HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Oostveen 15-06-2022

We zijn uitstekend door **** geholpen in de winkel Platte TV geholpen in Utrecht. We wilden een game simulater kopen voor onze zoon. Hij heeft ons met alle onderdelen geholpen en de onderdelen, het stuur en de playstation heeft hij ons doorverwezen waar het wel te koop is. Hij gaf ons heel goed advies en hielp ons heel klantvriendelijk. We wachten nu nog op een seintje dat we de spullen kunnen komen ophalen in de winkel. We zijn tot nu toe zeer tevreden over de service.

TriciaH 15-06-2022

Geweldige shop met vakkundig en vriendelijk personeel!
Wij zijn online goed geholpen bij het kiezen van de juiste tv en toebehoren
Na één dag al in huis, top service!

Nick 15-06-2022

***** heeft mij ontzettend fij geholpen, al mijn vragen beantwoord en zelfs de tv mee getild naar de auto! Top service.

Paul 15-06-2022

Netjes en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een samsung soundbalk enook nog leuke korting
gekregen

Natascha 14-06-2022

Ik was op zoek voor een televisie voor mijn zoon als kado. Ik heb eerst op de site gekeken en toen contact opgenomen via de chat. Ik werd direct geholpen en kon al mijn vragen stellen. De volgende dag ben ik naar de winkel PlatteTV in Zoeterwoude gegaan en ben daar super geholpen door medewerker xxxx. Hij heeft alles uitgelegd en heel duidelijk alles laten zien. En zo ben ik op de keuze gekomen voor de aankoop van mijn tv. Ik ben heel goed geholpen, door medewerker xxxx, die ook duidelijk wist waarover hij praten. Daarna alle papieren in orde gemaakt en direct de tv mee genomen. Zodat hij een uurtje later op de kamer van mijn zoon al geïnstalleerd en al kon genieten ervan. Ik ben super tevreden met mijn aankoop en ook mede door de hulp in de winkel. De winkel is heel ruimtelijk opgezet en voor iedereen in elk budget is er een tv te koop. Een echte aanrader voor iedereen die opzoek is naar een tv maar ook goed geholpen en geïnformeerd wil worden.

Tevreden klant 14-06-2022

Leuk geholpen. Vriendelijk en leuke jonge mensen. Installeren van de tv is er goed gedaan. Zeer vriendelijke en professionele jongens goede uitleg. Zeer tevreden..

Anouk 14-06-2022

In eerste instantie hadden we per e-mail contact gehad. Dit was al uitstekend. Toch voor de zekerheid naar de winkel in Rotterdam gereden, waar we heel goed geholpen zijn. Mooie winkel en kundig personeel.

Alfred 14-06-2022

Op en fijne manier zijn we geholpen. We dachten dat we een goede prijs hadden afgesproken. Echter bij thuiskomst bleek dat het toestel na te googelen tot wel 400 euro goedkoper was bij andere aanbieders. Vervolgens de winkel gelijk gebeld en wilde inderdaad water bij de wijn doen. Maar helaas is er nog een verschil van +/- 100-150 euro , is nog steeds serieus geld.
Officiële reactie van HelloTV 15-06-2022

Beste Alfred,

Fijn dat u op een prettige manier geholpen bent, maar natuurlijk niet fijn dat u achteraf met dit gevoel zit. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer? Dan kijken we graag samen met u hoe we dit kunnen oplossen.

Jelske - PlatteTV

Cees V 14-06-2022

Ik heb in de winkel in Nijmegen een zeer deskundig advies gekregen van verkoper met bril. Zelf had ik al wat vooronderzoek gedaan. De verkoper beantwoorde mijn vragen op maat zodat ik uiteindelijk met de voor mij beste optie de deur uit ging. Platte TV is absoluut een aanrader als je gedegen advies wilt. Uiteindelijk ging ik met een mooie deal de deur uit.

Peter 14-06-2022

Een goede website met alle nodige informatie en nette prijzen. In de winkel keurig geholpen door een vakkundige medewerker. In het keurige filiaal was een ruime keuze voorhanden met veel vergelijkingsmateriaal. De lagere prijzen van andere websites werden overgenomen. Verder ook goede voorlichting over de fabrieksgarantie voorwaarden en aanvullende garantie opties van Platte TV.

Gouman 14-06-2022

We worden bij Platte tv altijd goed en netjes geholpen. Afspraken worden nagekomen en daar houden we van.

