HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

S. Keskin 15-11-2022

Ruime assortiment en altijd te bespreken hoe we het moeten afhandelen, de team helpt graag en weet van veel af.

Tjeerd 15-11-2022

Eerst online goed geholpen, maar wilde het toch in het echt zien dus naar de winkel gegaan op een zaterdag ochtend. Was druk maar mijn wensen werden genoteerd en iedereen werd op volgorde van binnenkomst geholpen. Mooie TV & soundbar gekocht en de TV gelijk meegenomen. Soundbar is vandaag (dinsdag) binnenkomen.

Amber 15-11-2022

De chat heeft zeer ruime openingstijden, en je wordt direct geholpen door een persoon! Goed advies en een mooie korting gekregen. Levering was ook top.

John 15-11-2022

Hele mooie winkel met huiskamersfeer. Je kunt op een comfortabele bank gaan zitten en op je gemak de televisies bekijken/vergelijken. Vriendelijke verkoper die duidelijk uitleg gaf.

Franc 15-11-2022

Nooit eerder in contact of in een van jullie zaken geweest ,online onlangs een tweetal producten aangeschaft en werd zeer zeer goed geinformeerd ,snel en profecioneel afhandeling waardoor ik een vertrouwd en positief gevoel kreeg over deze zaak
In de toekomst kom ik zeker terug .
Met vriendelijke groet,,,, Franc

Shiva Kumar 15-11-2022

Ik heb mijn product voor een zeer goede prijs gekregen. De bestelling verliep vlot en de levering was ook erg leuk.

Evert Verduin 15-11-2022

Ik koop van mijn zuurverdiende geld een tv van 2000 euro, met kabelgoot.
De tv binnen 2 dagen geleverd, maar de kabelgoot is zogenaamd zoek...

De koerier zei:"De kabelgoot leveren wij niet, maar komt via een andere koerier"

Erg raar verhaal allemaal, maar het komt erop neer dat ik nu al 2 dagen een dure tv in de woonkamer heb staan die ik niet kan ophangen.

HelloTV klantenservice houdt mij inmiddels al 2 dagen aan het lijntje. Wij bellen u, wij mailen u. Je raadt het al, geen enkel contact, maar ook geen kabelgoot.
"Wij hebben het in onderzoek..."

De kabelgoot kost 35 euro, dus stuur gewoon een nieuwe op?

De klantenservice en de service ansich krijgt van mij echt een dikke 1! Ik zou heel voorzichtig zijn met bij dit bedrijf iets kopen.
Dozen schuiven kunnen we allemaal, maar klanten tevreden houden is echt een ander ding!
Dat mag HelloTV echt gaan leren!!!

Ik ben nog steeds niet geholpen en de dure tv staat nog steeds in de woonkamer!

Geert 15-11-2022

Was op zoek naar een soundbar en geïnteresseerd in een bepaald merk en specifiek type.
Het eerste contact met HelloTv was via de chat op de website. Daarbij werd snel en duidelijk geantwoord op of de soundbar in de winkel in Eindhoven op voorraad was.
(Ik heb namelijk al eerder meegemaakt dat op de website stond aangegeven dat de winkel een product op voorraad had, maar bij aankomst in de winkel bleek die informatie niet te kloppen en werd gepoogd het product alsnog te verkopen waarbij zonder afleverkosten het product dan 'zo snel mogelijk' zou worden afgeleverd op het huisadres.)

Nu werd gezegd dat het product écht op voorraad was en op mijn vraag op een deal kon worden gemaakt over de prijs waarmee werd geadverteerd, werd een bijzonder goede andere prijs genoemd. Via de chat in de website de order bevestigd en in de winkel de soundbar opgehaald.
Een medewerker in de winkel gaf nog enkele adviezen en wees op de standaards waarop de satelietboxjes konden worden gemonteerd. Die waren ook op voorraad, dus maar meteen ook gekocht.

IJzersterk meedenken van HelloTV in zowel de chat alsook in de winkel.
De geboden nieuwe prijs van de soundbar was héél goed.
Van de prijs van de standaards waar in de winkel over werd geadviseerd, kon niet naar beneden worden aangepast. Desalniettemin was de hele aankoop een goede deal waarbij nuttig en bruikbaar advies werd gegeven.

Tevens werd in de winkel aangegeven dat indien binnen de Black Friday periode de soundbar voor een nog scherpere prijs wordt aangeboden, dat die prijs dan zal worden toegepast op de reeds gedane aankoop.
De medewerker in de winkel was trouwens een echt geschikte gast!

Mevr. Van Lieshout 15-11-2022

Hele fijne zaak. Heel goed geholpen door ....... in het filiaal Son. Goede service en snel bezorgd. Tot de volgende keer.

