HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gijsbert 13-01-2022

Prima tv gekocht, lastig ongezien via internet maar is zeker goed gekomen, beetje shoppen en uiteindelijk bij plattetv terecht gekomen, waren niet de goedkoopste maar daar een prima deal mee kunnen sluiten, snelle levering ook. Één minpuntje.. zat geen hdmi kabelbinders tv dus kon m niet gelijk goed installeren, verder heel blij met m'n aankoop

vriendelijke mensen 13-01-2022

Vriendelijke mensen. Bij lastige vragen krijg je een gedetailleerd antwoord.
Mooie zeer goede elektronische apparatuur.

Twan Gevers 13-01-2022

Voor mij was Platte TV een onbekende. Ik was van plan om een TV te bestellen (met een glimlach), maar hier moest ik een paar dagen wachten. Na wat google kwam ik bij Platte TV uit, welke de TV wel op voorraad had. En goedkoper :)
Ik was een beetje bang voor een buitenlands model, maar dit was zeker niet het geval!

De TV kon ik zowat direct afhalen bij een lokaal filiaal. En waar ik nooit service bij koop, had ik dit nu wel voor de A-Z service. Het gekozen model bleek toch wat aan de grote kant, en hierdoor kon ik de TV moeiteloos wisselen.

Kortom, echt een winkel waar je wordt behandeld zoals je behandeld wilt worden!

Theo 12-01-2022

Heb vandaag een tv gekocht bij platte tv.
Na het één en ander uitgezocht te hebben is mijn keuze hier gevallen. Ontzettend leuk geholpen en goed advies. Geen enkel moment het gevoel gehad dat ze me iets wilde verkopen. Verkoper van vestiging Amsterdam N... top kerel en voor eerlijk. Lang geleden zo prettig geholpen te zijn.
Nette aanbieding gehad en met goed gevoel een tv gekocht. !!

Ralph 12-01-2022

Erg goed advies, tv die ik wou was niet meer leverbaar. Werd mij direct een ander beter model geadviseerd tegen een erg scherpe prijs. Super advies en goede service.

Fantastisch geholpen en een geweldige tv wijzer! 12-01-2022

Ik ben zeer in mijn nopjes met mijn tv en de wijze waarop uw medewerker ** dat klusje geklaard heeft. Hij is deskundig, blijft bij zo’n stress kip als ik dan ben rustig en neemt de tijd om mij uit te leggen hoe ik met de tv verder kan. Kortom hulde aan deze man. Vandaar ook zeker het ultieme cijfer waar ik echt toch meestal zuinig mee ben. Platte tv: dit was niet mijn eerste aankoop bij jullie, en zeker ook niet de laatste!

aanschaf TV 12-01-2022

Als je belt wordt je zeer kundig en prettig te woord gestaan, ook met lastige vragen.
Zeker de moeite waard om op de site te zoeken naar goede apparatuur.

Prima website en bedrijf 12-01-2022

Prima website mooi en overzichtelijk.
Heb een goeie deal kunnen maken via de chat functie. De tv nog dezelfde dag kunnen ophalen. Bij het ophalen wordt ook nog eens de garantie voorwaarden besproken. Gekocht een samsung Qled ben dik tevreden met beeld en geluid. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Tessa 12-01-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik al eerder een goede ervaring heb gehad met deze winkel.
Er word met de klant meegedacht. Daarnaast is er een goede service en behulpzaam personeel.

Paulus B 12-01-2022

Na een moeilijk besluit proces met hulp van de chat functie de optimale combinatie van TV en Soundbar voor mijn situatie weten samen te stellen. Waar ik echt blij van werd is dat ik een klacht had (foutje van me zelf) die binnen een paar uur door een duidelijke toelichting werd opgelost. Daarnaast wordt er blij van dat je over de prijs kunt onderhandelen. Geen cent te veel.

Ook dat je de TV op kunt halen bij een fisieke winkel is perfect 30 min na het maken van de keuze lag de tv in de kofferbak en werd de soundbar een dagje later thuis afgelever.

HelloTV 12-01-2022

LG OLED65C16LA in combinatie met Klipsch Cinema 1200 Soundbar aangeschaft. Doorslaggevend hiervoor was de prijs. Ervoor gekozen om Platte TV de producten te laten plaatsen en installeren. Danny K. was de medewerker welke dit voor ons verzorgd heeft. Deze persoon plaatst Platte TV direct naar een hoger niveau. Een zeer ervaren medewerker welke vanwege zijn kennis en kunde ervoor heeft gezorgd dat de producten prima zijn geplaatst en zo zijn ingesteld dat hier in zijn volle capaciteit gebruik van kan worden gemaakt. Super geregeld.

Ben 12-01-2022

Ben erg tevreden over platte TV zowel de aankoop als de levering aankoop ging prima via de chat inruilprijs was goed aflevering was super kreeg zelfs aanwijzingen hoe ik de TV het beste kon instellen en nog wat nuttige tips echt een geweldige bezorger geduldig en vriendelijk platte TV kan trots zijn op zijn personeel.

