HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jow 26-10-2023

De verkoper (Rick) in Eindhoven krijgt van mij een 8, waarschijnlijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest, maar ik kreeg een prijsopgave van een type dat ik niet bedoelde. Bij thuiskomst een mailtje en toen kwam vlot de goede prijsopgave. En ben ik tot koop overgegaan van een Samsung OLED 55S95C met soundbar HW-Q800C Omdat 83 jaar ben en bang was alleen het toestel te moeten tillen, heb ik het toestel laten ophangen en installeren.
Dat heeft Ray gedaan en die krijgt van mijn vrouw en mij een dikke 10, Voor ons is Ray een reclame voor Hello TV. Alles keurig geinstalleerd en rustig aan ons uitgelegd.
We hebben een prima beeld en goed geluid, kortom zeer tevreden.

Gerrit 26-10-2023

Heb bij Hello TV een nieuwe tv aangeschaft, qua service en hoe ik ben geholpen met advies en afhandeling kan ik iedereen aanraden om hier te gaan winkelen.

Victor 26-10-2023

Netjes geholpen, tv (65 inch) wordt keurig in mijn auto gelegd.
Prima prijs.
Ben tevreden.

Jim 26-10-2023

Goede service en persoonlijke aanbieding ( gelijk aan de online aanbiedingen ) Alle tijd genomen als je in de winkel bent in Utrecht ( in mijn geval door verkoper ). Ook vragen worden goed beantwoord en zo nodig laten zien/horen op andere televisies.

Marco Matser 25-10-2023

Ik ben bekend met hello tv andere keren dat er een tv kocht heb ik dit online gedaan wat ook super is. Dit keer gekozen om naar de fysieke winkel te gaan omdat het dit keer voor een ander is en ik de verschillen wilde zien en uitgelegd krijgen dit is meer dan goed gelukt .
Geweldig geholpen door XXX en een mooie deal kunnen sluiten .

Braspenning 25-10-2023

Ik vind dat ik heel goed geholpen ben in de winkel , ze hebben me geholpen met het inladen van de TV
Dus heel blij met de medewerker van jullie winkel . Groetjes

Robin 25-10-2023

Aardige jongedame die me hielp met het gekochte product en daarnaast zeer netjes te woord stond. Ook over de garantie van alles uitgelegd. Ik kom graag weer bij haar.

de Nauw christian 25-10-2023

De winkel hello tv is makkelijk te vinden en is naast een groot parkeer garage.Het assortiment vanTV’s is groot en overzichtelijk.Wij werden vlot en goed geholpen door de verkoper.
Vandaag installateur geweest en tv vakkundig opgehangen en netjes gewerkt.Hij was heel geduldig en behulpzaam om de functies van afstand bediening en TV uit te leggen. Zeer waardevol tips gegeven.
De enige min punt is dat HelloTV bijna niet telefonisch te bereiken is,voor de ouderen onder ons is chat en mailen niet altijd eenvoudig.

Helma 25-10-2023

Super fijn, en vakkundig geholpen,
Zeker aan te raden.
Graag tot een volgend keer.

G van strien 25-10-2023

Zeer goede uitleg,, er wordt niks opgedrongen. Duidelijk advies en afhandeling.

tv samsung 25-10-2023

Goed geholpen. Prima regeling met omruilen en uitstekende korting. Kon ook het kado van Samsung inruilen.

Hans 25-10-2023

Vriendelijk en goed advies. Prettig geholpen in overzichtelijke winkel in Zoeterwoude Rijndijk.

G.Veenstra 25-10-2023

Ben blij met zo,n shop als Hellotv. Ben zelf een installatie friek en niet alleen voor de nieuwe maar ook het gebruikte apparatuur. Mijn eerste indruk was al WAU! Nu hoef ik niet alleen te zoeken op 2e hands sites maar kan het voelen horen en uitproberen met een niet goed retour garantie, HEERLIJK! Het personeel is prima en berijk geweldig voor de deur met een ruime parkeerplaats. Zal er regelmatig komen.

Ad van Hal 25-10-2023

Een winkel die alles doet om de klant tevreden huiswaarts te sturen. Vakundige hulp bij de keuze tv en daarna een service aan huis......! Ik heb binnen ons 50 jarige huwelijk vele tv installateurs in huis gehad. Maar dit keer. Wat een fantastisch persoon. Vakkennis, kennis van het apparaat, vriendelijkheid.....echt top!