Hans 15-11-2022

Ben in de winkel in Den Bosch Geweest. Door mond op mond reclame hiervoor gekozen. Alle verwachtingen waargemaakt. Klantvriendelijk, juiste informatie, goede prijs/kwaliteit, ruime mooie winkel. Aardige en deskundige medewerker (...). Raad iedereen aan hier zeker te gaan kijken als je een tv nodig hebt. Geen 10 gegeven omdat er naar mijn idee altijd ruimte voor verbetering is/moet zijn.

Gerard Hendriksen 15-11-2022

Deskundig en vriendelijk personeel.
Hebben hele mooie aanbiedingen die ook nog eens scherp zijn geprijsd.

J van Zweeden 15-11-2022

Zeer ruim van opzet, ruime keuze en zeer vriendelijk professioneel personeel

Sander 15-11-2022

Nette service. Gelijk lekkere koffie (geen bocht) goede uitleg en niet pushen naar een grotere als je wilt of een duurdere als je wilt. Goede uitleg van de verzekering.

Albert Huizinga 15-11-2022

Prima geholpen door... . bij Hello tv in amsterdam.zeer mooie samsung tv en soundbar en speaker steunen gekocht.ook op de chat ben ik netjes geholpen door ene .....
Kortom goed advies en goed advies gekregen.en morgen komt alles al naar mij toe,dus ook nog snel

CM Bakker 15-11-2022

In HelloTv winkel te Den Bosch een Samsung Tv en Samsung soundbar gekocht.
Keuze gemaakt op basis van goed en deskundig advies medewerker.
Zelf geïnstalleerd, maar voor zekerheid via mail technische vraag gesteld.
Werd snel en naar tevredenheid beantwoord.

Monique Egas 15-11-2022

We werden uitermate vriendelijk geholpen. Buiten dat we een goede deal konden sluiten . Mooie schone zaak, ruimtelijk en overzichtelijk.

Geert B 15-11-2022

De webshop van Hello TV is erg toegankelijk en had een goede Black Friday aanbieding voor een Panasonic televisie. Gelukkig was het bestellen zo gebeurd en de volgende dag kwam de bezorger op de afgesproken tijd de televisie brengen. De televisie voldoet aan onze verwachtingen. Het lukte ons om zonder hulp alle zaken te installeren en hij werkt naar behoren.

Angelo 15-11-2022

Ik ben vandaag in de winkel van hellotv geweest.
Vond t personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Ze hebben mij geholpen met t maken van de juiste keuze, en ben nu een trotse eigenaar van een nieuwe tv!

G.G.N.M.Rombouts 15-11-2022

ontdekt via facebook.keurige winkel ,perfect geholpen door ...... ,die alles duidelijk uitlegde

van Ginneken 15-11-2022

Levering en installeren van de nieuwe tv verliep heel soepel. Monteur melde zich correct en op tijd.
In korte tijd hing het toestel op de juiste plaats en is vlot geïnstalleerd.

Marcel 15-11-2022

Prima geholpen bij HelloTV.
Alleen het verhaal met de extra verzekering €125,- ....... i.v.m. dode pixels ik weet het niet. Is dit nou echt nodig of!/?

Michel 15-11-2022

Via internet op zoek naar een nieuwe televisie en geluidssysteem kwam ik bij HelloTV uit. Na verschillende aanbieders te hebben vergeleken (met hun eigen Black Friday aanbiedingen) maar eens gechat met een medewerker voor een mooie deal, deze kreeg ik dan ook. Mijn oude televisie kon ik inruilen, toch nog meer voor gekregen dan ik had gedacht.
Om toch het beeld en geluid nog even in het echt te horen naar de winkel in Zoeterwoude geweest. Uiterst vriendelijk te woord gestaan, verschillende televisies bekeken en geluidssystemen gehoord een mooie deal kunnen maken (zelfs nog beter dan via de chat) voor een 65 inch LG OLED televisie en een compleet sonos 5.1 systeem.

Dirk 15-11-2022

Goed geholpen met een deskundig advies. Snelle levertijd. Met een leuke prijs

Dick 15-11-2022

De winkel in Amsterdam is heel mooi en vooral ruim opgezet; genot om er te zijn met ook rustige bespreekhoeken. Via de site en zeker met de chats fantastische informatie die je wilt. Zeer behulpzaam en ook een product "ruilen" is efficiënt en voor de klant niet omslachtig. Niet alleen via video's, maar ook persoonlijk goede bruikbare informatie.

R Trappenburg 15-11-2022

Mooie ruime winkel.
Enorme keuze.
Alle grote merken in alle formaten en beeldkwaliteit aanwezig.
Personeel is vriendelijk, klantgericht, deskundig.
Ze nemen echt de tijd voor je om je te helpen de juiste keuze te maken.
Dit alles onder een heerlijk kopje koffie.
Kortom, Hello TV beveel ik ten zeerste aan.