Ronald 12-01-2022

Ik heb bij PlatteTV een Samsung Soundbar gekocht. In eerste instantie werd deze al voor een heel scherpe prijs aangeboden, Na een heel positief contact met PlatteTV konden ze me de soundbar voor een nog mooiere prijs aanbieden.
Uit de contacten met PlatteTV omtrent de aankoop (advies en dergelijke) bleek dat de medewerkers van PlatteTV echt meedenken met de klant. Het contact is informeel maar zeer kundig, snel, correct en geïnteresseerd. Ik heb daarom ook besloten om aanvullend bij de soundbar extra boxen te kopen die ik ook voor een heel mooie prijs mocht aanschaffen.
Vervolgens is de bezorging door de vervoerder, op zijn zachtst gezegd, in het honderd gelopen, m.a.w. de vervoerder heeft de soundbar nooit geleverd, geeft geen informatie en geeft vervolgens ook niet thuis wat vragen hieromtrent betreft.
PlatteTV heeft ook hier uitstekende service verleend, niet alleen door empathie te tonen richting mij omdat ik langer op mijn soundbar moest wachten.
Uiteindelijk heeft PlatteTV, hoewel zij geen schuld hebben aan de situatie met de vervoerder, een nieuwe soundbar opgestuurd en gaan zij zelf achter de soundbar aan die nu nog ergens bij de vervoerder moet staan (of niet?).
Ik wil daarom alle betrokken medewerkers van PlatteTV, en zeker ook Daniël van Team Utrecht, hartelijk bedanken voor de service tijdens en na de aankoop. Ga zo door!

JanJacob7 12-01-2022

Goed en professioneel geholpen
Aantrekkelijke prijzen en zeer goede inruil.

Paul 12-01-2022

Contact via Whatsapp verliep erg snel en soepel. Er werd goed meegedacht door de medewerker. Zelfde dag nog mijn bestelling opgehaald en ook daar goed geholpen. Zou PlatteTV zeker aanraden!

Roger 12-01-2022

Top dienstverlening zowel via de chat, de levering en ook de installatie. Vriendelijke medewerkers met een professioneel advies.
Beste kwaliteit voor de laagste prijs. Een echte aanrader.

Willy 12-01-2022

In verband met de Corona is de aankoop via de chat tot stand gekomen. Het contact was zeer vriendelijk, nam alle tijd voor uitleg van het product. Snelle levering met een deskundige installatie en uitleg van het apparaat.

Roy 12-01-2022

Top service, werd goed geholpen online en in de winkel. De televisie die wij eigenlijk in gedachten hadden was niet op voorraad, na goed advies uiteindelijk gekozen voor een ander model en we zijn er super blij mee.

Ronald Gijsberts 12-01-2022

Dit is mijn 2de TV die ik hier heb gekocht, ook mijn Sonos installatie komt van deze winkel. De heren die er werken hebben verstand van zaken en zijn klantgericht, dat is altijd fijn. Verder zijn de secondaire aankoop voorwaarden top, en wordt er een beetje geschoven met prijs en korting om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken om bij Platte TV je aankoop te doen.

Dhr. Broer 12-01-2022

Eerst telefonisch een erg prettig consult waarbij ruimte was voor alle vragen. Vervolgens zonder de TV te hebben gezien in de showroom het toestel gekocht en afgehaald.

Rahied 12-01-2022

Plattetv geeft zoals altijd topservice. Goed advies, goeie kortingen. En vriendelijke personeel. Koop al jaren mijn tvs hier.

Michel 12-01-2022

Vandaag onze nieuwe tv opgehaald bij platte tv Utrecht. Ik werd snel en vakkundig geholpen door Dax. Hij heeft alles helder uitgelegd en nog eventjes geholpen met de televisie in de auto zetten. Gewoon een prima winkel dus👍
Mocht ik ooit nog een tv nodig hebben kom ik hier zeker terug.

Rob - Maassluis 12-01-2022

Ze verkopen producten uit de topklasse zoals Sonos en LG tegen zeer goed voorwaarden, fijn is ook dat je oude TV ingeruild kan worden

Andor 11-01-2022

Goede producten, betaalbare en relevante diensten (onderhoud, installatie, en zo meer), kundig personeel, en goede een fijne en professionele afhandeling en ondersteuning.
In mijn geval twee bij Platte TV aangekochte producten, een LG OLED TV en bijbehorende geluidsinstallatie (/soundbar).
Voor het laatste product is Platte TV (D.Y, eerste gamegeluiden zijn er vandaag al uit komen zetten) vandaag langs geweest om de plaatsing te verzorgen. Hij is snel, professioneel en met zorg opgehangen - dank hiervoor.

Fam. Meys 11-01-2022

Onze eerste aankoop van een QLED tv van samsung inclusief muur montage en een Arc van Sonos zijn inclusief montage en in bedrijf stellen. Het geheel is ons goed bevallen en is indien nodig zal dit zeker een vervolg krijgen.

Een goed telefonisch advies, een correcte prijs afspraak, een snelle levering en goed technisch werk door xxxx zijn voor ons aanleiding om een positief oordeel te geven over Platte TV.
Wellicht dat de bereikbaarheid, nu geen bezoek aan de vestigingen mogelijk is, voor verbetering vatbaar is.
Dat duurt wel redelijk lang.