

In het voortraject, dus oriëntatie en uiteindelijk aanschaf van onze nieuwe tv in Eindhoven professioneel en enthousiast geholpen en geadviseerd. Vandaag door Ray een perfecte en zorgvuldige montage gedaan van onze Frame TV. Ook deze keer gedegen werk en zeer klantvriendelijk en enthousiast. Cijfer: Een dikke 10 dus.

M.a.j.kreemers 21-10-2023

Goede service zeer goed geholpen gaf goed advies hielp mee in laaden van tv in de auto

Martin 21-10-2023

Top advies door Mehmed. Kwamen niet voor een tv kijken maar gingen na advies met een prachtig toestel de deur uit. Niets is teveel zelfs de tv wordt netjes in de auto gelegd.

Marga 21-10-2023

Duidelijke uitleg en informatie. Goed geluisterd naar wat ik wil van een tv.

Ton 21-10-2023

Perfect geholpen , alles helder ! Via mail dag vtv gecommuniceerd en besteld .

Pieter 21-10-2023

Winkel is goed overzichtelijk. Personeel heeft mij goed uitgelegd over mijn aankoop en ben blij van de korting die ik kreeg! Dus helemaal tevreden.

Rene 21-10-2023

We zochten de dichtstbijzijnde vandaar deze winkel. Goed geholpen, de tijd genomen voor vergelijkingen met andere toestellen en geen idee m.b.t. pushen

José Overste 21-10-2023

Keurig geholpen. Fijne uitleg over de verschillen tussen de televisies. Transparant over de prijzen

G 21-10-2023

We zijn ontzettend goed geholpen door een medewerker van Hellotv in Groningen om een juiste soundbar te kiezen.

Sam 21-10-2023

Ik heb via een kennis gehoord over Hello tv. Die vertelde mij dat ze erg klantvriendelijk, service gericht en snel zijn met reageren. Dit bleek ook zo te zijn. Ik werd erg keurig geholpen door Tim & Ivo. Ik heb ook een deal gekregen waar ik erg tevreden mee was. Ik zou een ieder aanbevelen om bij Hello Tv hun aankoop te doen!!

Robert 21-10-2023

Al een tijdje was ik op zoek naar de Sonos Arc. Alleen de prijs hield mij nog tegen. Tot deze week tegen een zeer aantrekkelijke prijs het product bij Hello TV verkocht werd. Nog een extra korting door een oud Sonos-apparaat in te leveren en ik was om. Online snel en correct gecommuniceerd en de offerte ontvangen. De volgende dag kon ik de soundbar afhalen in het filiaal in Nijmegen waar ik uiterst correct ben geholpen en geheel tevreden met een grote smile op mijn gezicht de zaak verliet om de Sonos Arc te intstalleren. Top product, Top zaak en Top personeel.

Leon 21-10-2023

Vanochtend een prijs aanvraag gedaan voor een Philips PUS658808 Ambilight. Vrij snel een erg goede aanbieding gekregen via de klantenservice per mail. Al mijn vragen en zorgen zijn daar weggenomen, dit gezien ik geen ervaring had met HelloTV.

Na een reservering geplaatst te hebben naar de winkel in Groningen om de TV te bekijken. Prachtige winkel met veel verschillende merken tv’s. Hier ontmoette ik Henk-Jan. Leuk gesprek en vakkundig geholpen. De TV paste niet in de auto dus werd mij aangeboden de TV kosteloos thuis te laten bezorgen. Omdat wij over 10 dagen gaan verhuizen werd ons aangeboden de TV op ons nieuwe adres op de verhuisdag te laten bezorgen.

De TV moeten we nog ontvangen. Maar met de goede service van HelloTV hebben wij hoe dan ook voor de komende 5 jaar een goede TV in huis vanwege het garantie pakket die ik erbij heb gekocht van 150 euro.

H.P. Beekman 21-10-2023

Behulpzaam personeel, veel kennis van zaken, een ruime keus zowel nieuw als 2e hands. De zag er verzorgd en netjes uit.

Maaike 21-10-2023

Vriendelijk personeel. Snel en goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe TV, duidelijke visuele en auditieve uitleg erbij gegeven over de mogelijkheden.