HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Miketh 02-09-2020

Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv. Toch kom je dan al snel qua winkel uit op de bekende grote namen. Maar naar aanleiding van de Summerdeal actie kwam ik ook bij Platte TV uit. Ik dacht kan altijd even checken wat de "altijd gegeven korting" zou betekenen.
Zag toevallig dat ze ook meerdere winkels hebben en zelfs een winkel in mijn woonplaats, Zoeterwoude. Daar naartoe gegaan. Mooi ruim opgezette winkel. Kreeg ook door de Summerdeal actie een aardige korting. Goed geholpen door Amit. Vriendelijk en goede communicatie. Zeer tevreden tot op heden:) en zeker een aanrader.

CH 02-09-2020

Erg goed geholpen en advies was perfect want we hebben nu de tv die we wilden!

MARINA 02-09-2020

Goede en duidelijke uitleg,vriendelijk personeel daar in EINDHOVEN ,goede aankoop gedaan

Jelle 02-09-2020

Vandaag een Sonos playbar gekocht wat een fantastisch product. Wij zijn hiermee super geholpen door ****

R 01-09-2020

hele mooie winkel en redelijke prijzen,ze komen de afspraken na,en je wordt er vriendelijk geholpen en geven goede uitleg.
tot volgende keer. R

Rik Lijkendijk 01-09-2020

De laagste prijs, en ook nog eens extra korting als "Summer Deal".
Op voorraad en dezelfde dag nog opgehaald.
Top!!!

Ed 01-09-2020

In januari heb ik in de winkel van Platte tv Zoeterwoude een Denon avr gekocht echter na een hoop problemen met het apparaat en een hoop mailverkeer met Denon en Platte Tv functioneerde het apparaat nog steeds niet zoals het moest. Na bezoeken aan de winkel welke ondertussen op de hoogte was van de problemen met de avr is besloten hem in te nemen zodat ik een nieuwe avr kon uit kiezen. Inmiddels is de nieuwe avr onderweg en hoop ik dat ik er weer jaren probleemloos van kan gaan genieten. Ik ben goed en correct geholpen door verkoper xxxx die de juiste oplossing heeft geboden voor mijn probleem. Bedankt voor de service en de correcte afhandeling 👍🏻

Ger Boersma 01-09-2020

Zowel een goed werkende website als een prima team dat online je vragen en/of opmerkingen beantwoord. Uitstekende online service in het gehele aanschafproces van TV en accessoires. En passant ook nog even een extra verzekering verkocht. Waar ik overigens ook blij mee ben. Installatie was een 10 met een griffel!

Daniel Ghobrial 01-09-2020

Daniel hier nu de trotse eigenaar van een Samsung QLED 65inch Q95T

Ik ben iemand die zich vrij goed inleest voordat ik na een winkel ga. Ik lees tal van reviews, kijk youtube video's en struin de forums af om zo goed mogelijk alle details te achterhalen van de producten die ik wil kopen. Als ik dan vervolgens in de winkel kom en nog een aanvullende vraag heb moet ik meestal de medewerker vertellen hoe het in elkaar steekt rondom het product. Vrij irritant!

Nou dat dat was bij Platte TV wel anders. Ik was echt positief verrast over de vakkundigheid van het personeel en de vergaande productkennis. Ik kon echt sparren met de verkoper en hij wist me nog veel meer over de TV's te vertellen dan de info die ik kon vinden. Bij Platte TV krijgen ze blijkbaar training van de verschillende leveranciers dus reken maar op een portie insight information.

Daarnaast waren ze bij Platte TV erg geduldig en bereid om echt samen met je naar een TV te kijken, te vergelijken en ga je samen opzoek naar een TV die echt bij je past. Ik zat zelf te twijfelen tussen de LG OLED GX 65 inch en de Samsung QLED Q95T 65 inch. 2 geweldige TV maar met verschillende type panelen. Hoewel OLED z'n 600 euro duurder was werd ik totaal niet gestuurd tot het kopen van de LG. We hebben samen rustig gekeken naar de pros en cons en uiteindelijk kwamen we samen tot de conclusie dat de samsung beter mij paste.

