HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ferry 24-10-2023

Op zich een fijne winkel in Amsterdam, maar zit wel een beetje verstopt op het industrieterrein. Het is dat er Hello tv op de gevel staat, want als je langs rijdt zou je denken dat het een bbq winkel is vanwege de bbq attributen meer op de voorgrond staat en tv's op de achtergrond. Verder zijn we goed geholpen. Op de site staat gratis bezorgen en installatie, maar alles zelf gedaan en dat zou met extra korting beloond mogen worden.

Jacqueline. 24-10-2023

Op zoek naar een nieuwe tv, kwam ik op de website van Kieskeurig terecht.
Daar ontdekte ik voor het eerst Hello Tv en las de verschillende reviews die zeer lovend waren.
Ik had een tv op het oog maar besloot toch voor aanschaf naar de winkel te gaan voor verder onderzoek.
Daar werd ik door (*) uit winkel Eindhoven te woord gestaan, al mijn vragen werden zeer deskundig beantwoordt zo ook een technische vraag over een andere tv wist (*) direct waarover het ging en kreeg ik daar uit gebreid antwoord op.
(*) nam alle tijd en gaf uitgebreid uitleg over mijn twijfel over twee televisies.
Uiteindelijk werd het de Philips Ambilight , en deze is de volgende dag netjes thuis bezorgd.
Ik ben tevreden over mijn keus van Hello tv, waar klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat.

Anthony 24-10-2023

Uiterst rustige en deskundige uitleg en professionele antwoorden op alle vragen. Geduldig en 'to the point'. Zeer tevreden bij aankoop van tweede TV-systeem.

Terol 24-10-2023

Prima winkel met goede service. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door (*) in vestiging Amsterdam. Werd goed gekeken naar onze wensen en ons budget. (*) gaf duidelijke uitleg en gaf ons de ruimte om de “kanshebbers” op ons gemak te bekijken. Mooie winkel ook, een aanrader wat ons betreft!

Eric 23-10-2023

Super survice geen domme vraag was te gek voor ze niks opdringen en een mooie korting
Wat wil je nog meer

Jason 23-10-2023

Twijfelde tussen Oled en Qled, heeft me heel goed de verschillen uitgelegd en op basis van mijn woning en lichtinval zijn we op de Samsung Frame uitgekomen!

EdwinvD 23-10-2023

Prima winkel en vakkundig geholpen , zeker een aanrader deze winkel. Ik heb er een prima tv gekocht

Hetty 23-10-2023

Site gevonden door zoekopdracht
Mooie winkel hele aardige jongeman heeft ons geholpen.
Met duidelijk en goed advies
Top bedrijf

SvS 23-10-2023

Eerlijk is eerlijk, gekozen voor Hello TV vanwege de lage prijs. Door een foutje op de website werd de deal iets anders, dit werd supersnel en goed door de klantenservice naar volle tevredenheid opgelost. Volgende dag heerlijk van de nieuwe tv kunnen genieten. Top.

Andrew 23-10-2023

Via HelloTV heb ik een zeer scherpe prijs gekregen voor mijn nieuwe tv - en daarbij ook nog een flinke inruilkorting voor mijn oude tv gekregen. Dank hiervoor.

Het ophalen van de oude tv en het leveren en ophangen van de nieuwe tv zijn ook zeer soepel verlopen. Pim en Timo hebben waren beiden erg klantvriendelijk en hebben me ook netjes op de hoogte gebracht van hun plan van aanpak. Dankjulliewel, heren! Ga vooral zo door!
HelloTV 24-10-2023

Hallo Andrew,

Wat een fijne review! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe tv en de service die Pim en Timo je hebben gegeven. Bedankt voor het kiezen van HelloTV en voor het delen van je ervaring. Geniet van je nieuwe tv!

Jelske - HelloTV

Harry Leideritz 23-10-2023

Keurige ontvangst en prima informatie in de vestiging Naarden.
Onze uiteindelijke keuze werd daardoor een stuk eenvoudiger.

