HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingrid W 02-12-2021

Ik ben fantastisch - en heel persoonlijk - geadviseerd en geholpen bij de aanschaf van een Sonos Sub. Heel blij mee. Alles op tijd en binnen de gemaakte afspraken. Ik hou er van.

J. Den Bekker 02-12-2021

Geholpen in het filiaal den Bosch.
Goed advies, duidelijk en helder, geen overbodige verkooptrucs zeer prettig.

Jeremy Drenth 02-12-2021

Geweldig geholpen! Meer dan tevreden. Expertise over de televisie en de home cinema tot in de puntjes geregeld

Henk 02-12-2021

Het is voor de tweede x dat ik hier een tv heb gekocht. Ben weer net zoals de vorige keer super geholpen deze keer door Dax. Ben deskundig geïnformeerd over het gekochte product en een super service dit verdient echt een 10.

Ingrid 02-12-2021

Zeer tevreden over het bezorgen ophangen en installeren van mijn televisie.
Thanks Edwin 😀

Ingrid 02-12-2021

Zeer vriendelijk geholpen ondanks de drukte veel aandacht voor de wens van de klant.

Annet 02-12-2021

Mooie winkel, erg fijn en vriendelijk geholpen, een aanrader kom hier zeker terug, leuke verkoper die mij heel goed informeerde 👍

Michel D 02-12-2021

Heel blij met PlatteTV, in de winkel waren ze ook heel vriendelijk en de monteur Danny K. was perfect op tijd en heeft de TV in een mum van tijd kaarsrecht op de muur gehangen, en hij heeft verstand van tv''s.

Bart 02-12-2021

Op 17 november een nieuwe tv besteld welke op maandag gebracht zou worden.
Was een 65”. Thuis gekomen bleek hij toch een maatje te groot. Op zondag naarplatte tv om de 55” te bestellen ipv 65”.
Verkoper QZ heeft zeer goed geadviseerd bij de aankoop. Had alle tijd bij de verkoop, daarnaast de omruil prima geregeld zodat we inmiddels kunnen genieten van onze aankoop.
Plattetv een aanrader!

Werner 02-12-2021

echte eerlijke en aardige verkopers. Ik ben heel goed geholpen en voor een mooie prijs een Qled TV gekocht.
ga zeker terug om een Beam setje aan te schaffen

N.Lebens 02-12-2021

VRIENDELIJKE VERKOPERS VEEL MERKEN TV''S WAARDOOR VEEL KEUS GOEDE VOORLICHTING EN DE
PRIJZEN VAN DE TV''S ZIJN REDELIJK LAAG TOV DE CONCURENT

Arie 02-12-2021

Zeer snel en toch precies. Verder heelgoed getest! Zuiver opgehangen.
Twee vriendelijke heren.

max albers 02-12-2021

Perfect geholpen door Collin! Weet echt veel van zn vak, hij wist van elke soundbar de voor en nadelen te benoemen en ik heb uiteindelijk voor de Samsung q900t gekozen. Hij werkt naar behoren.

Wim K 02-12-2021

Wij zijn professioneel geholpen door Rafael. We hebben goed advies gekregen waardoor we een mooie Samsung smart tv hebben gekocht. We zijn zeer tevreden over het filiaal in Zoeterwoude Rijndijk.

Ankit Mathur 02-12-2021

We purchased the LG OLED65B16LA TV from Platte Tv, Rotterdam. Had a nice experience. Karan helped us getting all our queries answered. He also offered good discounts.

It's my first experience with Platte TV ever. I hope I also get same support after my product is delivered.

Regards

Gerard Beerthuizen 02-12-2021

Goede presentatie, zowel op internet als in de winkel. Snelle service. Goed advies voor het ophangen.

Marcel 02-12-2021

Wij zijn zeer fijn geholpen en op basis van hetgeen wat in de winkel in Zoeterwoude stond opgesteld hebben de juiste keuze kunnen maken voor onze Home cinema set. Het is uiteindelijk de set van Sonos geworden Arc+ Sub+2xOne SL.

Jordi 02-12-2021

Top service en goede informatie en uitleg over de aangekochte producten. Zou kennissen zeker aanraden ook bij platte tv te gaan kijken.

john 02-12-2021

Vriendelijk en deskundig personeel, heb in zoeterwoude een mooie tv gekocht met een mooie korting.

Niels 01-12-2021

De mensen bij platte tv hebben ons fantastisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe televisie. De service is professioneel, eerlijk en oprecht en bovenal erg vriendelijk. Ik kan iedereen aanraden om een van de winkels te bezoeken, om tot een goed besluit te komen.

Cees Rosman 01-12-2021

Prettig en vakkundig geholpen. We twijfelden tussen diverse merken en types. De keuze viel uiteindelijk op de Philips Ambilight Oled 48 inch TV nadat wij van Max goed advies hadden ontvangen en hij alle tijd nam om ons, ondanks de drukke zaterdagmiddag, te helpen.

Jan 01-12-2021

Zeer duidelijke info via chat, heeft tot bezoek winkel Naarden geleid. Daar geholpen door Stefano welke alle tijd nam om werking en de verschillen in diversen TV toestellen uit te leggen. Ben daar door ook tot koop overgegaan.

Ron 01-12-2021

lokatie goed bereikbaar, winkel zeer ruim opgezet
verkoper Marc. ben zeer tevreden aangaande advies en uitleg
was eerlijk en nam ruimschoots de tijd voor ons ondanks de corona drukte.
ook het advies van de verzekering en kabel en muurbeugel
goed personeelslid.

Whoopiee 01-12-2021

Na wat aanvangsproblemen tot een goede oplossing gekomen. Installatie prima en met veel inzet van de monteur.

Arjan 01-12-2021

Goed geholpen door medewerker
Alles over de tv word prima uitgelegd
Online bestelling snel en goed geregeld