HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan 12-01-2023

Erg goed geholpen, ook gewoon eerlijk advies en erg snel reageren via de mail.
Ik heb een TV en soundbar gekocht, ook daarin goed advies gekregen wat het beste bij elkaar past qua prijs en kwaliteit.
Goed bezig en ga zo door!!

Bart 12-01-2023

Ik heb voor HelloTV gekozen om een een tv te kopen omdat ik eerst in de chat en vervolgens telefonisch door een medewerker zeer goed te woord werd gestaan. Ik kreeg goede adviezen bij de keuze van de tv zelf maar ook met de ophangbeugel. Ook de service om het geheel aan huis te installeren en in te stellen vond ik best belangrijk want zo'n grote tv (55 inch en de vorige was 40) recht op te hangen vond ik best een dingetje. De monteur is een vriendelijke rustige jongeman die de klus perfect heeft uitgevoerd. Maar wat ook zeer belangrijk was, was toch ook de prijs, die ik nadat de tv naar tevredenheid was geïnstalleerd aan de monteur kon afrekenen. Het scheelde op de tv alleen al zo'n 200 euro met de naaste concurrent. Ik kende het bedrijf nog niet, het was m'n eerste aankoop, maar ik kan het iedereen aanbevelen qua prijs, service en gemak.

Marina 12-01-2023

Na eerst online georiënteerd te hebben besloten wij naar de winkel te gaan voor verder advies. Jerreau gaf helder advies over de keuze mogelijkheden en waar wij rekening mee dienden te houden. “Natuurlijk” viel de keuze op het duurdere model maar deze sloot het best aan op onze wensen. Prettige en kundige medewerkers en met een goed gevoel en vooral een fraaie tv terug naar huis gereden.

Dave 12-01-2023

We zijn door Daniel goed geholpen. In eerste instantie gingen we kijken voor een model van 2021, maar Daniel adviseerde ons het model van 2022. Hij heeft goede aanbieding gedaan en zijn tot een deal gekomen. De nieuwe TV wordt binnenkort bezorgd.

Antonio 11-01-2023

Mooi overzichtelijk winkel met zeer vriendelijke personeel,goed geholpen dus zeer tevreden

GuiAre 11-01-2023

Professionele uitleg gehad in de winkel van Hello TV, kwaliteitsverschillen mbt techniek en afmeting van mijn gekochte tv werden duidelijk uitgelegd. Ik heb gekozen om de tv (Samsung 75”) op te laten hangen door Installateur X van Hello TV, zeer kundig, flexibel en professioneel.

W. Schuiling 11-01-2023

Uiterst vriendelijke en correct ontvangst. Goede voorlichting en neemt alle tijd voor ons als klant.

Robert van Dijk 11-01-2023

TV om 20:00 uur besteld en de volgende dag al geleverd, fantastisch. Keurig tot in de hal van ons appartement. Onze nieuwe TV stond in een oogwenk in de slaapkamer. Installatie was een makkie. Super tevreden.

JooostC 11-01-2023

Prima ondersteuning en goede deal kunnen maken met oude tv. Aanrader! In de winkel ook fijn dat je de diverse modellen goed kan zien en vergelijken.

Hekkema 11-01-2023

Ik ben hier top geholpen, kon ook goed onderhandelen over de prijs en de tv kwam snel en goed aan toen ik nog een vraag had waren ze ook snel bereikbaar.

Corry 11-01-2023

In één woord positief, de medewerker, Martijn, was vriendelijk, werkte netjes, kundig, gaf uitleg aan mijn vragen. Tussendoor een kopje koffie, fijn gesprek gehad, kortom, voor herhaling vatbaar.

Wout v d Weert 11-01-2023

een mooie winkel . waar vele modellen in verschillende prijsklassen te zien zijn. kon zonder storen rondlopen en kijken. werd door meerdere verkopers opgemerkt en gedag gezegd. vriendelijk en deskundig geholpen. ook bij het ophalen van de tv verkopers weer vriendelijk en behulpzaam.
tv voldoet naar onze wensen . zeker bij andere aan te raden.

Ton&Ditta 11-01-2023

Winkel met veel keuzemogelijkheden en vriendelijke mensen met verstand van zaken.
Gekozen tv en soundboard op voorraad.
Behulpzaam bij het inladen in de auto.
Dus niets aan te merken top winkel.

FredL 11-01-2023

door een kennis werd ik op HelloTV gewezen. Op internet werd ik heel netjes te woord gestaan via de chat en kreeg ik een mooie aanbieding via de mail. Ik kwam er achter dat in Naarden een winkel van HelloTv is dus ik ben naar Naarden gegaan om te kijken. Ik werd heel aardig en deskundig geholpen door Olaf waarbij goed de kwaliteit van verschillende beeldschermen en merken werd uitgelegd. Ik heb de tv die ik voor ogen had daar gekocht.

Animesh 11-01-2023

Came on time, was very friendly, nice installation, and discussed the details and height of the TV before installing.
Wesley

Frank 11-01-2023

Mijn soundbar was niet voorradig in Eindhoven. Naar den bosch gebeld en daar uitstekend en vakkundig geholpen door Leon in filiaal den Bosch. Koffie stond zelfs klaar!

Krista 11-01-2023

Top service bij HelloTV! Goed geholpen en heel vriendelijke en efficiënte bezorging van Wesley.

Ton Verhagen ( Farly van Stralendorff ) 11-01-2023

Hoewel ik in het verleden een inruiltoestel kocht, dus geen nieuw, en ik er dus ook geen garantie op had, werd ik toch tegen een zeer fatsoenlijk prijskaartje geholpen door een even fatsoenlijke medewerker bij mij thuis. Ondanks dat het probleem niet in het toestel bleek te zitten, maar in mij.
Petje af voor de service en het meedenken naar oplossingen.

delano 11-01-2023

leuk en overzichtelijk gesorteerd
Fijne service
Ik had een super leuke verkoper, we hebben flink gelachten
Mijn Sonos Roam werd in de lift alleen naar beneden gelaten en werd dus als een present gepresenteerd( hilarisch)

FVK 11-01-2023

Ik heb voor mijn aankoop een oriënterend bezoek gebracht aan de winkel in Naarden, ik ben door verkoper **** geholpen en kreeg goede uitleg en een prijs en inruil voorstel. Een week later ben ik weer terug gegaan en **** nam mijn twijfels weg door een goed advies en ik heb de aankoop gedaan voor een geweldige TV van Samsung.

Berry 11-01-2023

Heb in Eindhoven een hele mooie Super deal gekregen voor een super tv.
Namelijk de Philips 550LED807
Heel erg blij met deze tv en het advies van de verkoper.

Evert 11-01-2023

mooi ruime en goed in gerichte winkel, vriendelijk en deskundig personeel en genoeg keuze.

JH 11-01-2023

Goed geholpen in de winkel. TV kwam in plaats van de aangegeven volgende dag pas drie dagen later thuis.

J. van Drongelen 11-01-2023

Voor de derde keer gekocht bij hello tv en keurig netjes geholpen door ****.
Goed advies gekregen, welke soundbar past het beste bij je tv.
Advies, ik zou zo weer een product kopen bij hello tv.

RMYT 11-01-2023

Zeer goed geholpen, vriendelijke mensen en zelfs geholpen om tv in de auto te leggen.