HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marck 16-01-2022

Platta TV, heeft me super geholpen, ik twijfelde tussen 2 merken maar na diverse demo's ben ik er uiteindelijk toch uitgekomen, thanx !

maes christophe 16-01-2022

Ik ben zeer tevreden over de service van PlatteTv. Ik heb in minder dan 2 maanden tijd 2 groot formaat tv's en een soundbar gekocht.Ik heb verschillende keren naar bijkomende inlichtingen of naar prijzen gevraagd voor verschillende modellen en ik kreeg steeds zeer snel antwoord. Bovendien kreeg ik zeer interessante aanbiedingen in vergelijking met de prijzen die andere winkels vroegen.Uw uitgebreide garantie wordt ook tegen een goede prijs aangeboden.Tot slot werd de levering snel en zeer zorgvuldig gedaan. Ik vind dat jullie 10 op 10 verdienen.

Henk-Arie 16-01-2022

Gisteren Sonos soundbar gekocht. verkoper heeft ons uitgebreid verschillende soundbars laten horen. Hij weet echt veel te vertellen en is erg vakbekwaam. Komend voorjaar komen we terug voor een nieuwe tv. We komen graag terug bij verkoper in Zoeterwoude.

Edward 16-01-2022

Goed advies via de e-mail. Faire prijs en kon Sonos Arc binnen No time ophalen in de winkel

berrie dovens 16-01-2022

alles was perfect alles wat we gekocht hebben plus de bediening en zeker de verkoper en de prijs

Ric Roel 16-01-2022

Keurig geholpen, onze verkoper nam alle tijd, gaf duidelijke en eerlijke uitleg, mooie inruilprijs voor onze oude TV, scherpe prijs en we zijn super blij met onze nieuwe Samsung 4K TV. Ik kende Plattetv niet maar de winkel in Zoeterwoude zag er verzorgd, modern en overzichtelijk uit. Ook fijn dat ze officieel Samsung dealer zijn dus een echte Nederlandse TV en geen goedkoper Europees model waar je na aankoop pas achter komt.

Jozijn 16-01-2022

Prima geholpen door verkoper, we zijn blij met zijn advies. Nette winkel, prettige sfeer.

J 16-01-2022

Wij zijn netjes geholpen in Eindhoven. Goede uitleg. Ze nemen alle tijd, g
Uitleg goede uitleg en lekkere koffie op de koop toe.

Frank 16-01-2022

Vriendelijk en deskundig personeel denken met je mee en maken een scherpe prijs
Snelle levering

Rogier de Kong 16-01-2022

Ik heb na goed advies via de chat en een hele mooie samsung 75 inch tv gekocht.De 75Q74A.Ik heb heel goed advies gehad en een goede korting.Ik raad iedereen aan om hier een produkt te kopen of advies te vragen voor een aankoop voor als je twijfelt.Geen vraag was te gek of teveel.Complimenten aan de mensen met wi ik gechat heb.

Rajesh 16-01-2022

The overall experience was good in terms of the sales and the patience demonstrated in explaining the features. Overall a very good experience

Robin 16-01-2022

Geweldig! Bestel hier al mijn 3e tv, wordt elke keer professioneel geholpen en je merkt dat het personeel ook de passie voor tv’s heeft en dat maakt de aanschaf en levering 10x leuker!

Dick van den Brand 16-01-2022

Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper. De installatie (toch wel een dingetje met een 83 “” tv werd ook professioneel gedaan. TA is een deskundig iemand blijft er rustig onder en voila: een prachtige nieuwe tv staat nu in mijn thuisbios te parellen. Dan platte TV ik raad iedereen aan bij u de TV te kopen. Hier loont de gespecialiseerde zaak!

Willem de Olde 16-01-2022

Uitstekende professionele plaatsing en installatie van onze TV. Zeer goede tips en adviezen ontvangen van de monteur SK. Komt zeer professioneel en rustig over. Bedrijf en monteur denken mee en geven uitstekende service. Een echte aanrader om TV te kopen en te laten ophangen/installeren. Echt 200% tevreden

Ed Bos 16-01-2022

De bestelling voor TV met Beam plaatsten we online en pas laat in de middag. Online hulp gekregen van een vriendelijke en behulpzame medewerker. Ondanks late tijdstip van bestellen stonden TV en Beam de volgende ochtend (!) al op de stoep. Supersnel en keurig afgeleverd. Producten werken uitstekend en precies wat we wilden hebben. Bedankt voor de uitstekende hulp en aflevering. Volgende aankoop (we hebben nog meer wensen) komt zeker van dit bedrijf.

Erikje 15-01-2022

Zeer vakkundig goede info en goed meedenken
Tot de tv mee in je auto zetten.klasse

Gilles 15-01-2022

Ondanks corrona werd ik vriendelijk geholpen in de winkel die makkelijk bereikbaar is met voldoende parkeerplaatsen. Omdat ik een 40" TV wilde hebben ben ik door jullie medewerker teruggebeld dat die moeilijk leverbaar en bood mij onder de zelfde condities een 43" TV aan die ook nog een beter beeld heeft. Hier ben ik nu zeer tevreden over. Bedankt voor dit advies.

Edwin 15-01-2022

Eerder tv aangeschaft. Goede uitleg. Fijne sfeer en leuke medewerkers. Prijs/kwaliteit is zeer goed.
Ga hier in de toekomst zeker weer iets aanschaffen.

Jan 15-01-2022

Uitstekende service, scherpe deals en ze maken waar wat ze zeggen. Ik had wat problemen met het plaatsen van de bestelling maar met hulp van een medewerker binnen 2 minuten geregeld.

Johnny 15-01-2022

Zeer tevreden over de site en de service.
Heb hier mijn sonos set gekocht over telefoon en kon hem dezelfde dag al afhalen in de winkel. Eerst was de subwoofer niet op voorraad en zou later geleverd worden. Bij het afhalen van de set was de subwoofer al binnen gekomen en kon ik die ook meteen meenemen.
Ze hebben mij goed geïnformeerd en namen de tijd voor mij. Heel vriendelijk personeel! Bedankt!!!

Omniman 15-01-2022

Proffesioneel, bekwaam, helpen goed mee. Goeie deal. Aron hielp mij goed mee

Pas 15-01-2022

Super goed geholpen, dachten goed mee. Op voorhand al in de chat en in de winkel ook. Goede en duidelijke uitleg van alles, aanrader!

Paul van Luxemborg 15-01-2022

We zijn erg goed geholpen door Mehmed een keurige jongeman met verstand van zaken, niet opdringerig en een goede verkoper. We hebben extra garantie en een nieuwe HDMI kabel gekocht.

Kroese 15-01-2022

Vandaag onze nieuwe Samsung televisie opgehaald in naarden .prettig geholpen.wij zijn zeer tevreden over de service.echt een aanrader

Frank Kox 15-01-2022

Nette winkel met volop keuze uit prachtige toestellen.
We zijn keurig geholpen door een personeelslid die veel kennis van zaken had.
Hij heeft zelfs meegeholpen om de tv in de auto te laden .
Kortom gezegd de Mediamarkt is vlakbij maar platte tv winkel is de juiste halte.

Ga zo door heren en dames 👊