Vraag ook altijd even naar je persoonlijke deal. Geheid dat je nieuwe gave TV nog iets goedkoper meekrijgt.

ik zal mijn volgende TV hier zeker weer kopen

Remy 01-09-2020

Echt enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Via de chat contact gezocht met wat vragen over een bepaalde qled tv (model 2019). Terecht door de medewerker gewezen op de verbeteringen van de 2020 modellen. Uiteindelijk een zeer scherpe deal gekregen van de medewerker. Een dag later stond de tv in mijn woonkamer. Wat een beeldkwaliteit (samsung q90t). Helaas viel mij de volgende dag op dat er een kras op de behuizing zat. Hierover contact gezocht met filiaal Nijmegen. Zonder problemen zou er een nieuwe bezorgd gaan worden. Omdat ik het graag afgehandeld wilde hebben ben ik zelf naar de vestiging gereden om de tv direct om te ruilen. Ook hier weer zeer correct geholpen met uit/inladen en controleren van de tv. Kortom: 10 sterren voor jullie!

Adelheid Groenewolt 01-09-2020

We werden voortreffelijk geholpen door een verkoper die wist waar hij het over had. Was zeer hulpvaardig en bracht de TV tot in de auto.

Spijkenisse 01-09-2020

Platte tv Breda zijn wij geweest, perfect geholpen, hebben een Samsung tv qled k4 75 met sonos speakers en sonos arc soundbar gekocht, de levering en installatie door xxxx is naar 100% tevredenheid gedaan. Ik vind xxxx een lieverd en geeft op al je vragen antwoord en goede uitleg.

Joris 01-09-2020

Goede winkel In Nijmegen met kundige medewerkers, 2 dagen op rij geweest om eerst te kijken. Medewerkers eerst wat modellen laten zien. Waren geduldig en dag erna een tv aangeschaft met hulp van de medewerker. Erg blij met de aankoop

Michaëla Rippen 01-09-2020

Zeer fijne winkel online heel goed geholpen via de chat. Wilde liever bellen en toen werd ik gebeld. De levering ging prima installatie gedaan door ..... Super vriendelijk en behulpzaam. Die verdiend een dikke 10. Hij heeft alles heel goed uitgelegd en heeft ons prima geholpen

Kregting 01-09-2020

Ik vind het plezierig om bij jullie in de zaak te. Zijn want er is zoveel keus enhet personeel is kundig

Marcel 01-09-2020

Ik ben naar de winkel gegaan om een mega 65 inch ledtv te kopen. Ik ging voor de laatste nwe Philips the one tv. Na goed advies en het zichtbare verschil tussen andere merken is het een Sony geworden. Prima en deskundig advies en goede prijs!

RonaldFBB 01-09-2020

Winkel in Arnhem was goed bereikbaar. De verkoper was vriendelijk en goed op de hoogte van de mogelijkheden. Indien de TV vanmiddag wordt afgeleverd is voldaan aan alle afspraken rondom de levering. Ruime voorlichting wat betreft evt. verdere mogelijkheden. (soundbar, ophangen e.d.).

Christel 01-09-2020

Net voor sluitingstijd toch nog even een tv op de kop getikt! Voorzien van prima advies en een goede tweede keuze (aangezien onze eerste keuze niet meer voorradig was). Zeer vriendelijk geholpen door (*)!

Pjm hurkmans 31-08-2020

Platte tv is een aanrader voor iedereen goede prijs kwaliteits-verhouding uitstekend technische voorlichting en daarbij een ruim assortiment voor uw keuze , plaatsing van de tv door monteur(*) was precies volgens afspraak en zeer deskundig geplaatst en volledig ingesteld met advies voor onderhoud van de tv voor langdurig plezier ben zeer tevreden !