Oldenburger 14-06-2022

Prima geholpen, alleen had de jongeman even eerder moeten kijken of de tv wel direct leverbaar was ipv daar na de belofte dat ik vandaag de tv al in huis zou hebben achter te komen. Ook vond ik het een beetje teleurstellend dat ik als ik de tv ook aangesloten wou hebben, dat wel tot 14 dagen wachten kon duren, daarom vanaf gezien.

Drake Master 14-06-2022

Goede overzichtelijk winkel. Behulpzaam personeel met goede voorlichting omtrent product. Vlotte en plezierige afhandeling.

Bernard 14-06-2022

Duidelijk, snel en goed geholpen. Goed naar wensen geluisterd en neutraal advies gegeven.

Elk 14-06-2022

Gisteren 2 tv’s laten ophangen door monteur (*).
Zeer ervaren en meedenken, dus echt een aanrader.

Pateliek 13-06-2022

Snelle reactie, heldere informatie, prijzen competitief, ben er altijd prima geholpen.
Jammer dat de bezorger in zijn eentje kwam - TV was behoorlijk zwaar.

Elles 🌞 13-06-2022

De tv werd volgens tijdschema afgeleverd en de monteur DannyK was vriendelijk en zeer voorzichtig met mijn spullen. Tv keurig ophangen geen haast. Soundbar gebruiksklaar gemaakt met de nodigde updates. Wat heel fijn was dat Danny niet gehaast aan het werk was. Alles rustig uitgelegd en hij ging weg nadat alles werkt. Kortom ik zie geen reden om geen 10 te geven. Die heb je verdiend! Groetjes Elles

Matslp 13-06-2022

In de winkel goed advies gekregen over welk model het moest worden. Installateur A heeft hem 2 dagen later al gemonteerd, super klantgericht en zeer meedenkend wat het beste was. Super service zeker een aanrader!

Sandro 13-06-2022

Na de aanschaf van mijn tweede tv ben ik weer zeer goed geholpen.
Alle vragen werden goed beantwoord zodat ik de juiste beslissing kon nemen.
Mijn volgende tv zal zeker weer van plattetv.nl komen!

H 13-06-2022

Heel fijn geholpen in de vestiging Groningen. Nuttige tips gekregen over accessoires.

Roy 13-06-2022

Thuis online de site bekeken. De prijs op de site kreeg nog een korting, dit was voor ons de aanleiding om de tv in de winkel te bekijken. Na een minuut of tien in de winkel gelopen te hebben sprak een vriendelijke verkoper ons aan met de vraag of wij hulp nodig hadden. Natuurlijk. Verkoper gaf uitgebreid info op gevraagd en ongevraagd. Na 1,5 uur hadden wij onze keuze gemaakt. Wij dachten met een Samsung de deur uit te gaan maar het is na een weloverwogen keuze, dankzij de verkoper een Philips geworden. Tv kan je overal kopen, maar ga je voor goed advies en waar men uitgebreid de tijd voor neemt kan ik je aanraden om bij plattetv te kijken.
Officiële reactie van HelloTV 15-06-2022

Beste Roy,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring in onze winkel zo prettig was, dat horen we natuurlijk graag. We denken graag met u mee, zodat u met de TV naar huis gaat die het beste bij u past. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Philips TV.

Jelske - PlatteTV

Renger 13-06-2022

Ik heb een tv om laten ruilen omdat de eerste tv een witte achterkant had en de mijne moet op een standaard staan en je loopt er omheen dus de witte achterkant gaat ons irriteren ik ben perfect geholpen om de tv om te laten ruilen de bezorger vandaag was Ron die heeft het perfect gedaan dacht mee en heeft onze vragen die we hadden prima beantwoord en om bepaalde dingen in te stellen meteen voor ons gedaan grandioos ik raad iedereen aan om bij platte tv te kopen groetjes Renger een blije en tevreden klant

Karin 13-06-2022

We zijn vandaag zeer goed geholpen door de mannen van plattetv.nl in Den Bosch. Goede informatie over de tv, garantie en service.

Herman 13-06-2022

Na lang zoeken zijn wij terecht gekomen bij platte tv,in de winkel werden wij super geholpen door vakkundig personeel die eerlijk en gericht advies gaven.
Vandaag is de tv geleverd en keurig geplaatst en uitleg gegeven wat een topbedrijf ook jop die bij ons thuis de installatie heeft gedaan dank jullie wel en zeker prijzen wij jullie aan top top top.

Mvg fam reijntjes.

J 13-06-2022

Super snelle service en fantastisch werk geleverd installateur D.Y.! Platte tv denkt in oplossingen en zoekt samen met jou naar een fantastische deal!