Ineke de Graaf 25-10-2023

Mooie winkel duidelijke onderscheiding van de merken, en een hele vriendelijke en deskundige verkoper die de tid voor je nam chapeau xxx

Ronald 25-10-2023

Zeer deskundig en goed geluisterd naar behoefte. Heeft ook op tv uitgeprobeerd of bepaalde Apps wel mogelijk waren en hierdoor miskoop voorkomen. Zeer goede alternatieven gevonden vood 3 nieuwe tvs Top verkoper

Patrick 25-10-2023

Veel slechtere ervaring dan dit kan ik mij niet herinneren. Over werd aangegeven voor 21.00u besteld morgen in huis. Ik heb er 2 weken op moeten wachten, want het was er toch niet. Zelf geen andere echte oplossing (willen) bieden. Als klap op de vuurpijl een mail sturen “wat fijn om te horen dat je ons positief beoordeelt”
Bij deze de gevraagde leuke review.
HelloTV 25-10-2023

Beste Patrick,

Vervelend om te moeten lezen dat je langer op de bestelde soundbar hebt moeten wachten dan je in eerste instantie verwacht had. Onze excuses hiervoor.

Ik zie dat je de bestelde soundbar inmiddels thuis hebt, hopelijk is die wel helemaal naar wens voor je? Tevens zie ik dat je nog een compensatie hebt ontvangen voor de ontstane vertraging.

Nogmaals onze excuses en we bieden je heel veel plezier met jouw aankoop!

Tim
HelloTV

Arie 25-10-2023

Vandaag is medewerker xxxx bij ons langs geweest om onze Soundbar en Tv in te stellen. De Tv is perfect afgestemd en hij heeft ons begrijpelijk uitgelegd over de verschillende soorten weergaves. Het is echt een must, zo haal je het beste uit zowel je Tv als Soundbar. Medewerker xxxx je krijgt van ons een dikke 10.

Gerda 25-10-2023

Vandaag TV afgeleverd en geinstalleerd. Keurig volgens afspraak. Zelfs een vraag van mij over andere TV werdprobleemloos opgelost. Pluim voor duegen die hier was en voor de winkel tijdens aanschaf.

Jc 25-10-2023

Goede uitleg ze nemen de tijd voor je een aanrader dus een dikke 10 .
Ook voor de bezorger, ik raad ook te gaan voor een tv van Hello TV .

John 25-10-2023

Ik had een tv en soundbar nodig. na eerst op de site gekeken te hebben ben ik naar de winkel gegaan van Hello tv in Amsterdam. daar werd ik ontvangen door een zeer vriendelijke jonge dame xxxx.

ze vroeg waarvoor ik kwam en leide me naar de zeer overzichtelijke winkel met merk gebonden afdelingen na wat vragen die zeer netjes beantwoord werden besloot ik tot aankoop van een samsung tv en een sounbar, sub en achter boxjes. na de tweede heerlijke koffie afgerekend met zeer goede uitleg en advies ging ik tevreden naar huis.

Blessing Ayeni 25-10-2023

I am very very satisfied with the service. From the purchase at the store to the installation of the TV at my home. I will definitely recommend my friends.

G. Hofstee 24-10-2023

Mooie winkel met vakkundig personeel dat adviseert op basis van de wensen van de klant.
Geven een eerlijk advies en vergelijkingsmateriaal is aanwezig.
De winkel in Naarden verdient een flinke duim

HC 24-10-2023

Duidelijke uitleg over de verschillende typen beeldschermen (led, qled, oled, mini led en neo qled), aangevuld met een mooie visuele rondgang door deze types.
Geen tijdsdruk en ook de ruimte om tussendoor samen met mijn partner te overleggen en te bedenken war we eigenlijk willen.

Maaike 24-10-2023

In de winkel erg goed geholpen. Bezorging verliep niet helemaal vlekkeloos maar dit hebben ze netjes opgelost. Als de bezorging gelijk goed was gegaan had het zeker een10 geweest.

Review 21-10-2023
Nog geen artikelen ontvangen, maar ontevreden over service zo ver.
HelloTV is vergeten de artikelen te versturen. Dit weet ik inmiddels, omdat ik na twee dagen eindelijk de klantenservice te pakken heb gekregen.
Ook bleek na de aanschaf in de winkel dat de producten op de website (van HelloTV) voordeliger waren. Tot nu toe erg jammer dus.