John 31-08-2020

Hele prettige organisatie, welke duidelijk en volledig is in de informatie-voorziening van het beoogde product. ik zocht een nieuwe tv, en middels diverse aanbevelingen en adviezen kwam ik tot een nieuwe tv, welke geheel naar mijn zin is! Ook de professionele installatie en wederom de juiste informatie hierbij was zeer prettig! Echt een aanrader!

roel 31-08-2020

Vandaag super geholpen bij platte tv utrecht.
De medewerkers zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ze helpen je goed de juiste keuze te maken. Top service zou ik zeggen !!!

J.Bune 31-08-2020

Wij liepen deze winkel binnen om wat diverse beeldschermen te bekijken.
Werden geholpen door een uiterst vriendelijke jongedame die er voor wist te zorgen, dat wij nog geen 3 kwartier later met een nieuwe TV de deur uitliepen.
Naar onze mening: Een reclame plaatje voor deze firma.

w. Gerretsen 31-08-2020

Wat kost het ongelooflijk veel moeite om een gekochte en betaalde tv geleverd te krijgen. Wat een droefenis. Wordt de tv eindelijk na 4 dagen geleverd blijkt hij schade te hebben en moet dus worden teruggestuurd. Krijg op 29 augustus een mail dat de tv die dag wordt geleverd. Vandaag is het 31 augustus en na contact met platte tv blijkt de tv nog niet eens te zijn verstuurd!!!!! Een en al ergernis met dit bedrijf en als je wat vraagt wordt dat volledig genegeerd. Wat een slecht bedrijf. Dit heeft me nu ook al enkele vrije dagen gekost. Platte tv ik wil nu mijn geld terug en mij zie je nooit meer

Peter 31-08-2020

Waardeloze klantenservice: komt afspraken niet na. Uiteindelijk kwam het wel goed.

8 augustus: TV uitgezocht: vragen aan klantenservice:
- inruil (zie internetpagina): nee, kan niet: bodemprijs
- scherpe aanbieding? : nee, kan niet: bodemprijs
- wat is de levertijd? 3 werkdagen
Ondanks de twijfelachtige vooruitzichten: TV besteld (én betaald!!)
1e Mail ontvangen: levertijd is 3 werkdagen...
2e mail (zelfde dag): bestelling blablabla leverancier: 8 werkdagen (en daar zit dan ook nog een weekend extra in!)....maar of ik een mooie andere aanbieding wil! Nee, natuurlijk niet: ik wil dat jullie je aan de afspraken houden!
9 augutus: mail TV is op vrijdag de 14e bij ons. incl HDMI kabel ter compensatie
14 augustus: vandaag ZOU de TV volgens de afspraak komen. Contact met klantenservice gehad: er wordt niets geleverd, staat niets gepland.

Intens spijt dat ik hier iets heb besteld: lijkt een nachtmerrie te worden...en dan gaat het alleen nog maar over de aankoop. We leven in 2020 en men kan geen TV binnen een week leveren? wtf?!

15 augustus:"plotseling" bericht dat de TV onderweg is. Verder geen reacties op mijn mail e.d. Erg jammer en slordig van de klantenservice. Uiteindelijk is de TV geleverd. Het is gelukkig niet de nachtmerrie geworden waar ik bang voor was, wel is de communicatie ronduit beroerd. Een goede klantenservice en reactie op mail, evt een belletje, had een hoop frustratie kunnen voorkomen.
Peter 03-09-2020

>>>

2 september: belletje van PlatteTV Hele verhaal doorgesproken: excuses, willen het beter doen!
3 september: onverwacht een grote bos bloemen! Goed gedaan en dankjewel!

Bram Barvoets 31-08-2020

Oude tv gevallen met spoed nieuwe nodig via internet platte tv gevonden op zondag open heel fijn voor mensen die werken en direct iets nodig hebben geholpen door een fijne jongeman nam alle tijd voor ons goed advies gegeven en een goede summerdeal met ons gemaakt wij zijn heel tevreden en komen zeker terug.