Gerrit Pool 23-10-2023

De wachttijd was wel wat lang voordat wij aan de beurt waren, maar dat werd volledig teniet gedaan door Alain.
Met zijn vakkennis, en alsnog ons oude toestel aan te sluiten, waarna deze het toch weer deed,
waardoor wij eigenlijk geen toestel meer nodig hadden, alles werd terdege uitgelegd.
Dus toch een vervangend gelijkaardig gebruikt toestel gekocht, welke wij nu als reserve erbij houden, want het was niet de eerste keer dat ons oude toestel er mee ophield, blijkbaar een slecht contact ergens binnen in het toestel, maar voorlopig werkt het weer goed.
zo zie je maar , als je ziek bent en naar de dokter gaat, is ter plekke de ziekte verdwenen.
Prima vakman die Alain.

celal 22-10-2023

de medewerker in de winkel heeft me goed geholpen. fijne services. erg tevreden

JS 22-10-2023

Overzichtelijke showroom met alle actuele modellen. Vriendelijk geholpen met goed advies. Direct uit voorraad leverbaar en na aankoop direct even mee de auto in tillen.

Patrick 22-10-2023

Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.
Werd snel geholpen.
Hebben een ruime keuze en scherpe prijzen
Was verder goede en snelle levering.

Hassan 22-10-2023

Lorenzo really helped me pick the right TV within my budget. He explained all the options and assisted me in making the best choice. I'm still waiting for my TV to be installed, but I had a great time going to the HelloTV store. Thanks again, Lorenzo! :)

G Roseboom 22-10-2023

Ondanks dat het artikel niet voorradig was op zondag kon ik het wel afhalen bij het magazijn .dank hier voor.

Niels 22-10-2023

Goed geholpen duidelijk uitleg van de tv’s genoeg mogelijkheden om tv te vergelijken

Bernice 22-10-2023

Heel erg goed geholpen door Eertwijn bij de winkel in Rotterdam. Er werd ruim te tijd genomen ook nam hij de tijd alle specificatie op een makkelijke manier uit te leggen. De services waren ook duidelijk. Uiteindelijk hebben we de 75 inch Samsung qled 2023 100hz gekozen samen met een samsung soundbar. Gelukkig kon hij een scherpe prijs bieden. Zelfs ookal was de winkel gesloten nam hij de tijd alles goed af te ronden. We hadden niet het gevoel buiten gezet of gekeken te worden. Een erg prettige ervaring. Raad dit zeker aan als een fijne en kundige plek voor als je op zoek bent naar een goede tv met soundbar.

Frans 22-10-2023

Wij hebben onze tv gekocht in het filiaal in Rotterdam. Het is een mooi ruim opgezette winkel. Wij werden vriendelijk en professioneel geholpen door Denyon. Geen irritante verkooppraatje gewoon een duidelijk verhaal.

Robin 22-10-2023

De winkel zelf is ruim, schoon, netjes en uitnodigend. Personeel is erg vriendelijk, niet te opdringerig en hebben kennis van zaken. Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de aankoop van onze televisie. Een echte aanrader!

Eva van Geesbergen 22-10-2023

Ontzettend fijn geholpen en zeer vriendelijk personeel (niet alleen wie ons heeft geholpen, maar allemaal). Ik zou zeker teruggaan voor de goede service, vriendelijkheid en goed passend/realistisch advies!

E. Blom 22-10-2023

Wij zijn voor advies over televisies naar hellotv geweest. We werden erg goed geholpen alle voor en nadelen van bepaalde modellen werden uitgelegd. Uiteindelijk zijn we voor een 2e hands of oled gegaan vanwege de beeld kwaliteit en de prijs.

Ook wilden we er een tv beugel bij ook hierin super advies gekregen.

Zonder te vragen werd er een mooi prijsje voor ons gemaakt met wat korting. En als laatste hebben we er een gratis utp kabel bij gekregen.

Al met al een super ervaring!

Niels 22-10-2023

We hebben gekozen voor ze zaak in den Bosch omdat deze dichtbij was, met goede parkeergelegenheid. Zijn keurig geholpen door verkoper. Rustige en geduldige jongeman, gaf goede uitleg en nam echt de tijd. Bij een kopje koffie nog de laatste details voor de verkoop doorgenomen. Goede service tot aan de auto.

N. Molenaar 22-10-2023

Vandaag waren wij bij Hello TV Amsterdam om een nieuwe TV uit te zoeken. Een hele prettige winkel met veel keuze. We kregen koffie van een lieftallige dame en werden geholpen door Bjurn. We werden zeer goed geholpen, er werd goed naar ons geluisterd en hij wist op elke vraag antwoord. Zeer deskundig en vriendelijk.
We hebben een prachtige TV gekocht met dank aan Bjurn. Met een goed gevoel zijn we naar huis gegaan.